Ұйымдастыру
кезеңі:
Оқушылармен сәлемдесу,
оқушыларды түгелдеу. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру.
Оқушылардың назарын сабаққа аудару.Топқа
бөлу.
«Серпілген сауал
әдісі» бойынша үй тапсырмасын
пысықтау. https://www.online-stopwatch.com
саиты арқылы
сұрау
1.Ренген сәулелері
қалай ашылды?
2.Ренген
сәулелерінің табиғаты
қандай?
3. Ренген
сәулелерінің медицинада қолданылуы жайлы айтып
бер.
4.Ренген
сәулелерінің негізгі қасиеттерін
атаңдар
Жаңа
сабақ
«Миға
шабуыл» әдісі
«Радиоактивті қауіп»
белгісінің суретін көрсету арқылы уәж
тудыру
- Мына белгі таныс
па?
-Қай жерде
кездестіңдер?
-Нені ескертіп
тұр?
Сонымен бүгін
сабағымыздың тақырыбы
қандай?
Бүгінгі сабақтан
не нәтиже күтеміз?




Бұл радиоактивті
сәулелердің құрамы
қандай?
Зат
|
Сәулелену интинсивтілігіне
әсері
|
Қағаз
|
Аздап
төмендеу
|
Қағаз-
Альюминий
|
Әрі қарай
төмендеу
|
Қағаз+Алюминий+қорғасын
|
Көп
төмендеу
|
1-топ тапсырмасы
Оқушылар таратпа материал арқылы берілген тапсырмаларды
орындайды
«Радиоактивтіліктің ашылу
тарихы»
«Жинақтау кестесін» толтыр
Қай
жылы
|
Қандай жаңалық
ашылды
|
Кім
ашты
|
|
|
|
|

|
|
|
|

|
|
|
|

|
2-топ тапсырмасы.
«Суреттер сөйлейді» әдісі
«Радиоактивтілік дегеніміз не? Радиоактивті сәуле шығарудың
құрамы күрделі екенін дәлелдейтін экспериментке сипаттама
бер»
Бағалау критерийлері:
3-топ тапсырмасы.
«Радиоактивті сәулелердің
өтімділігі»
Бейнематериалды қарау арқылы «Семантикалық карта»
жасау
|
α-сәуле
|
β-сәуле
|
γ-сәуле
|
|
өтімділігі
|
Жұқа
қағаз
|
|
|
|
Адам
денесі
|
|
|
|
Жұқа алюминий
пластина
|
|
|
|
Үй
қабырғасы
|
|
|
|
Қорғасын пластина 20
см
|
|
|
|
Бағалау критерийлері:
4-топ тапсырмасы.
«Радиоактивті сәулелердің қасиеттері» туралы мәтінмен жұмыс
жасау
К ластер құру


|