Пән:
Дүниетану
Орта мерзімді жоспар
бөлімі:
Уақыт
|
Мектеп: №3 Явленка орта
мектебі.
Мұғалімнің аты-жөні:
Ергалиева Акнур
Тулкибаевна
Күні:07.11.2019ж
Сынып: 3
«а»-сынып
|
Сабақ
тақырыбы
|
Мен,сен,ол,олар-барлығымыз
бір отбасымыз!
|
Осы сабақта қол
жеткізілетін оқу
мақсаттары
(оқу
бағдарламасына
сілтеме)
|
3.1.1.1 отбасы мүшелерінің
арасындағы туыстық қатынастарды
түсіндіру
|
Сабақ
мақсаттары
|
Барлық
оқушылар: отбасы мүшелерінің арасындағы
туыстық қатынастарды түсіндіре
алады.
Көптеген
оқушылар: отбасындағы туыстық
қатынастарды түсінеді.
Кейбір
оқушылар: отбасы мүшелерінің арасындағы
сыйластықты түсіндіреді.
|
Бағалау
критерийлері
|
-
отбасы мүшелерінің арасындағы
туыстық қатынастарды түсіндіре
алады.
-
отбасындағы туыстық
қатынастарды түсінеді.
-
отбасы мүшелерінің арасындағы
сыйластықты түсіндіреді.
|
Тілдік
мақсаттар
|
Пәнге тән лексика мен
терминология:
Отбасы,
туыс-туған.
Диалог пен жазу үшін
пайдалы сөздер мен
тіркестер:
|
Құндылықтарды
дарыту
|
Оқушыларды бір-біріне деген
құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.
|
Пәнаралық
байланыстар
|
Жаратылыстану, әдебиеттік оқу
пәнінен алған мәдени мұралар мен тарихи ескерткіштерді сақтау және
қорғаудың маңыздылығы, ежелгі түркі халықтарының өмірі, көшпелі
өмір салты мен отырықшы өмір салтының ерекшеліктері, Қазақстан
халықтары мерекелері мен демалыс мәдениеті тақырыптары,өз ата
тегінің шежіресі, спорт түрлері, ауа райының олайсыз жағдайларында
өзін- өзі ұстау ережелерін туралы білімдерін
қолданады.
|
АКТ қолдану
дағдылары
|
Интернет-ресурстар,
дерекқордан және интернеттен сабаққа қатысты ақпаратты
іздеу;
|
Ресурстар
|
Топқа бөлуге арналған
парақшалар, интерактивті тақта, жұмыс дәптері, қалам мен түрлі
түсті қарындаш, стикер, видеоматериалдар., постер, кері байланыс
парағы т.б
|
Бастапқы
білім
|
Оқушылар ежелгі адамдардың
өмірі , ежелгі артефактілер және қалалар , отырықшы және көшпелі
өмір сүру салты туралы біледі. Отбасылық қарым-қатынас, мемлекеттік
және ұлттық мерекелер, өз өңіріндегі көрнекі жерлер, қоғамдық
орындар мен мектептегі әдептілік ережелерін
біледі.
|
Сабақтың
барысы
|
Сабақтың
жоспарланған
кезеңдері
|
Сабақтағы жоспарланған
іс-әрекет
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
|
Сергіту
жаттығуы
«Мен ақылды баламын» әр бала
өздерінің жақсы қасиеттерін атап, қалай өсіп келе жатқандарын
айтады.
Мыс: Мен Балнұр, балдай тәтті
үйдің еркесімін. Мен Асқар, барлығынан біліміммен барлығынан асып
түссем деймін т.б.
«Бір сөзбен» әдісі барысында
оқушылар берілген сөздердің ішінен бүгінгі сабақтағы жағдайын
сипаттайтын үш сөзді таңдайды. (қуаныш, немқұрайлылық, шабыт,
зерігу,
сенімсіздік,сенімділік,рахаттану,алаңдау)
Жаңа топ
құру.
Себетпен конфет әкелу.
Оқушыларға себеттен конфет алуларын сұраймын.Конфеттің түрлеріне
қарай 3 топқа бөлініп
отырады.
1-топ «Сары
кәмпиттер»
2-топ «Көк
кәмпиттер»
3-топ «Қызыл
кәмпиттер»
Жұмыс ережесін
келісу
-
Сабақта бір-бірімізді
сыйлаймыз, тыңдаймыз!
-
Уақытты
үнемдейміз!
-
Нақты,дәл жауап
береміз!
-
Сабақта өзіміздің
шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды
көрсетеміз!
-
Сабаққа белсене қатысып, жақсы
баға аламыз!
Алдыңғы білімді еске түсіру
(ұжымда)
Тест тапсырмаларын
тарату.
ҚБ: Отшашу арқылы
бір-бірін
бағалау.
Оқу мақсатын
таныстыру
Күтілетін нәтижені
анықтау
|
«Мен ақылды
баламын» сергіту
жаттығуы.
Оқушыларды топтарға бөлуге
арналған
суреттер.
Сұраққа жауап берген оқушыны
мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс
орнату.
|
Сабақтың
ортасы
|
Ширату
тапсырмасы.
ҚБ: Отшашу арқылы
бір-бірін
бағалау.
Белсенді оқу
тапсырмалары(топта,
ұжымда)
1-топ «Сары
кәмпиттер»
2-топ «Көк
кәмпиттер»
3-топ «Қызыл
кәмпиттер»
Дескриптор:
отбасы мүшелерінің арасындағы
сыйластықты түсіндіреді.
Жұмыс дәптеріндегі жазылым
тапсырмаларын
орындау
|
Тапсырманы орындаған оқушыны
мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс
орнату.
Белсенді оқу
тапсырмалары.
Тапсырманы орындаған оқушыны
мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс
орнату.
|
Сергіту
сәті
«Жақсылық
тамшысы»
|
Әр бала тамшыға өзі жасаған
жақсы істерін немесе өзінің бойындағы жақсы қасиеттерін стикерге
жазып жеткізеді. Іліп жатқанда әрқайсысы өзгелерге, айналасына өзі
жасаған жақсылықтарын, қасиеттерін жария
етеді.
|
Оқушылар сергіту сәтін
жасайды.
|
Сабақтың
соңы
|
Жаңа білім мен тәжірибені
қолдану
Топтық
жұмыс. «Галлерияда ой
шарлау»
Берілген тақырыпта топтық
жұмысы жүргізіліп, әр топтың жұмысы қабырғаға ілінеді де, оқушылар
жүріп, аралап, оған әр оқушылар кішкене жапсырма қағазға бағасын
беріп, пікірін жазып жабыстырып кетеді. Ең жақсы баға алған
топтың жұмысы
қаралады.
ҚБ: Бағдаршам көздері
арқылы бір-бірін
бағалау.
(ҚБ) “Екі жұлдыз, бір
тілек” әдісі.
Рефлексия (жеке,жұпта,топта,
ұжымда)
Оқушыларға«Нысана»кері байланыс парағы
таратылады. Оқушылар өздері
белгілейді.
|
Оқулықтағы қосымша
тапсырмалар.
Тапсырманы орындаған оқушыны
мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс
орнату.
«Нысана» кері байланыс
парағы
|