Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Мобильді қосымшаны жасау және орнату 11 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді жоспары |
||||
Бөлім |
Заттар интернеті |
|||
Педагогтың аты-жөні |
Төлеухан Ганибет |
|||
Күні |
24.01.2024 |
|||
Сынып 11 «А» |
Қатысушылар саны |
7 |
Қатыспағандар саны |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Мобильді қосымша жасау және орнату |
|||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
11.5.2.1.1 конструкторда ыңғайлы мобильдік қосымшаның интерфейсін құру 11.5.2.2 кодтың блоктарымен және циклдерімен мобильді қосымшаны құру 11.5.2.3 әзірленген мобильді қосымшаны орнату |
|||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары |
Оқушылар: -Мобильді қосымшаны орнатады - Мобильді қосымшалар конструкторының не екенін біледі; - MIT App inventor мобильдік қосымшаны бағдарламалау ортасын іске қоса алады. - MIT App inventor компоненттері арқылы қарапайым қосымшаның интерфейсін жасай алады. |
|||
Баpлық оқушылаp: Мобильді қосымша интерфейсі туралы ұғымын қалыптастыру; Көптеген оқушылaр: Интерфейстің түрлері мен дизайындарын ажырата отырып, қосымшада қолдану; Кейбір оқушылар: MIT App Inventor-да мобильді қосымшасында жоба әзірлеу; |
||||
Бағалау критерийлері: |
Мобильді қосымша интерфейсі туралы ұғымды қалыптасырады; Интерфейстің түрлері мен дизайындарын ажырата отырып, қосымшада қолданады; MIT App Inventor-да мобильді қосымшасында жоба әзірлейді; |
|||
Тілдік мақсаттар |
Тақырыптық арнайы терминологиясы:
Оқушылар:
|
|||
Құндылықтарды дардарыту |
Өзіңізді және басқа адамдарды құрметтеу Бұл құндылық оқу сабақтарындағы бір-біріне сыпайылықпен қарауды, қауіпсіздік және гигиеналық нормаларды сақтауды (сабаққа дейін және сабақтан кейін жұмыс орнын таза ұстау) көздейді Ынтымақтастық |
|||
Пәнаралық байланыс |
Математика пәнімен пәнаралық байланыс орын алады. Алгоритмдерді талдау, практикалық тапсырмаларды орындау |
|||
Бастапқы білім |
Оқушылар объектілі-бағдарланған ортада және ойын бағдарламалау ортасында қосымшалар жасау дағдыларына ие. |
Сабақтың барысы:
Сабақтың кезені/ |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Сабақтың басы 5мин |
1.Оқушылармен амандасу. 2.Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарымен таныстыру. 3.Үй тапсырмасын тексеру. 1.Мобильдік қосымшалар деген не? 2.Мобильдік қосымшалардың түрлері. 3.Сәйкестендіру 4.Үй тапсырмасын бекіту мәреге жету сайт арқылы Күнделікті өмірде жиі және қандай Мобильді қосымшаларды қолданамыз? О қушылар өз түсінгендерін әңгімелейді. Педагог оқушылардың айтқандарын толықтырып түсіндіреді. |
1.Мұғаліммен амандасады. 2.Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады. 3.Сабақтың мақсаттарымен танысады.
Мұғалімді тыңдайды |
смайлктер 1 смайлк 1балл 2 Смайлк
2 Смайлк
Әр оқушыға 1 Смайлк |
Жұмыс дәптері htpp//LearningApps.org сайты Презентация |
Сабақтың ортасы MIT App Inventor-да практикалық жұмы |
Педагог сабақтың мақсаттарымен таныстырады: М обилді қосымшаның құру кезңдері №1 тапсырма: Мобильді қосымшалар дегеніміз не? Мобильді құрылғыға арналған программалық жасақтамалар. №2 тапсырма: Қосымшаның қандай түрлері мобильді қосымша конструкторын жасауға мүмкіндік береді? MIT App Inventor oртасы №3 тапсырма: Мобильді қосымшалар неліктен қолданылады? Мобильді қосымша арқылы тұтынушы тауарлар мен қызметтерге тапсырыс береді, жаңалықтан хабардар болады, өзіне ең қысқа әрі ыңғайлы жол табады, түрлі шаруасын шешеді. Әлемдегі миллиардтаған адамның жұмысын жеңілдетіп, жеке өмірі мен адамдардың бір-бірімен қарым -қатынасын өзгертеді. №4 тапсырма: «Мобильді қосымшалардың конструкторы» дегеніміз не? Мобильді қосымша конструкторы смартфон таралғаннан кейін пайда болды.Смартфонға арналған программа кәсіпкерлерге өзтауарлары мен қызметтерін сату үшін,өте қажет. Фотосуреттерден жасалған коллаж сияқты мобильді қосымшаны өз бетінше"желімдеуге" мүмкіндік беретін конструктор-платформасы пайда болды. №5 тапсырма: Мобильді қосымшаның блоктары .Мобильді қосымша 3- негізгі блоктан тұрады? Жоғарғы Ортаңғы Төменгі
Қарапайым калькулятор ДК-мен практикалық жеке жұмыс Қосымша жасау 1. Жобалар менюінде Жаңа жоба бастауды таңда. 2. Дизайнерде Батырма элементін алып, Экранға апар. 3. Компоненттер саласында мына қасиеттерге тапсырыс бер: батырма мен мәтіннің түсі, қаріп пен пішіннің параметрі. 4. Орналасуда компоненттің орналасу жерін анықта (экранныің ортасында немесе т.б.). 5. Жобаға екінші Жазба элементін қос. 6. Жазбалар қасиетінде «Атыңыз кім?» мәтінін өзгерт. 7. Мәтінді енгізу үшін «поле (алаң)» қос. 8. Мәтін енгізуге компонент атауын енгіз. Батырманы оны шерткен кезде жазу шығатындай етіп программалау қажет. Блоктарды редакциялау режіміне ауыс. MITApp Inventor редакциялау блогы ашылады. Сол жақтағы панелде 1Батырма панелін таңда. Осы элементке әсер ететін тізім ашылады, олардың әрқайсысына сай өз блогы бар. 1Батырма басылғанда, ... істеу керек блогын таңда. Осылай қайтлап 4 блок қой қосу,азайту,көбейту, бөлу блогі Жазу шығуы үшін, Жазбаны таңдап, оған Жазба1 Беру – көрінетін – ақиқат блогын таңда. Осы операцияны 2Батырма және Мәтінмен орында. Пайдаланушының сәлемдесуі шығуы үшін Енгізу батырмасын программала. Енгізу батырмасы басылғанда әрекеті үшін Жазба компонентінде, Мәтін қасиетінде, «келген санды қосып, азайта аламыз...» Қосу және шығу батсрмасы кодын қосу. Нәтижелерді талқылау. Әрбір қосымша сыныптастармен бірге қарастырылады. Б локтар |
Мұғалімді тыңдайды Әр оқушы өз пікірін айтады 1-тапсырма
Жұптық жұмыс: 2-тапсырма
3-тапсырма
4-тапсырма |
Смайлк
Смайлк
Смайлк
Смайлк |
Презентация Презентация Презентация Презентация Презентация Презентация Презентация Оқулық Ноутбук |
Сабақтың соңы |
Сабақты бекіту Online Quiz Maker (proprofs.com) сайт арқылы тест тапсырмаларын орындайды 2.Кері байланыс: «Мұғалімге“SMS” хабарлама» барлығын түсіндім менде сұрақтар қалды |
Сайтан тапсырманы жасаған бойда әр оқушыға сертификат беріледі |
|
/слайд/
|
Үй жұмысы |
Ұялы телефоныңыз үшін «калкульятоға» қосымшасына ұқсас қосымша жасаңыз |
|
|
|