Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Мозайка орындаудың түрлері мен техникалары
Материал туралы қысқаша түсінік
жас маман мұғалімдерге көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
24 Шілде 2018
2765
25 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді жоспар
Мектеп: 15 мектеп-гимназия | ||
Сабақ тақырыбы: Мозаика өнері.Мозайка орындаудың түрлері мен техникалары | ||
Күні | Мұғалімнің есімі: Шайхисламов Ильяс | |
Сынып 8 | Қатысқандар саны | Қатыспағандар саны |
Сабаққа негізделген оқу мақсаты | 8.3.2.1-пәндік терминологияны қолдана отырып өзінің және өзгелердің (суретшілер,қолөнершілер,дизайнерлер) жұмыстарындағы идеялары мен тақырыптарды талдау мен бағалау жүргізу үшін критерийлерді қолдану.8.3.3.1-Жасалған өнімнің (шығармашылық жұмыс ) сапасын қолданылған әдіс-тәсілдерін бағалау және талдау үшін критерийлерді қолдану | |
Сабақ мақсаттары: | Барлық оқушылар: Қауәпсіздік ережесін біледі.Мозатка түрлері мен негізгі қасиеттерін біледі Көпшілігі: Мозайка материалдарының жіктеліуі,олардың түрлері мен негізгі қасиеттерін біледі Кейбіреулері: Мозаика материалдарының жіктеліуі,олардың түрлері мен негізгі қасиеттерін түсіндіре алады және қолдана алады; | |
Бағалау критерийлері: (жетістік критерийлері, табыс критерийлері, күтілетін нәтиже) | ||
Тілдік мақсаттар | Тілдік дағдылар: Сабақ барысында қойылатын сұрақтар: | |
Терминология: Мозайка,шыны,қыш,смальта,тессер | ||
Құндылықтарды дарыту | Мәңгілік ел. (3). Мемлекетіміздің экономикалық даму, өсу, өзгеруіне ықпал етуге тәрбиелеу мақасатында оқушыларға осы тақырып аясында тапсырмалар беріледі балдарды еңбек сүйгіштікке бірлестікке жұмылдыру. | |
Пәнаралық байланыстар | «Қазақ тілі» пәнімен технологиялық терминалогиялар мен сөздік қорын байыту.Тарих пәнімен тығыз байланысы. | |
АКТ қолдану дағдылары | Интернет ресурстарынан қажетті мәліметтерді іздену арқылы АКТ дағдыларын дамыту. | |
Алдыңғы оқу/ Бастапқы білім | «Ыстық орындық» орындық әдісі өткен сабаққа шолу жасау шыққан оқушыларға сұрақ қою (Бір оқушы алдыңғы жақта, орындықтар оны айнала қоршай орналастырылады.Жаттығудың сипаттамасы:Өткен сабаққа шолу жасау шыққан оқушыларға сұрақ қою арқылы.Сұрақты анағұрлым мазмұнды қылу үшін, оқушылар белгілі бір пікір бойынша бірлесіп алға шығып сөйлей алады. | |
Жоспар | ||
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған жаттығулар | Ресурстар |
Басталуы 5- мин | Оқушылармен сәлемдесу. Тұлға аралық қарым қатынас орнату. Оқушыларды тастан ,ағаштан ,қыштан жасалынған мозаика суреті бар суреттер арқылы үш топқа бөлу: | Топқа бөлу үшін арналған суреттер |
Ортасы5-35мин | Оқушыларды жаңа тақырып пен оқу мақсаттарымен таныстыру. Жаңа сабақ: Слайд арқылы оқушыларға мозаиканың шығу тарихын қолөнер шеберлерінң жұмысымен мозаика жасауды және оның әдіс-тәсілдерін түсіндірп көрсету Мозаика – көптеген біртекті немесе әртүрлі материалдардан сурет немесе өрнек құрастыру. Сәндік қолданбалы өнердің бұл түрінің тарихы өте ертеден басталады. Мозаика өнері б.з.б IV мың жылдықтың ІІ жартысынан бастап қолданыла бастады. Мозаика өнері сан алуандылығымен ерекшеленеді. Мозаика – (французша, итяланша – музаларға арналған ) – жылтыр тас, қыш тақта, шыны сынықтарынан құрастырырылған ою –өрнек, сурет бейне, байырғы өнер саласыҚазақстанда монуметті сән өнерінің қанатжайуымен байланысты XX ғасырдың – 60-70 жылдары мозаика кеңінен қолданыла бастады. Оған дәлел Түркістан қаласында тұрғызылған Қожа Ахмет Яссауи кесенесінде мозаика кеңінен пайдаланылған. Мозаика жасаудың екі әдісі бар олар оң және теріс болып бөлінеді.Оң тәсілде материалға мозаиканың бет жағы қаратылып салынады. Мұнда сурет анық көрініп тұрады. Мозаика салып жатқан кезде ұиғаш кеткен жерлерін бірден байқап жөндеп жіберуге болады. Бұл тәсіл бірдей тізетін кезде өте ыңғайлы. Оң тәсілмен ғимарат қабырғасының өзінде мозаика теруге болады. Теріс тәсілде мозаика төмен қаратып салынады да кейін тессерлерді бекіту үшін ерітінді құйылады. Дайын болған сурет мозаика түсетін материалға көшіріледі. Теріс тәсілде мозаиканың қалай түскенін бәрі біткесін ғана көруге болады. Бұл тәсіл қалыңдығы әр түрлі тессерлермен жұмыс істеген кезде қолданылады. Топтық жұмыс. Жоба қрғау. Топқа бөлу үшін мозойка суреттері таратылып сол таратылған сурет қйындыларын құрастыру арқылы топка бөліну.Оқушыларға берілген тапсырмалар бойынша мәліметтер беріледі.1 топ Мозаиканың шығу тарихын талқылайды.2 топ Мозаикамен айналысқан қазақ қолөнер шеберлерінің жұмысын талқылайды.3 топ Мозаика жасаудың әдіс тәслдерін талқылайды. | Оқулық Постер, фламастер, клей, тақырыпқа сәйкес суреттер мен материалдар |
Аяқталуы5- мин | РефлексияОқушылар шеңберге тұрып, төмендегі сұрақтарға жауап береді. | Рефлексия |
Қосымша ақпарат | ||
Саралау - Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлайсыз? | ||
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін, материалды меңгергенін тексеруді қалай жоспарлайыз? | ||
Сабақ бойынша рефлексияСабақтың оқу мақсаты шынайы ма?Бүгін оқушылар не білді?Сыныптағы ахуал қандай болды?Мен орындаған саралау шаралары тиімді болды ма?Мен бүкіл уақыт ішінде үлгердім бе?Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? | ||
Қорытынды бағамдау | ||
Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1.2.Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1.2.Сабақ барысында сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиындықтары туралы не білдім? Менің келесі сабағымды жетілдіруге не көмектеседі, неге көңіл бөлу керек?1.2. |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)