Батыс Қазақстан облысы
Теректі ауданы
Подстепный қазақ ЖОББМ информатика мғалімі
Айткалиева Баян Сабыргалиевна
|
№ |
Мерзімі: 22.12.2017 |
||||||||||||||||||||||
|
|
Сыныбы |
6 сыныптар |
|||||||||||||||||||||
|
1 |
Сабақтың тақырыбы |
Модельдің түрлері |
|||||||||||||||||||||
|
2 |
Мақсаты |
Модельдеу тәсілдерін түсіндіріп ұғындыру, білімін кеңейту, мәнін ашу. |
|||||||||||||||||||||
|
3 |
Міндеті |
Модельдің әдістерін қарастыру;Ақпараттық модельдерді құру; Нысанның қасиеттерін бейнелеу,ой-өрістерін кеңейту. |
|||||||||||||||||||||
|
4 |
Негізгі дереккөздер |
Компьютер, тапсырмалар, сұрақ-жауап, |
|||||||||||||||||||||
|
5 |
Күтілетін нәтиже |
Әртүрлі модельдерге мысалдар келтіру; Модельдің түрлерін білу. |
|||||||||||||||||||||
|
|
барысы |
Сұрақтар арқылы топқа бөлу.Сұраққа тек екі оқушы ғана жауап беріп үлгеру керек. 1.«Модель» сөзін естігенде көз алдыңа не келеді? 2. Бала кезінде қандай ойыншықтармен ойнадың? 3.Өзіңе таныс модельдерден мысал келтір. 4.Биология, математика пәндерінде қандай модельдер қолданасыз? 5.Физика, география пәндерінде қандай модельдер қолданасыз?
|
|||||||||||||||||||||
|
6 |
Білу |
Екі топ бір – біріне алдын-ала дайындап келген сұрақтарын қояды. Оның жауабына жоқ деп жауап бермеу керек. 1-топ
Ж: латын
2-топ
Ж: еліктеу модель
|
|||||||||||||||||||||
|
7 |
Түсіну |
Ақпараттық модельді толтыру. 1 топ. Төмендегі нысандардың ақпараттық моделін құрастырыңыз.
2 топ. Төмендегі нысандардың ақпараттық моделін құрастырыңыз.
Графикалық модель жұмбақ арқылы шешу
|
|||||||||||||||||||||
|
8 |
Қолдану |
Бәйтерек моделін құру. Дербес компьютерде жұмыс. |
|||||||||||||||||||||
|
9 |
Талдау |
1.Модельдің қандай түрлерін білеміз және өмірден қандай мысалдар келтіре аласыңдар? Әр топ оз ойларын ортаға салып талдайды. |
|||||||||||||||||||||
|
10 |
Жинақтау |
Өз ойларын жинақтап жазу.
|
|||||||||||||||||||||
|
11 |
Бағалау |
Жеке бағалау
|
|||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Модель түрлері.
Модель түрлері.
Батыс Қазақстан облысы
Теректі ауданы
Подстепный қазақ ЖОББМ информатика мғалімі
Айткалиева Баян Сабыргалиевна
|
№ |
Мерзімі: 22.12.2017 |
||||||||||||||||||||||
|
|
Сыныбы |
6 сыныптар |
|||||||||||||||||||||
|
1 |
Сабақтың тақырыбы |
Модельдің түрлері |
|||||||||||||||||||||
|
2 |
Мақсаты |
Модельдеу тәсілдерін түсіндіріп ұғындыру, білімін кеңейту, мәнін ашу. |
|||||||||||||||||||||
|
3 |
Міндеті |
Модельдің әдістерін қарастыру;Ақпараттық модельдерді құру; Нысанның қасиеттерін бейнелеу,ой-өрістерін кеңейту. |
|||||||||||||||||||||
|
4 |
Негізгі дереккөздер |
Компьютер, тапсырмалар, сұрақ-жауап, |
|||||||||||||||||||||
|
5 |
Күтілетін нәтиже |
Әртүрлі модельдерге мысалдар келтіру; Модельдің түрлерін білу. |
|||||||||||||||||||||
|
|
барысы |
Сұрақтар арқылы топқа бөлу.Сұраққа тек екі оқушы ғана жауап беріп үлгеру керек. 1.«Модель» сөзін естігенде көз алдыңа не келеді? 2. Бала кезінде қандай ойыншықтармен ойнадың? 3.Өзіңе таныс модельдерден мысал келтір. 4.Биология, математика пәндерінде қандай модельдер қолданасыз? 5.Физика, география пәндерінде қандай модельдер қолданасыз?
|
|||||||||||||||||||||
|
6 |
Білу |
Екі топ бір – біріне алдын-ала дайындап келген сұрақтарын қояды. Оның жауабына жоқ деп жауап бермеу керек. 1-топ
Ж: латын
2-топ
Ж: еліктеу модель
|
|||||||||||||||||||||
|
7 |
Түсіну |
Ақпараттық модельді толтыру. 1 топ. Төмендегі нысандардың ақпараттық моделін құрастырыңыз.
2 топ. Төмендегі нысандардың ақпараттық моделін құрастырыңыз.
Графикалық модель жұмбақ арқылы шешу
|
|||||||||||||||||||||
|
8 |
Қолдану |
Бәйтерек моделін құру. Дербес компьютерде жұмыс. |
|||||||||||||||||||||
|
9 |
Талдау |
1.Модельдің қандай түрлерін білеміз және өмірден қандай мысалдар келтіре аласыңдар? Әр топ оз ойларын ортаға салып талдайды. |
|||||||||||||||||||||
|
10 |
Жинақтау |
Өз ойларын жинақтап жазу.
|
|||||||||||||||||||||
|
11 |
Бағалау |
Жеке бағалау
|
|||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз


















