Материалдар / М.Жанпейсованың модульдік технологиясын 5 сынып математика сабағына еңгізу

М.Жанпейсованың модульдік технологиясын 5 сынып математика сабағына еңгізу

Материал туралы қысқаша түсінік
1 тарауға глоссарий жасап, оқушылардың әрқайсына таратып, жаңа сабақты түсіндіруге ыңғайлы,оқушылардың түсінгендігін тексеру мақсатында өзара сұрақтар қоюға болады, немесе жұптық жұмыстар жүргізуге болады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Қырқүйек 2023
227
0 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Глоссарий 1

Тарау «Натурал сандар және нөл саны»

  1. Натурал сандардың жазылуы

Мазмұны

мысалы

1

Санау үшін пайдаланылатын сандар натурал сандар деп аталады.

1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,......

2

Натурал сан қатарының ең кішісі – 1,

Ал үлкен саны болмайды.

1 2, 2 3, 3 4,…..

3

Нөл натурал сан болмайды.

0 N

4

Натурал санды жазу үшін цифрлар қолданылады.

Жұп цифрлар

Тақ цифрлар


0,2,4,6,8

1,3,5,7,9

5

Жұп цифрға аяқталатын сандар жұп сандар деп аталады.

12,14,36,28,22,30,….

6

Тақ цифрларға аяқталатын сандар тақ сандар деп аталады.

11,7,19,67,103,15,…..

7

Әр натурал сан разрядтарға бөлінеді. Разрядтар оңнан солға қарай бірлік, ондық, жүздік және т.с.с.оқылады.

325

5 бірл.2 онд.3 жүзд.

8

Санның жазылуындағы алғашқы үш разряд бір топқа біріктіріліп,бірліктер класы деп аталады.

Бұл класс бірліктер, ондықтар, жүздіктерден тұрады.

Бірліктер класы

жүздіктер

ондықтар

бірліктер

3

2

7



























Глоссарий 4

Тарау «Натурал сандар және нөл саны»

  1. Натурал сандарға арифметикалық амалдар қолдану

Мазмұны

мысалы

1


Сандарды қосу кезінде қосылғыштардың өздерін қосынды түріне келтірген соң қосындының мәнін тапқан ыңғайлы, есептеуді жеңілдетеді.


Көбейтуде де солай:

  1. 216+98= 216+(84+14)= (216+84)+14= 300+14=314

  1. 286+78= 286+(14+64)=(286+14)+64= 300+64= 364

  1. 62*5= (31*2)*5= 31*(2*5)=31*10=310

2

2 және 5, 4 және 25, 8 және 125 көбейткіштері бар көбейтіндінің мәнін табуды жеңілдету үшін

Есте сақтаған дұрыс!

2*5=10

4*25= 100

8*125= 1000


3

Уильям Оутред және Готфрид Вильгельм Лейбниц -

Көбейту мен бөлу амалдарын енгізген математиктер

Иоганн Видман -

Плюс пен минус таңбаларын енгізген математик

4

Амалдарды орындаудың реті:

І) 4289+267+311+5333- 295462 : :194=8677;

  1. 295462 :194= 1523

  2. 4289+311=4600

  3. 267+5333= 5600

  4. 4600+5600= 10200

  5. 10200- 1523= 8677;



ІІ) 400322: (306 – 133) – 476684: 206 + 906 =906;

  1. 306 – 133 = 173

  2. 400322 : 173= 2314

  3. 476684 : 206 = 2314

  4. 2314 – 2314 = 0

  5. 0+906 = 906;




















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ