Сыныбы: 7
Пәні:физика
|
Сабақтың аты |
§ 15 Молекулалардың қозғалысы. Диффузия. |
|
Сілтеме |
Жоспар |
|
Жалпы мақсаты |
|
|
Күтілетін нәтиже |
|
|
Негізгі идеялар |
Молекулалар мен атомдардың ретсіз қозғалыстары салдарынан жанасып тұрған әр түрлі заттар бөлшектерінің бір-біріне өтіп таралуын диффузия деп аталады. Д Диффузия құбылысынан мынадай қорытынды туады: денелерді құрайтын бөлшектер бір-бірінен белгілі бір қашықтықта орналасады және үздіксіз қозғалыста болады. Сөйтіп, дене көлемінің үлкен бөлігін бос кеңістік алып тұрады. Дененің жылулық күйін сипаттайтын физикалық шама температура деп аталады. Денелердің температурасын термометрмен өлшейді. Дене молекулаларының қозғалыс жылдамдығы неғұрлым үлкен болса, оның температурасы да соғұрлым жоғары болады. |
|
Тапсырмалар |
Топтық жұмыс «Джигсо» |
|
Жұптық жұмыс |
|
|
Топтық жұмыс «Блум таксономиясы» |
Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары: (мұғалім және оқушы немен айналысады)
І.Ұйымдастыру (2 минут)
-
Сәлемдесу
-
Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу
-
Түгелдеу
1.2. Топқа бөлу (1,2,3 сандары арқылы 3 топқа бөлінеді)
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау (4 минут)
1 . Заттарды құрайтын бөлшектер қалай аталады?
2. Молекула дегеніміз не?
3. Заттардың молекулалары бірдей ме?
ІІІ. Талқылау үшін сұрақтар беріледі (3 минут)
-
Әтір иісі бөлмеге не себептен тарайды? Бұл құбылыс нені дәлелдейді?
-
Диффузия деген не?
-
Газдарда, сұйықтарда және қатты денелерде диффузияның жүру жылдамдығы, өтімділік ауқымы бірдей бола ма? Не себептен денелерде жоғары температурада диффузия тез жүреді?
ІҮ. Топтық жұмыс «Джигсо» (15 минут)
Сіздің тобыңызда 5 рөлді: лидер, баяндамашы, хатшы, уақыт сақшысы және бақылаушыларды анықтаңыз. Жұмыс төмендегідей жоспармен жүреді:
Берілген мәтінді оқып, топпен бірлесе отырып, талқылайды және әр топтың бақылаушысы жасаған жұмыстарға сәйкес бақылау парағын жүргізеді.
Бақылаушының бағалау парағы
|
№ |
Бағалау өлшемдері |
Көш басшы |
Хатшы |
Баяндамашы |
Уақыт сақшысы |
|
1 |
Тақырыптың ашылуына үлес қосу |
|
|
|
|
|
2 |
Міндетін атқару |
|
|
|
|
|
3 |
Топтық жұмысқа атсалысуы |
|
|
|
|
Әр оқушы өзіне жүктелген рөлдің міндеттерін атқарады.
Топ пікірлерін тыңдау.
Ү. Жұптық жұмыс (5 минут) Берілген сұраққа жауап береді.
-
Шыбын -шіркейтің қозғалысын түсіндір?
-
Қыстыгүні өзердер мен көлдер беті қалың мөз басқан кезде балықтар неге қырылып қалады?
Жұптың пікірлерін тыңдау,барлық айтылған ой-пікірлерді бағалаудың мақсатына сәйкестендіру
V. сергіту сәті (3 минут) (видео)
VІ. Жеке жұмыс «Блум таксономиясы» (10 минут)
|
1 |
Білу |
Диффузия дегеніміз не? |
|
|
2 |
Түсіну |
Диффузия құбылысына мысал келтір? |
|
|
3 |
Қолдану |
Көкөністерді тұздау қандай құбылысқа негізделген? |
|
|
4 |
Талдау |
Қатты денедегі және сұйық заттағы жүретін диффузия құбылысын салыстыр? |
|
|
5 |
Жинақтау |
Диффузия құбылысының және дене температурасының оның молекулалар қозғалысына тәуелділігін түсіндір? |
|
|
6 |
Бағалау |
Күнделікті тұрмыста диффузия құбылысы қаншалықты қажет? |
|
Жасаған жұмыстарын 2 жұлдыз, 1 ұсыныспен бағалау.
ҮІ. Кері байланыс (не үйрендім, не қиын болды, сұрақ.) (3 минут)
|
Кейінгі тапсырмалар |
Эссе жазу |
|
Кейінгі оқу |
§ 15 Молекулалардың қозғалысы. Диффузия. |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Молекулалардың қозғалысы. Диффузия.
Молекулалардың қозғалысы. Диффузия.
Сыныбы: 7
Пәні:физика
|
Сабақтың аты |
§ 15 Молекулалардың қозғалысы. Диффузия. |
|
Сілтеме |
Жоспар |
|
Жалпы мақсаты |
|
|
Күтілетін нәтиже |
|
|
Негізгі идеялар |
Молекулалар мен атомдардың ретсіз қозғалыстары салдарынан жанасып тұрған әр түрлі заттар бөлшектерінің бір-біріне өтіп таралуын диффузия деп аталады. Д Диффузия құбылысынан мынадай қорытынды туады: денелерді құрайтын бөлшектер бір-бірінен белгілі бір қашықтықта орналасады және үздіксіз қозғалыста болады. Сөйтіп, дене көлемінің үлкен бөлігін бос кеңістік алып тұрады. Дененің жылулық күйін сипаттайтын физикалық шама температура деп аталады. Денелердің температурасын термометрмен өлшейді. Дене молекулаларының қозғалыс жылдамдығы неғұрлым үлкен болса, оның температурасы да соғұрлым жоғары болады. |
|
Тапсырмалар |
Топтық жұмыс «Джигсо» |
|
Жұптық жұмыс |
|
|
Топтық жұмыс «Блум таксономиясы» |
Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары: (мұғалім және оқушы немен айналысады)
І.Ұйымдастыру (2 минут)
-
Сәлемдесу
-
Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу
-
Түгелдеу
1.2. Топқа бөлу (1,2,3 сандары арқылы 3 топқа бөлінеді)
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау (4 минут)
1 . Заттарды құрайтын бөлшектер қалай аталады?
2. Молекула дегеніміз не?
3. Заттардың молекулалары бірдей ме?
ІІІ. Талқылау үшін сұрақтар беріледі (3 минут)
-
Әтір иісі бөлмеге не себептен тарайды? Бұл құбылыс нені дәлелдейді?
-
Диффузия деген не?
-
Газдарда, сұйықтарда және қатты денелерде диффузияның жүру жылдамдығы, өтімділік ауқымы бірдей бола ма? Не себептен денелерде жоғары температурада диффузия тез жүреді?
ІҮ. Топтық жұмыс «Джигсо» (15 минут)
Сіздің тобыңызда 5 рөлді: лидер, баяндамашы, хатшы, уақыт сақшысы және бақылаушыларды анықтаңыз. Жұмыс төмендегідей жоспармен жүреді:
Берілген мәтінді оқып, топпен бірлесе отырып, талқылайды және әр топтың бақылаушысы жасаған жұмыстарға сәйкес бақылау парағын жүргізеді.
Бақылаушының бағалау парағы
|
№ |
Бағалау өлшемдері |
Көш басшы |
Хатшы |
Баяндамашы |
Уақыт сақшысы |
|
1 |
Тақырыптың ашылуына үлес қосу |
|
|
|
|
|
2 |
Міндетін атқару |
|
|
|
|
|
3 |
Топтық жұмысқа атсалысуы |
|
|
|
|
Әр оқушы өзіне жүктелген рөлдің міндеттерін атқарады.
Топ пікірлерін тыңдау.
Ү. Жұптық жұмыс (5 минут) Берілген сұраққа жауап береді.
-
Шыбын -шіркейтің қозғалысын түсіндір?
-
Қыстыгүні өзердер мен көлдер беті қалың мөз басқан кезде балықтар неге қырылып қалады?
Жұптың пікірлерін тыңдау,барлық айтылған ой-пікірлерді бағалаудың мақсатына сәйкестендіру
V. сергіту сәті (3 минут) (видео)
VІ. Жеке жұмыс «Блум таксономиясы» (10 минут)
|
1 |
Білу |
Диффузия дегеніміз не? |
|
|
2 |
Түсіну |
Диффузия құбылысына мысал келтір? |
|
|
3 |
Қолдану |
Көкөністерді тұздау қандай құбылысқа негізделген? |
|
|
4 |
Талдау |
Қатты денедегі және сұйық заттағы жүретін диффузия құбылысын салыстыр? |
|
|
5 |
Жинақтау |
Диффузия құбылысының және дене температурасының оның молекулалар қозғалысына тәуелділігін түсіндір? |
|
|
6 |
Бағалау |
Күнделікті тұрмыста диффузия құбылысы қаншалықты қажет? |
|
Жасаған жұмыстарын 2 жұлдыз, 1 ұсыныспен бағалау.
ҮІ. Кері байланыс (не үйрендім, не қиын болды, сұрақ.) (3 минут)
|
Кейінгі тапсырмалар |
Эссе жазу |
|
Кейінгі оқу |
§ 15 Молекулалардың қозғалысы. Диффузия. |
шағым қалдыра аласыз
иффузия
сұйықтарда,газдарда, сұйықтарда және қатты денелерде
жүреді.(видеофрагмент көрсетіліп, тәжірибелер
жасалады)












