Материалдар / МОДО тест сұрақтары 4 сынып

МОДО тест сұрақтары 4 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
МОДО тест сұрақтары 4 сынып
ЖИ арқылы жасау
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады



Д



С



В



А





















Оқу сауаттылығы.

I нұсқа

1 мәтін

Нұсқаулық: Мәтінді мұқият оқып, берілген тапсырмаларға дұрыс жауапберіңіз.



Қамқорлық

Бір кісі жол үстінде келе жатқанда оны қатты шөл қысады. Ол айналасына қарап су іздейді. Сол маңнан құдық табады. Ол құдыққа түсіп, шөлін қандырады да, шүкіршілік етіп, жолын ары қарай жалғастырады. Жолдың бойында шөлден тілі салақтаған бір итті көзі шалады.

Иттің қатты шөлдегені соншалық, ылғал топырақты жалап тұр екен.

Оны көрген әлгі кісі: «Менің басыма түскен хал мына итке де түсіпті- ау!»- деп құдық ішіне қайта түсіп, аяқ киіміне су толтырып шығып әлгі итке су береді.

  1. Асты сызылған сөзге мәндес сөзді табыңыз.

А) Қасірет В) Әл С) Жағдай Д) Қуат

  1. Мәтіндегі жолаушыға тән қасиетті көрсетіңіз.

А) Өзімшілдік В) Мейірімділік С) Сараңдық Д) Тәкаппарлық

  1. Мәтіннің идеясын анықтаңыз.

А) Еңбекқорлыққа үйрету В) Қамқорлыққа баулу

С) Төзімділікке шақыру Д) Үнемшілдікті насихаттау

  1. Жолаушы итке суды неге құйып берді?

А) бас киіміне В) алақанына С) аяқ киіміне Д) ыдысқа



2-мәтін

Үлкен әулет

Өсіп- өнген үлкен әулетте жүз кісі бірге тату- тәтті өмір сүріп жатыпты. Сол елдің патшасы бұл әулет туралы естігенде, қызығушылықпен барып әулеттің ақсақалына жолығуды ұйғарыпты. Қариямен кездескенде патша «Әулетіңізді тату- тәтті бейбітшілікте ұстап тұруыңыздың сыры неде?»- деп сұрапты. Қария қағазға біршама уақыт бір нәрсе шимайлап жазып патшаға ұсыныпты. Патша қараса, қағазда бар- жоғы бір- ақ сөз жазылыпты. Үсті- үстіне әбден баттастырып жазылған сөз «сабыр» екен.

  1. Мәтінде кездеспейтін ақпаратты табыңыз.

А) Патша қариядан бейбітшілікте өмір сүрудің сырын сұрайды.

В) Жүз кісінің бәрі де сабырлы екен.

С) Патша әулет туралы естігенде қатты қызығады.

Д) Жүз кісі бейбітшілікте өмір сүреді.

  1. Асты сызылған сөзге қатысы жоқ жауапты белгілеңіз. А) Үш буыннан тұратын сөз.

В) Қатаң дауыссыздан басталған сөз. С) Дыбыс пен әріп саны бірдей.

Д) Алты дыбыстан тұратын сөз.

  1. «Сабыр» сөзіне мағынасы қарама- қарсы сөзді табыңыз.

А) байсалды В) сабырсыз С) ержүрек Д) мейірімді

  1. Mәтін мазмұнына сәйкес келетін мақал А) Сабыр түбі- сары алтын.

В) Сабын кірді ашады, сабырсыз сырды ашады.

С) Барыңа шүкір ет, жоғыңа сабыр ет. Д) Біреу жәбір етсе, сен сабыр ет.

  1. Патша қариядан ненің сырын білгісі келді?

А) Бір үйде неліктен жүз адам тұрып жатқандығын білгісі келді.

В) Сабыр сөзінің сырын білгісі келді.

С) Жүз адамға азық- түлікті қалай жеткізетіндігін білгісі келді.

Д) Бейбітшілікте өмір сүрудің сырын білгісі келді.



  1. Сөйлемнен ілік септігінде тұрған сөздерді табыңыз

Сол елдің патшасы бұл әулет туралы естігенде, қызығушылықпен барып әулеттің ақсақалына жолығуды ұйғарыпты.



А) патшасы, ақсақалына В) қызығушылықпен, естігенде

С) елдің, әулеттің Д) жолығуды, ұйғарыпты



















































Оқу сауаттылығы

II нұсқа

1 мәтін

Қайыңның көз жасы

Қапан кешке бұтағы сынған қайыңнан су тамшылап тұрғанын байқады. Қайта- қайта қарап, таң- тамаша. Осы сәтте Күркебай қарт таяп келді. Қапан:

    • Ата, айтыңызшы, неге су ағып тұр?- деді қайыңның бұтағын нұсқап.

    • Су емес... Қайыңның көз жасы- ол. Біреу бұтағын сындырған. Содан жаны жараланып, жылап тұр. Тілі жоқ. Айтатын. Қайтсін байғұс?! Табиғат перзенті- ағаштың да жаны, жүрегі бар! Адамдардан аялы алақан, күтім тілейді! Ал олардың жасайтыны- осы...

Қапан ұялды. Қарттың уәжді сөздері зердесінежеткендей басы салбырап, қозғалмастан тұрып қалды. «Енді сындырмаймын, ата!» деген сөзді іштей қайталай берді.

  1. Мәтінде қандай ағаш туралы айтылған?

А) қарағай В) қайың С) қарағаш Д) қарақат

  1. Қарамен жазылған сөздің мағынасын табыңыз

А) санасына В) ойына С) басына Д) жүрегіне

  1. Қапан іштей қандай сөзді қайталай берді? А) Мен сындырған жоқпын, ата. В) Ағаштың жаны, жүрегі жоқ

С) Мені кешіріңіз, ата. Д) Енді сындырмаймын, ата!

  1. Мәтін мазмұнына сәйкес келетін мақалды көрсетіңіз А) Табиғат- тал бесік.

В) Табиғат- жер байлығы, батырлар- ел байлығы.

С) Адамзаттың табиғатсыз күні жоқ, табиғаттың оны айтуға тілі жоқ. Д) Ағаш тамырымен мықты, адам досымен мықты.

2 мәтін

Қайырымды балалар

Сәулет көкке қарады. Қарлығаштар төмен құйылып, кеудесімен жер соға жаздап барып, қайта көтерілді. Келбет екеуі біраз қарап тұрды. Қарлығаштар шырылдап айнала ұшып жүр.

    • Ой!- деді сүрініп кеткен Сәулет тізесін сипалап. - Әне, ана балапанды қарашы.

    • Қане, қайсы, қай жерде?

    • Әне, байқа, басып кетпе.

Келбет келіп қалды. Кіп- кішкентай тұмсығын жерге тіреп, қызылшақа балапан жатыр.

Көздерін ашып- жұмып, дір- дір етеді. Сәулет балапанды алақанына салып көрді. - Ұядан ұшып түскен ғой,- деді.

    • Тірі ме?

    • Иә, тірі сияқты.

    • Бізден қорқып тұрған шығар.

    • Онда ұясына салайық,- деді де, сатыны әкеп, үйдің қабырғасына сүйеді. Сатыға шығып, балапанды ұяға салды.

Сәулет пен Келбет сатыны алған соң қарлығаштар ұяға қонды. Манағыдай емес, көңілді. Көкке көтеріліп, балалардың төбесінен екі- үш айналып өтті.



5.Мәтіндегі балаларға тән қасиетті көрсетіңіз

А) мейірімділік В) өзімшілдік С) өжеттік Д) қатыгездік

6.Қарамен жазылған сөздер қай септікте тұрғанын табыңыз

А) атау септік, ілік септік, көмектес септік В) атау септік, табыс септік, ілік септік

С) жатыс септік, ілік септік, шығыс септік Д) барыс септік, табыс септік, көмектес септік

7. «Дір- дір» сөзі қандай қос сөздерге жатады?

А) қосарлама қос сөздер В) қосымшалы қос сөздер

С) күшейткіш буын арқылы жасалған қос сөздер Д) қайталама қос сөздер

8.«Қарлығаштар шырылдап айнала ұшып жүр» сөйлеміндегі етістік қай шақта ғанын табыңыз. А) келер шақ

В) өткен шақ С) осы шақ Д) барлық жауап дұрыс

9.Сөйлемнен буын үндестігіне бағынбайтын сөзді табыңыз.

Ой!- деді сүрініп кеткен Сәулет тізесін сипалап.

А) Сәулет В) сүрініп С) тізесін Д) сипалап

10. Мәтінде кездеспейтін ақпаратты табыңыз

А) Сәулет балапанды алақанына салып көрді.

В) Балапандар ұядан құлап түсті.

С) Сәулет пен Келбет балапанды өздерімен алып кетті.

Д) Қарлығаштар шырылдап айнала ұшып жүр.







































Оқу сауаттылығы

III нұсқа 1 мәтін

Бала Жетес

Тоғыз жасар Жетес тоқсандағы Төле биге сәлем бере барыпты. Сонда Төле би былай деген екен.

  • Бата- басқа, қына- тасқа, ақыл- жасқа, не қалайсың балам?- депті.

Сонда Жетес бала:

  • О, қасиетті баба! Ат берсеңіз өліп қалады, тон берсеңіз тозып қалады. Ат- тонға бергісіз өлмейтін, өшпейтін, өмірі естен кетпейтін бір сөз айтыңыз, соған ризамын,- депті.

1.Мәтіндегі бала Жетеске тән қасиетті көрсетіңіз. А) Бала сәлем бергенді ұнатады. В) Бала ат пен тонды жек көреді.

С) Бала дүниеден гөрі аталы сөзді артық көреді.

Д) Бала естен кетпейтін сөздерді қызық көреді.

2. Мәтіндегі Жетес бидің іс- әрекетіне қатысты мақалды көрсетіңіз. А) Атаңнан мал қалғанша, тал қалсын.

В) Бота алғанша, бата ал.

С) Мал бір жұттық, батыр бір оқтық.

Д) Болар елдің баласы бірін- бірі батыр дейді.

3.Мәтінде қай оқиға орын алған жоқ, табыңыз.

А) Жетес арнайы Төле биге сәлем беруге келді.

В) Төле би баланың қалауын сұрады.

С) Жетес Төле бидің қалауын берді.

Д) Жетес Төле биге сөз қадірін білетінін сезіндірді.

4. Мәтіндегі қарамен жазылған тіркестің синонимі

А) жаңарады В) ескіреді С) жоғалады Д) табылады



2 мәтін

Қант пен Тас

Кішкентай Болаттың қолындағы бір шақпақ Қант байқаусызда жерге түсіп кетті де, домалап барып, сонадай жерде жатқан Тасқа соғылды.

  • Шекең ауырды ма?- деді Тас масаттанып.- Өзің келіп соғылдың ғой.

  • Ауырған жоқ,- деді Қант ақырын ғана. – Мен байқаусызда саған соқтығып қалдым. Оған да мақтанасың ба?!

  • Мақтанбағанда ше! Бұдан былай байқап жүр. Менің денемнің шойындай қатты екенін біліп қой.

  • Оның несін айтасың? – деді Қант. – Әркімде бір қасиет бар. Сен қатты болсаң, мен тәттімін.

  • Ендеше, білсең айта қойшы,- деді Тас, - Қатты жақсы ма, тәтті жақсы ма?!

Бұл екеуінің сөзін тыңдап тұрған Болаттың атасы күліп жіберді де:

  • Негізінен тәтті жақсы. Бірақ реті келгенде қаттының да қажеті бар, - деді.



5. Мәтіндегі Тасқа тән қасиет

А) жалқаулық В) мейірімділік С) сыпайылық Д) мақтаншақтық

6.Болаттың атасы неге күлді?

А) Қант пен Тастың сөзіне В) Қант пен Тастың дауына

С) Қант пен Тастың биіне Д) Қант пен Тастың күлкісіне

7.Мәтінде кездеспейтін сұраулы сөйлемді көрсетіңіз. А) Оның несін айтасың?

В) Шекең ауырды ма?

С) Сен неге сонша қаттысың? Д) Оған да мақтанасың ба?

  1. «Қатты, тәтті» сөздерінің антонимі

А) мамық, қышқыл В) жұмсақ, ащы С) иілгіш, тұзды Д) борпылдақ, тұссыз

  1. Мәтіннің қай түріне жатады?

А) әңгімелеу мәтіні В) сипаттау мәтіні

С) пайымдау мәтіні Д) барлық жауап дұрыс емес

  1. Мәтіндегі қарамен жазылған сөз қай сөз табына жатады?

А) зат есім В) сан есім

С) сын есім Д) үстеу







































Оқу сауаттылығы IV нұсқа 1 мәтін

Жомарт

Өте бай және жомарт бір кісі құрма бағының жанынан өтіп бара жатқан еді. Бір жалшы адам бақшада жұмыс істеп жатқанда, оған үш мезгілдік тамақ алып келеді. Сол сәтте бір күшік жалшының қасына жүгіріп барады. Тамағының бір бөлігін оған бергенінде, күшік бірден деп қояды. Екіншісін де, кейінірек үшінші бөлігін де береді. Бұны байқап тұрған жомарт кісі жалшының қасына жақындап сұрайды:

    • Әй досым, не үшін өзің аш бола тұрып, үш мезгіл тамағыңның барлығын күшікке бердің?

    • Мырзам, бұл күшік алыс жерден келген. Өте аш және несібесін іздеп жүр.

    • Жарайды, ал өзің не жейсің?

    • Аш жүріп, ... сақтаймын.

1.Мәтіндегі жалшыға тән емес қасиетті табыңыз.

А) төзімділік В) қанағатшылдық С) қомағайлық Д) мейірімділік

2.Көп нүктенің орнына тиісті сөзді қойыңыз.

А) емдәм В) сабыр С) достықты Д) сыр

3.Мәтіннен қандай қорытынды шығаруға болмайды? А) Жан- жануарларға мейірімді болу керек.

В) Адам өзі үшін ғана өмір сүрмеу керек.

С) Әрбір адам кез- келген сәтте қамқор бола алу керек.

Д) Адам ең алдымен өзін ойлау керек.

4.Жалшы қайда жұмыс істеді?

А) алма бағында В) құрма бағында С) бақшада Д) қырманда

2 мәтін

Нұсқаулық: Мәтінді мұқият оқып, берілген тапсырмаларға дұрыс жауап беріңіз. Аққу

Құстардың ең әдемісі, көлдің сәні- аққу. Оның түсі аппақ, мойыны ұзын, салмағы 7- 13 килограмға дейін жетеді. Ел аузындағы аңызға айналған талғампаз,тәкаппар сұлу құс. Халық оны «құс падишасы» дейді. Қазақ халқы аққуды қасиетті құс деп, оған тимей, қайта оның маңында, көбірек жүруді ұнатады. Аққудың сұңқылдап ұшқаны, айдын көлде кербездене жүзгені, кіршіксіз денесімен маң- маң басқан сазды қимылы- бәрі сұлу көрінеді. Олар наурыздың басы мен сәуірдің аяғында оралып, қазан айында ұшып кетеді. Қазақстанда дыбыс шығару ерекшелігіне байланысты сұңқылдақ, сыбырлақ деген екі түрі кездеседі. Тұмсығының жиегінде үлкенді- кішілі тісшелері болғандықтан, тұмсығы жалпақ әрі сүзгі қызметін атқарады. Негізінен су өсімдігінің жапырағымен, тамырымен, кейде ұсақ жәндіктермен де қоректенеді. Аққу ұясын жұптасып, қамысы нулы, суы таза, тұщы көл жағасына салады. 3-7 жұмыртқаны 35 -40 күнде басып шығарады. Балапандары ширақ келеді.

5.Төменде берілгендердің қайсысы аққудың қорегіне жатпайды?

А) ұсақ жәндіктер В) ұсақ балықтар С) су өсімдігінің тамыры

Д) су өсімдігінің жапырағы

6.Мәтінде айтылмаған мәліметті көрсетіңіз.

А) аққудың жылдам құс екендігі В) аққудың қорегі

С) Қазақстанда екі түрінің кездесетіндігі Д) аққудың салмағы

7.«Тұмсығының жиегінде үлкенді- кішілі тісшелері болғандықтан, тұмсығы жалпақ әрі сүзгі қызметін атқарады» сөйлемнен тәуелденіп септелген сөзді табыңыз.

А) тұмсығының В) жиегінде С) сүзгі Д) тісшелері

8.Қазақстанда дыбыс шығару ерекшелігіне байланысты қандай түрі кездеседі?

А) ақ, қара В) қаңқылдақ, биязы

С) талғампаз, тәкаппар Д) сұқылдақ, сыбырлақ

  1. «Олар наурыздың басы мен сәуірдің аяғында оралып, қазан айында ұшып кетеді» сөйлемінен шылауды табыңыз.

А) олар В) мен С) наурыздың Д) айында

  1. «Аппақ» сөзінің құрылымы қалай жасалаған?

А) түбір сөзге жұрнақ жалғану арқылы В) сөздің бірігуі арқылы

С) күшейткіш буын арқылы Д) сөздің қайталануы арқылы

























































Оқу сауаттылығы. Жауаптар



Жауаптары I нұсқа

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

с

в

в

с

в

с

в

а

д

с



Жауаптары II нұсқа

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

в

а

д

с

а

в

д

с

д

с



Жауаптары III нұсқа

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

с

в

с

в

д

а

с

в

а

с





Жауаптары IV нұсқа

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

с

в

д

с

в

а

в

д

в

с








































Математикалық сауаттылық I нұсқа

1. Миллиондар класының 124 бірлігі және мыңдар класының 20 бірлігі бар санды тап

  1. 124020 В)12420 С)124000020 Д)124020000

2. Көрсетілген өлшем бірлікке өрнекте 2 4дм2 =….дм2

  1. 84дм2 В)84дм С) 804дм2 Д)804дм

3. Салыстыр a • (34+500)* 34 • a • 500

А) > В)< С) = Д) Салыстыруға келмейді

4. Белгісіз х-тің мәнін тап 258x + 2x – 80 = 700

А) x=260 В) x=3 С) x=180 Д) x=520

5. Есептеп , мәнін тап 45150 : 14=

А) 4105 В) 3475 С) 3225 Д) 3010

6. Белгісіз бөлінгішті тап □ : 32 = 7 (30 қалдық)

  1. 967 В) 224 С) 254 Д)210

7. Қате орындалған тапсырманы тап

  1. сағ = 20 мин

  2. тShape1 әул = 12 сағ

  3. т = 500 кг

  4. ц = 4 кг

8. Есепті шығар.Дұрыс жауапты тап Мектеп кітапханасында 2400 оқулық бар,бұл барлық кітаптың құрайды. Кітапханада барлығы кітап саны?

  1. 2400 В) 1200 С) 9600 Д) 4800

9. Ұзындығы - 5 см , ал периметрі 14 см болатын тіктөртбұрыштың ауданын тап. A) S=70 см2 В)S=10 см2 С)S=45 см2 Д)S=19 см2

10. Сызба бойынша есепті шығар.Дұрыс жауапты тап.

  1. 46 км/сағ В) 58 км/сағ С) 4 сағ Д) 416 км

11. Салыстыр. Дұрыс жауапты таңда!

дм * м

  1. дShape2 м > м

  2. дм < м

  3. >

  4. <

12. Есептің шешімін өрнек түрінде жаз.

17214 пен белгісіз санның айырмасы 360 пен 21 сандарының көбейтісіне тең белгісіз санды тап. A) 17214 – x = 360 • 21 В)17214 = 360 • 21 С)17214 – 360 • 21

Д) 17214 – x • 360 • 21

Математикалық сауаттылық II нұсқа

1 Мыңдар класының 45 бірлігі және бірліктер класының 25 бірлігі бар санды тап.

  1. 45025 В)450250 С) 4500025 Д)4525

2. Көрсетілген өлшем бірлікке өрнекте. 3м2 2дм2 = ….см2

А) 3200 см2 В) 32 см2 С) 320 см2 Д) 30200 см2

3. Салыстыр b : (200•100)*(b:200) :100

А) > В) < С) = Д)Салыстыруға келмейді

4. Белгісіз x-тің мәнін тап. 3x + 83x +100 = 960

А) х = 86 В)х = 186 С) х = 10 Д) х = 860

5. Есептеп , мәнін тап 175440 ÷ 43 =

  1. 48 В) 408 С) 4080 Д) 480

6. Белгісіз бөлінгішті тап …. : 33 = 8 (31 қалдық)

  1. 248 В) 264 С) 295 Д) 233

7. Қате орындалған тапсырманы тап

  1. тShape3 = 875кг

  2. сағ = 5 мин

  3. ц = 4 кг

  4. тәул = 6 сағ.

8. Есепті шығар.Дұрыс жауапты тап Әңгіме кітаптың 36 бетін алып жатыр, бұл кітаптың барлық бетінің бөлігін құрайды.Кітапта барлығы неше бет бар?

  1. 8 В) 162 С) 72 Д)324

9. Бөлме еденінің айданы - 24 м2.Егер көлемі 96 м3 -ге тең болса, осы бөлменің биіктігін тап. A) c = 72 м В)c = 48 м

С) c = 12 м Д) c = 4 м

10. Сызба бойынша есепті шығар.Дұрыс жауапты тап.

  1. 750 км В)800 км С)850 км Д)770 км



12. Есептің шешімін өрнек түрінде жаз. Белгісіз сан мен 40-тың бөліндісі 541 мен 24 сандарының көбейтісіне тең белгісіз санды тап.

  1. 40 • х = 541 • 24

  2. 40 : х = 541 • 24

  3. 40 : х = 541 • 24

  4. х • 40 = 541 : 24

Математикалық сауаттылық III нұсқа

1. Миллиондар класының 8 бірлігі мыңдар класының 12 бірлігі бар санды тап.

  1. 812000 В) 8012000 С) 8012 Д) 812

2. Көрсетілген өлшем бірлікке өрнекте. 4м2 6см2 = …. см2

А) 46 см 2 В) 40006 см 2 С) 406 см 2 Д) 4006 2

3. Салыстыр <x ÷(34× 36) * (x ÷ 34) ÷ 36

А) < В) > С) = Д) салыстыруға келмейді

4. Белгісіз x-тің мәнін тап. 5x + 3x – 200 = 1000

А) х=100 В) x=8 С) x=800 Д) x=150

5. Есептеп , мәнін тап 888860 ÷ 98 =

А) 970 В) 9070 С) 907 Д) 97

6. Белгісіз бөлінгішті тап …. ÷ 50 = 29 (15 қалдық)

  1. 435 В)1450 С)1465 Д) 750

7Shape4 . Қате орындалған тапсырманы тап т = 300 кг , тәул =8 сағ , сағ = 12 мин , м = 5дм. A) т = 300 кг.

  1. тShape5 әул =8сағ.

  2. сағ = 12 мин ,

  3. м = 5дм.

8.Есепті шығар.Дұрыс жауапты тап Еріктілер тобында 270 оқушы бар, бұл топтың барлық мүшелерінің бөлігін құрайды. Топта барлық адам санын тап.

  1. 450 В) 162 С) 270 Д) 810

9. Периметрі 24 мм-ге тең шаршының ауданын тап.

  1. S = 12 мм2 В)S = 24 мм2 С)S = 36 мм2 Д) S = 48 мм2

10. Сызба бойынша есепті шығар.Дұрыс жауапты тап.

  1. 11 cағ В)15 сағ С)14 сағ Д)18 сағ

11. Салыстыр. Дұрыс жауапты таңда !

кг * кг

  1. кг > кг

  2. кShape6 г < кг

  3. кг < кг

  4. кг > кг

12.Есептің шешімін өрнек түрінде жаз. 524 пен белгісіз санның қосындысы 174087 мен 87 сандарының бөліндісіне тең белгісіз санды тап. A) 524=174087 : 87 В)524= х + 174087 : 87

С)524 х + 524=174087 : 87 Д524 + х= 174087 : 87



Математикалық сауаттылық IV нұсқа

1.Миллиондар класының 40 бірлігі және бірліктер класының 6 бірлігі бар санды тап.

А) 40000006 В)406 С) 400006 Д) 40600

2. Көрсетілген өлшем бірлікке өрнекте. 4000мм2 = …. см2

А) 4 см2 В)40 см2 С)400 см2 Д) 4000 см2

3. Салыстыр < 150 · a · b * b · a · 150

А) < В)> С) = Д) салыстыруға келмейді.

4. Белгісіз x-тің мәні тап. 450 : (4x – x) = 3

А) х=50 В) x=150 С) x= 600 Д)x=3

5. Бөліндінің мәнін тап. 526350 ÷ 30 =

А) 1754500 В) 175450 С)17545 Д) 1754

6. Белгісіз бөлінгішті тап …. : 80 = 60 (53 қалдық)

  1. 4800 В) 4853 С) 3180 Д) 4240

7Shape7 . Қате орындалған тапсырманы тап т = 100 кг , м =4 см , ц = 30 кг , тәул = 6 сағ.

  1. т = 100 кг

  2. м =4 см

  3. ц = 30 кг

  4. тәул = 6 сағ

8. Есепті шығар.Дұрыс жауапты тап

Қоқыс жинауға арналған қалталарды сатып алуға еріктілер 10000 тг бөлді. Бұл ақшаның бөлігін жұмсады. Қанша ақша жұмсалғанын тап.

  1. 30000 В)2500 С) 10000 Д) 7500

9. Ені - 3 см , ал ауданы 18 см2 болатын тіктөртбұрыштың периметрін тап.

  1. P = 9 см В)P = 18 см С)P = 42 см Д) P = 21 см

10. Сызба бойынша есепті шығар.Дұрыс жауапты тап.

  1. 280 км В)320 км С ) 260 км Д) 300 км

1Shape8 1. Салыстыр. Дұрыс жауапты таңда ! м * дм

  1. м < дм

  2. м > дм

  3. м > дм

  4. м < дм

12. Есептің шешімін өрнек түрінде жаз. Белгісіз сан мен 60-тың бөліндісі 12984 пен 24 сандарының бөліндісіне тең. А)60 : х= 12984 : 24 В) x : 60 = 12984 : 2 С) x=12984:24:60 Д ) x: 60=12984 ·



Математикалық сауаттылық. Жауаптар



Жауаптар I нұсқа


1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

D

С

В

В

С

С

А

D

В

D

В

А



Жауаптар II нұсқа









1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

A

D

C

C

C

C

C

В

D

А

А

C





Жауаптар III нұсқа


1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

В

В

С

D

B

C

C

A

C

А

A

D





Жауаптар IV нұсқа


1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

А

B

C

A

C

B

D

D

B

A

B

В





























Жаратылыстану- ғылыми сауаттылық I нұсқа

1.Тұқымы 1-1,5 жылда өскін беретін, әлемдегі ең ірі тұқымы бар өсімдік.

А)Адонис өсімдігінің тұқымы В)Емен ағашының тұқымы

С)Сейшель пальмасының тұқымы Д)Бамбук ағаштары

  1. Жүйке жүйесін нелер құрайды?

А)Ми, жұлын, жүйкелер В)Тамырлар, асқазан

С)Бүйрек, несепағар, қуық Д)Сезім мүшелері

  1. Жанғыш пайдалы қазбаны тап.

Shape9

4.Елімізде қорықтар саны неше?

А)8 В)9 С)10 Д)12

5. .................... жүйесінің негізгі қызметі-қанды тазартып, оның құрамындағы зиянды заттарды сыртқа шығарады. А)Қанайналым жүйесі

В)Зәршығару жүйесі С)Жүйке жүйесі Д)Ас қорыту жүйесі

Нұсқаулық: беріңіз Күн, Ай, Жер.

Тәулік 24 сағатқа тең. Осы уақыт ішінде Жер өз осінен толық бір айналып шығады. Жер өз орбитасымен Күнді де айналып қозғалады. Бұл күн мен түннің ұзақтығына әсер етеді. Күн мен түннің ұзақтығы жыл бойы үнемі 12 сағаттан болмайды. Қыста күн қысқа, түн ұзақ, ал жазда күн ұзақ, түн қысқа болады. Бұл жердің өз осінен көлбеу орналасуымен түсіндіріледі. Ай Жерді айналып қозғалады.

6.Жердің орбита бойымен Күнді айналуынан болатын құбылысты не деп атайды?

А)Күн мен түннің ауысуы В)Жыл мезгілдерінің ауысуы

С)Поляр күндері Д)Жауын-шашынның түсуі

7.Бір тәулік уақыт аралығында күн мен түн ауысады. Төменде берілген тұжырымның қайсысы дұрыс?

А)Осы уақыт ішінде Жер өз осінен толық айналып шығады

В)Осы уақыт ішінде Жер өз орбитасымен Күнді толық айналып шығады

С)Жер осі өз орбитасынан көлбеу орналасқандықтан Жер Айды айналады

Д)Күннің ұзақтығы көкжиек сызықтарына байланысты

8. Төменгі суретте Жер, Ай және Күн бейнеленген. Денелердің әрқайсысы цифрмен белгіленген. Әр дененің қозғалу бағыты бағдаршамен көрсетілген. Дұрыс жауапты белгіле.

А)1- Күн, 2- Ай, 3-Жер В)1- Ай, 2-Жер, 3- Күн С)1-Күн, 2-Жер, 3-Ай

Д)1-Жер, 2-Ай, 3-Күн



Жаратылыстану- ғылыми сауаттылық II нұсқа

1.Қараңғыда жақсы көретін, түстерді ажырата алмайтын жануарлар

А)Өсімдікқоректілер В)Жыртқыштар

С)Бунақденелілер Д)Қосмекенділер

2.Біздің Қазақстанда ғана өмір сүретін өсімдіктің жемісімен, дәнімен, шегірткемен, қоңызбен қоректенетін түн жануары

А)Ергежейлі боз қосаяқ В)Ұзын инелі кірпі С)Пілмай Д)Бақа

3. .........., ........, ......... - жеңіл металдар

А)Алтын, күміс, мыс В)Полиметал, қола, марганец

С) Көмір, мұнай, газ Д) Алюминий, титан, магний

4.Жіңішке талшықтан тұратын, кенсіз минерал, отқа жанбайтын кенсіз пайдалы қазба-

....................

Shape10

А)Фосфорит В) Марганец С) Асбест Д)Әктас

5.Теңіз деңгейінен 402 метр төмен орналасқан ең төмен жатқан нүкте

А)Өлі теңіз В)Қарақия ойысы С)Марианна шұңғымасы Д)Арал теңізі

Зәр шығару жүйесі қалай жұмыс істейді?

Адам ағзасында тамақ қорытылып, артық су, зиянды заттар үнемі сыртқа шығарылып отырады. Бұл жұмысты зәр шығару жүйесі реттейді. Зәр шығару мүшелеріне бүйрек, несепағар, қуық жатады. Бүйрек- үрмебұршаққа ұқсас жұп мүше. Оның негізгі қызметі –қанды зиянды заттардан тазартып, зәр түзу. Несепағар-түтікше тәрізді мүше. Бүйректе түзілген зәр осы несепағар арқылы қуыққа өтеді. Қуық- іші қуыс, бұлшықетті мүше.Зәрдің дер кезінде денеден шығарылмауы адам денсаулығына зиян келтіреді.

6 .Зәр шығару жүйесінің мүшелерін тап



А)Ми, жұлын, жүйкелер В)Тамырлар, асқазан

С)Бүйрек, несепағар, қуық Д)Сезім мүшелері

7..................... жүйесінің негізгі қызметі-қанды тазартып, оның құрамындағы зиянды заттарды сыртқа шығарады. А)Қанайналым жүйесі

В)Зәршығару жүйесі С)Жүйке жүйесі Д)Ас қорыту жүйесі

8.Ағзаны керексіз заттардан тазартуға тағы қандай мүшелер қатысады?

А)Ас қорыту жүйесі, өкпе, тері В)Бас, қол, аяқ

С)Жүйке жүйесі Д)Қанайналым жүйесі


Жаратылыстану-ғылыми сауаттылық III нұсқа

1.Қазақстанмен шекаралас елдер қатарын тап.

А)Түркіменстан, Өзбекстан В)Петропавл, Моңғолия

С)Таджикистан, Түркия Д)Испания, Корея

2. Тірі ағзалардың қалдығынан пайда болған пайдалы қазбалар.

А)Мұнай, газ В)Темір, мыс С)Күміс, гранит Д)Тұз, асбест 3 .Шарын шатқалы туралы деректі тап

А)Биік беткейінде орман өседі

В)Оның тереңдігі 132 метр, табиғаты мен жер бедері ерекше

С)Ұзындығы 154 метр, Алматы қаласынан 195 км жерде орналасқан

Д)Семей қаласынан 58 км жерде орналасқан

4.Елімізде орналасқан жазықты тап

А)Сарыарқа ойпаты В)Тұран ойпаты С)Қарақия Д)Марианна

5.Еліміздегі ең ірі мұнай кен орны -Қашаған туралы ақпаратты тап

А)Оңтүстік Қазақстан облысында орналасқан

В)Маңғыстау облысынан 70 шақырым жерде орналасқан

С) Теміртау қаласының маңында

Д) Атырау қаласынан 80 шақырым жерде орналасқан

Нұсқаулық: Тапсырманы мұқият оқып, берілген тапсырмаларға дұрыс жауап беріңіз Ерігіштік

Заттардың барлығы бірдей суда жақсы ери бермейді. Заттарды суда ерігіштігі бойынша үш топқа бөлуге болады. Заттардың ерігіштігі температура мен заттың табиғатына байланысты. Қатты заттардың көбі температураны арттырғанда ериді. Бұл судың ерекше қасиеті- заттарды еріте алуы. Бір заттың бөлшектерінің екінші заттың бөлшектерімен біркелкі араласуы. Балалар судың ерігіштік қасиетін бақылап көру үшін суретте көрсетілгендей, ұсақ тұзды және ірі тұзды суға қосты да, оны араластырды.

6.Суға салынған тұздардың қайсысы бұрын ериді? Неліктен?

А) Ұсақ тұздардың кристалдары өте майда, сондықтан ұсақ тұздар бірден ериді, себебі олар ірі бөлшектерден құралмайды.

В) Ірі тұздардың ірі кесек кристалдары болады, осыған байланысты олар суда тез ериді.

С)Ұсақ тұз да, ірі тұз да тез ериді )Тұздар суда ерімейді

7.Бір заттың бөлшектерінің екінші заттың бөлшектерімен біркелкі араласуын не деп атайды?

А)Балқу В)Еру С)Қайнау Д)Аққыш

8.Шай түйіршіктері жылы суда жақсы шыға ма, ыстық суда жақсы шыға ма?

А)Ыстық суда В)Жылы суда С)Ерімейді Д)Буланады

Жаратылыстану- ғылыми сауаттылық IV нұсқа

1.Балдыр туралы мәліметті тап

А)Оттек көзі. Төменгі сатыдағы өсімдік.

В)Жоғары сатыдағы өсімдік. Мүшелері болмайды, толық жетілмеген.

С)Олардың тамыры, сабағы, жапырағы, гүлі мен жемісі болады.

Д)Оның тамыры болмаса да жоғары сатыдағы өсімдікке жатады

2.Өсімдікқоректі жануарлардың сипаттамасын тап

А)Түстерді жақсы ажыратады В)Қараңғыда жақсы көреді

С)Басқа жануарлармен қоректенеді Д)Олардың денесі қатпаршақтан тұрады

3.Материктер қатарын тап

А)Париж, Қытай, Россия В)Европа, Азия, Индонезия

С)Лондон, Бразилия, Испани Д)Аустралия, Африка,Еуразия

4.Мұхиттар қатарын тап.

А)Балқаш, Арал, Каспий В)Тынық, Үнді, Атлант

С)Есіл, Амудария, Сырдария Д)Нил, Қара теңіз

5 .Еліміздегі ең ірі мұнай кен орны -Қашаған туралы ақпаратты тап

А)Оңтүстік Қазақстан облысында орналасқан

В)Ол 2000 жылы ашылды

С)Атырау қаласынан 50 шақырым жерде орналасқан

Д)Өскемен қаласының маңында

Нұсқаулық:Суретке мұқият қарап, берілген тапсырмаларға дұрыс жауап беріңіз


6.Судың сұйық күйден газға айналу үдерісі қалай аталады?

А)ылғалдану В) ерігіштік С)булану Д)аққыш 7. Cу жер бетіне не түрінде қайта оралады? А) жауын- шашын, жаңбыр, қар, бұршақ...

В)Өзен, көл, теңіз С)Найзағай, су тасқыны

Д)Құйындар мен дауылдар

8.Суретте көрсетілгендей судың қозғалысын не деп атайды?

А)Жауын-шашын

В)Қар, бұршақ

С)Өзен, көлдер

Д)Су айналымы




































Жаратылыстану- ғылыми сауаттылық . Жауаптар.



Жауаптар I нұсқа


1

2


3

4

5

6

7

8

С

А


Д

С

В

В

А

С



Жауаптар


II нұсқа






1

2


3

4

5

6

7

8

В

А


Д

С

А

С

В

А



Жауаптар


III нұсқа






1

2


3

4

5

6

7

8

А

А


С

В

Д

А

В

А



Жауаптар


IV нұсқа






1

2


3

4

5

6

7

8

А

А


Д

В

В

С

А

Д


























ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Молдажарова Азиза
16 Қаңтар 2025
451
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі