Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    «Келісілді»

    директордың ОТІЖ орынбасары

    ___________ З.И.Абубакирова

    2023. «01» 03

    Мектеп: ҚЗМ «Бәйтерек»

    Мұғалімнің аты-жөні: Ширинбекова Г.Х.

    Пәні: химия

    Сабақ № 47

    Ұзақ мерзімді жоспардың бөлім:

    9.3А 17 (VII), 16 (VI), 15 (VI), 14 (IV) -топ элементтері және олардың қосылыстары

    Сыныбы: 9 «А»

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Минералды тыңайтқыштар.

    №8 көрсетілім «Минералды тыңайтқыштар»

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    9.4.2.3 - минералды тыңайтқыштардың жіктелуін және олардың құрамына кіретін қоректік элементтерді атау

    9.4.2.4 - азот және фосфор тыңайтқыштарының қоршаған ортаға әсерін зерделеу

    Сабақтың мақсаты:

    Барлық оқушылар үшін: минералды тыңайтқыштардың жіктелуін және олардың құрамына кіретін қоректік элементтерді атайды. Азот және фосфор тыңайтқыштарының қоршаған ортаға әсерін зерделейді.

    Көпшілік оқушылар үшін: құрамында азот, калий және фосфоры бар тыңайтқыштарға жататын қосылыстардың формуласы мен атауын біледі. Эвтрофикация процесіне анықтама бере алады.

    Кейбір оқушылар үшін: Химиялық формуласы арқылы тыңайтқыштардың құнарлылығын есептей алады. Тыңайтқыштардың өндірісте және зертханада алыну тәсілдерін біледі, реакцияларын жазады, теңестіреді.

    Сабақтың барысы:

    Сабақ кезеңі/уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Қызығушы-лықты ояту

    5 мин.


    І.Ұйымдастыру кезеңі:

    (Ұ) “Ақ тілек” әдісі арқылы оқушылардың бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастыру.


    ІІ. Сыныпты «Түрлі түсті фигуралар» тәсілімен топқа бөлу.

    Топтың атын фигураларды жинақтау арқылы анықтату

    Топ ережесін еске түсіру.

    Оқушыларды топтарға біріктіруді ұйымдастыру:

    Фигуралар көмегімен оқушыларды 3 топқа біріктіру.

    1-топ: қызыл фигуралар

    2-топ: сары фигуралар

    3-топ: жасыл фигуралар


    Әр топ фигураларды жинақтау нәтижесінде топтың атын анықтайды.

    1-топ «Азот тыңайтқыштары»

    2-топ «Калий тыңайтқыштары»

    3-топ «Фосфор тыңайтқыштары»

    Мақсаты: оқушылар бойын-да жақсы ой, тілек ояту, тыңдау дағ-дыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушы-ларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру.

    Тиімділігі: оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақында-сады, көңіл күйі көтеріледі, оянады.

    Фигуралар салынған сандық

    Жаңа сабаққа кіріспе

    7-мин





    (Ұ) «Миға шабуыл» әдісімен өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру үшін ой қозғау сұрақтарын ұжымдық сыныппен талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар қойылады. Әр оқушы өз оймен бөліседі.

    Өзгенің пікірін толықтырады.


    Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбын анықтау үшін жұмбақ жасырады.

    Өсімдікке нәр беріп қуат болған,

    Өнімі артып, егістің қырман толған.

    Бұл қандай зат: қанындай өсімдіктің,

    Беретұғын химиктер жасап қолдан?

    (Тыңайтқыштар)

    Сосын жаңа сабақтың мақсаттарымен таныстырады.

    «Миға шабуыл» әдісінің сұрақтары:

    1. Фосфорды ашқан ғалым?

    2. Фосфордың агрегаттық күйі?

    3. Қазақстандағы фосфордың ірі кен орындары?

    4. Фосфордың аллотропиялық түрөзгерістері? Олардың ерекшеліктері?

    5. Фосфордың маңызды табиғи қосылыстары?

    6. Фосфордың қолданылуы?

    7. Фосфор (V) оксидінен түзілетін қышқыл?

    8. Адам ағзасына фосфордың маңызы?








    Жұмбақтың жауабын табу арқылы оқушылар жаңа сабақтың тақырыбын ашады.

    Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

    Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді.

    Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс жауап беруге бағыттау үшін кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбіреуіне жетелеуші сұрақтар қойылады.



    Дескриптор:

    Әр берген дұрыс жауапқа 1 балл

    Өз ойын дұрыс білдіріп, талқылауға белсенді қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

    Слайд 1-3

    Сабақтың тақырыбын ашуға бейнежазба көрсетіледі

    https://bilimland.kz/kk/subject/ximiya/9-synyp/mineraldy-tyngajtqyshtar-olardyng-tiimdi-qoldanyluy-zhane-qazaqstanda-ondirilui?mid=ef3bb330-9ee4-11e9-a361-1f1ed251dcfe

    Сабақтың ортасы

    Мағынаны ашу.

    30 мин.



    «Білім ленд» білім беру платформасынан бейнежазбаларды көрсету.


    Кесте толтыруға нұсқау беру.


    1. Тапсырма (Т) топтық жұмыс

    Бейнежазбалармен танысып шығады. Әр топ оқушылары бейнежазбадан алған ақпаратты кестеге толтырады,


    Тыңайтқыш атауы

    Формуласы, химиялық құрамы

    Өсімдікке әсері

    Өсімдікке сіңірілу жолдары

    Алынуы, табиғатта кездесуі

















    Дескриптор: Жалпы - 3 балл

    1. Минералды тыңайтқыштарға қатысты ақпараттарды кестеге толтырады

    https://bilimland.kz/kk/subject/ximiya/9-synyp/mineraldy-tyngajtqyshtar-olardyng-tiimdi-qoldanyluy-zhane-qazaqstanda-ondirilui?mid=ef3bb331-9ee4-11e9-a361-1f1ed251dcfe

    Слайд 4-6

    Эвторфикация үдерісіне бейнежазба көрсетеді.



    1. Тапсырма (Т) топтық жұмыс

    Эвторфикация үдерісіне бейнежазба көреді.


    №

    Эвтрофикация сатыларында болатын өзгерістер

    1


    2


    3


    4



    Дескриптор: Жалпы - 3 балл

    1. Эвторфикация сатыларында болатын өзгерістерді кестеге толтырады












    Эвторфикация үдерісіне бейнежазбаhttps://youtu.be/92TFJTtuq6k


    Слайд 7-8

    Оқулықта берілген тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.


    Оқушыларға мұғалім слайд арқылы дұрыс жауаптарын көрсетеді, бірін–бірі бағалайды.

    3.Тапсырма (Ж) жеке жұмыс

    Білімді бекіту мақсатында әр оқушы деңгейлік тапсырмаларды орындайды.

    (А)

    1. Тыңайтқыштардың маңызы қандай?

    2. Азот жетіспесе өсімдік қалай өзгереді?

    (В)

    1.Қазақстанның қай өңірлерінде тыңайтқыштар өндіріледі?

    2. Фосфорлы тыңайтқыштардың қайсысы бағалырақ? Дәлелді жауап беріңіз

    (С)

    1. Аммоний нитраты, NH4NO3 аммоний сульфаты, (NH4)2SO4

    мен несепнәр (NH2)2CO сияқты тыңайтқыштардың 100 г-ғы азоттың массасын есептеңіз.


    Оқушылар бір-бірін тексеру үшін жұмыстарымен алмасады.

    Дескриптор: Жалпы - 3 балл

    1.Талдау жасайды.

    Слайд 9-10

    Сабақтың соңы

    Ой толғаныс.

    Рефлексия

    3 мин.


    «Бір ауыз сөз» әдісі.

    Мұғалім сабақты қорытындылау үшін оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.

    Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

    Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылар-дың пікірін анықтайды. Жинақталған деректер-дің құнды болуын қадағалайды.

    Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді.

    Жеке жұмыс:

    Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз сөздеріне сабақты бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады: ұнады, пайдалы, қажет, білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым, жасай аламын. т.б3

    Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды. Сонымен қатар, оқушыларды ынталандыру үшін

    «Қошеметтеу» әдісі арқылы бағалайды.


    Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз?

    Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Ширинбекова Гулжан Худайбердиевна
    11 Мамыр 2023
    431
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Минералды тыңайтқыштар. №8 көрсетілім «Минералды тыңайтқыштар»

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Минералды тыңайтқыштар. №8 көрсетілім «Минералды тыңайтқыштар»

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Минералды тыңайтқыштар. №8 көрсетілім «Минералды тыңайтқыштар»
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    «Келісілді»

    директордың ОТІЖ орынбасары

    ___________ З.И.Абубакирова

    2023. «01» 03

    Мектеп: ҚЗМ «Бәйтерек»

    Мұғалімнің аты-жөні: Ширинбекова Г.Х.

    Пәні: химия

    Сабақ № 47

    Ұзақ мерзімді жоспардың бөлім:

    9.3А 17 (VII), 16 (VI), 15 (VI), 14 (IV) -топ элементтері және олардың қосылыстары

    Сыныбы: 9 «А»

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Минералды тыңайтқыштар.

    №8 көрсетілім «Минералды тыңайтқыштар»

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    9.4.2.3 - минералды тыңайтқыштардың жіктелуін және олардың құрамына кіретін қоректік элементтерді атау

    9.4.2.4 - азот және фосфор тыңайтқыштарының қоршаған ортаға әсерін зерделеу

    Сабақтың мақсаты:

    Барлық оқушылар үшін: минералды тыңайтқыштардың жіктелуін және олардың құрамына кіретін қоректік элементтерді атайды. Азот және фосфор тыңайтқыштарының қоршаған ортаға әсерін зерделейді.

    Көпшілік оқушылар үшін: құрамында азот, калий және фосфоры бар тыңайтқыштарға жататын қосылыстардың формуласы мен атауын біледі. Эвтрофикация процесіне анықтама бере алады.

    Кейбір оқушылар үшін: Химиялық формуласы арқылы тыңайтқыштардың құнарлылығын есептей алады. Тыңайтқыштардың өндірісте және зертханада алыну тәсілдерін біледі, реакцияларын жазады, теңестіреді.

    Сабақтың барысы:

    Сабақ кезеңі/уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Қызығушы-лықты ояту

    5 мин.


    І.Ұйымдастыру кезеңі:

    (Ұ) “Ақ тілек” әдісі арқылы оқушылардың бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастыру.


    ІІ. Сыныпты «Түрлі түсті фигуралар» тәсілімен топқа бөлу.

    Топтың атын фигураларды жинақтау арқылы анықтату

    Топ ережесін еске түсіру.

    Оқушыларды топтарға біріктіруді ұйымдастыру:

    Фигуралар көмегімен оқушыларды 3 топқа біріктіру.

    1-топ: қызыл фигуралар

    2-топ: сары фигуралар

    3-топ: жасыл фигуралар


    Әр топ фигураларды жинақтау нәтижесінде топтың атын анықтайды.

    1-топ «Азот тыңайтқыштары»

    2-топ «Калий тыңайтқыштары»

    3-топ «Фосфор тыңайтқыштары»

    Мақсаты: оқушылар бойын-да жақсы ой, тілек ояту, тыңдау дағ-дыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушы-ларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру.

    Тиімділігі: оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақында-сады, көңіл күйі көтеріледі, оянады.

    Фигуралар салынған сандық

    Жаңа сабаққа кіріспе

    7-мин





    (Ұ) «Миға шабуыл» әдісімен өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру үшін ой қозғау сұрақтарын ұжымдық сыныппен талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар қойылады. Әр оқушы өз оймен бөліседі.

    Өзгенің пікірін толықтырады.


    Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбын анықтау үшін жұмбақ жасырады.

    Өсімдікке нәр беріп қуат болған,

    Өнімі артып, егістің қырман толған.

    Бұл қандай зат: қанындай өсімдіктің,

    Беретұғын химиктер жасап қолдан?

    (Тыңайтқыштар)

    Сосын жаңа сабақтың мақсаттарымен таныстырады.

    «Миға шабуыл» әдісінің сұрақтары:

    1. Фосфорды ашқан ғалым?

    2. Фосфордың агрегаттық күйі?

    3. Қазақстандағы фосфордың ірі кен орындары?

    4. Фосфордың аллотропиялық түрөзгерістері? Олардың ерекшеліктері?

    5. Фосфордың маңызды табиғи қосылыстары?

    6. Фосфордың қолданылуы?

    7. Фосфор (V) оксидінен түзілетін қышқыл?

    8. Адам ағзасына фосфордың маңызы?








    Жұмбақтың жауабын табу арқылы оқушылар жаңа сабақтың тақырыбын ашады.

    Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

    Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді.

    Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс жауап беруге бағыттау үшін кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбіреуіне жетелеуші сұрақтар қойылады.



    Дескриптор:

    Әр берген дұрыс жауапқа 1 балл

    Өз ойын дұрыс білдіріп, талқылауға белсенді қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

    Слайд 1-3

    Сабақтың тақырыбын ашуға бейнежазба көрсетіледі

    https://bilimland.kz/kk/subject/ximiya/9-synyp/mineraldy-tyngajtqyshtar-olardyng-tiimdi-qoldanyluy-zhane-qazaqstanda-ondirilui?mid=ef3bb330-9ee4-11e9-a361-1f1ed251dcfe

    Сабақтың ортасы

    Мағынаны ашу.

    30 мин.



    «Білім ленд» білім беру платформасынан бейнежазбаларды көрсету.


    Кесте толтыруға нұсқау беру.


    1. Тапсырма (Т) топтық жұмыс

    Бейнежазбалармен танысып шығады. Әр топ оқушылары бейнежазбадан алған ақпаратты кестеге толтырады,


    Тыңайтқыш атауы

    Формуласы, химиялық құрамы

    Өсімдікке әсері

    Өсімдікке сіңірілу жолдары

    Алынуы, табиғатта кездесуі

















    Дескриптор: Жалпы - 3 балл

    1. Минералды тыңайтқыштарға қатысты ақпараттарды кестеге толтырады

    https://bilimland.kz/kk/subject/ximiya/9-synyp/mineraldy-tyngajtqyshtar-olardyng-tiimdi-qoldanyluy-zhane-qazaqstanda-ondirilui?mid=ef3bb331-9ee4-11e9-a361-1f1ed251dcfe

    Слайд 4-6

    Эвторфикация үдерісіне бейнежазба көрсетеді.



    1. Тапсырма (Т) топтық жұмыс

    Эвторфикация үдерісіне бейнежазба көреді.


    №

    Эвтрофикация сатыларында болатын өзгерістер

    1


    2


    3


    4



    Дескриптор: Жалпы - 3 балл

    1. Эвторфикация сатыларында болатын өзгерістерді кестеге толтырады












    Эвторфикация үдерісіне бейнежазбаhttps://youtu.be/92TFJTtuq6k


    Слайд 7-8

    Оқулықта берілген тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.


    Оқушыларға мұғалім слайд арқылы дұрыс жауаптарын көрсетеді, бірін–бірі бағалайды.

    3.Тапсырма (Ж) жеке жұмыс

    Білімді бекіту мақсатында әр оқушы деңгейлік тапсырмаларды орындайды.

    (А)

    1. Тыңайтқыштардың маңызы қандай?

    2. Азот жетіспесе өсімдік қалай өзгереді?

    (В)

    1.Қазақстанның қай өңірлерінде тыңайтқыштар өндіріледі?

    2. Фосфорлы тыңайтқыштардың қайсысы бағалырақ? Дәлелді жауап беріңіз

    (С)

    1. Аммоний нитраты, NH4NO3 аммоний сульфаты, (NH4)2SO4

    мен несепнәр (NH2)2CO сияқты тыңайтқыштардың 100 г-ғы азоттың массасын есептеңіз.


    Оқушылар бір-бірін тексеру үшін жұмыстарымен алмасады.

    Дескриптор: Жалпы - 3 балл

    1.Талдау жасайды.

    Слайд 9-10

    Сабақтың соңы

    Ой толғаныс.

    Рефлексия

    3 мин.


    «Бір ауыз сөз» әдісі.

    Мұғалім сабақты қорытындылау үшін оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.

    Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

    Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылар-дың пікірін анықтайды. Жинақталған деректер-дің құнды болуын қадағалайды.

    Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді.

    Жеке жұмыс:

    Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз сөздеріне сабақты бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады: ұнады, пайдалы, қажет, білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым, жасай аламын. т.б3

    Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды. Сонымен қатар, оқушыларды ынталандыру үшін

    «Қошеметтеу» әдісі арқылы бағалайды.


    Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз?

    Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Шағын орталық Презентация 10 сынып
    11.05.2023
    431
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Ширинбекова Гулжан Худайбердиевна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации