Материалдар / Монеталар математика
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Монеталар математика

Материал туралы қысқаша түсінік
математика 1 сынып
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Маусым 2018
518
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ № 103

Пәні: Математика

Күні 4.04.2017ж

Мұғалімі:

Сынып 1 « »

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Монеталар

Сабақка негізделген оқу мақсаты

1.1.3.6 1 тг, 2 тг, 5 тг, 10 тг, 20 теңгелік монеталармен түрліше өлшем жасау

Ойлау деңгейі

Білу, түсіну, қолдану

Күтілетін нәтижелері

  • Барлық оқушылыр: “ақша”, “монета” жайлы біледі;

  • Көбі: • теңгелік монеталарды бір­бірінен ажыратып сипаттайды;

  • Кейбірі: ақшаның адам өміріндегі орнын түсініп, күнделікті өмірде қолдана алады.

Тілдік мақсат

ақша; монета; теңге.

Бастапқы білім

Қосу және азайту амалына берілген есептер

Қолданылатын әдіс-тәсілдер

Топтық, жұптық, жеке жұмыс

Жоспар

Сабақ кезеңдері

Уақыт

Жоспарланған жаттығулар

Ресурстар

Басталуы


2 мин

Ұйымдастыру:

Шаттық шеңберін құру

Шаттық шеңбері

Ортасы








































































5 мин














10 мин












7 мин




















10 мин










8 мин










(МК) Оқулықпен жұмыс.( 78-79 бет).

Кіріспе тапсырма. Ұ

Кіріспе тапсырма. Ішінде теңге монеталары (1 тг, 2 тг, 5 тг, 10 тг, 20 тг) бар сөмкені алып, монеталар дыбыс шығаратындай етіп сөмкені қозғап қағу. Оқушылардан сөмкенің ішінде не бар екенін сұрау.

-Ақша не үшін керек?

-Сөмке ішінде қандай ақша жатқанын білгілерің келе ме?


Оқушылар әрқайсысына сөмкеден бір монетадан алады. Қолдарындағы монета бойынша топтарға бөліну.

-Осы монеталармен не істеуге болады?

(Ж) Монеталар. Монеталарды салыстыру.

Түсі, өлшемі мен пішіні жағынан монеталардың әртүрлі болатынын түсіндіру. Не себепті монеталардың түсін, өлшемін және пішінін әртүрлі етіп шығаратыны туралы оқушылардың болжамын тыңдау. Ең кіші монета қайсы және онда қай сан жазылған? Ең үлкен монета қайсы? 1 мен 20 сандарын салыстыруды ұсыныну. Монеталардың арасындағы айырмашылықты өлшемі мен түсі арқылы қалай көрсетілгені туралы талдау. Тәжірибе жүргізу. Көздерін байлап, қолдарына алған қай монета екенін тапқызу

Монеталарды салыстыр. Тапсырма қатар тұрған монеталардың құнын, түсін, өлшемін, пішінін салыстыруға бағытталған. Берілген тапсырманы сыныптағы оқушылармен көрнекілік түрінде монеталарды көрсете отырып орындату. Оқулықта берілген монета түрлерін оқушыларға монеталардың ішінен тауып, оларды қатар қойып, салыстыруын ұсыну.

Барлық монеталар бірдей ме? (Жоқ, олар әртүрлі.)


Монеталарды қандай белгілері бойынша салыстыруға болады? (Түсіне, жасалған материалына, өлшеміне және пішініне, монетадағы жазылған цифрына қарай.)


Қай монета өлшемі бойынша ең кіші? (1 теңгелік.)


Монеталарды қандай топтарға бөлуге болады? Қандай белгілері бойынша? (Түсі және жасалған материалы бойынша.)


Әр монетаны көрсетіп талқылағаннан кейін оларды құнына қарай рет­ретімен қойып шығу.


-Қай монетаға көп зат сатып алуға болады?

Шығарып көр. Берілген тапсырма теңгелік монеталарды пайдаланып өрнек құрастыруға арналған. 7 теңге 6 теңгеден қаншаға артық және 7 теңге 8 теңгеден қаншаға кем екенін 1 теңгелік монеталар көмегімен орындау.

Прямая соединительная линия 1 Прямая соединительная линия 2 Прямая соединительная линия 3

Жауабы:

ә) 3 тг + 1 тг + 4 тг = 8 тг;

б) 4 тг + 1 тг + 1 тг = 6 тг;

в) 2 тг + 3 тг + 2 тг = 7 тг.

Прямая соединительная линия 4

Орындап көр. Тапсырманы орындамас бұрын оқушылармен бірге жұп сандар туралы не білетіндерін қайталау. Жұп сандарды монеталардың құнын көрсету үшін қолдана ма? Сондай монеталарды табу. 2 тг, 10 тг, 20 теңгенің жұп сандардан тұратынына назар аударту.Ал жұп сандардың жартысын оның сандар қатарындағы орнына қарай анықтайтындарын естеріне түсіру. Мысалы, 10 бесінші жұп сан, сондықтан оның жартысы 5, олай болса 10 тг­нің жартысы 5 тг болады т.с.с. Немесе оқушылар жауапты басқа тәсілмен де табуы мүмкін.


Сен білесің бе? Теңгеміздің туған күні 15 қараша екеніне оқушылардың назарын аударту. Теңгенің шығу тарихына қысқаша тоқталу. Әр мемлекеттің өз валютасы бар. Оқушылардың ол жайында не білетіні туралы сұрау.


Тілдік құзыреттілікті қалыптастыру

Прямая соединительная линия 5


Тірек сөздер немесе сөз тіркестерін қолданып “Сөйлемді аяқта” ойынын ұйымдастыру.Жүргізушінің ақшаны не үшін қолданамыз деген сұрағына оқушылар жауап береді.

Мысалы:


Азық­түлік сатып алу үшін бізге ... керек. (Ақша.)


Қымбат емес заттарды сатып алу үшін біз ...

қолданамыз. (Монеталарды.)


Ресейдің ақшасы “рубль” деп аталады, ал Қазақстанның ақшасы “...” деп аталады. (Теңге.)



Оқулық





Оқулықпен дәптермен жұмыс









Оқулық

парақшалар маркер








Оқулық







оқулық,

моншақ,қорап



Аяқталуы



3 мин

Қосымша тапсырмалар

Монеталарды тап. Оқушылар суреттен әртүрлі номиналды құндылықтағы монеталарды таба алады. Одан әрі олар әр номиналды құндылықтағы монеталарды санайды да, олардың санын сәйкес бос торкөздерге жазады.

Монеталар. Теңгелерді өсу ретіне қарай сызықтармен байланыстырып қосады.


Берілген заңдылықты сақтап, монеталарды орналастыр.


Бірінші қатарда монеталар өсу, екінші қатарда кему ретімен орналасады.

Кері байланыс

Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бас бармақ саалынған суреттер арқылы бағалау.


Қосымша ақпарат

Саралау-тапсырмалары
І.
Теңгелік монеталарды өсу ретімен ата (1 тг, 2 тг, 5 тг, 10 тг, 20 тг).

ІІ. Теңгелік монеталарды кему ретімен ата (20 тг,

ІІІ.— 10 теңге мен 20 теңгені бірге алса, қанша ақша болады?



Көркем еңбек

Рефлексия

Сабақтың оқу мақсаты шынайы ма?

Бүгін оқушылар не білді?
Сыныптағы ахуал қандай болды?
Мен орындаған саралау шаралары тиімді болды ма?
Мен бүкіл уақыт ішінде үлгердім бе?
Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?


Қорытынды бағамдау

Қандай екі нәрсе табысты болды? (оқытуды да оқуды да ескеріңіз)
1.

2.

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады? (оқытуды да оқуды да ескеріңіз)
1.

2.
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?

1.

2.








Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!