Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Module 5 Unit Revision Lesson plan Grade 2
Материал туралы қысқаша түсінік
шет тілі пәні мұғаліміне керек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
29 Тамыз 2018
6053
11 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Тексерілді: Мектеп директорының оқу жұмысы жөніндегі орынбасары __________________
Long term plan module: Module 5 Theme: Unit Revision | School: 28 | |
Date: | English teacher: Bolat Ulbolsyn | |
Class: 2 | Number of present | Absent: - |
Learning objective(s) that this lesson is contributing to: | 1.UE9 use basic present simple forms [positive and negative] to give basic personal information 1.S3 pronounce basic words and expressions intelligibly 1.S5 produce words in response to basic prompts1.S1make basic personal statements and simple statements about objects | |
Lesson objectives: | All learners will be able to:•listen and repeat the words, follow the instruction according to the task •Make up correct sentence about the things they like and dislike•Can speak 5 parts of the head | |
Most learners will be able to: •recognise and name some words according to the topic, follow the instruction according to the task •Make more than 1 sentence correctly using different sentence structure•Can speak 3 parts of the head | ||
Some learners will be able to: •recognise and name most of the words according to the topic, follow the instruction according to the task •Read and write some of the words from the topic•Can speak 2 parts of the head | ||
Success criteria | Students will have succeeded in this class if they:1.Name at least 6 out of 9 words correctly2.Followed the instruction of the teacher immediately with support3.Say at least 2 sentences about what they like and dislike correctly | |
Value links | Respect and cooperation by:1.Listening to the teacher2.Listening to each other3.Take turns4.Encourage each other5.Helping each other | |
Previous learning | big/small parts of faces types of food has got I like / I don`t like | |
Lesson Plan | ||
Planned timing | Planned activities (replace the notes below with your planned activities) | Resources |
Start (Beginning of the lesson)3-mins 4 mins | Greeting: Teacher teaches the learners to greet one another in English; learners respond to greeting of the teacher and take their places. Dividing into 2 groups.Refer the pupils to the shopping list and the pictures of fruits and vegetables. Explain the activity. The pupils find and put into their basket. Then they`ll have.1st group: carrots, onions, potatoes, tomatoes2nd group: apples, bananas, oranges, pears What do you have? Warm up activity | Pictures of the fruits and vegetables colourful stickers |
Middle (of the lesson)5 mins4 mins 5 mins 4 mins 10 mins | Play a game: Ball Request from pupils: Do you like …? Do you like …? Individual work. Formative assessment Pupils must draw 5 parts of the head.Task: Listen and draw parts of the headPlay a game: Simon says1. Choose someone to be “Simon.”2. Have “Simon” give a command to the other players.3. If the command starts with “Simon says…” the players have to do it.4. If the command doesn’t start with “Simon says…” and a player does it, they’re “out.”5. The last person standing wins!Group work.Task: Make up words of the letters then make sentences with the words | Song: Hello,phonics cards, CD disk, notebook, phonics cards, notebook ball |
End (of the lesson)5 mins | Reflection A green apple - the lesson is very interesting, there are no problems, easy to understand.A yellow apple -- the lesson is very interesting, there are some problems in practice.A red apple -- the lesson is not very interesting, there are problems to use in practice So our lesson is over. Thank you for your lesson. You are hard - working children. I'm satisfied with you. Never forget we are what we eat. If you want to be healthy, nice, strong, try to use healthy food, avoid junk one.Your homework will be the following: At home you should make up your menu and tell us about what you like to eat and drink. | |
Additional information: | ||
Differentiation - how do you plan to give more support? | Assessment - how are you planning to check learners’ learning? | Cross – curricular links health and safety check ICT linksValues links |
Reflection Were the lesson objectives / learning objectives realistic? What did the learners learn today? | Use the space below to reflect on your lesson. Answer the most relevant questions from the books on the left about your lesson.What changes did I make from my plan and why?Firstly, I chose such interactive activities where learners were going around the classroom and talking to one another freely. Secondly, There were assessment criteria for the tasks. | |
Summary evaluation What two things went really well (consider both teaching and learning)? 1. When learners sang the song Hello with the help of the teacher and DANCED they were really happy! 2. They liked to make a circle and greet one another. What two things would have improved the lessons (consider both teachings and learning)? |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)