2-Нұсқа
1.Сабақты зерттеу сипатамалық ерекшеліктерінің
бірі
А.Тұлғалы
В.Бәсекелік
С.Жүйлілік
Д.Рефлекциялы
Е.Ауқымды
2.Сабақты зерттеу тәсілін жоспарлау барысындағы
зерттелетін оқушылар санаты
А.Үлгермеушіліктің жоғары орта төменгі
деңгейі
В.Гипербелсенді белсенді пассивті
С.Әлеуметтік түрғыда қорғалған
/қорғалмаған
Д.Дамыған әлсіз дамыған коммуникативтік
қасиеттер
Е.Математикалық лингвистикалық ,дарынды
музыкалы
3.Дарынды және талантты балаларды анықтауда ө з білімін
жетілдіру өлшеміне сәйкес келетін балаларда көрініс табатын
ерекшелік
А. Олар ерте жастан сөйлей оқй алады
В. Құрылған жоспарды тез жүзеге асырады
С.Топты идеяларды қабылдауға иландырады
Д .Олар өздерінің оқуларын реттей алады
Е.Мақсаты өзі үшін белгілеп ,оған
ұмтылады
4.Сабақты зерттеу (Лессен Стади ) үдерісінде топ
мүшелері жоспарлаған зерттеу сабағын мұғалімдердің бірі
жүргізедіОсы
А.Топ мүшелерінің зерттеудің түйінді идеяларын өзара
келісіп алуы
В.Топ мүшелерінің бақылауға арналған оқушыларды
анықтауы
С.Топтың жұмыс нәтижесін қамтамасыз ететін ережелер жүйесін
жасауы
Д. Жоспарлауда қолдану үшін әдебиеттер нәтижелерін
қорытуы
Е.Зерттеу сабағы туралы оқушылармен мұғалімдердің сұхбат
жүргізуі.
5.Ренсули мен Райс бойынша дарынды және талантты
оқушылардың білімін жетілдіру қызметінің мбірінші
кезеңі
А.Жалпы зерттеу жаттығулары
В.Жеке оқу жаттығулары
С.Топтық оқу жаттығулары
Д.Нақты проблемаларды жеке зерттеу
Е.Нақты мәселелерді шағын топтп зерттеу
6.Өзгелерге қарағанда өзінің оқуының қалай жүретінін
жақсы білетін және оны реттей алатын оқушы сипатына
сәйкес
А. Есте сақтау және білім
В.Икемділік
С.Өз білімін жетілдіру
Д.Ойлау қабілетінің жылдамдығы
Е.Мәселені шешу
7.Сабақты зерттеу Лессен стади тәсілінде зерттеу сабағы
аяқталғаннан кейін жүзеге асатын талдаудың
берілген
А.Зерттеуге қажетті әдеюиеттерді зерделеу
В.Түйінді идеяларды талқылу
С.Келесі сабақты зерттеуді толық бірлесе
жоспарлау
Д.Топпен бірлесе сабақтың мақсатын анықтау және
дайындау
Е.Зерттеу сабағының күтілетін нәтижесін
болжамдау.
8.Оқуды бағалауды оқу үшін бағалауға ауыстырылу шартын
көрсетіңіз
А. Бағалау кестесінің ауысуы
В.Бағалау сипатын өзгерту
С.Уақыттың тапшылығы
Д.Сұраныстар негізінде
Е.Мадерация үдерісінде
9.Ең үздік оқушыларды анықтаудағы күрделілікке деген
сүйіспеншілік сендіру өлшемінің сипаттамасы
(Фрман)
А.Басқаларға қарағанда ойлау қабілеті жақс
ұйымдастырылған
В.Жоспарға көп уақыт жұмсауы мүмкін ,Бірақ жоспарды тез
жүзеге асырады
С.Олар ерте жасынан бастап сөйлей оқи жаза
бастайды
Д.Олар ақпаратты біліп қана қоймай оны пайдалана
алады
Е.Қызығушылығын арттыру үшін күрделі ойын мен тапсырмаларға
ұмтылады.
10.Сабақты зерттеу тәсілін жүзеге асырудағы бастапқы
кезең
А.Зерттелінетін оқушыларды бақылау
В. Оқушылармен өткен сабақты талдау
С.Сабақты бірлесіп жоспарлау
Д.Мұғалімдердің материалын жариялау
Е.Зерттеу сабағын жүргізу.
11.Мерсердің зерттеуіне сәйкес ұжымдық әңгіме түсіну мен
білім беруге қол жеткізу аясындағы табысты
талқылдауларда
А.Әнңгіме-дебат
В.Жұптық әңгіме
С.Танымдық әңгіме
Д.Кумулятивтік әңгіме
Е.Зертеушілік әңгіме
12.Оқу перамидасына сәйкес оқушылардың алған ақпаратты
есте сақтауы үшін ең тиімдісі
А.аудио-визуалды қабылдау
В.Көрсетілім
С.Тәжрибе жасау
Д.Талқылау
Е.Өзгелерді оқыту
13.Сабақты зерттеудің алғашқы қадамын
көрсетіңіз
А.Бірлесіп егжей тегіжейлі жоспарлайды
В.Барлық нәтижелерін жүйелейді және
талдайды
С.Топтың бір мүшесі зерттеу сабағын
өткізеді
Д.Нәтижені қамтамасыз ететін ережелер жүйесін
құрайды.
Е.Жұмысты бірлесе қайта жоспарлайды.
14.Оқуды даралаудың шешуші
кретерииі
А.Жұмысты орындауға қажетті әдісті
таңдай білу
В.Оқушының қалай оқитынын
қадағалау
С.Білім алуда Тәуелсіздікті
қамтамассыз ету
Д.Оқушылардың өз идеяларына рефлекция
жасауы
Е.Қай кезде мұғалімнің көмегі қажет
екенін білу
15.Мұғалімдердің оқушыларды
болжамдар ұсынып, талқылауға тартуарқылы пікірлесуге дәлелдер
келтіруге үйрететін әнгіме түрі
А.Әңгіме-дебат
В.Кәсіби әңгіме
С. Кумуликативті
әңгңме
Д.Зерттеушілік
әңгіме
Е.Әңгіме-сұхбат
16Әркімнің идеясы пайдалы деп
саналып,мұқият бағаланатын әңгіме түрін
көрсетіңіз
А.Дамытушы әңгіме
В.Кумулятивті әңгіме
С.Реттелген әңгіме
Д,Зерттеушішлік
әңгіме
Е. Әңгіме-дебат
17.Әңгіме –дебат барысында
байқалатын әрекетті көрсетіңіз
А. Орта бірлесуден гөрі ,көбіне
бәсекелестікке бағытталады
В.Ұсынылған идеялар қайталанады және
үнемі мұқият бағаланады
С. Қатысушылар бір-біріне сұрақ қояды
және айтқандарын дәлелдейді.
Д.Топтағы қатысушылардың келісімге
ұмтылуы маңызды деп саналады
Е.Қатысушылар ұсынылған идеяларды
төзімділікпен тыңдайды.
18.Ең үздік оқушыларды анықтаудағы
күрделілікке деген сүйіспеншілік сезімдім өлшеудің сипаттамасы
!Фриман!
А.Қызығушылығын арттыру үшін күрделі
ойын мен тапсырмаларға ұмтылады
В.Олар ерте жасынан бастап сөйлей ,
оқи және жаза бастайды
С.Басқаларға қарағанда ойлау
қабілеттері жақсы ұйымдастырылған
Д.Олар ақпаратты біліп қана қоймай
,оны пайдалана алады
Е.Жоспарлауға көп уақыт жұмсауы мүмкін
бірақ жоспарды тез жүзеге асырады
19.Дарынды және талантты оқушыларды
ынталандырып және әлеуметін дамытудағы тиімді
тәсілдер
А.Марапаттау және әлеуетті
мүмкіндіктерін көрсету
В.Экстернат және зияткерлік
тапсырмалар беру
С.Грант және академиялық қабілеттің
болуы
Д.Оқшаулау және жоғары ынтаның
болуы
Е. Сиақы және зияткерлік тапсырмалар
беру
20.Бағалаудың барлық түрлеріне тән
сипаттамалардың бірі болып табылатын
қорытынды
А.Оқушының жауабына сәйкес шешім
қабылдау
В.Оқушының тапсырманы қалай
орындағанын түсіну
С.Оқушыға тапсырма бойынша нұсқаулық
беру
Д.Оқушының
сұраққа жауабын тыңдау
Е.Оқушының жауабын кретерилерге
сәйкестендіру.