Материалдар / Методика № 3 СЛИВ 2024

Методика № 3 СЛИВ 2024

Материал туралы қысқаша түсінік
Методика № 3 СЛИВ 2024
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
30 Сәуір 2024
164
0 рет жүктелген
630 ₸ 700 ₸
Бүгін алсаңыз 10% жеңілдік
беріледі
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

.2024 методика

  1. Оқытудағы қарым-қатынасты бірсарындылықтан арылтып, оқушының білім алуын алға жылжытатын белсенді әрекет ? Әңгімелесу

  2. Оқушыға тапсырманы орындауға кеңес берілмегендіктен, оқушының қабілеті жетіп тұрса да тапсырманы орындай алмауы (дж.Флейвелл)

Өнім тапшылығы

  1. Педагогиканы оқыту принциптері ? Оқытуға қойылатын талаптар

  2. C. Н. Лысенкова технологиясының ерекшелігі ? Ынтымақ

  3. Өткен материалға оралу, ой салу, дұрысын қабылдау, толық жауап беруге итермелеу мақсатын көздейтін қарапайым сұрақ? Түрткі

  4. Адамның өзін зерттеуі , түсінуі, өзін басқалардаң қалай қабылдайтыны жайлы өзін бағалауы: Рефлексия

  5. Педагогиканың негізгі категориясы? Тәрбие

  6. Білім алушыларды бірнеше топқа бөліп, күрделі, көлемі үлкен мәтінді терең түсінуге мүмкіндік тудыратын? Джиксо

  7. 1 сыныптың алғашқы жартысында мүлдем қолданылмайтын тексерудің түрі? Жазу

  8. Педагогика пән ретінде тұңғыш рет оқылды ?

Германия 18 ғ.

  1. Ғылым ретінде педагогиканың негізін қалаған ? Коменский

  2. Білім беру ұғымын педагогикаға алғаш енгізген ғалым ? Пестолоцци

  3. Педагогика қандай ғылым? адам тәрбиесі туралы ғылым

  4. Педагог ежелгі грек тілінен аударғанда қандай мағына берген? Баланы жетектеуші. Құл

  5. Баланың білім-дағды,білік және өз бетінше әрекет ету мүмкіндіктерін дамуына қарай орнатылатын,нығайтылатын,бөлшектенетін уақытша құрал? Көпіршелер

  6. Белгілі бір қасиеттерді қалыптастыру мақсатымен тәрбиеленушінің сезіміне,мінез-құлқына ықпал ету амалдары? Тәрбие әдістері

  7. Оқушының оқудағы шынайы жетісігінің көрсеткіші? Оқу үшін багалау

  8. -Ғылыми-танымдық іс-әрекет амалдары, формалары, тәсілдері? Әдіснама

  9. Өткен материалға оралу, ой салу, дұрысын қабылдау, толық жауап беруге итермелеу мақсатын көздейтін қарапайым сұрақ? Түрткі

  10. Ұстаздың кәсіби педагогикалық мәдениеті. Рухани құндылықтарды бағалау





Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!