Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Монеталар математика
Материал туралы қысқаша түсінік
математика 1 сынып
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
03 Маусым 2018
503
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақ № 103 | Пәні: Математика | ||
Күні 4.04.2017ж | Мұғалімі: | ||
Сынып 1 « » | Қатысқандар саны: | Қатыспағандар саны: | |
Сабақтың тақырыбы | Монеталар | ||
Сабақка негізделген оқу мақсаты | 1.1.3.6 1 тг, 2 тг, 5 тг, 10 тг, 20 теңгелік монеталармен түрліше өлшем жасау | ||
Ойлау деңгейі | Білу, түсіну, қолдану | ||
Күтілетін нәтижелері | |||
Тілдік мақсат | ақша; монета; теңге. | ||
Бастапқы білім | Қосу және азайту амалына берілген есептер | ||
Қолданылатын әдіс-тәсілдер | Топтық, жұптық, жеке жұмыс | ||
Жоспар | |||
Сабақ кезеңдері | Уақыт | Жоспарланған жаттығулар | Ресурстар |
Басталуы | 2 мин | Ұйымдастыру: Шаттық шеңберін құру | Шаттық шеңбері |
Ортасы | 5 мин 10 мин 7 мин 10 мин 8 мин | (МК) Оқулықпен жұмыс.( 78-79 бет).Кіріспе тапсырма. ҰКіріспе тапсырма. Ішінде теңге монеталары (1 тг, 2 тг, 5 тг, 10 тг, 20 тг) бар сөмкені алып, монеталар дыбыс шығаратындай етіп сөмкені қозғап қағу. Оқушылардан сөмкенің ішінде не бар екенін сұрау. -Ақша не үшін керек? -Сөмке ішінде қандай ақша жатқанын білгілерің келе ме? Оқушылар әрқайсысына сөмкеден бір монетадан алады. Қолдарындағы монета бойынша топтарға бөліну. -Осы монеталармен не істеуге болады? (Ж) Монеталар. Монеталарды салыстыру.Түсі, өлшемі мен пішіні жағынан монеталардың әртүрлі болатынын түсіндіру. Не себепті монеталардың түсін, өлшемін және пішінін әртүрлі етіп шығаратыны туралы оқушылардың болжамын тыңдау. Ең кіші монета қайсы және онда қай сан жазылған? Ең үлкен монета қайсы? 1 мен 20 сандарын салыстыруды ұсыныну. Монеталардың арасындағы айырмашылықты өлшемі мен түсі арқылы қалай көрсетілгені туралы талдау. Тәжірибе жүргізу. Көздерін байлап, қолдарына алған қай монета екенін тапқызуМонеталарды салыстыр. Тапсырма қатар тұрған монеталардың құнын, түсін, өлшемін, пішінін салыстыруға бағытталған. Берілген тапсырманы сыныптағы оқушылармен көрнекілік түрінде монеталарды көрсете отырып орындату. Оқулықта берілген монета түрлерін оқушыларға монеталардың ішінен тауып, оларды қатар қойып, салыстыруын ұсыну. — Барлық монеталар бірдей ме? (Жоқ, олар әртүрлі.) — Монеталарды қандай белгілері бойынша салыстыруға болады? (Түсіне, жасалған материалына, өлшеміне және пішініне, монетадағы жазылған цифрына қарай.) — Қай монета өлшемі бойынша ең кіші? (1 теңгелік.) — Монеталарды қандай топтарға бөлуге болады? Қандай белгілері бойынша? (Түсі және жасалған материалы бойынша.) Әр монетаны көрсетіп талқылағаннан кейін оларды құнына қарай ретретімен қойып шығу. -Қай монетаға көп зат сатып алуға болады?Шығарып көр. Берілген тапсырма теңгелік монеталарды пайдаланып өрнек құрастыруға арналған. 7 теңге 6 теңгеден қаншаға артық және 7 теңге 8 теңгеден қаншаға кем екенін 1 теңгелік монеталар көмегімен орындау.Жауабы:ә) 3 тг + 1 тг + 4 тг = 8 тг;б) 4 тг + 1 тг + 1 тг = 6 тг;в) 2 тг + 3 тг + 2 тг = 7 тг.Орындап көр. Тапсырманы орындамас бұрын оқушылармен бірге жұп сандар туралы не білетіндерін қайталау. Жұп сандарды монеталардың құнын көрсету үшін қолдана ма? Сондай монеталарды табу. 2 тг, 10 тг, 20 теңгенің жұп сандардан тұратынына назар аударту.Ал жұп сандардың жартысын оның сандар қатарындағы орнына қарай анықтайтындарын естеріне түсіру. Мысалы, 10 бесінші жұп сан, сондықтан оның жартысы 5, олай болса 10 тгнің жартысы 5 тг болады т.с.с. Немесе оқушылар жауапты басқа тәсілмен де табуы мүмкін. Сен білесің бе? Теңгеміздің туған күні 15 қараша екеніне оқушылардың назарын аударту. Теңгенің шығу тарихына қысқаша тоқталу. Әр мемлекеттің өз валютасы бар. Оқушылардың ол жайында не білетіні туралы сұрау. Тілдік құзыреттілікті қалыптастыру Тірек сөздер немесе сөз тіркестерін қолданып “Сөйлемді аяқта” ойынын ұйымдастыру.Жүргізушінің ақшаны не үшін қолданамыз деген сұрағына оқушылар жауап береді.Мысалы: — Азықтүлік сатып алу үшін бізге ... керек. (Ақша.) — Қымбат емес заттарды сатып алу үшін біз ...қолданамыз. (Монеталарды.) — Ресейдің ақшасы “рубль” деп аталады, ал Қазақстанның ақшасы “...” деп аталады. (Теңге.) | Оқулық Оқулықпен дәптермен жұмыс Оқулықпарақшалар маркер Оқулық оқулық,моншақ,қорап |
Аяқталуы | 3 мин | Қосымша тапсырмаларМонеталарды тап. Оқушылар суреттен әртүрлі номиналды құндылықтағы монеталарды таба алады. Одан әрі олар әр номиналды құндылықтағы монеталарды санайды да, олардың санын сәйкес бос торкөздерге жазады.Монеталар. Теңгелерді өсу ретіне қарай сызықтармен байланыстырып қосады. Берілген заңдылықты сақтап, монеталарды орналастыр. Бірінші қатарда монеталар өсу, екінші қатарда кему ретімен орналасады.Кері байланысБүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бас бармақ саалынған суреттер арқылы бағалау. | |
Қосымша ақпарат | |||
Саралау-тапсырмаларыІ. Теңгелік монеталарды өсу ретімен ата (1 тг, 2 тг, 5 тг, 10 тг, 20 тг).ІІ. Теңгелік монеталарды кему ретімен ата (20 тг,ІІІ.— 10 теңге мен 20 теңгені бірге алса, қанша ақша болады? | Көркем еңбек | ||
РефлексияСабақтың оқу мақсаты шынайы ма?Бүгін оқушылар не білді?Сыныптағы ахуал қандай болды?Мен орындаған саралау шаралары тиімді болды ма?Мен бүкіл уақыт ішінде үлгердім бе?Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? | |||
Қорытынды бағамдау | |||
Қандай екі нәрсе табысты болды? (оқытуды да оқуды да ескеріңіз)1.2. | |||
Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады? (оқытуды да оқуды да ескеріңіз)1. | |||
2.Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?1. | |||
2. |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)