Материалдар / Методика № 1 СЛИВ 2024

Методика № 1 СЛИВ 2024

Материал туралы қысқаша түсінік
Методика № 1 СЛИВ 2024
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
30 Сәуір 2024
456
1 рет жүктелген
630 ₸ 700 ₸
Бүгін алсаңыз 10% жеңілдік
беріледі
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

1.Мұғалімнің сыныптағы оқу үдерістің тиімділігін айқындауға қажет фактор

  1. оқушылардың сұрақтарын дұрыс түсінуі

  2. берілген нұсқаны дұрыс орындауы

  3. оқушылардың сұрауына жауап беруі

  4. балалардың қалай оқитынын түсінуі

14-нұсқа 11 сұрағы


2.Балалар өздерінің сеніміне,біліміне сүйеніп пайымдау жасай алады -деген түсінікке негізделген оқу ортасы

  1. оқушыға бағдарланған

  2. әріптестік бағдарланған

  3. жас ерекшелігіне бағдарланған

  4. оқу материалына бағдарланған

10 нұсқаның 13 сұрағы


3.Сабақтың оқу мақсатын қалыптастыруға қойылатын сұрақ

  1. оқушының жеткен жетістіктерін қалай бағалау керек

  2. оқу нәтижелері неге оқушыға бағытталуы керек

  3. оқушыға қандай да қосымша материал ұсыну керек

  4. оқушымен қандай да бір мәселелерді зерттеп, талдау керек

7 - нұсқа 3 сұрақ


4.Жабық сұрақтардың балама атауы

  1. жоғарғы дәрежелі

  2. төмен дәрежелі

  3. логикалық

  4. түрткі болу

11 нұсқа 3 сұрақ


5. баланың оқу және проблемаларды шешу қабілеті

  1. Танымдық даму

  2. Жедел

  3. Логикалық

  4. Теориялық

7 нұсқа 5 сұрақ


6.Оқытудағы қарым қатынас бір сарындылықтан арылтып, алға жылжытатын белсенді әрекет

  1. Әңгімелесу

  2. Бақылау

  3. Баяндау

  4. Дәріс оқу

3 нұсқа 5 сұрақ


7. Анағұрлым толық жауап беру

  1. Түрткі болу

  2. Сынақтан өткізу

  3. Басқаға бағыттау

  4. Ашық сұрақ

12 нұсқа 14 сұрағы


8. Көпіршелер әдісі

  1. Оқушыға басқаның қолдауынсыз өз бетінше орындай алатын тапсырма ғана ұсыну

  2. Оқушының басқамен қарым-қатынас орнатуына бірқатар мүмкіндіктің болуы

  3. Оқушылардың өзіндік құзіреттілігінің төменгі деңгейіне қол жеткізуіне қанағаттану

  4. Оқушыларға өз бетінше орындай алмайтын тапсырманы орындауға мүмкіндік беру

5 нұсқа 7 сұрақ


9. Мектептерде оқыту мен оқуды жақсарту әдіс/Элиот/

  1. «Жеке тұлғаға бағдарланған»

  2. «Академиялық империализм»

  3. «Рефлектик практик жолымен оқыту»

  4. «Сындарлы теориялық оқыту»

4 нұсқа 8 сұрақ


10. Субьектілерге басқалардың мінез-құлқын көруге мүмкіндік беретін тәсіл

  1. Гуманистік

  2. Бихевористикалық

  3. Танымдық

  4. Педагогикалық

8 нұсқа 9 сұрақ


11.Баланың іс-әрекетін ынталандыруды көздейтін әдіс

  1. сабақ

  2. семинар

  3. жарыс

  4. ұжымдастыру

Жоқ


12.Оқушылардың танымдық және әлеуметтік белсенділігін арттырады

  1. Рефлексия

  2. Топтық жұмыс

  3. Сергіту сәті

  4. Зерттеу жұмысы

Жоқ


13.Топ мүшелерінің белсенділігі

  1. Жекедара

  2. Топішілік

  3. Ұжымдық

  4. Жұптық

12 нұсқа 18 сұрақ


13.Оқытуға қойылатын талаптардың бастапқы белгілі жүйесі

  1. Оқу бағдарламасы

  2. Талаптар алгоритмі

  3. Бағалау критерийлері

  4. Мақсат-міндеттер

3 нұсқа 12 сұрақ


14.Оқу материалын бірте-бірте күрделендіру принципі

  1. Оқытудағы саналылық пен белсенділік

  2. Оқушылардың білімді терең және тиянақты меңгеруі

  3. Жүйелілік пен сабақтастық принципі

  4. Оқытудың түсініктілігі

2нұсқа 16 сұрақ


15.Білім алушы лардың функционалдық сауаттылығын дамыту

А.Тоқсандық бақылау жұмысы

В.Жиынтық бақылау

С.Жиынтық бағалау көрсеткіштері

Д. Формативті бағалау көрсеткіші

12 сұрақ 7 нұсқа


16.Әдістің негізгі қызметі

  1. оқыту,тәрбиелеу

  2. талап ету, сынақтан өткізу

  3. тексеру, оқыту

  4. дайындалу, түсіндіру

6 нұсқа 15 сұрағы


17. Оқытудың машықтық әдістері

  1. Сергіту сәті

  2. Рефлексия

  3. Бағалау

  4. Жаттығу,лаборатория

8 нұсқа 13 сұрақ



18. Оқушыларда «өзіндік мақсатты» қалыптастыру жағдайында төмен дағдыға жоғары міндет қойылған жағдай (М.Чиксентмихай)

  1. Зерігу

  2. Алаңдау

  3. Ойлану

  4. Ағын

10 нұсқа 4 сұрақ



19. «Қара жәшік» ішіндегі жұмысты көрсетіңіз:

  1. мүмкіндіктердің барлығын қарастыру

  2. оқушымен бірге критерийлерді талдау

  3. оқыту әдістерін оқушылармен таңдау

  4. жаңа жағдайларға тез бейімделу

13 нұсқа 6 сұрақ


20. Оқытудың жаңа тәсілдерін әзірлеуде мұғалімдердің жаңа бастамасын жинақтауды көздейтін сабақты зерттеу тәсілінің түйінді сипаты

  1. Бірізділік

  2. Зерттеу өзектілігі

  3. Креативтік

  4. Ғылыми дәлдік

10нұсқа 20 сұрақ


Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!