Материалдар / Мозайка орындаудың түрлері мен техникалары
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Мозайка орындаудың түрлері мен техникалары

Материал туралы қысқаша түсінік
жас маман мұғалімдерге көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
24 Шілде 2018
2801
25 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар


Мектеп: 15 мектеп-гимназия


Сабақ тақырыбы: Мозаика өнері.Мозайка орындаудың түрлері мен техникалары



Күні

Мұғалімнің есімі: Шайхисламов Ильяс




Сынып 8

Қатысқандар саны

Қатыспағандар саны


Сабаққа негізделген оқу мақсаты


8.3.2.1-пәндік терминологияны қолдана отырып өзінің және өзгелердің (суретшілер,қолөнершілер,дизайнерлер) жұмыстарындағы идеялары мен тақырыптарды талдау мен бағалау жүргізу үшін критерийлерді қолдану.

8.3.3.1-Жасалған өнімнің (шығармашылық жұмыс ) сапасын қолданылған әдіс-тәсілдерін бағалау және талдау үшін критерийлерді қолдану


Сабақ мақсаттары:

Барлық оқушылар: Қауәпсіздік ережесін біледі.Мозатка түрлері мен негізгі қасиеттерін біледі

Көпшілігі: Мозайка материалдарының жіктеліуі,олардың түрлері мен негізгі қасиеттерін біледі

Кейбіреулері: Мозаика материалдарының жіктеліуі,олардың түрлері мен негізгі қасиеттерін түсіндіре алады және қолдана алады;


Бағалау критерийлері:

(жетістік критерийлері, табыс критерийлері, күтілетін нәтиже)


  • Мозайка материалдарының жіктеліуі,олардың түрлері мен негізгі қасиеттерін біледі;

  • Мозайка материалдарының жіктеліуі,олардың түрлері мен негізгі қасиеттерін келесі топқ түсіндіре алады;

  • Өз бетінше жұмыс жасай алады және әдіс тәсілдерді меңгере алады;


Тілдік мақсаттар

Тілдік дағдылар: Сабақ барысында қойылатын сұрақтар:

  • мозаика материалдарының жіктеліуідегеніміз не?

  • олардың түрлері мен негізгі қасиеттерін білеміз бе?



Терминология: Мозайка,шыны,қыш,смальта,тессер




Құндылықтарды дарыту

Мәңгілік ел. (3). Мемлекетіміздің экономикалық даму, өсу, өзгеруіне ықпал етуге тәрбиелеу мақасатында оқушыларға осы тақырып аясында тапсырмалар беріледі балдарды еңбек сүйгіштікке бірлестікке жұмылдыру.


Пәнаралық байланыстар

«Қазақ тілі» пәнімен технологиялық терминалогиялар мен сөздік қорын байыту.Тарих пәнімен тығыз байланысы.



АКТ қолдану дағдылары

Интернет ресурстарынан қажетті мәліметтерді іздену арқылы АКТ дағдыларын дамыту.


Алдыңғы оқу/ Бастапқы білім

«Ыстық орындық» орындық әдісі өткен сабаққа шолу жасау шыққан оқушыларға сұрақ қою (Бір оқушы алдыңғы жақта, орындықтар оны айнала қоршай орналастырылады.

Жаттығудың сипаттамасы:

Өткен сабаққа шолу жасау шыққан оқушыларға сұрақ қою арқылы.

С ұрақты анағұрлым мазмұнды қылу үшін, оқушылар белгілі бір пікір бойынша бірлесіп алға шығып сөйлей алады.



Жоспар


Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығулар

Ресурстар


Басталуы


5- мин

Оқушылармен сәлемдесу. Тұлға аралық қарым қатынас орнату. Оқушыларды тастан ,ағаштан ,қыштан жасалынған мозаика суреті бар суреттер арқылы үш топқа бөлу:


Топқа бөлу үшін арналған суреттер



Ортасы

5-35мин

Оқушыларды жаңа тақырып пен оқу мақсаттарымен таныстыру.

Жаңа сабақ: Слайд арқылы оқушыларға мозаиканың шығу тарихын қолөнер шеберлерінң жұмысымен мозаика жасауды және оның әдіс-тәсілдерін түсіндірп көрсету Мозаика – көптеген біртекті немесе әртүрлі материалдардан сурет немесе өрнек құрастыру. Сәндік қолданбалы өнердің бұл түрінің тарихы өте ертеден басталады. Мозаика өнері б.з.б IV мың жылдықтың ІІ жартысынан бастап қолданыла бастады. Мозаика өнері сан алуандылығымен ерекшеленеді.

Мозаика – (французша, итяланша – музаларға арналған ) – жылтыр тас, қыш тақта, шыны сынықтарынан құрастырырылған ою –өрнек, сурет бейне, байырғы өнер саласы

Қазақстанда монуметті сән өнерінің қанатжайуымен байланысты XX ғасырдың – 60-70 жылдары мозаика кеңінен қолданыла бастады. Оған дәлел Түркістан қаласында тұрғызылған Қожа Ахмет Яссауи кесенесінде мозаика кеңінен пайдаланылған.

Мозаика жасаудың екі әдісі бар олар оң және теріс болып бөлінеді.Оң тәсілде материалға мозаиканың бет жағы қаратылып салынады. Мұнда сурет анық көрініп тұрады. Мозаика салып жатқан кезде ұиғаш кеткен жерлерін бірден байқап жөндеп жіберуге болады. Бұл тәсіл бірдей тізетін кезде өте ыңғайлы. Оң тәсілмен ғимарат қабырғасының өзінде мозаика теруге болады.


Теріс тәсілде мозаика төмен қаратып салынады да кейін тессерлерді бекіту үшін ерітінді құйылады. Дайын болған сурет мозаика түсетін материалға көшіріледі. Теріс тәсілде мозаиканың қалай түскенін бәрі біткесін ғана көруге болады. Бұл тәсіл қалыңдығы әр түрлі тессерлермен жұмыс істеген кезде қолданылады.


Топтық жұмыс. Жоба қрғау. Топқа бөлу үшін мозойка суреттері таратылып сол таратылған сурет қйындыларын құрастыру арқылы топка бөліну.Оқушыларға берілген тапсырмалар бойынша мәліметтер беріледі.

1 топ Мозаиканың шығу тарихын талқылайды.

2 топ Мозаикамен айналысқан қазақ қолөнер шеберлерінің жұмысын талқылайды.

3 топ Мозаика жасаудың әдіс тәслдерін талқылайды.


Оқулық




Постер, фламастер, клей, тақырыпқа сәйкес суреттер мен материалдар




Аяқталуы

5- мин

Рефлексия

Оқушылар шеңберге тұрып, төмендегі сұрақтарға жауап береді.

  • Сабақ барысында көңіл-күйіңіз қандай болды? Неліктен?

  • Бүгін не білдіңіз? Сіз үшін не жаңалық болды?

  • Сабаққа қатысуыңызды қалай бағалайсыз?

  • Сабақта қандай қиындықтар туындады?

  • Сабақ аяқталғанда көңіл-күйіңіз қандай? Неліктен?


Рефлексия


Қосымша ақпарат



Саралау - Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлайсыз?




Бағалау - Оқушылардың үйренгенін, материалды меңгергенін тексеруді қалай жоспарлайыз?



Сабақ бойынша рефлексия

Сабақтың оқу мақсаты шынайы ма?

Бүгін оқушылар не білді?

Сыныптағы ахуал қандай болды?

Мен орындаған саралау шаралары тиімді болды ма?

Мен бүкіл уақыт ішінде үлгердім бе?

Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?



Қорытынды бағамдау


Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1.

2.

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1.

2.

Сабақ барысында сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиындықтары туралы не білдім? Менің келесі сабағымды жетілдіруге не көмектеседі, неге көңіл бөлу керек?

1.

2.




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!