Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы



    «Бекітемін»

    Шымкент көпсалалы колледжі

    директорының оқу ісі жөніндегі

    орынбасары Жумадуллаева Г.И.

    ______________________________

    «____» _________________ 2021ж








    Ашық сабақ


    МОБИЛЬДІ ҚҰРЫЛҒЫЛАР СИПАТТАМАСЫ


    Пәннің / модульдің атауы мен коды

    INF «Информатика»


    Мамандығы : 0302000 – «Мейіргер ісі»

    Біліктілігі : 0301043 –«Жалпы практикадағы мейіргер»






























    Шымкент



    «Гуманитарлық -экономикалық және жаратылыстану пәндері» кафедрасының меңгерушісі: ___________ Аризова С.Қ.


    Құрастырған оқытушы: ___________ Сарсенбаева А.


    Келісілді

    Әдістемелік кабинет меңгерушісі: ___________ Алимханова А.С
















































    Сабақ жоспары


    ОЖБ бөлімі

    Ақпарат және ақпарат үрдістері

    Күні, айы, жылы: 26.02.2021 ж.

    Пәні

    Информатика.

    Оқытушы: Сарсенбаева А.Б

    Тобы

    МБК 05-20

    Қатысқандар: 15

    Қатыспағандар: 0

    Сабақтың тақырыбы

    Мобильдік құрылғылар сипаттамасы

    Оқу мақсаттары

    БҚ1 Оқыту. Ақпаратты басқару, сыни ойлау және шешім қабылдау дағдыларын қолдана отырып, мобильдік құрылғыларды атау және олардың негізгі компонетнттерін білу;

    БҚ2 Этика және кәсіпқойлық. Аппараттық және бағдарламалық қамтамасыз етілімнің қол жетімділігін түсіну;

    БҚ3 Шағын топтардағы жұмыс жағдайында ақпараттық технологияларды тәжірибеде қолдану;

    Ойлау дағдыларының деңгейлері

    Білу, түсіну, қолдану

    Сабақ мақсаты

    Білім алушылардың барлығы: мобильдік құрылғылардың атауларын және сипаттамасын бере алады;

    Білім алушылардың басым бөлігі: аппараттық және бағдарламалық қамтамасыз етілімнің құрылымын салыстырады, талдайды;

    Білім алушылардың кейбірі: мобильді құрылғылардың ОЖ жіктей алады

    Бағалау критерийлері

    Мобильді құрылғылардың компоненттерін сәйкестендіреді, салыстырады, талдайды

    Өлшем шарт: «Бағдаршам», «Баспармақ»

    Тілдік мақсаттар мен дағдылар

    Мобильді құрылғылар сипаттамасының теориялық тұжырымдамаларын анықтай отырып, текстен негізгі ойды түртіп алу (жазылым) арқылы көзбен шолу (оқылым) жасайды, одан әрі сабақ соңында «QR-код» буклетін қолданып, өзінің пікірін ауызша түрде ұсына алады (айтылым, тыңдалым)

    Үш тілділік:

    Мобильді құрылғы- мобильное устройство-mobile device

    Аппараттық жасақтама- аппаратное обеспечение-hardware

    Программалық жасақтама-программное обеспечение-software

    Смартфон-смартфон-smartphone; планшет-планшет-tablet device; электронды кітап-электронная книга- e-book; ноутбук-ноутбук-notebook

    Құндылықтарға баулу

    Мейіргерлік көмек көрсету үрдісінде пациенттермен жұмыс жағдайында қолданылатын аппараттық және бағдарламалық қамтамасыз етілімнің тиімділігіне баулу

    Пән аралық байланыс

    Жаратылыстану-математика, гумманитарлық, техникалық пәндерден алған білімдерін пайдаланамын

    Интербелсенді әдістер

    «жеке» , «жұппен», «топтық», «ұжамдық», «ББҮ», «Венн диаграммасы», «Графикалық әдіс», «Бағдаршам», «Бас бармақ», «Зерттеу әдісі»

    Көрнекі құралдар

    Планшет, смартфон, ноутбук, электронды кітап, интерактивті тақта, т.б.

    Алдыңғы білім

    Аппараттық қамтамасыз ету ОЖ, ДК құрылымы туралы

    Пайдаланылған әдебиеттер

    Негізгі оқулық: Салғараева Г.И, Базаева Ж.Б, Маханова А.С. Информатика – Нұр-Сұлтан: «Арман - ПВ» баспасы, 2020 ж. 91-100 б.

    Қосымша дереккөздер: https://martebe.kz/mobildi-ryl-ylar-sipattamasy/, https://kk.eyewated.com/мобильді-құрылғы-дегеніміз-не/, Е.Балапанов Б.Бөрібаев “Жаңа ақпараттық технологиялар”, Тиімді кері байланыс: мазмұны, құрылымы, түрлері: әдістемелік нұсқауылқ/Е.Т.Оспанова, Н.А.Балғараева. – Астана «Назарбаев Зияткерлік мектептері» ДББҰ Педагогикалық шеберлік орталығы, 2018. Оқу үрдісінде саралап оқытудың әдіс-тәсілдері: әдістемелік нұсқаулық /Қ.Қ.Тілеуова, Д.Ж.Қалиева, А.А.Рысбекова. - Астана «Назарбаев Зияткерлік мектептері» ДББҰ Педагогикалық шеберлік орталығы, 2017.


    Сабақтың барысы


    Сабақ кезеңдері

    Оқытушының қызметі

    Білім алушылардың іс-әрекеті

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    10 мин.

    Естеріңе түсіріңдер:

    ДК негізгі және қосымша құрылымына түсініктеме беру





    Мобильді құрылғылар туралы қысқаша сипаттама түрлерін таныстыру олардың

    10 - құрылымдық сипаты баяндалады

    (Смартфон, Ноутбук, Планшет, Элктронды кітап)

    /7мин./

    Монитор, жүйелік блок, пернетақта, мультимедиа колонкасы, модем, маус, принтер

    /айтылым, тыңдалым/

    «Жұппен жұмыс»

    /3мин./



    Білім алушылар 3-топқа «E-book», «Smart», «Netbook» бөлініп отырады


    QR-қойылған буклеттер таратылады


    интерактивті тақта








    Бейне роликтер, таратпалы дидактикалық құралдар(стикер,мәтін, маркер, бағалау парағы, А3 форматтағы қағаздар, интерактивті тақта QR-қойылған буклеттер )

    Сабақтың ортасы

    25 мин.




    Дескриптор

    /Білім алушы/

    текстпен танысу барысында

    Бұрыннан білетінін, жаңадан білгенін және нені білгісі келетінін жазады





















    Дескриптор:

    /Білім алушы/

    Мобильді құрылғылардың атауын анықтамаларымен сәйкестендіру




    Дескриптор:

    /Білім алушы/

    Планшет пен смартфонның арасындағы айырмашылық пен ұқсастықты анықтау



    Дескриптор:

    мобильді құрылғылардың компоненттерін жазады



    1-қадам

    Жеке жұмыс

    /7 мин./

    QR-қойылған буклеттердегі «Мобильді құрылғылар сипаттамасы», әр абзацтан негізігі ұғамдарды білдіретін тірек сөздерді «ББҮ» тәсілімен орындайды

    /оқылым,жазылым/


    2-қадам

    Топта талқылау

    /5 мин./

    • Топтың әр мүшесі ауызша пікір білдіреді

    • Топ жетекшісі «Бағдаршам» тәсілімен бағалайды: ең жоғары ұпай- 3, орташа -2, төмен -1

    /тыңдалым, айтылым/


    3-қадам


    Үш топқа бірдей №1,№2,№3 тапсырма беріледі

    /10мин./


    №1 тапсырма

    Мобильді құрылғылар атауын анықтамаларымен сәйкестендіреді





    №2 тапсырма

    Планшет пен смартфонның арасындағы айырмашылық пен ұқсастықты Венн диаграммасына жазады





    №3 тапсырма

    Берілген суреттегі мобильді құрылғылардың компоненттерін анықтап, тіктөртбұрыштың ішіне «Графикалық әдіспен» жазады

    Смартфондағы камераны іске қосу арқылы



    Конспект дәптеріне орындайды







    А4 форматтағы қағаздар




    А5 форматтағы бланк/үлгі

    жасыл – өте жақсы

    сары – жақсы

    қызыл - төмен












    интерактивті тақта

    А4 форматтағы қағаздарға орындалады








    интерактивті тақта

    А4 форматтағы қағаздар







    интерактивті тақта

    А4 форматтағы қағаздар

    маркер жасыл түсті


    Деңгейлік тапсырмаларды қорғау сәті – кері байланыс принциптеріне негізделеді

    Ол үшін жоғарыдағы №1,2,3 тапсырмалардың дайын жауап үлгілері ұсынылады


    №1,2,3 тапсырмалардың жауаптарын топтар өзара алмастырады

    1-2

    2-3

    3-1

    тексереді, түзетеді

    /3 мин/

    «Бас бармақ» әдісімен топтар бірін-бірі бағалайды






    интерактивті тақта

    А4 форматтағы қағаздар

    маркер қызыл түсті

    Сабақтың соңы

    /10мин./

















    Бағалау сәті

    Барлығы:

    Басым бөлігі:

    Кейбірі:

    /2мин./


    Ұжымдық жұмыс

    /Ойланайық, талқылайық/

    • Мобильді құрылғылардың жылдам жұмыс істеуінің басты сипаттамасына не жатады /айтылым/

    • Өз сөздеріңмен мобильді құрылғы анықтамасын жазып көр /жазылым, тыңдалым/

    /2мин./











    дәптер

    Рефлексия

    Сұрақтар: Сабақ материалдары мен үшін ... болды /қиын, жеңіл,қол жетімді/

    Сабақ бойы мен ... /жағымды, жағымсыз көңіл күйде болдым/

    Мен сабақтағы жұмысыма ... /ризамын, қанағаттанбадым/

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Сәрсенбаева Айжан Болатбековна
    28 Ақпан 2021
    4277
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Мобильді құрылғылар сипаттамасы

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Мобильді құрылғылар сипаттамасы

    Материал туралы қысқаша түсінік
    МОБИЛЬДІ ҚҰРЫЛҒЫЛАР СИПАТТАМАСЫ
    Материалдың қысқаша нұсқасы



    «Бекітемін»

    Шымкент көпсалалы колледжі

    директорының оқу ісі жөніндегі

    орынбасары Жумадуллаева Г.И.

    ______________________________

    «____» _________________ 2021ж








    Ашық сабақ


    МОБИЛЬДІ ҚҰРЫЛҒЫЛАР СИПАТТАМАСЫ


    Пәннің / модульдің атауы мен коды

    INF «Информатика»


    Мамандығы : 0302000 – «Мейіргер ісі»

    Біліктілігі : 0301043 –«Жалпы практикадағы мейіргер»






























    Шымкент



    «Гуманитарлық -экономикалық және жаратылыстану пәндері» кафедрасының меңгерушісі: ___________ Аризова С.Қ.


    Құрастырған оқытушы: ___________ Сарсенбаева А.


    Келісілді

    Әдістемелік кабинет меңгерушісі: ___________ Алимханова А.С
















































    Сабақ жоспары


    ОЖБ бөлімі

    Ақпарат және ақпарат үрдістері

    Күні, айы, жылы: 26.02.2021 ж.

    Пәні

    Информатика.

    Оқытушы: Сарсенбаева А.Б

    Тобы

    МБК 05-20

    Қатысқандар: 15

    Қатыспағандар: 0

    Сабақтың тақырыбы

    Мобильдік құрылғылар сипаттамасы

    Оқу мақсаттары

    БҚ1 Оқыту. Ақпаратты басқару, сыни ойлау және шешім қабылдау дағдыларын қолдана отырып, мобильдік құрылғыларды атау және олардың негізгі компонетнттерін білу;

    БҚ2 Этика және кәсіпқойлық. Аппараттық және бағдарламалық қамтамасыз етілімнің қол жетімділігін түсіну;

    БҚ3 Шағын топтардағы жұмыс жағдайында ақпараттық технологияларды тәжірибеде қолдану;

    Ойлау дағдыларының деңгейлері

    Білу, түсіну, қолдану

    Сабақ мақсаты

    Білім алушылардың барлығы: мобильдік құрылғылардың атауларын және сипаттамасын бере алады;

    Білім алушылардың басым бөлігі: аппараттық және бағдарламалық қамтамасыз етілімнің құрылымын салыстырады, талдайды;

    Білім алушылардың кейбірі: мобильді құрылғылардың ОЖ жіктей алады

    Бағалау критерийлері

    Мобильді құрылғылардың компоненттерін сәйкестендіреді, салыстырады, талдайды

    Өлшем шарт: «Бағдаршам», «Баспармақ»

    Тілдік мақсаттар мен дағдылар

    Мобильді құрылғылар сипаттамасының теориялық тұжырымдамаларын анықтай отырып, текстен негізгі ойды түртіп алу (жазылым) арқылы көзбен шолу (оқылым) жасайды, одан әрі сабақ соңында «QR-код» буклетін қолданып, өзінің пікірін ауызша түрде ұсына алады (айтылым, тыңдалым)

    Үш тілділік:

    Мобильді құрылғы- мобильное устройство-mobile device

    Аппараттық жасақтама- аппаратное обеспечение-hardware

    Программалық жасақтама-программное обеспечение-software

    Смартфон-смартфон-smartphone; планшет-планшет-tablet device; электронды кітап-электронная книга- e-book; ноутбук-ноутбук-notebook

    Құндылықтарға баулу

    Мейіргерлік көмек көрсету үрдісінде пациенттермен жұмыс жағдайында қолданылатын аппараттық және бағдарламалық қамтамасыз етілімнің тиімділігіне баулу

    Пән аралық байланыс

    Жаратылыстану-математика, гумманитарлық, техникалық пәндерден алған білімдерін пайдаланамын

    Интербелсенді әдістер

    «жеке» , «жұппен», «топтық», «ұжамдық», «ББҮ», «Венн диаграммасы», «Графикалық әдіс», «Бағдаршам», «Бас бармақ», «Зерттеу әдісі»

    Көрнекі құралдар

    Планшет, смартфон, ноутбук, электронды кітап, интерактивті тақта, т.б.

    Алдыңғы білім

    Аппараттық қамтамасыз ету ОЖ, ДК құрылымы туралы

    Пайдаланылған әдебиеттер

    Негізгі оқулық: Салғараева Г.И, Базаева Ж.Б, Маханова А.С. Информатика – Нұр-Сұлтан: «Арман - ПВ» баспасы, 2020 ж. 91-100 б.

    Қосымша дереккөздер: https://martebe.kz/mobildi-ryl-ylar-sipattamasy/, https://kk.eyewated.com/мобильді-құрылғы-дегеніміз-не/, Е.Балапанов Б.Бөрібаев “Жаңа ақпараттық технологиялар”, Тиімді кері байланыс: мазмұны, құрылымы, түрлері: әдістемелік нұсқауылқ/Е.Т.Оспанова, Н.А.Балғараева. – Астана «Назарбаев Зияткерлік мектептері» ДББҰ Педагогикалық шеберлік орталығы, 2018. Оқу үрдісінде саралап оқытудың әдіс-тәсілдері: әдістемелік нұсқаулық /Қ.Қ.Тілеуова, Д.Ж.Қалиева, А.А.Рысбекова. - Астана «Назарбаев Зияткерлік мектептері» ДББҰ Педагогикалық шеберлік орталығы, 2017.


    Сабақтың барысы


    Сабақ кезеңдері

    Оқытушының қызметі

    Білім алушылардың іс-әрекеті

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    10 мин.

    Естеріңе түсіріңдер:

    ДК негізгі және қосымша құрылымына түсініктеме беру





    Мобильді құрылғылар туралы қысқаша сипаттама түрлерін таныстыру олардың

    10 - құрылымдық сипаты баяндалады

    (Смартфон, Ноутбук, Планшет, Элктронды кітап)

    /7мин./

    Монитор, жүйелік блок, пернетақта, мультимедиа колонкасы, модем, маус, принтер

    /айтылым, тыңдалым/

    «Жұппен жұмыс»

    /3мин./



    Білім алушылар 3-топқа «E-book», «Smart», «Netbook» бөлініп отырады


    QR-қойылған буклеттер таратылады


    интерактивті тақта








    Бейне роликтер, таратпалы дидактикалық құралдар(стикер,мәтін, маркер, бағалау парағы, А3 форматтағы қағаздар, интерактивті тақта QR-қойылған буклеттер )

    Сабақтың ортасы

    25 мин.




    Дескриптор

    /Білім алушы/

    текстпен танысу барысында

    Бұрыннан білетінін, жаңадан білгенін және нені білгісі келетінін жазады





















    Дескриптор:

    /Білім алушы/

    Мобильді құрылғылардың атауын анықтамаларымен сәйкестендіру




    Дескриптор:

    /Білім алушы/

    Планшет пен смартфонның арасындағы айырмашылық пен ұқсастықты анықтау



    Дескриптор:

    мобильді құрылғылардың компоненттерін жазады



    1-қадам

    Жеке жұмыс

    /7 мин./

    QR-қойылған буклеттердегі «Мобильді құрылғылар сипаттамасы», әр абзацтан негізігі ұғамдарды білдіретін тірек сөздерді «ББҮ» тәсілімен орындайды

    /оқылым,жазылым/


    2-қадам

    Топта талқылау

    /5 мин./

    • Топтың әр мүшесі ауызша пікір білдіреді

    • Топ жетекшісі «Бағдаршам» тәсілімен бағалайды: ең жоғары ұпай- 3, орташа -2, төмен -1

    /тыңдалым, айтылым/


    3-қадам


    Үш топқа бірдей №1,№2,№3 тапсырма беріледі

    /10мин./


    №1 тапсырма

    Мобильді құрылғылар атауын анықтамаларымен сәйкестендіреді





    №2 тапсырма

    Планшет пен смартфонның арасындағы айырмашылық пен ұқсастықты Венн диаграммасына жазады





    №3 тапсырма

    Берілген суреттегі мобильді құрылғылардың компоненттерін анықтап, тіктөртбұрыштың ішіне «Графикалық әдіспен» жазады

    Смартфондағы камераны іске қосу арқылы



    Конспект дәптеріне орындайды







    А4 форматтағы қағаздар




    А5 форматтағы бланк/үлгі

    жасыл – өте жақсы

    сары – жақсы

    қызыл - төмен












    интерактивті тақта

    А4 форматтағы қағаздарға орындалады








    интерактивті тақта

    А4 форматтағы қағаздар







    интерактивті тақта

    А4 форматтағы қағаздар

    маркер жасыл түсті


    Деңгейлік тапсырмаларды қорғау сәті – кері байланыс принциптеріне негізделеді

    Ол үшін жоғарыдағы №1,2,3 тапсырмалардың дайын жауап үлгілері ұсынылады


    №1,2,3 тапсырмалардың жауаптарын топтар өзара алмастырады

    1-2

    2-3

    3-1

    тексереді, түзетеді

    /3 мин/

    «Бас бармақ» әдісімен топтар бірін-бірі бағалайды






    интерактивті тақта

    А4 форматтағы қағаздар

    маркер қызыл түсті

    Сабақтың соңы

    /10мин./

















    Бағалау сәті

    Барлығы:

    Басым бөлігі:

    Кейбірі:

    /2мин./


    Ұжымдық жұмыс

    /Ойланайық, талқылайық/

    • Мобильді құрылғылардың жылдам жұмыс істеуінің басты сипаттамасына не жатады /айтылым/

    • Өз сөздеріңмен мобильді құрылғы анықтамасын жазып көр /жазылым, тыңдалым/

    /2мин./











    дәптер

    Рефлексия

    Сұрақтар: Сабақ материалдары мен үшін ... болды /қиын, жеңіл,қол жетімді/

    Сабақ бойы мен ... /жағымды, жағымсыз көңіл күйде болдым/

    Мен сабақтағы жұмысыма ... /ризамын, қанағаттанбадым/

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Информатика Ашық сабақ Басқа
    28.02.2021
    4277
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Сәрсенбаева Айжан Болатбековна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации