Сабақ тақырбы: Шәкәрім Құдайбердіұлы «Қалқаман - Мамыр» поэмасы | Мектеп: № 59 |
Күні: 7.12.2017ж. | Мұғалімніңаты-жөні: Н.Арыстанова |
СЫНЫП: 8ә
| Қатысқаноқушылар саны:19
| Қатыспағаноқушылар саны:0 |
Сабақ негізделген оқу мақсаты(мақсаттары) | Оқушылардың сабаққа қызығушылығын арттыра отырып, жаңа тақырыпқа кеңінен тоқталу, қосымша материалдармен білімдерін толықтыру |
Сабақтан күтілетін нәтиже | Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады:Оқулықта берілген тапсырмаларды орындайды |
| Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды, өз бетінше сұрақтар құрастырады |
| Оқушылардың кейбіреулерімынаныорындайалады:Тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады |
|
|
Ресурстар |
Буклет,ноутбук,Плакат ,А4 парағы |
Пәнаралық байланыс |
Тарих,география |
Алдыңғы оқу | Абай Құнанбаев өмірі , шығармашылығы |
Сабақтың жоспары
|
Жоспарланғануақыт | Сабақтың барысы | Бағалау критерилері |
І. Ұйымдастыру кезеңі 3 минут
|
Психологиялық ахуал қалыптастыру: Шаттық шеңберін құру.Есімдеріне сәйкес сын есімдер айту .Мысалы: Гүлжахан –Гүлдей, Назерке –Назды, Аманжол- Ақылды т.б.Оқушыларды топтарға біріктіремін.Топ басшыларын сайлап , бағалау парақшаларын ұсынамын |
|
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау. 10-минут
|
1-топ: Абай өміріне тоқталады .Қашан? Қайда ? Қалай? Сұрақтарына жауап беру арқылы өміріне тоқталады
| топтық |
| 2-топ: Абайдың шығармашылығына тоқталады«Поэзиялық минут» арқылы еңбектеріне тоқталады | топтық |
| 3-топ: Абай Қара сөздеріне тоқталадыҚара сөздерінің тәрбиелік мәніне түсініктеме береді | топтық |
Жаңа сабақ 15минут
| Шәкәрім жайлы бейне –ролик көрсетіп сабағымды ашамынШәкәрім Құдайбердіұлы «Қалқаман - Мамыр» поэмасы 1-топ. Қалқаман образын жасайды2-топ. Мамыр образын жасайды3-топ.Шәкірім өмірі, шығармашылығына тоқталады
| Топтық |
Сабақты бекіту 12- минут | Әр топ бір-біріне сұрақтар қойып сабақты бекітеді
| топтық |
| Сол замандағы ел жағдайы жайлы әңгімелейді | жеке |
|
Шынайы махаббат жайлы өз ойларымен бөліседі | жеке |
Үйге тапсырма2 минут | Абай мен Шәкәрім жайлы материалдар жинақтау | жеке |
| Қалқаман – Мамыр поэмасындағы салт –дәстүрлердің ерекшелігіне мән беру
| Жеке |
Бағалау 2 минут |
Мақтап , марапаттап отырып бағалау |
|
Кері байланыс 1минут | Өз ойларын стикерлерге жазады |
|
Рефлексия |
Сабақтың мақсаты мен сабақта жоспарланған іс-әрекеттерді орындауда не тиімді болды? | Оқушылардың топтық жұмысты алып баруы, ынтымағы |
|
|
Сабақтың мақсаты мен сабақта жоспарланған іс-әрекеттерді орындауда не тиімсіз болды?
|
|
|
|
|
|
|
|
Келесі сабақта өз жоспарыңызға қандай өзгерістер енгізген болар едіңіз? | Әдіс- тәсілдерді түрлендіру |
|