Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / М.Жанпейсованың модульдік технологиясын 5 сынып математика сабағына еңгізу
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
М.Жанпейсованың модульдік технологиясын 5 сынып математика сабағына еңгізу
Материал туралы қысқаша түсінік
1 тарауға глоссарий жасап, оқушылардың әрқайсына таратып, жаңа сабақты түсіндіруге ыңғайлы,оқушылардың түсінгендігін тексеру мақсатында өзара сұрақтар қоюға болады, немесе жұптық жұмыстар жүргізуге болады
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Глоссарий №1
Тарау «Натурал сандаржәне нөл
саны»
Натурал сандардың
жазылуы
№
Мазмұны
мысалы
1
Санау үшін пайдаланылатын
сандарнатурал
сандардеп
аталады.
1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,......
2
Натурал сан
қатарының ең кішісі – 1,
Ал үлкен саны
болмайды.
12,
2 3, 3 4,…..
3
Нөл натурал сан
болмайды.
0N
4
Натурал санды жазу
үшін цифрлар қолданылады.
Жұп
цифрлар
Тақ
цифрлар
0,2,4,6,8
1,3,5,7,9
5
Жұп цифрға аяқталатын сандар
жұп сандар деп аталады.
12,14,36,28,22,30,….
6
Тақ цифрларға аяқталатын
сандар тақ сандар деп
аталады.
11,7,19,67,103,15,…..
7
Әр натурал сан разрядтарға
бөлінеді. Разрядтар оңнан солға қарай бірлік, ондық, жүздік және
т.с.с.оқылады.
325
5
бірл.2
онд.3 жүзд.
8
Санның жазылуындағы
алғашқы үш разряд бір топқа
біріктіріліп,бірліктер
класыдеп
аталады.
Бұл класс бірліктер, ондықтар,
жүздіктерден тұрады.
Бірліктер
класы
жүздіктер
ондықтар
бірліктер
3
2
7
Глоссарий №4
Тарау «Натурал сандаржәне нөл
саны»
Натурал сандарға
арифметикалық амалдар қолдану
№
Мазмұны
мысалы
1
Сандарды қосу
кезінде қосылғыштардың өздерін қосынды түріне келтірген соң
қосындының мәнін тапқан ыңғайлы, есептеуді
жеңілдетеді.
Көбейтуде де
солай:
216+98= 216+(84+14)= (216+84)+14=
300+14=314
286+78= 286+(14+64)=(286+14)+64= 300+64=
364
62*5= (31*2)*5=
31*(2*5)=31*10=310
2
2 және 5, 4 және 25, 8 және
125 көбейткіштері бар көбейтіндінің мәнін табуды жеңілдету
үшін
Есте сақтаған
дұрыс!
2*5=10
4*25=
100
8*125=
1000
3
Уильям Оутред және Готфрид
Вильгельм Лейбниц -
Көбейту мен бөлу амалдарын
енгізген математиктер
Иоганн Видман
-
Плюс пен минус таңбаларын
енгізген математик
4
Амалдарды орындаудың
реті:
І) 4289+267+311+5333- 295462 :
:194=8677;
295462 :194=
1523
4289+311=4600
267+5333=
5600
4600+5600=
10200
10200- 1523=
8677;
ІІ) 400322: (306 –
133) – 476684: 206 + 906
=906;
306 – 133 =
173
400322 : 173=
2314
476684 : 206 =
2314
2314 – 2314 =
0
0+906 =
906;
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз