Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Моңғолдардың жорықтары Еуразияның саяси картасын қалай өзгертті?
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: |
Мектеп: |
||
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
||
Сынып: |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
|
|
Сабақ тақырыбы |
Моңғолдардың жорықтары Еуразияның саяси картасын қалай өзгертті?
|
|
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
6.3.2.5 - ортағасырлық шапқыншылықтар кезіндегі халықаралық қатынастардың ерекшеліктерін анықтау |
||
Сабақ мақсаттары |
Моңғол жаулауының нәтижесінде жаулап алған халықтардағы өзгерістерді анықтау |
||
Бағалау критерийлері
|
|
||
Тарихи концепт (фокус)
|
өзгеріс пен сабақтастық |
||
Тілдік мақсаттар
|
Тілдік құзіретті дамыту: Тыңдалым: ауызша пікірлерді тыңдау. Оқылым: мәтіндік мәліметпен жұмыс. Жазылым: жазба жұмыстарын орындау. Айтылым: барлық сыныппен жұпта/топта ұжымдық талқылау, сондай-ақ сұрақтарға жауап беру кезінде. Пәнге тән лексика мен терминология: Моңғолдар, Шыңғыс хан, түмендер, «Жасақ», жарлық, басқақтар. Жағымды және қажетті жағдайлар, алдыңғы жағдайлар, католизаторлар, әлеуметтік, экономикалық және саяси себептер/ факторлар, ұзақ мерзімді, орта мерзімді және қысқа мерзімді себептер/ факторлар
Ең маңызды өзгеріс немесе жетістік ... болған. Оң аргументтер: Ең маңызды себеп ретінде.......... болды Қолдау фактілері: Біздің есебіміз бойынша, себеп.......болды Қарсы аргументтер: Бұл сәтті болмады,себебі.... Басқа да себеп түрлері болды, мынандай сияқты...... Қорғауға бағытталған: Біздің ойымызша Х ең маңызды, Ү қарағанда, себебі..... Егер Х оқиғасы болмағанда, онда мүмкін еш уақытта Ү орын алмас еді. |
||
Құндылықтарды дарыту
|
жұптық/топтық жұмыстарды және бағалауды ұйымдастыру арқылы ынтымақтастық, сыйластық пен академиялық шындықты дамыту |
||
Пәнаралық байланыстар |
География (кескін карта) |
||
АКТ қолдану дағдылары |
Осы сабақта интербелсенді тақта және сабақ тақырыбы бойынша презентация пайдаланылады. |
||
Бастапқы білім |
Оқушыларда ислам діні туралы жалпылама білімдері болуы мүмкін. |
Сабақ барысы
|
Сабақ элементтері, уақыт |
Жоспарланған іс-әрекет (мұғалімнің және оқушылардың іс әрекеті) |
Ресурстар |
|
||
|
Сабақтың басы Ұйымдастыру кезеңі 0-2 |
1. Сәлемдесу 2. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. |
Оқу құралдары |
|
||
|
Сабақ тақырыбын, мақсаттар және бағалау критерийлерін анықтау 2-5 |
БЫМ/Б
Мұғалім сыныпты екі топқа бөледі: бір топ оқушылары көшпелі мал шаруашылығымен айналысатын адамдарды, екінші тобы отырықшыларды көрсетеді. Оқушылардың мақсаты өздерінің өмір салтының жақсы екендігін дәлелдеу. Жұмыс дәптеріне сабақ тақырыбын жазып, зерттеу жұмысының қадамдарымен, сабақ мақсаты мен бағалау критерийлерімен, тарихи концептімен танысу. Оқушылармен бірлесіп, зерттеу сұрақтары анықталады:
|
Презентация |
|
||
|
Сабақтың ортасы Жұптық жұмыс түрі Зерттеу жұмысы 5-15 15-25 25-35
|
М/Т Мұғалім Қытайдың мысалында жеңілген мемлекеттердің аумағында болған өзгерістерді зерттеуді ұсынады. Оқушыларға таратпа материал беріледі («Қытайға әсері»). Әр топқа бір өзгеріс төңірегінде зерттеу ұсынылады:
Дескрипторлар: • Моңғол шапқыншылығының салдарынан мемлекет өмірінің түрлі салаларында өзгерістерді зерттейді; • Өзгерістерді 5 баллдық шәкіл бойынша бағалайды: 5 - ең үлкен әсер, 1 - ең кіші. • жауабын дәлелдейді.
М Оқушылар дәптерге графикті сызады. Көлденең оске моңғол шапқыншылығының негізгі даталар орналасса, тігінен 1-5 дейін сандар орналасады (5-өзгерістер басым, 1- өзгерістер жоқ). Ж/Б Топтар өз зерттеулерін қорғап, бірлесіп талқылап, графикті толтырады. Дескрипторлар:
М/Б моңғол шапқыншылығы Қытайды қалайша өзгертті? сұрақ төңірегінде талқылау жүргізіледі. Ж/Ж Оқушылар «Моңғолдардың Руське шапқыншылығының салдары» атты мәтінмен танысады. Оқушылар моңғол шапқыншылығы салдарынан орын алған өзгерістерді әртүрлі түспен белгілеу тиіс. Дескрипторлар:
Б/Ж Оқушылар жұмыс нәтижесін қорғайды. М Моңғолдардың жорықтары Еуразияның саяси картасын қалай өзгертті? сұрақ бойынша талқылау жүргізіледі. Ж Мұғалім оқушыларға «Моңғолдардың жорықтары Еуразияның саяси картасын қалай өзгертті?» сұрағына қорытынды хабарлама жазуға тапсырма береді. Дескрипторлар: -Хабарламада жеңілген халықтардағы кемінде 3 негізгі өзгерістер көрсетілген; Қорытынды жасайды. |
Дидактикалық материал (Қытайға әсері) Презентация Дидактикалық материал «Моңғолдардың Руське шапқыншылығының салдары»
Презентация |
|
||
|
Сабақтың соңы Рефлексия және үй тапсырмасы 40-45 |
Рефлексия: Төменде берілген терминдерді қатыстырып, сөйлемдерді құрастыруға тапсырма беріледі: Моңғолдар, құрылтай, түмен, Алтын Орда, экономика, әсері, әлеуметтік-экономикалық саяси салалар, Еуразия картасы, алым-салық, өзгерістер. |
https://rutube.ru/video/63c8f306f8f8763dba99366c4680f2cb/ |
|
||
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
||||
Сабақ ақпаратты қабылдаудың әртүрлі түрлерін ескере отырып, білім туралы ақпаратты пайдаланады. Жұптасып жұмыс істеу кезінде қабілетті оқушылар әлсіз оқушыларға қолдау көрсетіп, әлсіз оқушыны мұғалім де қолдайды. Бейне баяндыі көріп, кескін картасында жұмыс жасағанда, дифференциялау жүргізіледі, қабілеті жоғары оқушылар бірінші, екінші, үшінші және төртінші крест жорықтарының бағыттарын жылдам анықтайды. |
Келесі оқу мақсаттары үшін қалыптастырушы бағалау: 6.3.2.5 - ортағасырлық шапқыншылықтар кезіндегі халықаралық қатынастардың ерекшеліктерін анықтау Жақын арадағы даму аймағын (ЖАДА) анықтайтын ой қозғау кезеңінде диагностикалық бағалау ұйымдастыру. Мағынаны тану кезеңінде оқушылар критерийлерге сәйкес бағаланады, олар себептерін аталған сипаттамаларға сәйкес жіктеуге мүмкіндік алады. |
Оқушылар топтық жұмыс кезінде сыныпта жүрген кезде қауіпсіздік шараларын сақтау. Интербелсенді тақта 10 минут шамасында жұмыс жасайды. |