Бастапқы
бөлім.
Амандасу,
тақырыпты, мақсатты, күтілетін нәтижені айқындау.
Танысу.
Психологиялық
ахуал қалыптастыру. «Сағат тілі» ойыны.
Мақсаты: көңіл-күйлерін көтеру, топ ішінде жағымды
психологиялық ахуал
қалыптастыру.
Қатысушылар шеңберге
тұрып, сағат тілі бойынша нұсқауларды
орындайды.

Кірспе
сөз:
Әрбір жетістікке ұмтылған
адамның алдындағы мақсат менің ойымша, әрқашан үйрену. Ал, тәрбие
мен білім берудегі негізгі мақсат-ақылды, жан-жақты, өзгермелі
ортаға бейім тұлға
қалыптастыру.
Бүгінгі таңда еліміздегі
барлық мектептер оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамытуға
бағытталған жаңартылған мазмұн бойынша жұмыс істейді. Сондықтан
орта білім беруді сырттай бағалау моделі жетілдірілді. ББЖМ
енгізілді.
«Ой
қозғау». ББЖМ туралы төмендегі сұрақтар
аясында талқылау жүргізу.
-
ББЖМ қандай мақсатта
жүргізіледі?
-
ББЖМ қандай бұйрыққа
негізделіп өткізіледі?
-
ББЖМ кімдер арасында
жүргізіледі?
-
Нысаны және форматы, бағыттары
қандай?
-
Қай мерзімде
алынады?
-
Тестілеу тапсырмаларының санын, мазмұны мен
нысанын, сондай-ақ тестілеуге бөлінетін сағат санын
не
айқындайды?
-
Тапсырмалар жинақтары және оқу-әдістемелік
кешендерді қайдан алуға болады?
Талқылау жүргізгеннен кейін
нормативтік құжаттармен жұмыс. «Білім алушылардың білім
жетістіктерінің мониторинг жүргізу қағидаларын бекіту туралы
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2021 жылғы 5
мамырдағы N 204 бұйрығы.
ББЖМ форматымен,
спецификациясын талдау.
Қатысушыларға пән бойынша
спецификация үлестіріледі. Оқу мақсаттары бойынша талдау
жүргізіледі.
Тест тапсырмасының үлгісін
талдау.
Негізгі
бөлім.
№1 тапсырма. ББЖМ –ге
дайындық жоспарын құру.
Қатысушылар 5-топқа бірігіп,
тест спецификациясының негізінде жоспар құрады. Соңында әр топ өз
жоспарын ұсынады.
№2 тапсырма. Class time
арқылы тест жұмысын
орындау.
Мақсаты:оқушыларды ББЖМ ге дайындау
барысында қандай сұрақтарға назар аудару қажеттілігін
түсіндіру.

№3 тапсырма. Тест
тапсырмаларын құрстыру.
Қатысушыларға 9-сыныптың
сынама тестілеуінің аналитикалық талдауы беріледі. Талдауда төмен
көрсеткіш көрсеткен оқу мақсаттарын негізге алып, тапсырмалар
құрады.
Соңында әр топ өзінің
құрастырған тест тапсырмаларын
ұсынады.
«Симфониялық
оркестр» ойыны. (2-3
минут)
Мақсаты:бірлескен жұмыстың нәтижелі
болатынын түсіндіру.
Ойын
тәртібі:Барлық қатысушыларға түрлі аспаптарда «ойнау» ұсынылады
(қимылмен) Дирижер оркестрді басқарып
тұрады.
Қорытынды
сөзі.
Рефлексия «3Қ» (Құнды.
Қиын. Қызық)
|