Сабақтың тақырыбы: Металдардың адам өміріндегі маңызы
Мақсаты:
оқушыларға металдар тақырыбы бойынша алған білімдерін еске
түсіре отырып, өмірде қолдану қажеттілігін түсінуге жағдай
жасау,металдардың адам өміріндегі қызметін
айқындау.
Міндеттері:• Білімділік: «Металдар»
тақырыбы бойынша алған білімдерін одан әрі дамытуға жағдай жасау,
металдар мен олардың қолдану аясындағы білімдерін байыту және
кеңейту, қарастырылмаған металдар қасиеттерінің ерекшеліктерін
қарастыру.• Дамытушылық:Металдар қасиетін зерттеу және оларды
қолдану мақсатында әртүрлі ақпарат көздерімен жұмыс жасауына
оқушылардың икемділігі мен дағдысын дамытуға жағдай жасау;
құзыреттілікке бағытталған тапсырмаларды орындау; оқушылардың
зияткерлік қабілеттерін, өзіндік білім алуын дамыту; топта жұмыс
жасай алуды ұйымдастыру, білім алуға деген қызығушылығын
арттыру.• Тәрбиелік: оқушылардың коммуникативтік сапасын
қалыптастыруға, қарым-қатынас орнатуға мүмкіндік беру, топтың
жетістіктері үшін жауапкершілікті сезіну және бір-біріне деген
сыйластыққа тәрбиелеу.
Сабақтың
типі: өтілген материалдарды тереңдету. ( саяхат сабағы
)
Сабақты
ұйымдастыру формаларының
түрі: жұптық
жұмыс,жеке жұмыс,практикалық
жұмыс.
Оқытудың
әдістері:• викториналық сұрақтар,семантикалық карта,бірнеше
жауабы бар тест жұмысы,суретпен жұмыс, бейне ролик қарау,
практикалық жұмыс,есептер шығару,кестені толтыру,картамен
жұмыс,қызықты сұрақтар,PISA тапсырмалары, ойын
түрлері.
Күтілетін нәтижелер. Сабақта орындалатын құзыреттіліктер:Пәндік құзыреттілік: теориялық алған білімдерін практикалық тапсырмаларорындауда қолдана білу және алынған нәтижелерді негіздей отырып, ұсынылған ақпараттардан металдар тақырыбын түрлі бағытта (теориялық,практикалық, шығармашылық) қолданылуы жөнінде мәліметтер табу.Құнды-мағыналық құзыреттілік: өз қабілеттері мен мүмкіндіктерін баламалытүрде бағалай алу, алған білімдерін одан әрі білім алу жолына қолдану мақсатында ішкі мотивациясын қалыптастыра алу, болашақта өз орнынтабуға және одан әрі білімдерінің шыңдалу қажеттілігін түсіну.Ақпараттық құзыреттілік: қосымша ақпарат көздерімен жұмыс жасай білу, өзбетімен ізденуге, қажетті ақпараттарды сараптау және таңдай алу.Коммуникативтік құзыреттілік: топта жұмыс жасай білу, басқа оқушыларменқарым-қатынас пен өзара ынтымақтастықта бірлесе отырып, көздеген мақсатқа жету, қойылған міндеттерге ортақ шешім табу, орынды әрі дұрыссұрақ қоя білу.Өзіндік менеджмент құзыреттілігі: проблемалық сұрақтарды шеше білу, тапсырмалардың күрделілігіне қарай саналы таңдау жасайбілу.Сабақтың дидактикалық қамтамасыз ету құралдары:Құрал-жабдықтар: интерактивті тақта, бейнеролик, экспериментке қажетті құрал-жабдықтар, жұмыс парақтарыХимиялық реактивтер: мыс
сульфаты, су, алюминий, ас тұзы,сынауықтар,химиялық стақандар,
құтылар,қасық.Сабақ тың
барысы:І Ұйымдастыру кезеңі:Психологиялық
дайындық Сәлемдесу түрлері.Жапон
халқы Бір-бірін
көрген кезде олар иіледі. Тибет
халқы өзгелерге
өздерінің жауыз емес екендерін көрсету мақсатында бір-бірін көрген
кезде тілдерін шығара
бастайды. Жаңа
ЗеландиядаБір-бірін
көрген жандар сәлемдескен кезде мұрындарын тигізіп
амандасадыҮнді
халқықос қолын
біріктіріп, маңдайына тигізіп тағзым
етедіҚазақстандаБір-біріне қол беріп амандасадыЖұптарға бөлу:
«Атомдар мен молекулалар» бойынша№1- аялдама:
«Металдар және тарих» «Викториналық сұрақтар» ( 12 ұпай
)
алатын металл.
( алюминий )
металдардың
атауы. ( сілтілік )