Материалдар / М.Жанпейсованың модульдік технологиясын 5 сынып математика сабағына еңгізу

М.Жанпейсованың модульдік технологиясын 5 сынып математика сабағына еңгізу

Материал туралы қысқаша түсінік
1 тарауға глоссарий жасап, оқушылардың әрқайсына таратып, жаңа сабақты түсіндіруге ыңғайлы,оқушылардың түсінгендігін тексеру мақсатында өзара сұрақтар қоюға болады, немесе жұптық жұмыстар жүргізуге болады
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Глоссарий 1

Тарау «Натурал сандар және нөл саны»

  1. Натурал сандардың жазылуы

Мазмұны

мысалы

1

Санау үшін пайдаланылатын сандар натурал сандар деп аталады.

1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,......

2

Натурал сан қатарының ең кішісі – 1,

Ал үлкен саны болмайды.

1 2, 2 3, 3 4,…..

3

Нөл натурал сан болмайды.

0 N

4

Натурал санды жазу үшін цифрлар қолданылады.

Жұп цифрлар

Тақ цифрлар


0,2,4,6,8

1,3,5,7,9

5

Жұп цифрға аяқталатын сандар жұп сандар деп аталады.

12,14,36,28,22,30,….

6

Тақ цифрларға аяқталатын сандар тақ сандар деп аталады.

11,7,19,67,103,15,…..

7

Әр натурал сан разрядтарға бөлінеді. Разрядтар оңнан солға қарай бірлік, ондық, жүздік және т.с.с.оқылады.

325

5 бірл.2 онд.3 жүзд.

8

Санның жазылуындағы алғашқы үш разряд бір топқа біріктіріліп,бірліктер класы деп аталады.

Бұл класс бірліктер, ондықтар, жүздіктерден тұрады.

Бірліктер класы

жүздіктер

ондықтар

бірліктер

3

2

7



























Глоссарий 4

Тарау «Натурал сандар және нөл саны»

  1. Натурал сандарға арифметикалық амалдар қолдану

Мазмұны

мысалы

1


Сандарды қосу кезінде қосылғыштардың өздерін қосынды түріне келтірген соң қосындының мәнін тапқан ыңғайлы, есептеуді жеңілдетеді.


Көбейтуде де солай:

  1. 216+98= 216+(84+14)= (216+84)+14= 300+14=314

  1. 286+78= 286+(14+64)=(286+14)+64= 300+64= 364

  1. 62*5= (31*2)*5= 31*(2*5)=31*10=310

2

2 және 5, 4 және 25, 8 және 125 көбейткіштері бар көбейтіндінің мәнін табуды жеңілдету үшін

Есте сақтаған дұрыс!

2*5=10

4*25= 100

8*125= 1000


3

Уильям Оутред және Готфрид Вильгельм Лейбниц -

Көбейту мен бөлу амалдарын енгізген математиктер

Иоганн Видман -

Плюс пен минус таңбаларын енгізген математик

4

Амалдарды орындаудың реті:

І) 4289+267+311+5333- 295462 : :194=8677;

  1. 295462 :194= 1523

  2. 4289+311=4600

  3. 267+5333= 5600

  4. 4600+5600= 10200

  5. 10200- 1523= 8677;



ІІ) 400322: (306 – 133) – 476684: 206 + 906 =906;

  1. 306 – 133 = 173

  2. 400322 : 173= 2314

  3. 476684 : 206 = 2314

  4. 2314 – 2314 = 0

  5. 0+906 = 906;




















Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі