Монеталармен төлеу.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Монеталармен төлеу.

Материал туралы қысқаша түсінік
1 тг,2тг,5тг,10тг,20тг теңгелік монеталарды тану белгілі бір соманы монеталармен төлеу және айыра білу Сандарды, заттарды, тауар бағаларын салыстыру кезінде қолданылатын ұғымдарды пайдаланады.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Күні:05.04.18ж


Мектеп: Онды орта мектебі

Пәні : Математика

Мұғалімі: Сүгірова Г

Қатысқандар саны:20

Қатыспағандар саны:0

Сабақтың тақырыбы:

Монеталармен төлеу.

Сабаққа негізделген оқу мақсаттары:

1.1.2.11. 1 тг,2тг,5тг,10тг,20тг теңгелік монеталарды тану белгілі бір соманы монеталармен төлеу және айыра білу

Сандарды, заттарды, тауар бағаларын салыстыру кезінде қолданылатын ұғымдарды пайдаланады.

Сабақтан күтілетін нәтиже:



Барлық оқушылар орындай алады: .1 тг,2тг,5тг,10тг,20тг теңгелік монеталарды таниды белгілі бір соманы монеталармен төлеуді және айыра біледі. Сандарды, заттарды, тауар бағаларын салыстыру кезінде қолданылатын ұғымдарды біледі.

Оқушылардың басым бөлігі:. Сандарды, заттарды, тауар бағаларын салыстыру кезінде қолданылатын ұғымдарды біледі.

Кейбір оқушылар:Монеталарды ұсақтау арқылы берілген заттың құнын төлей алады.

Тілдік мақсат

монета

Пәнаралық байланыс

Сауат ашу,дүниетану

Ресурстар

суреттер;монета;оқулық

Алдыңғы оқу

Ақша ұсақтау.

Сабақ жоспары

Сабақтың барысы және жоспарланған уақыт

Берілетін тапсырмалар мен қолданылатын әдістер

Бағалау критерийлері мен жұмыс түрі


Ұйымдастыру кезеңі

8-минут







Үй тапсырмасын сұрау

2- минут

Сәлемдесу.

1.Психологиялық ахуал қалыптастыру.

Мақсатымыз білім алу,

Міндетіміз еңбек ету.

Еңбек ету арқылы,

Беске қолды жеткізу.

2.Топқа бөлу

Оқу құралдарын түгендеу.

Назарын сабаққа аудару.

«Салыстыру» ойыны

Шығарып көр.


топпен жұмыс








Жеке жұмыс

Жаңа сабақ

25 минут

Монеталармен төлеу

Шығарып көр. Оқушыларға тапсырманы жұппен орындауды ұсынамын.Талдау барысында оқушылар сатып алынған заттардың бағасын анықтайды. Ұсынылған азық-түлік бағасын қосып және монеталарды ұсақтау дағдысын қолданып заттардың құнын есептеп төлейді.

Сол сияқты мұнда да ұсақтау­ арқылы сатушыға заттың құнын дәлме-дәл есептеп­ беруге болады деген қорытындыға келемін.. Мұны тура төлем дейді. Ол үшін 10 теңгеліктердің біреуін ұсақтау керектігін айтамын. Тапсырманы әрі қарай жұптасып орындау.

Оқушылардың міндеті: 10 теңгеліктерді ұсақ­ таудың әртүрлі тәсілін көрсетіп, сатушыға дәлме-дәл 28 тг санап беру.

Орындап көр. Бағасы 70 тг тұратын бананның құнын ең аз монета жұмсап қалай төлеуге бола­ тынын табу көзделеді. Тапсырманы орындау үшін 70 тг алу мақсатында құны қандай монеталарды­ пайдалануға болатынын тәжірибе­ жүзінде­ орындап көру. Тапсырманы­ әр оқушыға­ жеке орындау Оқушылардың­ жауаптарын салыстырып, ең аз монета қолданған оқушыны табу.

Жауабы:

70 = 20 + 20 + 20 + 10.

Ойлан. Екі 20 теңгелік монетаны қалай ұсақтауға болатынын сұрау Бірнеше тәсілін көрсетіп, ішінен аз монетамен ұсақтау түрін көрсетуді ұсыну.


Жауабы:


20 тг + 20 тг = 10 тг + 10 тг + 10 тг + 10 тг;

20 тг + 20 тг = 10 тг + 10 тг + 10 тг + 5 тг + 5 тг т.с.с.

Сатып алған заттың құнын төле.

Оқушылар көрсетілген заттардың бағасы бойынша­ құрайтын соманы әртүрлі аз монеталарды қолданып көрсетеді де суретін сала алады. Олар тапсырманы бірнеше нұсқада орындайды.

Жауабы:

20 тг = 10 тг + 10 тг;

20 тг = 5 тг + 5 тг + 5 тг + 5 тг;

20 тг = 10 тг + 5 тг + 5 тг;

9 тг = 5 тг + 2 тг + 2 тг;

9 тг = 5 тг + 2 тг + 1 тг + 1 тг;

9 тг = 5 тг +1 тг + 1 тг + 1 тг + 1 тг;

Көптеген нұсқалары бар.


Жұмыс дәптеріндегі “Жетістік баспалдағы” бо­ йынша өз-өздерін бағалатыңыз.





Жеке жұмыс















Топпен жұмыс

Сабақты бекіту

5-минут


«Сұрақ-жауап» әдісі

20 теңгелік монетаны қалай ұсақтауға болады?

10 теңгені аз монета жұмсап қалай ұсақтауға болады?

Екі 10 теңгелік монетаң болса, 20 тг тұратын затты сатып ала аласың ба?

Жеке жұмыс


Үй тапсырмасы

2- минут


Орындап көр

Шығарып көр.


Бағалау 2-мин

Кері байланыс 1-мин

Өзін-өзі бағалау

Бүгінгі сабақта не қиын болды?

Смайлик


Рефлексия


Сабақтың мақсаты мен сабақта жоспарланған іс-әрекеттерді орындауда не тиімді болды?



Сабақтың мақсаты мен сабақта жоспарланған іс-әрекеттерді орындауда не тиімсіз болды?



Келесі сабақта өз жоспарыңызға қандай өзгерістер енгізген болар едіңіз?





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
06.06.2018
2077
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі