Сабақтың
басы
Ұйымдастыру
кезеңі
7 мин
|
Амандасу.Жағымды ахуал
қалыптастыру.
Н.Тілендиевтің «Аққу» күйін тыңдатып, бүгінгі тақырыпты
анықтау.
Топқа
біріктіру.Түрлі –түсті галстук ұсынады.
Топ басшысын сайлау.
Бағалау критерийін
түсіндіру.
1-тапсырма
«Неліктен палау
әзірлейміз?»әдісі.
1.Неліктен шығарма «Аққулар
ұйықтағанда» деп аталды?(май)
2.Неліктен ана аққуды
атты?(ет)
3.Неліктен Жетімкөл
жетімсіреп
қалды ?(жуа)
4.Неліктен аққуды атқан ана қасіретке
ұшырайды ?(сәбіз)
5.Неліктен баланың әкесі аққуды атуға
бармайды?(тұз)
6.Неліктен аққуды атуға болмайды?(су
)
7.Неліктен жылқышы қарт анаға
ренжіді?(күріш)
Ақын атамыз «Наманган», «Бұқар»палауын
әзірлегенді жақсы көрген екен.
«Мұқағали туралы 9
дерек»
бейнеролигін ұсыну
|
Түрлі –түсті галстук таңдай
отырып,
қызыл галстук –Кіші
аққу.
көк галстук–Сыбырлақ
аққу.
жасыл галстук-сұңқылдақ аққу боп 3
топқа бірігеді.
Сұрақтарға жауап береді.
бейнероликті
тамашалайды.
|
Критерий:
Поэма
бойынша сұрақтарға жауап береді.
Дескриптор:
сұрақтарға тез, нақты жауап
айтады-1балл
|
Түрлі
–түсті галстуктер
https://youtu.be/qNHPKUyaUfI
«Палау әзірлеу»әдісі
Ет,жуа,сәбіз,
май,күріш,су,
тұз,қа
зан,палау суреттері
Желілік ресурс
|
Сабақтың
ортасы
30
мин
Топтық жұмыс
Сергіту сәті
Жеке жұмыс
Сабақты бекіту .
Саяхат
Кері байланыс
|
Поэма авторының өміріне қысқаша
шолу
Әр ақынның өлең-өнер болмысында
бір қасиеті өзгелерінен басымырақ болады. Мысалы: Абайда - ой,
Мағжанда - махаббат, Қасымда - от, Мұқағалида - тазалық (қасиет
деген ұғым) басымырақ болады.
1.Ақын өмірін еліміздің қандай тарихи
оқиғаларымен байланыстырсақ болады?
2.Ақын қандай шығармаларында осы
оқиғаларды суреттеді?
3.Тарихи тұлғаларға арнап қандай
өлеңдер жазды?
-Аққу және ана туралы қандай
мақал-мәтел білеміз?
«Аққу»оюын көрсету.
«Тарсия»
әдісі.
Оқушыларға ақын өлеңдерінің шумағын
сәйкестендірілу тапсырылады.


2-тапсырма.«Бейнелі суретпен поэмаға
шолу»әдісі
Оқушылар поэма үзіндісін оқи отырып,
өз көзқарастарын дәлелдейді.
1-топқа:1-3бейнелі сурет
2-топқа:4-6бейнелі сурет;
3-топқа:7-9бейнелі сурет.
«Сарыжайлау»әнін караокемен
орындату.
-Қандай кинодан осы әнді
естідіңдер?
-Әннің сөзін жазған
кім?
3-тапсырма.
Жеке
жұмыс.
Гугл формадағы тест сілтемесін
ұсыну
2001жылы түсірілген «Қарасаз көшелері»әдеби танымдық
деректі фильмі
2022ж«Қазақстан»ұлттық арнасы ақын туралы «Мен бұл ғасырдан
емеспін»телехикаясынан үзінділер
Сабақты бекіту үшін оқушыларға https://wordwall.net/resource/32932127сілтемесі
арқылы сұрақтар қою.
Т.Молдағалиев: «Мұқағали поэмаларының ең асылы,ең биігі
деп мен «Моцарт», «Жан азасы», мен «Аққулар ұйықтағанда» деген
дүниесін айтамын.Бұлар-алтын ішіндегі меруерттей сәуле шашатын ұлы
дүниелер. «Аққулар ұйықтағанда» поэмасы 1973жылы «Жалын»
альманағында жарияланды.
Мұқағалимен кездескенде поэмасын көп мақтадым.»Тұмаш осы
поэманы Ғабит ағаға апарып оқыдым.Разы болып,мына алтын қаламды
сыйлады»-деді Мұқағали.Мен: «Өте дұрыс еткен екенсің,Мұқа» Ғабең
ұнатса бүкіл халық ұнатады деген сөз»-дедім тебіреніп.Мұқағали бір
ойға шомып үнсіз қалды.Бұл-Мұқағалидің өзінің аққу әні еді.«Ғабаңа»
өлеңін мәнерлеп оқу.
Ф.Оңғарсынова “Мұқағалидай ақыны бар халық-бақытты
халық” деген екен. Олай болса, сыршыл ақынның өміршең шығармасымен
танысқан сендер сол бақытты халықтың бақытты
ұрпағысыңдар!
Үйге
тапсырма:«Ана махаббаты
киеліліктен де құдіретті»эссе жазу.
Оқушыларды бағалау.
Кері
байланыс «Падлет»тақтасы
|
Оқушылар өз ойларын ортаға айтады .
Мақал – мәтел
айтады.
Ұлттық оюын естеріне түсіреді.Осы оюды
қай кезде қолданатынын айтады.
Оқушылар ақын өлеңдерінің шумағын
сәйкестендіреді
Бейнелі суретпен байланыстырып поэмадан үзінді оқиды,өз
көзқарастарын білдіреді.
Әнді
орындайды.
Гугл
формадағы тестті орындайды.
Оқушылар бейнероликтерді
тамашалайды.
Сұрақтарға жауап береді
Оқушылар сабақтың мақсатына
жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай өз ойын жазады.
|
қалыптастырушы бағалау
қалыптастырушы бағалау
Дескриптор:
1. Табиғат,аққу суреттелетін үзінділерді
анықтайды-1балл
2.Үзіндіні оқи отырып ,өз
көзқарасын дәлелдейді-2балл
3.Кейіпкер диалогын,
монологын ішінен табады-1балл
Дескриптор:
5сұраққа-5б
4сұраққа-4б
3сұраққа-3б
«Жарайсың»!
«Керемет!»
|
Интербелсенді тақта,слайд
желілік ресурс
«Тарсия»әдісі
8сынып оқулығы
Бейнелі суреттер
желілік ресурс
телефон
https://docs.google.com/forms/d/e/
Желілік ресурс
https://wordwall.net/resource/32932127
Желілік ресурс
Падлет тақтасы
|