|
Қысқа мерзімді жоспар 11.3В Тұқымқуалаушылық және өзгергіштік заңдары |
Мақтаарал аграрлық колледжі |
|||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Айдарханова Роза |
|||||||
|
Сынып: 10 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||
|
Сабақ тақырыбы |
Модификациялық өзгергіштік. Белгілердің өзгруіндегі вариациялық қатарлар. |
|||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
10.2.4.1 Модификациялық өзгергіштіктің туындау себептерін түсіндіру |
|||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Оқушылар біледі:
Оқушылар түсінеді:
Оқушылар жасай алады:
|
|||||||
|
Жетістік критерийлері |
Өзгергіштік түрлерін жіктей алады. Модификациялық өзгергіштіктің туындау себептерін түсіндіре алады. |
|||||||
|
Тілдік мақсаттар
|
Оқушылар жасай алады: Өзгергіштіктің түрлерін ажырату, анықтамаларын білу. Пәндік лексика мен терминология: Модификациялық өзгергіштік, өзгергіштік, вариация қатары. |
|||||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Ынтымақтастық
Өмір бойы оқу
Азаматтық жауапкершілік
|
|||||||
|
Пәнаралық байланыстар |
Математика (арифметикалық әдіс, диаграмма) |
|||||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Ғаламтордан қажетті ақпараттарды іздеп табу, компьютерді белсенді пайдаланушы дағдыларын дамыту |
|||||||
|
Бастапқы білім |
6, 7-бөлімдерде сипатталған, көбею туралы негіздік білімдер. Тұқымқуалаушылық туралы идеялар, оның ішінде G8, G9 және G10 бөлімдерінде сипатталған, генетикалық будандастыру. |
|||||||
|
Сабақ барысы |
||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
||||||
|
Сабақтың басы 15 мин.
|
Сабақты ұйымдастыру
Жағымды психологиялық орта қалыптастыруарқылы сыныпта ынтымақтастық татмосферасын құру. |
|
||||||
|
15 мин.
|
Ой толғау. 1-слайдтағы суреттер бойынша тақырыпқа шығу. Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарын оқушылармен бірге анықтау. |
Интербелсенді тақта (ИТ), презентация 1-2 слайд |
||||||
|
Сабақтың ортасы 35 мин.
|
Презентация мен қосымша ақпараттарды қолдана отырып, өздігінен мына сұрақтарға жауап береді: Сұрақ:
|
Интербелсенді тақта (ИТ), презентация |
||||||
|
15 мин. |
Зертханалық жұмыс. Модификациялық өзгергіштік Әр оқушыдан сұрақтар бойынша сұрап, талқылау |
1-қосымша (ақпарт) ЗЖ. парақшалары |
||||||
|
|
Сабақты бекіту Қатені тап: Тұқым қуалайтын өзгергіштік – организмде жаңа генотиптердің пайда болуы нәтижесінде фенотипте өзгерістің байқалуы. Модификациялық өзгергіштік тұқым қуаламайды. Француз ботанигі Боннье 120 түрге жататын өсімдіктерді алып, оларға тәжірибе жүргізген. Организмдерде белгілердің дамуын анықтайтын басты фактор — генотип. Тұқым қуалайтын немесе генотиптік өзгергіштікті екі типке бөледі: комбинативтік және мутациялық өзгергіштік. "Мутация" деген терминді 1901 жылы Голландия генетигі Гуго де Фриз "Мутациялық теория" деген еңбегінде енгізді. |
2- қосымша |
||||||
|
Сабақтың соңы 15 мин. |
Рефлексия «Құтқару белдемшесі»
Оқушылар қиындық тудырған сұрақтарын жазады |
Рефлексия парақшалары |
||||||
|
Үй жұмысы. |
Видео |
|||||||
|
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
||||||
|
Сабақта оқушыларға қолдау көрсету жұптар арқылы іске асырылады. Жұппен жұмыс жасау барысында оқушылар бір-бірлеріне қажетті көмек көрсетеді. Қажет болған жағдайда мұғалім қосымша ақпарат таратып, түсіндіреді. |
Бүгінгі сабақта оқушылар бір-бірлерін өзара бағалау арқылы бағалайды |
|
||||||
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||||||
|
Оқушылар берілген уақытты тиімді пайдалана алды, бүгінгі тақырып бойынша мақсатқа жетті деп ойлаймын. |
||||||||
|
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1:
2:
Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?
|
||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Модификациялық өзгергіштік. Белгілердің өзгруіндегі вариациялық қатарлар.
Модификациялық өзгергіштік. Белгілердің өзгруіндегі вариациялық қатарлар.
|
Қысқа мерзімді жоспар 11.3В Тұқымқуалаушылық және өзгергіштік заңдары |
Мақтаарал аграрлық колледжі |
|||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Айдарханова Роза |
|||||||
|
Сынып: 10 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||
|
Сабақ тақырыбы |
Модификациялық өзгергіштік. Белгілердің өзгруіндегі вариациялық қатарлар. |
|||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
10.2.4.1 Модификациялық өзгергіштіктің туындау себептерін түсіндіру |
|||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Оқушылар біледі:
Оқушылар түсінеді:
Оқушылар жасай алады:
|
|||||||
|
Жетістік критерийлері |
Өзгергіштік түрлерін жіктей алады. Модификациялық өзгергіштіктің туындау себептерін түсіндіре алады. |
|||||||
|
Тілдік мақсаттар
|
Оқушылар жасай алады: Өзгергіштіктің түрлерін ажырату, анықтамаларын білу. Пәндік лексика мен терминология: Модификациялық өзгергіштік, өзгергіштік, вариация қатары. |
|||||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Ынтымақтастық
Өмір бойы оқу
Азаматтық жауапкершілік
|
|||||||
|
Пәнаралық байланыстар |
Математика (арифметикалық әдіс, диаграмма) |
|||||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Ғаламтордан қажетті ақпараттарды іздеп табу, компьютерді белсенді пайдаланушы дағдыларын дамыту |
|||||||
|
Бастапқы білім |
6, 7-бөлімдерде сипатталған, көбею туралы негіздік білімдер. Тұқымқуалаушылық туралы идеялар, оның ішінде G8, G9 және G10 бөлімдерінде сипатталған, генетикалық будандастыру. |
|||||||
|
Сабақ барысы |
||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
||||||
|
Сабақтың басы 15 мин.
|
Сабақты ұйымдастыру
Жағымды психологиялық орта қалыптастыруарқылы сыныпта ынтымақтастық татмосферасын құру. |
|
||||||
|
15 мин.
|
Ой толғау. 1-слайдтағы суреттер бойынша тақырыпқа шығу. Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарын оқушылармен бірге анықтау. |
Интербелсенді тақта (ИТ), презентация 1-2 слайд |
||||||
|
Сабақтың ортасы 35 мин.
|
Презентация мен қосымша ақпараттарды қолдана отырып, өздігінен мына сұрақтарға жауап береді: Сұрақ:
|
Интербелсенді тақта (ИТ), презентация |
||||||
|
15 мин. |
Зертханалық жұмыс. Модификациялық өзгергіштік Әр оқушыдан сұрақтар бойынша сұрап, талқылау |
1-қосымша (ақпарт) ЗЖ. парақшалары |
||||||
|
|
Сабақты бекіту Қатені тап: Тұқым қуалайтын өзгергіштік – организмде жаңа генотиптердің пайда болуы нәтижесінде фенотипте өзгерістің байқалуы. Модификациялық өзгергіштік тұқым қуаламайды. Француз ботанигі Боннье 120 түрге жататын өсімдіктерді алып, оларға тәжірибе жүргізген. Организмдерде белгілердің дамуын анықтайтын басты фактор — генотип. Тұқым қуалайтын немесе генотиптік өзгергіштікті екі типке бөледі: комбинативтік және мутациялық өзгергіштік. "Мутация" деген терминді 1901 жылы Голландия генетигі Гуго де Фриз "Мутациялық теория" деген еңбегінде енгізді. |
2- қосымша |
||||||
|
Сабақтың соңы 15 мин. |
Рефлексия «Құтқару белдемшесі»
Оқушылар қиындық тудырған сұрақтарын жазады |
Рефлексия парақшалары |
||||||
|
Үй жұмысы. |
Видео |
|||||||
|
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
||||||
|
Сабақта оқушыларға қолдау көрсету жұптар арқылы іске асырылады. Жұппен жұмыс жасау барысында оқушылар бір-бірлеріне қажетті көмек көрсетеді. Қажет болған жағдайда мұғалім қосымша ақпарат таратып, түсіндіреді. |
Бүгінгі сабақта оқушылар бір-бірлерін өзара бағалау арқылы бағалайды |
|
||||||
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||||||
|
Оқушылар берілген уақытты тиімді пайдалана алды, бүгінгі тақырып бойынша мақсатқа жетті деп ойлаймын. |
||||||||
|
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1:
2:
Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?
|
||||||||
шағым қалдыра аласыз














