Мазмұны
Кіріспе .................................................................................................................
1. Бастауыш мектеп оқушыларын адамгершілікке тәрбиелеу
жолдары
1. 1. Бастауыш
мектеп оқушыларының оқу жұмысын ұйымдастыруда қазақ халық ертегілерін пайдаланудың өзіндік ерекшеліктері ................................
1.
2. Қазақ
халық ертегілері арқылы бастауыш мектеп оқушыларына адамгершілік тәрбиені қалыптастыру жолдары ............................................
2 .
Оқу процесінде
оқушыларды адамгершілікке тәрбиелеу
2. 1. Бастауыш
мектептерде ана тілі пәні сабақтарында қазақ халық ертегілерін пайдалану ......................................................................................
2.
2. Ана
тілі сабақтарында қазақ халық ертегілерін оқыту арқылы оқушыларға адамагершілік тәрбие беру жолдары ........................................
Оқу
процесінде оқушыларды адамгершілікке тәрбилеу
жолдары.
«Күллі ғажайыптың ішіндегі ең тамашасы
-
жақсы тәрбиеленген
адам»
Адамның жеке басын қалыптастыру нег i з i -
бастауышта .
Бастауыш
мектептен
бастап
оқушыларға
б i л i мн i ң қыры мен сырын жет i к таныту ,
қаб i леттер i н шыңдау ,
адамгерш i л i к қасиеттер i н дарытып ,
Қазақстан
Республикасының азаматы деген атаққа лайық болатындай ет i п тәрбиелеу -
б i зд i ң м i ндет i м i з .
Сондықтан
да бастауыш мектептен бастап оқушының жан - жақты дамуына басты назар аударылуы керек .
Оқушының
жан - жақты дамуына бағыт - бағдар беруш i -
мұғал i м .
Қоғамның
нег i зг i
бағыты
б i л i мд i
де дарынды балалар даярлау болса ,
ал мектепт i ң нег i зг i
көкейкест i
мәселелер i н i ң б i р i
б i л i м мен қатар тәрбие беру ,
яғни
адамгерш i л i к тәрбиес i н қалыптастыру ,
бастауыш
сыныптан
бастап
адамгерш i л i к мәдениет i
жоғары
деңгейдег i
оқушылар
тәрбиелеу .
Жас
ұрпақ
бойына
батылдық ,
әд i лд i к ,
мей i р i м мен қайырымдылық ,
i зетт i л i к пен қамқорлық сез i мдер i н с i ң i руд i
әр ұстаз ,
әр пәнде сабақпен ұштастыра жүрг i зуі қажет .
Жас
бала
- жас шыбық тәр i зд i
қалай
исең
солай
майысады .
Сондықтан
да б i л i м нег i з i
бастауыш
мектепте
қалыптасады
деп
айтылады ,
осы
кезеңнен
бастап ,
балаға
ти i ст i
көң i л бөлу керек екен i н заман талабы ,
тәрбие
кеп i л i
деп
түс i ну i м i з керек .
Халықта :
“ Ұяда не көрсең ,
ұшқанда
соны
i лерс i ң ”
деген
мақал
бар . Тәл i м –
тәрбие
болмаған
жерде
адамгерш i л i к мәдениет i
мен
қасиет i
де қалыптаспайды .
Адамның
адамгерш i л i г i -
оның
жоғары
қасиет i,
былайша
айтсақ ,
к i с i л i г i.
Оның
нег i зг i
белг i лер i н i ң б i р i -
адамдық
ар - намысты ардақтау ,
әр уақытта жақсылық жасауға ұмтылу ,
соған
дайын
болу .
Ақылды ,
мей i р i мд i
адам
кез - келген уақытта өзген i ң жақсылығын бағалағыш болып келед i.
Арлы
адам
- ардақты .
Адамгерш i л i г i
мол
адам
- басқаларға қашан да үлг i -
өнеге .
Бастауыш
сынып
оқушылары
үш i н сабақты қызықты да мазмұнды ет i п жүрг i зу мұғал i мн i ң өз i не ,
шығармашылық
i зден i с i не ,
әр түрл i
әд i стемел i к әд i с - тәс i лдерд i
сабақта
ти i мд i
пайдалана
б i лу i не байланысты .
Адамгерш i л i к тәрбиес i
деген i м i з –
оқушылардың
бойында
м i нез - құлықтың белг i л i
б i р сипаттарын қалыптастыру және оларға өздер i н i ң б i р - б i р i не ,
жанұясына ,
басқа
адамдарға ,
Отанға ,
мемлекетке
деген
қатынасын
анықтайтын
м i нез нормалары мен ережелер i н дарыту жөн i нде мұғал i мдерд i ң арнаулы мақсат көздеген қызмет i.
Бастауыш
сынып
оқушыларын
адамгерш i л i кке тәрбиелеу ең алдымен және нег i з i нен оқыту үрдісінде жүрг i з i лед i.
Баланы
оқыту
үст i рт қарағанда ғана т i пт i
өзгеге
қатысы
жоқ
i с болып көр i ну i
мүмк i н .
Шындығында
сабақ
– алуан түрл i
ұжымдық
қимылдар
мен
теб i рен i стерд i ң ,
адамгерш i л i к өзара қатынастардың тәж i рибес i н жинақтайтын орын .
Сабақта
балалар
өзд i г i нен жұмыс i стеуге үйренед i.
Оны
ойдағыдай
жүзеге
асыру
үш i н өз күш - ж i гер i н өзгелерд i ң күш - ж i гер i мен салыстыру ,
өз жолдастарын тыңдап ,
түс i нуд i,
өз б i л i м i н басқалардың б i л i мімен салыстыру ,
өз п i к i р i н дәлелдеу ,
б i реуге көмектесу және оның көмегіне сүйену i
қажет .
Тәрбиел i к жағынан алғанда мектепте оқылатын барлық пәндерд i ң маңызы б i рдей .
Бастауыш
сынып
оқушыларын
адамгерш i л i кке тәрбиелеуде мұғал i мн i ң жеке басының үлг i с i мен ,
балалармен
қарым
қатынасының
шешуш i
маңызы
бар .
Оқушылар
әр кез өз мұғал i м i не ел i ктейд i.
Егер
мұғал i м мен оқушылардың қарым - қатынасына i зг i л i к ,
қамқорлық ,
сез i мталдық тән болса ,
оқушылардың
өзара
қарым - қатынастары да сондай болады .
Бастауыш
сынып
оқушысының
жеке
басын
қалыптастырудағы м i ндеттерд i ң б i 770 ₸ - Сатып алу
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Соңғы бір жылда:
45 000 000 ₸
Авторлар тапқан ақша
Толығырақ
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Тізімді көру