Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 8.1 В Металдардың химиялық белсенділігі | Мектеп: |
Күні: | Мұғалімнің аты-жөні: |
Сынып: 8 | Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтақырыбы: | Металдардың қышқыл ерітінділерімен реакциясы.Зертханалық тәжірибе № 3 «Металдардың қышқыл ерітінділерімен реакциясы» |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары | 8.2.4.4 –әртүрлі металдардың қышқыл ерітінділерімен реакциясын білу; 8.2.4.5 – металдардың қышқыл ерітінділерімен реакциясы теңдеуін құру; |
Сабақ мақсаты | - әртүрлі металдардың қышқыл ерітінділерімен реакциясысын білу;- металдардың қышқыл ерітінділерімен реакциясы теңдеуін құру. |
Бағалау критерийлері | Оқушы оқу мақсатына жетті, егер:
|
Тілдікмақсаттар
|
|
Пәнаралықбайланыстар | математика пәнінен алған білімін пайдалану. |
АКТ қолданудағдылары | Презентация. Қажетті сілтемелер: интернет ресурстар
|
Сабақбарысы |
Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері | Сабақтағыжоспарланғаніс-әрекет
| Ресурстар |
Сабақтың басы
| Ой қозғау Лимон қышқылын индикатормен тексеру арқылы оқушылардың зейінін шоғырландыруҚышқылдармен жұмыс істеген кездегі қауіпсіздік техника ережесін қайталау: Қолға резина қолғап кию керек;Көзге қорғаныш көзілдірігі қажет; Қышқылға су құюға болмайды; Абайсызда денеңізге (қолыңызға ) қышқыл тиіп кеткен кезде көп мөлшердегі салқын сумен шайып , орнын 5% -дық ас содасы ерітіндісімен бейтараптау керек!Металдар белсенділік қатарын еске түсіру | «Металдар» бойынша қосымша ақпарат:
|
Сабақтың ортасы
| Сабақ тақырыбы және мақсаты таныстырылады.Кілтті сөздер енгізіліп, аудармасын жазады. ҚЫШҚЫЛДАРДЫҢ АТАУЛАРЫ МЕН ФОРМУЛАСЫҚосымша -1 «Зертханалық жұмысты жүргізудің нұсқаулығы» Қышқылдармен жұмыс істеген кездегі қауіпсіздік техника ережелерін еске түсіріңдер . 6-таза сынауыққа 1 мл –дей сұйытылған күкірт қышқылынан құйыңдар. 1-ші сынауыққа қалақшаның мөлшермен ¼ бөлігіндей магний ұнтағын, 2-ші сынауыққа қалақшаның мөлшермен ¼ бөлігіндей темір ұнтағын , 3-ші сынауыққа қорғасын түйіршігінен 1 –түйіршік 4-ші сынауыққа қалайы түйіршігінен 1-түйіршік, 5-ші сынауыққа алюминий түйіршігінен 1-түйіршік , 6-шы сынауыққа мырыш түйіршігінен 1- түйіршік салыңдар.Не бөлінді ? Бөлінген газды тексеріңдер. Сынақ жүргізерде абай болыңдар! Қай сынауықта реакция жылдам жүреді соны бақылап қорытындылаңдар. Металдардың қышқылдармен реакция теңдеулерін сөзбен жазады Магний + күкірт қышқылы = магний сульфаты + сутегі ↑ Темір + күкірт қышқылы = темір сульфаты + сутегі ↑ Қорғасын + күкірт қышқылы = қорғасын сульфаты + сутегі ↑ Мыс + күкірт қышқылы = әрекеттеспейді Металдардың қышқылдармен реакция теңдеулерін формуламен жазады Зерттеген металдар белсенділігінің «салыстырмалы кестесін» құрады Оқушылар металдардың қышқылмен әрекеттесу реакция теңдеулері бойынша қорытынды жасайды: 1/Орташа белсенді металдар сұйытылған қышқылдармен әрекеттесіп тұз түзеді және сутегі бөлініп шығады.2/Белсенділігі төмен металдар (асыл) сұйытылған қышқылдармен әрекеттеспейді |
Металдар туралы видео:
Жұмыс парағы1-2 тапсырмалар
|
Сабақтың соңы
| Үйге тапсырмаКері байланыс жасау. | Оқу мақсаттары |
Саралау–оқушыларғақалайкөбірекқолдаукөрсетудіжоспарлайсыз? Қабілетіжоғарыоқушыларғақандайміндетқоюдыжоспарлапотырсыз? | Бағалау – оқушылардыңматериалдымеңгерудеңгейінқалайтексерудіжоспарлайсыз? | Денсаулықжәнеқауіпсіздіктехникасыныңсақталуы |
Саралауіріктелгентапсырмалар, нақтыбіроқушыданкүтілетіннәтижелер, оқушығадербесқолдаукөрсету, оқуматериалдарыменресурстарыноқушылардыңжекеқабілеттерінесепке ала отырыпіріктеу | Бұлбөлімдеоқушылардыңсабақбарысындаүйренгенінбағалауүшінқолданатынәдіс-тәсілдеріңіздіжазасыз | Денсаулықсақтаутехнологиялары.Сергітусәттеріменбелсендііс-әрекеттүрлері.Осы сабақтақолданылатынҚауіпсіздіктехникасыережелерініңтармақтары
|
Сабақбойынша рефлексия
Сабақмақсаттары/оқумақсаттарыдұрысқойылғанба?
Оқушылардыңбарлығы ОМ қолжеткіздіме? Жеткізбесе, неліктен?
Сабақтасаралаудұрысжүргізілдіме? Сабақтыңуақыттықкезеңдерісақталдыма?
Сабақжоспарынанқандайауытқуларболды, неліктен? | Бұлбөлімдісабақтуралыөзпікіріңіздібілдіруүшінпайдаланыңыз. Өзсабағыңызтуралысолжақбағандаберілгенсұрақтарғажауапберіңіз. |
|
|
ЖалпыбағаСабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:
2:
Сабақтыжақсартуға не ықпалетеалады (оқытутуралы да, оқутуралы да ойланыңыз)?1:
2:
Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?
|