1.Мұғалімнің сыныптағы оқу үдерістің тиімділігін
айқындауға қажет фактор
-
оқушылардың сұрақтарын дұрыс
түсінуі
-
берілген нұсқаны дұрыс орындауы
-
оқушылардың сұрауына жауап
беруі
-
балалардың қалай оқитынын
түсінуі
14-нұсқа 11
сұрағы
2.Балалар өздерінің сеніміне,біліміне сүйеніп пайымдау
жасай алады -деген түсінікке негізделген оқу
ортасы
-
оқушыға бағдарланған
-
әріптестік бағдарланған
-
жас ерекшелігіне бағдарланған
-
оқу материалына бағдарланған
10 нұсқаның 13
сұрағы
3.Сабақтың оқу мақсатын қалыптастыруға қойылатын
сұрақ
-
оқушының жеткен жетістіктерін қалай бағалау
керек
-
оқу нәтижелері неге оқушыға бағытталуы
керек
-
оқушыға қандай да қосымша материал ұсыну
керек
-
оқушымен қандай да бір мәселелерді зерттеп,
талдау керек
7 - нұсқа 3
сұрақ
4.Жабық сұрақтардың балама
атауы
-
жоғарғы дәрежелі
-
төмен дәрежелі
-
логикалық
-
түрткі болу
11 нұсқа 3
сұрақ
5. баланың оқу және проблемаларды шешу
қабілеті
-
Танымдық даму
-
Жедел
-
Логикалық
-
Теориялық
7 нұсқа 5
сұрақ
6.Оқытудағы қарым қатынас бір сарындылықтан
арылтып, алға жылжытатын белсенді әрекет
-
Әңгімелесу
-
Бақылау
-
Баяндау
-
Дәріс оқу
3 нұсқа 5
сұрақ
7. Анағұрлым толық жауап беру
-
Түрткі болу
-
Сынақтан өткізу
-
Басқаға бағыттау
-
Ашық сұрақ
12 нұсқа 14
сұрағы
8. Көпіршелер әдісі
-
Оқушыға басқаның қолдауынсыз
өз бетінше орындай алатын тапсырма ғана
ұсыну
-
Оқушының басқамен
қарым-қатынас орнатуына бірқатар мүмкіндіктің
болуы
-
Оқушылардың өзіндік
құзіреттілігінің төменгі деңгейіне қол жеткізуіне
қанағаттану
-
Оқушыларға өз бетінше
орындай алмайтын тапсырманы орындауға мүмкіндік
беру
5 нұсқа 7
сұрақ
9. Мектептерде оқыту мен оқуды
жақсарту әдіс/Элиот/
-
«Жеке тұлғаға бағдарланған»
-
«Академиялық
империализм»
-
«Рефлектик практик жолымен
оқыту»
-
«Сындарлы теориялық оқыту»
4 нұсқа 8
сұрақ
10. Субьектілерге басқалардың мінез-құлқын көруге
мүмкіндік беретін тәсіл
-
Гуманистік
-
Бихевористикалық
-
Танымдық
-
Педагогикалық
8 нұсқа 9
сұрақ
11.Баланың іс-әрекетін
ынталандыруды көздейтін әдіс
-
сабақ
-
семинар
-
жарыс
-
ұжымдастыру
Жоқ
12.Оқушылардың танымдық және
әлеуметтік белсенділігін арттырады
-
Рефлексия
-
Топтық
жұмыс
-
Сергіту
сәті
-
Зерттеу
жұмысы
Жоқ
13.Топ мүшелерінің белсенділігі
-
Жекедара
-
Топішілік
-
Ұжымдық
-
Жұптық
12 нұсқа 18
сұрақ
13.Оқытуға қойылатын
талаптардың бастапқы белгілі жүйесі
-
Оқу
бағдарламасы
-
Талаптар алгоритмі
-
Бағалау
критерийлері
-
Мақсат-міндеттер
3 нұсқа 12
сұрақ
14.Оқу материалын бірте-бірте күрделендіру
принципі
-
Оқытудағы саналылық пен
белсенділік
-
Оқушылардың білімді терең және тиянақты меңгеруі
-
Жүйелілік пен сабақтастық
принципі
-
Оқытудың түсініктілігі
2нұсқа 16
сұрақ
15.Білім алушы лардың
функционалдық сауаттылығын дамыту
А.Тоқсандық бақылау
жұмысы
В.Жиынтық
бақылау
С.Жиынтық бағалау
көрсеткіштері
Д. Формативті бағалау
көрсеткіші
12 сұрақ 7
нұсқа
16.Әдістің негізгі қызметі
-
оқыту,тәрбиелеу
-
талап ету, сынақтан
өткізу
-
тексеру,
оқыту
-
дайындалу,
түсіндіру
6 нұсқа 15
сұрағы
17.
Оқытудың машықтық әдістері
-
Сергіту
сәті
-
Рефлексия
-
Бағалау
-
Жаттығу,лаборатория
8 нұсқа 13
сұрақ
18. Оқушыларда «өзіндік
мақсатты» қалыптастыру жағдайында төмен дағдыға жоғары міндет
қойылған жағдай (М.Чиксентмихай)
-
Зерігу
-
Алаңдау
-
Ойлану
-
Ағын
10 нұсқа 4
сұрақ
19. «Қара жәшік» ішіндегі
жұмысты көрсетіңіз:
-
мүмкіндіктердің барлығын
қарастыру
-
оқушымен бірге
критерийлерді талдау
-
оқыту әдістерін оқушылармен
таңдау
-
жаңа жағдайларға тез
бейімделу
13 нұсқа 6
сұрақ
20. Оқытудың жаңа тәсілдерін
әзірлеуде мұғалімдердің жаңа бастамасын жинақтауды көздейтін
сабақты зерттеу тәсілінің түйінді сипаты
-
Бірізділік
-
Зерттеу
өзектілігі
-
Креативтік
-
Ғылыми
дәлдік
10нұсқа 20
сұрақ