1.
Оқушылардың анағұрлым толық жауап беруіне, өз
идеяларын дамытуына көмектесетін сұрақ
тәсілі?Сынақтан өткізу сұрағы
2.
Мұғалім мен оқушылардың біріккен
іс-әрекеттері? Оқыту әдісі
3. «Көпіршелер» деп саналу үшін оқыту мен оқуда
қарастырылатын жағдайдың бірі? Оқушыларға өз бетінше орындай алмайтын
тапсырманы орындауға мүмкіндік беру
4.
Ұстаздың кәсіби педагогикалық мәдениеті
? рухани құндылықты бағалай
білу
5.
Оқу үдерісінде адамның өсуіндегі әлеуетіне ерекше назар аударылатын
тәсіл? гуманистік
6. Баланың білім-дағды,білік және өз бетінше
әрекет ету мүмкіндіктерін дамуына қарай
орнатылатын,нығайтылатын,бөлшектенетін уақытша
құрал?Көпіршелер
7. Сұрақ қойылғаннан кейінгі кідіріспен қатар,
оқушының жауабын алғаннан кейін де кідіріс жасау қажеттігі
?Оқушы өз жауабын түзетуге, нақтылауға
мүмкіндік алады
8.
Оқуды жақсарту мүмкіндіктерін, сондай-ақ осы
мүмкіндіктерді іске асыру әдістері мен түрлерін анықтауға
бағытталған бағалау түрі. Оқу үшін бағалау
9.
Жабық сұрақтардың балама атауы
?төмен дәрежелі
10.
Ақпаратты қайта құруға, кеңейтуге, бағалауға
жетелейтін сұрақ ? жоғары дәрежелі
11.
Оқушылардың білім алуын қолдау үшін пайдаланатын
түрткі болу сұрақ қою мысалы? Оқудағы кедергілер туралы не айтуға
болады?
12.
Кіші жастағы балалар дәл өзін қоршаған ортамен
және адамдармен әрекеттесу кезінде оқу және даму жүзеге асады деп
қарастырған оқу тәсілі? Танымдық
13.
Оқытудағы қарым-қатынасты бірсарындылықтан
арылтып, оқушының білім алуын алға жылжытатын белсенді әрекет
?әңгімелесу
14.
Құрылымдалған ортадағы оқушылардың білім алу
үдерісі ретінде тәжірибелік қоғамдастықтарға қатысуды зерттеген
ғылыми бағыт? Әлеуметтік-жағдаятты
15.
Оқу материалын ойластырған сұрақтар жүйесі арқылы
игеруге бағытталған оқытудың диалогтік әдісі?
Әңгіме, кеңес
16.
Оқуды даралаудағы шешуші критерий ?
Білім алуда тәуелсіздікті қамтамасыз
ету
17.
Педагогиканың жалпы негіздері бөлімінің
мақсаты? Педагогикалық білімді
қалыптастыру
18.
Сабақтың әр бөлігінде мұғалім мен оқушылар бірге
жасайтын алуан түрлі жұмыстар? Сабақтың құрылымы
19.
Оқуды даралаудағы шешуші критерий ?
Білім алуда тәуелсіздікті
қамтамасыз
20. Диалог барысында әркімнің
идеясы құнды деп саналып, мұқият бағалаудан өтетін әңгіменің
түрі.Зерттеушілік
әңгіме