Материалдар / Монеталар математика

Монеталар математика

Материал туралы қысқаша түсінік
математика 1 сынып
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Маусым 2018
503
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ № 103Пәні: Математика
Күні 4.04.2017жМұғалімі:
Сынып 1 « »Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбыМонеталар
Сабақка негізделген оқу мақсаты1.1.3.6 1 тг, 2 тг, 5 тг, 10 тг, 20 теңгелік монеталармен түрліше өлшем жасау
Ойлау деңгейіБілу, түсіну, қолдану
Күтілетін нәтижелері
  • Барлық оқушылыр: “ақша”, “монета” жайлы біледі;


  • Көбі: • теңгелік монеталарды бірбірінен ажыратып сипаттайды;


  • Кейбірі: ақшаның адам өміріндегі орнын түсініп, күнделікті өмірде қолдана алады.
  • Тілдік мақсатақша; монета; теңге.
    Бастапқы білімҚосу және азайту амалына берілген есептер
    Қолданылатын әдіс-тәсілдерТоптық, жұптық, жеке жұмыс
    Жоспар
    Сабақ кезеңдеріУақытЖоспарланған жаттығуларРесурстар
    Басталуы

    2 минҰйымдастыру: Шаттық шеңберін құру Шаттық шеңбері
    Ортасы













































































































































    5 мин

























    10 мин





















    7 мин





































    10 мин

















    8 мин

















    (МК) Оқулықпен жұмыс.( 78-79 бет).Кіріспе тапсырма. ҰКіріспе тапсырма. Ішінде теңге монеталары (1 тг, 2 тг, 5 тг, 10 тг, 20 тг) бар сөмкені алып, монеталар дыбыс шығаратындай етіп сөмкені қозғап қағу. Оқушылардан сөмкенің ішінде не бар екенін сұрау. -Ақша не үшін керек? -Сөмке ішінде қандай ақша жатқанын білгілерің келе ме?

    Оқушылар әрқайсысына сөмкеден бір монетадан алады. Қолдарындағы монета бойынша топтарға бөліну. -Осы монеталармен не істеуге болады? (Ж) Монеталар. Монеталарды салыстыру.Түсі, өлшемі мен пішіні жағынан монеталардың әртүрлі болатынын түсіндіру. Не себепті монеталардың түсін, өлшемін және пішінін әртүрлі етіп шығаратыны туралы оқушылардың болжамын тыңдау. Ең кіші монета қайсы және онда қай сан жазылған? Ең үлкен монета қайсы? 1 мен 20 сандарын салыстыруды ұсыныну. Монеталардың арасындағы айырмашылықты өлшемі мен түсі арқылы қалай көрсетілгені туралы талдау. Тәжірибе жүргізу. Көздерін байлап, қолдарына алған қай монета екенін тапқызуМонеталарды салыстыр. Тапсырма қатар тұрған монеталардың құнын, түсін, өлшемін, пішінін салыстыруға бағытталған. Берілген тапсырманы сыныптағы оқушылармен көрнекілік түрінде монеталарды көрсете отырып орындату. Оқулықта берілген монета түрлерін оқушыларға монеталардың ішінен тауып, оларды қатар қойып, салыстыруын ұсыну. — Барлық монеталар бірдей ме? (Жоқ, олар әртүрлі.)

    — Монеталарды қандай белгілері бойынша салыстыруға болады? (Түсіне, жасалған материалына, өлшеміне және пішініне, монетадағы жазылған цифрына қарай.)

    — Қай монета өлшемі бойынша ең кіші? (1 теңгелік.)

    — Монеталарды қандай топтарға бөлуге болады? Қандай белгілері бойынша? (Түсі және жасалған материалы бойынша.)

    Әр монетаны көрсетіп талқылағаннан кейін оларды құнына қарай ретретімен қойып шығу.

    -Қай монетаға көп зат сатып алуға болады?Шығарып көр. Берілген тапсырма теңгелік монеталарды пайдаланып өрнек құрастыруға арналған. 7 теңге 6 теңгеден қаншаға артық және 7 теңге 8 теңгеден қаншаға кем екенін 1 теңгелік монеталар көмегімен орындау.Жауабы:ә) 3 тг + 1 тг + 4 тг = 8 тг;б) 4 тг + 1 тг + 1 тг = 6 тг;в) 2 тг + 3 тг + 2 тг = 7 тг.Орындап көр. Тапсырманы орындамас бұрын оқушылармен бірге жұп сандар туралы не білетіндерін қайталау. Жұп сандарды монеталардың құнын көрсету үшін қолдана ма? Сондай монеталарды табу. 2 тг, 10 тг, 20 теңгенің жұп сандардан тұратынына назар аударту.Ал жұп сандардың жартысын оның сандар қатарындағы орнына қарай анықтайтындарын естеріне түсіру. Мысалы, 10 бесінші жұп сан, сондықтан оның жартысы 5, олай болса 10 тгнің жартысы 5 тг болады т.с.с. Немесе оқушылар жауапты басқа тәсілмен де табуы мүмкін.

    Сен білесің бе? Теңгеміздің туған күні 15 қараша екеніне оқушылардың назарын аударту. Теңгенің шығу тарихына қысқаша тоқталу. Әр мемлекеттің өз валютасы бар. Оқушылардың ол жайында не білетіні туралы сұрау.

    Тілдік құзыреттілікті қалыптастыру

    Тірек сөздер немесе сөз тіркестерін қолданып “Сөйлемді аяқта” ойынын ұйымдастыру.Жүргізушінің ақшаны не үшін қолданамыз деген сұрағына оқушылар жауап береді.Мысалы:

    — Азықтүлік сатып алу үшін бізге ... керек. (Ақша.)

    — Қымбат емес заттарды сатып алу үшін біз ...қолданамыз. (Монеталарды.)

    — Ресейдің ақшасы “рубль” деп аталады, ал Қазақстанның ақшасы “...” деп аталады. (Теңге.)

    Оқулық







    Оқулықпен дәптермен жұмыс















    Оқулықпарақшалар маркер













    Оқулық











    оқулық,моншақ,қорап



    Аяқталуы



    3 минҚосымша тапсырмаларМонеталарды тап. Оқушылар суреттен әртүрлі номиналды құндылықтағы монеталарды таба алады. Одан әрі олар әр номиналды құндылықтағы монеталарды санайды да, олардың санын сәйкес бос торкөздерге жазады.Монеталар. Теңгелерді өсу ретіне қарай сызықтармен байланыстырып қосады.

    Берілген заңдылықты сақтап, монеталарды орналастыр.

    Бірінші қатарда монеталар өсу, екінші қатарда кему ретімен орналасады.Кері байланысБүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бас бармақ саалынған суреттер арқылы бағалау.


    Қосымша ақпарат
    Саралау-тапсырмаларыІ. Теңгелік монеталарды өсу ретімен ата (1 тг, 2 тг, 5 тг, 10 тг, 20 тг).ІІ. Теңгелік монеталарды кему ретімен ата (20 тг,ІІІ.— 10 теңге мен 20 теңгені бірге алса, қанша ақша болады?Көркем еңбек
    РефлексияСабақтың оқу мақсаты шынайы ма?Бүгін оқушылар не білді?Сыныптағы ахуал қандай болды?Мен орындаған саралау шаралары тиімді болды ма?Мен бүкіл уақыт ішінде үлгердім бе?Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

    Қорытынды бағамдау
    Қандай екі нәрсе табысты болды? (оқытуды да оқуды да ескеріңіз)1.2.
    Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады? (оқытуды да оқуды да ескеріңіз)1.
    2.Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?1.
    2.












    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ