Материалдар / Металдардың адам өміріне маңызы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Металдардың адам өміріне маңызы

Материал туралы қысқаша түсінік
Металдар адамзат қоғамына ерте заманнан белгілі.Өркениетті өндірістің дамуына сайкес адамдардың металдарды игеруі мен қолдануына орай тарихта бұтіндей метал дауірлерінің аты қалды
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Қараша 2018
667
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақтың тақырыбы: Металдардың адам өміріндегі маңызы

Мақсаты: оқушыларға металдар тақырыбы бойынша алған білімдерін еске түсіре отырып, өмірде қолдану қажеттілігін түсінуге жағдай жасау,металдардың адам өміріндегі қызметін айқындау.

Міндеттері:• Білімділік: «Металдар» тақырыбы бойынша алған білімдерін одан әрі дамытуға жағдай жасау, металдар мен олардың қолдану аясындағы білімдерін байыту және кеңейту, қарастырылмаған металдар қасиеттерінің ерекшеліктерін қарастыру.• Дамытушылық:Металдар қасиетін зерттеу және оларды қолдану мақсатында әртүрлі ақпарат көздерімен жұмыс жасауына оқушылардың икемділігі мен дағдысын дамытуға жағдай жасау; құзыреттілікке бағытталған тапсырмаларды орындау; оқушылардың зияткерлік қабілеттерін, өзіндік білім алуын дамыту; топта жұмыс жасай алуды ұйымдастыру, білім алуға деген қызығушылығын арттыру.• Тәрбиелік: оқушылардың коммуникативтік сапасын қалыптастыруға, қарым-қатынас орнатуға мүмкіндік беру, топтың жетістіктері үшін жауапкершілікті сезіну және бір-біріне деген сыйластыққа тәрбиелеу.

Сабақтың типі: өтілген материалдарды тереңдету. ( саяхат сабағы )

Сабақты ұйымдастыру формаларының түрі: жұптық жұмыс,жеке жұмыс,практикалық жұмыс.

Оқытудың әдістері:• викториналық сұрақтар,семантикалық карта,бірнеше жауабы бар тест жұмысы,суретпен жұмыс, бейне ролик қарау, практикалық жұмыс,есептер шығару,кестені толтыру,картамен жұмыс,қызықты сұрақтар,PISA тапсырмалары, ойын түрлері.



Күтілетін нәтижелер. Сабақта орындалатын құзыреттіліктер:Пәндік құзыреттілік: теориялық алған білімдерін практикалық тапсырмаларорындауда қолдана білу және алынған нәтижелерді негіздей отырып, ұсынылған ақпараттардан металдар тақырыбын түрлі бағытта (теориялық,практикалық, шығармашылық) қолданылуы жөнінде мәліметтер табу.Құнды-мағыналық құзыреттілік: өз қабілеттері мен мүмкіндіктерін баламалытүрде бағалай алу, алған білімдерін одан әрі білім алу жолына қолдану мақсатында ішкі мотивациясын қалыптастыра алу, болашақта өз орнынтабуға және одан әрі білімдерінің шыңдалу қажеттілігін түсіну.Ақпараттық құзыреттілік: қосымша ақпарат көздерімен жұмыс жасай білу, өзбетімен ізденуге, қажетті ақпараттарды сараптау және таңдай алу.Коммуникативтік құзыреттілік: топта жұмыс жасай білу, басқа оқушыларменқарым-қатынас пен өзара ынтымақтастықта бірлесе отырып, көздеген мақсатқа жету, қойылған міндеттерге ортақ шешім табу, орынды әрі дұрыссұрақ қоя білу.Өзіндік менеджмент құзыреттілігі: проблемалық сұрақтарды шеше білу, тапсырмалардың күрделілігіне қарай саналы таңдау жасайбілу.Сабақтың дидактикалық қамтамасыз ету құралдары:Құрал-жабдықтар: интерактивті тақта, бейнеролик, экспериментке қажетті құрал-жабдықтар, жұмыс парақтарыХимиялық реактивтер: мыс сульфаты, су, алюминий, ас тұзы,сынауықтар,химиялық стақандар, құтылар,қасық.Сабақ тың барысы:І Ұйымдастыру кезеңі:Психологиялық дайындық Сәлемдесу түрлері.Жапон халқы Бір-бірін көрген кезде олар иіледі. Тибет халқы өзгелерге өздерінің жауыз емес екендерін көрсету мақсатында бір-бірін көрген кезде тілдерін шығара бастайды. Жаңа ЗеландиядаБір-бірін көрген жандар сәлемдескен кезде мұрындарын тигізіп амандасадыҮнді халқықос қолын біріктіріп, маңдайына тигізіп тағзым етедіҚазақстандаБір-біріне қол беріп амандасадыЖұптарға бөлу: «Атомдар мен молекулалар» бойынша№1- аялдама: «Металдар және тарих» «Викториналық сұрақтар» ( 12 ұпай )

  • Ең ауыр металл. ( осмий )

  • Ең қиын балқитын металл. ( вольфрам )

  • Пластикалығы жоғары металл. ( алтын )

  • Ең қатты металл. ( хром )

  • Ертеде бұл металды «аспан тасы» деп атаған. ( темір )

  • Ең жеңіл металл. ( литий )

  • Табиғатта таралуы бойынша 1 орын

алатын металл. ( алюминий )

  • Бірінші топ негізгі топшада орналасқан

металдардың атауы. ( сілтілік )

  • Сұйық металл. ( сынап )

  • Электрөткізгіштігі ең жоғары металл. ( күміс )

  • Адам қолында балқитын металл. ( литий )

  • Әртүрлі металдарды араластырып



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!