Сабақ тақырыбы:
|
Минут
|
Мектеп:
|
Күні :
|
|
Мұғалімнің есімі:
|
СЫНЫП:
|
Қатысқандар саны:
|
Қатыспағандар
саны:
|
Осы сабақ арқылы жүзеге
асатын оқу мақсаттары
|
1.1.3.5.Цифербат бойынша уақытты анықтау, сағат,
уақытты бағдарлау.
1.1.3.1. Уақыт шамаларын ажырату, оларды
өлшеу
|
Оқу мақсаттары
|
Барлық оқушылар
орындай алады:
-
Минут сағаттан құралатынын
біледі.
-
Уақыт бойынша есептер шығарады.
-
Зерттеу жұмысын жасай алады.
|
Оқушылардың басым
бөлігі орындай алады:
Сағат сызбаларынан уақытты тауып көрсете
алады.
Есептің жауабы бойынша сағаттан санды тауып
бояйды.
|
Кейбір оқушылар
орындай алады:
Тапсырмаларды берілген уақытта
орындайды.
Жіпке тақ және жұп сандар тізбегінен моншақ
құрастыра алады.
|
Тілдік мақсат
|
Оқушылар орындай
алады: Күнделікті өмірде қолданатын таныс сөздердің
мағынасын түсінеді, уақыт бірліктерін пайдаланып
сөйлейді.
|
Түйінді сөздер мен тірек
сөздері: минут, уақыт, сағат, тәулік,
апта
Сөздік
жұмыс:
Сағат-часы-
Минут-минута-
Тәулік-сутка-
|
Сыныптағы диалог/ жазылым үшін сай келетін
тіл стилі: уақыт өлшем бірліктерін қысқартып жазуды
үйренеді.
|
Талқылауға арналған
сұрақтар:
|
Не
себепті деп ойлайсың?
|
Ишара: Сергіту
сәті
|
Алдыңғы оқу:
«Суреттер сөйлейді»
әдісі
3мин
|
Күн
тәртібін уақыт өлшем бірліктерін пайдалана отырып сурет бойынша
әңгімелеп айтады
|
Жоспар
|
Уақыт
|
Жоспарланған
уақыт түрлері
|
Ресурстар
|
Басы
3 мин
|
Психологиялық
дайындық. «Қошемет қуыршағы» тренингі арқылы бір-біріне жақсы тілек
айтады. Басқа оқушылар «Тамаша» деп әр оқушыдан кейін мадақтау
сөзін айтады.
Топқа бөлу:
1-топ: сағат
2-топ: тәулік
3-топ: ай
4-топ: жыл
Қима
қағаздарын алу арқылы өз жұмыс топтарын
құрайды.
|
Қуыршақ,
Қима қағаздар
топқа бөлінуге
|
1 мин
5 мин
5
мин
|
Ой қозғау:
Сұрақ-жауап
«Сағат
құрау» ойыны.
Ойынның
мақсаты: Кеспе қағазындағы есептерді шеше отырып сағат кескінін
құрату.
-
9+3=12 5. 12+7=19 9.
20-9=11
-
18-5=13 6.
18+2=20 10. 13+5 = 18
-
20-4=16 7.
4+15=19 11. 8+8=16
-
7+7=14 8.
17-3=14 12. 17-9=8
Мағынаны тану. Оқулықпен
жұмыс
Минут — уақыттың өлшем бірлігі. Минуттың аз уақыт
екенін, бір минут ішінде тез орындалатын оңай жұмыстарды атқаруға
болады.
Электронды оқулықтан тапсырма
орындау.

|
1-ден 12-ге дейінгі сандар қимасы,
плакат
Оқулық, электронды оқулық. АКТ
|
3 мин
|
«Жіпке моншақ тігу»
әдісі
Құмсағатты
пайдаланып 1 мин ішінде жіпке 1-ден 20-ға дейінгі сандарды тақ және
жұпқа бөліп тізіп шығады.
Сен білесің
бе?
Ересек адамның
жүрегі 1 минутта шамамен 60-65 рет соғады.
Тәжірибе:
Өз
көршіңнің 1 минуттағы тамыр соғысын сана?
|
Сандар қимасы,
жіп, құмсағат
|
Ортасы
1 мин
3 мин
|

Суретке қарап уақытты анықта.
«Шығарып көр» жұптық
жұмыс
Берілген сағаттардануақытты тауыпкөрсетіп
сызады.
|
Оқулық
Таратпа
қағаз
|
2 мин
|
Сергіту сәті: «Иә немесе жоқ» ишара арқылы
көрсету. Егер иә болса қол шапалақтайды, жоқ болса аяқтарын еденге
тарсылдатады.
-Үйден мектепке дейін 1 минутта жете аласың
ба?
-
Жүрек 1 минутта 60-65 рет соғады ма?
-
Сағат минуттан үлкен ба?
- 1
сағатта 60 минут бар ма?
-
Біз сабақты 1 минутта оқимыз ба?
- 1 минутта 35-40 сөз оқи аласың
ба?
|
|
2 мин
|
«Ойлан, тап!»
-
Екі
дос тоғызқұмалақ ойынын 20 минут ойнады. Достардың әрқайсысы неше
минут ойнады?
-
4
жұмыртқа 5 минутта піседі. 1 жұмыртқа неше минутта
піседі?
-
Үйден мектепке дейін 10 минутта жетесің.
Мектептен үйге дейін неше минутта барасың?
|
|
2 мин
|
«Есептер тізбесі» математикалық
диктант
2
минут ішінде оқылған есептердің нешеуінің жауабын жаза
алады.
9+9=18 20-5=15 20+20=40 24-4=20
6+7=13 20-0=20 0+1=1
15+1=16
|
Дәптер
|
4 мин
|
Жұмыс дәптерімен тапсырма орындау. (өзіңді-өзің
тексер)
-
1минут ішінде гүлді боя.
-1
минут ішінде допты боя
— 1
минутта неше гүлді (допты) бояй алдың?
— Қалай ойлайсың, егер көлемі үлкен болса, сен
гүлдер мен доптарды көбірек бояй аласың ба?
Неге?
|
Жұмыс дәптері,
түрлі-түсті қарындаштар
|
5 мин
|
Топтық жұмыс
«Менің күн тәртібім» кестесін
құру.
Бос
орындарға уақытты жазады.
--------- Ұйқыдан оянамын
--------- Таңғы ас ішемін
--------- Мектепке келемін
--------- Мектептен үйге
қайтамын
-------- Түскі ас ішемін
-------- Үй тапсырмасын
орындаймын
-------- Кешкі ас ішемін
-------- Ұйықтауға
жатамын
|
Постер
|
2 мин
Соңы
|
Сабақты
қорытындылау: Жеке жұмыс
Сағаттан есеп жауабына сәйке келетін санды тауып
боя.
16-8=8 15-9=7 20-10=10
4+1 = 5 0+2=2 7+5=12
|
А4 қағаз,
бояулар
|
2 мин
|

|
|
1 мин
|
Бағалау:
«5»- Электронды сағат
«4»- Механикалық сағат
«3» - құмсағат
|
|