Материалдар / "Мезгіл үстеу"

"Мезгіл үстеу"

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдерге
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Маусым 2018
937
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады





Мерзімі :

Сабақтың тақырыбы:Мезгіл үстеу
Сабақтың мақсаты:Оқушыларды мезгіл үстеулері, оған қойылатын сұрақтармен таныстыру; үстеулердің мағыналық түрлері туралы алғашқы білімдерін қалыптастыру; мезгіл үстеулкерін қатыстырып сөйлем құрастыра білуге және сөйлем ішінен таба алуға үйрету.
Күтілетін нәтиже:Ойын жүйелепркін айтуға,ойын өз сөзімен жеткізуге үйренеді.
Әдіс-тәсілдер:Жеке, жұптық, ой қозғау, сұрақ-жауап.
УақытМұғалім іс-әрекетіОқушылардың іс-әрекетіКөрнекі құрал
3 минут



5 минут
Кіріспе бөлімҰйымдастыру кезеңіа) оқушылардың назарын сабаққа аударамызпсихологиялық дайындықб) Өткен сабаққа сканворд шешу1.Етістіктің алда болатын жағдайды баяндауы2.Кім? Не? сұрағына жауап беретін септік3.Қабанбай батырды дарабоз атаған хан4. Кімге? Неге? сұрағына жауап беретін септік5.Заттардың санын білдіретін сөз табы6.Қазақтың ұлы ақыны7. Кімде? Неде? сұрағына жауап беретін септік8. Қарама-қарсы мәндес сөздер не деп аталады?9. ЖұмбақАсты тау, үсті тауОртасында бұжыр тау10.Кіммен? Немен? сұрағына жауап беретін септік11. Қашықтықты жылдамдыққа бөлу арқылы не табамыз?12. Екі немесе үш сөйлемнен тұратын сөйлем13. Іс – әрекеттің мезгілін, мекенін, сын-қимылын білдіретін сөз табы-Балалар, біздер сканвордты шештік, ортасындағы қызылмен айқындалған бөлікте қандай сөз шықты?-Рухани жаңғыру деген сөз шықты.-Рухани жаңғыру деген не?-Оны кімнің жолдауы-Оның мақсаты не?-Рухани жаңғыру жолдауының негізгі бағыттары мен міндеттерін атаңдар.Оқушылар жатқа айтады Сабаққаназарларын аударады







Жұмыс дәптер


5минут
Қызығушылығын ояту-Балаларіз өткен сабақта үстеу тақырыбында сабақ өткен болатынбыз.-Сонымен, үстеу дегеніміз не? Үстеудің сұрақтарын ата. Мысал келтір.Ереже қайталанады.«Білемін. Білдім. Білгім келеді» стратегиясы

ЕрежелердіайтадыЖұмыс дәптерПлакат
15 минутІІ . Мағынаны тануОқулықпен жұмыс1-жаттығу ауызша орындалады. Қарамен жазылған сөздерге сұрақ қойып мағынасын анықта.Imektep.kz сайтынан видеоролик-Ендеше, балалар, ережені бәріміз қосылып оқылық.Қимылдың, іс-әрекеттің мезгілін білдіретін сөздерді мезгіл үстеуі дейміз. Мезгіл үстеуі қашан? деген сұраққа жауап беріп, етістікпен байланысады. Мысалыбүгін апарды, ертең келеді, күні бойыкүтті.Дәптермен жұмыс.2-жаттығу дәптерге орындалады. Жұмбақты көшіріп жаз. Үстеулердің астын сыз. Олар қай үстеу түрлеріне жататынын сұрақ қойып анықта. Үстеу қай сөз табымен байланысып тұр?Топтық жұмыс3-жаттығу 1-топқа беріледі. Мәтінді оқы. Мезгіл үстеулерін өздері байланысқан етістіктерімен бірге көшіріп жаз.4-жаттығу 2-топқа беріледі. Төмендегі үстеулерге қарсы мәнді үстеу жаз.5-жаттығу 3-топқа беріледі. Мына сөздердің мағынасын білдіретін сөздерді тап. Сол сөздерді қатыстырып сөйлем құрастырып жаз.Әр топ өздеріне тапсырылған жаттығуларды қорғап шығады. 5-7 минут уақыт беріледі.Берілген тапсырманы уақытылы орындау, сұрақтарға нақты жауап беру

Дәптердеақтадаорындайды



























Топта орындайды


плакат





оқулық

Жұмыс дәптер
2минутСергіту сәті «Бір әріптің ізімен» ойыны: ЖЖЖ



8 минутҚорытындылау бөлім

Сабақты бекітуге тест1. Үстеу дегеніміз не?А) Іс-әрекет, қимылды білдіреді.Ә)Қимылға, іс-әрекетке еліктеуді білдіреді.Б) Заттың сапасын, көлемін білдіреді.В) Қимылдың мезгілін, себебін, мақсатын білдіреді

2.Мезгіл үстеу нені білдіреді?А) Қимылдың, іс-әрекеттің мезгілінӘ) Іс-әрекеттің болған орнын, бағытынБ) Іс-Әрекеттің амалын, тәсілін, бейнесінВ) Қимылдың мекенін

3. Мезгіл үстеудің сұрағын көрсетА) Қалай?Ә) Қайда?Б) Қашан?В) Қайтті?

4. Мезгіл үстеуді көрсетіңіз.А) Бүрсігүні аттанды.Ә) Ілгері жүрді.Б) Қаннен-қаперсіз ұйықтады.В) Қыруар жұмыс істедік.

5. Мезгіл үстеуі сөйлемде қай сөз табымен байланысады?А) зат есімменӘ) сан есімменБ) етістікпенВ) сын есіммен

«БББ» стратегиясы-Сонымен, біз не білдік, не үйрендік, тағы нені білгіміз келеді?

Оқушылар жеке орындайды

2минут



















3 минут
Рефлексия . «Бас бармақ»-Не білдік?-Ең жеңілі қай тапсырма?-Қандай тапсырма қиындық туғызды?-Бүгінгі сабақтан қандай әсер алдың?





2 минутОқушыларды бағалау



Кері байланыс









Үйге тапсырма: мезгіл үстеуді қатыстырып 3-4 сөйлем құрастыру







Саржанова Ақерке Кыргызбавна Жамбыл облысы Талас ауданы Қызылауіт ауылы Мыңатай Қыстаубайұлы атындағы орта мектеп Бастауыш сынып мұғалімі
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ