«Егіндікөл жалпы орта білім беретін мектебі» КММ
«Бекітемін» «Келісілді»
Мектеп директоры: ДОІЖО:
_____ Г.Х.Тналиева ______ М. К. Жайгалиева
«____» _____ 2024 ж. «___»_______ 2024 ж.
БИОЛОГИЯ ПӘНІНЕН 2024-2025 ОҚУ ЖЫЛЫНА БІЛІМ АЛУШЫЛАРДЫҢ БІЛІМ
ЖЕТІСТІКТЕРІН МОНИТОРИНГІЛЕУ БОЙЫНША ДАЙЫНДЫҚ ЖОСПАРЫ
Биология пәні мұғалімі: Базарбай Тоғжан Сағидоллақызы
2024-2025 оқу жылы
БИОЛОГИЯ ПӘНІ БОЙЫНША ББЖМ-ҒА ДАЙЫНДАУДЫҢ ЖЫЛДЫҚ ЖОСПАРЫ
|
№ |
Атқарылатын іс-шаралар
|
Мерзімі |
Жауапты
|
|
1 |
ББЖМ-ға қатысатын оқушылардың тізімін дайындау |
Қыркүйек |
Пән мұғалімі Сынып жетекшісі |
|
2 |
Тест жинақ папкасына материалдар жинақтау |
Қыркүйек |
Пән мұғалімі |
|
3 |
Биология пәні бойынша тест жұмыстарын алу |
Апта сайын |
Пән мұғалімі Сынып жетекшісі |
|
4 |
Жіберген қателеріне талдау жасату |
Апта сайын |
Пән мұғалімі
|
|
5 |
Төмен ұпай жинап отырған оқушымен жеке жұмыстар өткізу |
Апта сайын |
Пән мұғалімі |
|
6 |
Оқу-әдістемелік құралдармен жұмыс істеу |
Ай сайын |
Пән мұғалімі |
|
7 |
Биология пәні бойынша алынған тест жұмыстарының мониторингісін жасау |
Ай сайын |
Пән мұғалімі
|
|
8 |
Электрондық оқулықтармен жұмыс жасау |
Ай сайын |
Пән мұғалімі
|
|
9 |
Оқушылардың биология пәні бойынша ББЖМ-ға дайындығының нәтижесі жөнінде ата-аналар жиналысын өткізу |
Ай сайын |
Пән мұғалімі Сынып жетекшісі |
|
10 |
ББЖМ-ның нәтижесі бойынша сараптама жасау |
Мамыр |
Пән мұғалімі
|
БИОЛОГИЯ ПӘНІ БОЙЫНША ББЖМ-ҒА ДАЙЫНДАУДЫҢ
КҮНТІЗБЕЛІК-ТАҚЫРЫПТЫҚ ЖОСПАРЫ
|
|
Тақырып |
Сағат саны |
Өту мерзімі |
|
|
|
|
|
|
1 |
Жасуша- организмдердің тіршілігі мен құрылысының ең кіші өлшем бірлігі |
1 |
|
|
2 |
Өсімдік ұлпаралы |
1 |
|
|
3 |
Вегетативті мүшелер |
1 |
|
|
4 |
Ұрықтану.Көбею.Тозаңдану |
1 |
|
|
5 |
Жапырақтың құрылсы |
1 |
|
|
6 |
Ашықтұқымдылар |
1 |
|
|
7 |
Жабық тұқымдылар |
1 |
|
|
8 |
Даражарнақтылар |
1 |
|
|
9 |
Қосжарнақтылар |
1 |
|
|
10 |
Қызыл кітап Өсімдіктерді қорғау |
1 |
|
|
11 |
Ботаника саласы бойынша тест |
1 |
|
|
|
7 сынып |
|
|
|
12 |
Жануарлар әлемінің көптүрлілігі. Біржасушалылар |
1 |
|
|
13 |
Көпжасушалылар |
1 |
|
|
14 |
Жасуша.Ұлпа. Мүше.М.жүйесі |
1 |
|
|
15 |
Омыртқасыздар |
1 |
|
|
16 |
Омыртқалылар Балықтар. |
1 |
|
|
17 |
Қосмекенділер |
1 |
|
|
18 |
Жорғалаушылар |
1 |
|
|
19 |
Тест |
1 |
|
|
|
8 сынып |
|
|
|
20 |
Биология салалары Зерттеу әдістері. Ғалымдар |
1 |
|
|
21 |
Мүшелер жүйесі Жүйке,сезім мүшелері |
1 |
|
|
22 |
Т-Қ жүйесі. Қан.Лимфа |
1 |
|
|
23 |
Тыныс алу. Ас қорыту |
1 |
|
|
24 |
63 |
1 |
|
|
5 |
Тест |
1 |
|
|
|
9 сынып |
|
|
|
26 |
Жер бетінде тіршіліктің пайда болуы |
1 |
|
|
27 |
Жасуша құрамы. Органоидтар |
1 |
|
|
28 |
Зат алмасу. Онтогенез |
1 |
|
|
29 |
Генетика.Селекция. Биотехнология |
1 |
|
|
30 |
Эволюциялық ілім |
1 |
|
|
31 |
Микро,макро эволюциясы |
1 |
|
|
32 |
Экология Босфера Ноосфера |
1 |
|
|
33 |
Тест жыл бойы өткенді қайталау |
1 |
|
|
34 |
Тест жыл бойы өткенді қайталау |
1 |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
МОДО жоспары
МОДО жоспары
«Егіндікөл жалпы орта білім беретін мектебі» КММ
«Бекітемін» «Келісілді»
Мектеп директоры: ДОІЖО:
_____ Г.Х.Тналиева ______ М. К. Жайгалиева
«____» _____ 2024 ж. «___»_______ 2024 ж.
БИОЛОГИЯ ПӘНІНЕН 2024-2025 ОҚУ ЖЫЛЫНА БІЛІМ АЛУШЫЛАРДЫҢ БІЛІМ
ЖЕТІСТІКТЕРІН МОНИТОРИНГІЛЕУ БОЙЫНША ДАЙЫНДЫҚ ЖОСПАРЫ
Биология пәні мұғалімі: Базарбай Тоғжан Сағидоллақызы
2024-2025 оқу жылы
БИОЛОГИЯ ПӘНІ БОЙЫНША ББЖМ-ҒА ДАЙЫНДАУДЫҢ ЖЫЛДЫҚ ЖОСПАРЫ
|
№ |
Атқарылатын іс-шаралар
|
Мерзімі |
Жауапты
|
|
1 |
ББЖМ-ға қатысатын оқушылардың тізімін дайындау |
Қыркүйек |
Пән мұғалімі Сынып жетекшісі |
|
2 |
Тест жинақ папкасына материалдар жинақтау |
Қыркүйек |
Пән мұғалімі |
|
3 |
Биология пәні бойынша тест жұмыстарын алу |
Апта сайын |
Пән мұғалімі Сынып жетекшісі |
|
4 |
Жіберген қателеріне талдау жасату |
Апта сайын |
Пән мұғалімі
|
|
5 |
Төмен ұпай жинап отырған оқушымен жеке жұмыстар өткізу |
Апта сайын |
Пән мұғалімі |
|
6 |
Оқу-әдістемелік құралдармен жұмыс істеу |
Ай сайын |
Пән мұғалімі |
|
7 |
Биология пәні бойынша алынған тест жұмыстарының мониторингісін жасау |
Ай сайын |
Пән мұғалімі
|
|
8 |
Электрондық оқулықтармен жұмыс жасау |
Ай сайын |
Пән мұғалімі
|
|
9 |
Оқушылардың биология пәні бойынша ББЖМ-ға дайындығының нәтижесі жөнінде ата-аналар жиналысын өткізу |
Ай сайын |
Пән мұғалімі Сынып жетекшісі |
|
10 |
ББЖМ-ның нәтижесі бойынша сараптама жасау |
Мамыр |
Пән мұғалімі
|
БИОЛОГИЯ ПӘНІ БОЙЫНША ББЖМ-ҒА ДАЙЫНДАУДЫҢ
КҮНТІЗБЕЛІК-ТАҚЫРЫПТЫҚ ЖОСПАРЫ
|
|
Тақырып |
Сағат саны |
Өту мерзімі |
|
|
|
|
|
|
1 |
Жасуша- организмдердің тіршілігі мен құрылысының ең кіші өлшем бірлігі |
1 |
|
|
2 |
Өсімдік ұлпаралы |
1 |
|
|
3 |
Вегетативті мүшелер |
1 |
|
|
4 |
Ұрықтану.Көбею.Тозаңдану |
1 |
|
|
5 |
Жапырақтың құрылсы |
1 |
|
|
6 |
Ашықтұқымдылар |
1 |
|
|
7 |
Жабық тұқымдылар |
1 |
|
|
8 |
Даражарнақтылар |
1 |
|
|
9 |
Қосжарнақтылар |
1 |
|
|
10 |
Қызыл кітап Өсімдіктерді қорғау |
1 |
|
|
11 |
Ботаника саласы бойынша тест |
1 |
|
|
|
7 сынып |
|
|
|
12 |
Жануарлар әлемінің көптүрлілігі. Біржасушалылар |
1 |
|
|
13 |
Көпжасушалылар |
1 |
|
|
14 |
Жасуша.Ұлпа. Мүше.М.жүйесі |
1 |
|
|
15 |
Омыртқасыздар |
1 |
|
|
16 |
Омыртқалылар Балықтар. |
1 |
|
|
17 |
Қосмекенділер |
1 |
|
|
18 |
Жорғалаушылар |
1 |
|
|
19 |
Тест |
1 |
|
|
|
8 сынып |
|
|
|
20 |
Биология салалары Зерттеу әдістері. Ғалымдар |
1 |
|
|
21 |
Мүшелер жүйесі Жүйке,сезім мүшелері |
1 |
|
|
22 |
Т-Қ жүйесі. Қан.Лимфа |
1 |
|
|
23 |
Тыныс алу. Ас қорыту |
1 |
|
|
24 |
63 |
1 |
|
|
5 |
Тест |
1 |
|
|
|
9 сынып |
|
|
|
26 |
Жер бетінде тіршіліктің пайда болуы |
1 |
|
|
27 |
Жасуша құрамы. Органоидтар |
1 |
|
|
28 |
Зат алмасу. Онтогенез |
1 |
|
|
29 |
Генетика.Селекция. Биотехнология |
1 |
|
|
30 |
Эволюциялық ілім |
1 |
|
|
31 |
Микро,макро эволюциясы |
1 |
|
|
32 |
Экология Босфера Ноосфера |
1 |
|
|
33 |
Тест жыл бойы өткенді қайталау |
1 |
|
|
34 |
Тест жыл бойы өткенді қайталау |
1 |
|
шағым қалдыра аласыз













