Сабақ тақырыбы және мақсаты
таныстырылады.
-
Кілтті сөздер енгізіліп,
аудармасын жазады.
-
ҚЫШҚЫЛДАРДЫҢ АТАУЛАРЫ МЕН
ФОРМУЛАСЫ
-
Қосымша -1 «Зертханалық
жұмысты жүргізудің нұсқаулығы»
Қышқылдармен жұмыс істеген
кездегі қауіпсіздік техника ережелерін еске түсіріңдер
.
6-таза сынауыққа 1 мл –дей
сұйытылған күкірт қышқылынан құйыңдар.
1-ші сынауыққа қалақшаның
мөлшермен ¼ бөлігіндей магний ұнтағын, 2-ші сынауыққа қалақшаның
мөлшермен ¼ бөлігіндей темір ұнтағын , 3-ші сынауыққа қорғасын
түйіршігінен 1 –түйіршік 4-ші сынауыққа қалайы түйіршігінен
1-түйіршік, 5-ші сынауыққа алюминий түйіршігінен 1-түйіршік , 6-шы
сынауыққа мырыш түйіршігінен 1- түйіршік
салыңдар.
Не бөлінді ? Бөлінген газды
тексеріңдер. Сынақ жүргізерде абай
болыңдар!
Қай сынауықта реакция жылдам
жүреді соны бақылап қорытындылаңдар.
Металдардың қышқылдармен
реакция теңдеулерін сөзбен жазады
Магний + күкірт қышқылы =
магний сульфаты + сутегі ↑
Темір + күкірт қышқылы =
темір
сульфаты + сутегі
↑
Қорғасын + күкірт қышқылы =
қорғасын
сульфаты + сутегі
↑
Мыс + күкірт қышқылы =
әрекеттеспейді
Металдардың қышқылдармен
реакция теңдеулерін формуламен жазады
Зерттеген металдар
белсенділігінің «салыстырмалы кестесін»
құрады
Оқушылар металдардың қышқылмен
әрекеттесу реакция теңдеулері бойынша қорытынды жасайды: 1/Орташа
белсенді металдар сұйытылған қышқылдармен әрекеттесіп тұз түзеді
және сутегі бөлініп шығады.
2/Белсенділігі төмен металдар
(асыл) сұйытылған қышқылдармен
әрекеттеспейді
|