Материалдар / Мозаика панносын дайындау
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Мозаика панносын дайындау

Материал туралы қысқаша түсінік
жас маман мұғалімдерге көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Шілде 2018
1328
3 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар



Мектеп: № 1 мектеп-гимназия
Сабақ тақырыбы: Мозаика панносын дайындау

КүніМұғалімнің есімі :Орманова Ақбаян

Сынып 8Қатысқандар саны Қатыспағандар саны

Сабаққа негізделген оқу мақсаты

8.1.6.4 Шығармашылық жұмыстар жасау үшін әр түрлі технологиялар мен өнер материалдарын өз бетінше аңықтау, таңдау және қолдану
Сабақ мақсаттары:Барлық оқушылар: Мозаика панносын дайындауды үйренедіОқушылардың басым бөлігі: Қауіпсіздік шараларды сақтап отырып тапстапсырманы өз бетінше орындайдыКейбір оқушылар:Мозаика түрлерін ажарата алады
Бағалау критерийлері: (жетістік критерийлері, табыс критерийлері, күтілетін нәтиже)

Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды.Мозаика панносын дайындау жұмыс реттілігін біледі.Алған білімдерін өмірде қолданады.

Тілдік мақсаттарТілдік дағдылар: тыңдалым-мозаика негіздері, оқылым-нобай, нұсқау карткарта, айтылым-сұрақтарға жауап, жазылым-нобай сызу


Терминология: Мозаика-лат.musivum- тас, қыш, тақта, шыңы сыңықтарынан құрастырылған сурет- бейнеПанно- лат. pannus- мата кесіндісі



Сөз тіркестері: мозаика, шыңы, моншақ, панно,эскиз
Құндылықтарды дарытуОқушылар бір-бірін тыңдай біліп, басқалардың жұмыстарына құрметпен қара,қарап ойын жеткізе білуге тәрбиелеу
Пәнаралық байланыстарМатематика, бейнелеу, тарих

АКТ қолдану дағдыларыИнтерактивті тақта арқылы мозаика суреттерін, слайттар көрсету
Алдыңғы оқу/ Бастапқы білімМозаиканың панноға арналган негіз дайындау



Жоспар
Жоспарланған уақытЖоспарланған жаттығуларРесурстар
Басталуы1. Ұйымдастыру кезеңі2. Психологиялық дайындық:Мозаика сөзіне сөзжұмбақ шешу1.Бөлшектерді біріктіруге арналған сұйық зат?2.Тас,шыңы, қыш сынықтарынан құрас тырылатын суретті өрнекті не дейміз? 3.Әшекей бұйым жасаушы?4.Ұлдардың бас киімі5.Кол ара сөзінің орысша атауы.6.Темірді бөлуге арналган құралТопқа біріктіру: Балаларды парта бетіне жайылып қойылған суреттерді алу арқылы 3 топқа бөлемін1 топ Шыны мозаикасы2 топ Тас мозаикасы3 топ Моншак мозаикасы

Ортасы1.Топтық жұмыс:1- тапсырмаСабақ мақсаттарын оқушылармен бірге аңықтауМозаика негізін суреттер арқылы түрлерін анықтауҚ.Б Смайликтер арқылы топтар бір-бірін бағалайды

2. Жұптық жұмыс: сұрақ қою арқылы
  • Видеороликте мозаиканың қай түрімен таныстық?
  • - Мозайка жасауға қандай құрал – саймандар мен материалдар
  • пайдаланылды?
  • Мозаика панносын жасалу ретін ата?
  • 2-тапсырмаМозаика негізіне нобай түсіру жұмысын орындауҚ.Б «Бас бармақ» әдісі. Келесі жұп бағалау



    3. Жеке жұмыс3 – тапсырмаПанно негізіне түйме және моншақтардан мозаика құрастыруЖұмысты орындау алдында техника қауіпсіздік ережелерін еске түсіруҚ.Б «Бағдаршам әдісі»



    Электрондық оқулықАғаш, топырақ, бетон мозаика негіздері түрлері суреттерін көрсету



    Видеоролик көрсету







    Бұйымның нұсқау картасы





    Аяқталуы

    Рефлексия « БББ – кестесі»



    Қосымша ақпарат

    Саралау - Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлайсыз?Мозаика панносын дайындау кезендері бойынша және әр оқ оку шының шығармашылық қабілеттері негізінде саралау ірікт іріктеледі



    Бағалау - Оқушылардың үйренгенін, материалды меңгергенін тексеруді қалай жоспарлайыз?Әр топтың таныстырылымына сұраққа жауап беруіне қарай және қалыптастырылған критерийлер негізінде бағаланадыҚ.Б Смайликтер арқылы топтар бір-бірін бағалайдыҚ.Б «Бас бармақ» әдісі. Келесі жұп бағалауҚ.Б «Бағдаршам әдісі»

    Сабақ бойынша рефлексияСабақтың оқу мақсаты шынайы ма?Бүгін оқушылар не білді?Сыныптағы ахуал қандай болды?Мен орындаған саралау шаралары тиімді болды ма?Мен бүкіл уақыт ішінде үлгердім бе?Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

    Қорытынды бағамдау
    Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1.2.Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1.2.Сабақ барысында сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиындықтары туралы не білдім? Менің келесі сабағымды жетілдіруге не көмектеседі, неге көңіл бөлу керек?1.2.


    Сабақты жоспарлау алдында алдымен Ы.Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясының 2017-2018 оқу жылында оқу процесін ұйымдастырудың ерекшеліктері туралы әдістемелік нұсқау хатының мына бір тұсына тоқталған жөн болар:«Қысқа мерзімді жоспар құрған кезде мұғалімге төмендегі ұсыныстарды басшылыққа алуына болады:
    • сабақты ұйымдастыру кезінде оқу бағдарламасында және оқу жоспарында көрсетілген мақсаттарды басшылыққа алу қажет;
    • орта мерзімді жоспарда ұсынылған барлық іс-әрекеттерді ұйымдастыру ұсынылады;
    • мұғалімнің қалауы бойынша іс-әрекет түрі қажеттілігіне қарай толықтырылып отырады.
    Жаңа форматты сабақ балаларды оқыту процесіне белсенді тартуды, олардың талқылауларға қатысуын, өткен материалды талдау және қорытуын, зерттеу жүргізуін, бағалау пікірлерін айту, өзін-өзі бағалау және т. б. көздейді.Сабақтың міндетті элементі ретінде оқушыны қолдауға бағытталған мұғалімнің әрекеттерін түзетуге мүмкіндік беретін кері байланыс болуы тиіс. Қысқа мерзімді жоспарлау кезінде мұғалім міндетті түрде мыналарды анықтап, әзірлеуі қажет:– тілдік оқу мақсаттары – терминдермен жұмыс және т.б.; – саралау: білім алушыларға қолдау көрсету қалай жоспарланады? Қабілетті білім алушылардың алдына қандай міндеттер қою жоспарлануда? Білім алушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруге болады?– метапәндік байланыстар;
    • денсаулығы мен қауіпсіздігін, «Мәңгілік Ел» ұлттық идеясының құндылықтарымен және АКТ-мен байланысын қамтамасыз ету.
    Мұғалім тек білім көзі ретінде ғана емес, білім алушылардың өздерінің оқу-танымдық әрекеттерінің белсенді ұйымдастырушысы ретінде қызмет етуі тиіс» (2017-2018 оқу жылында Қазақстан Республикасының жалпы орта білім беретін ұйымдарында оқу процесін ұйымдастырудың ерекшеліктері туралы: Әдістемелік нұсқау хат. – Астана: Ы.Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясы, 2017, 211 б.).Байқап отырғанымыздай, мұнда тілдік мақсаттар, сабақ мақсаттарын саралау, пәнаралық байланыстар, денсаулық пен қауіпсіздік, құндылықтар, АКТ құзіреттілігін дамыту сабақ жоспарының міндетті компоненті ретінде ұсынылады. Бұл мынаны білдіреді: «оқу бағдарламаларының тек пәндік білім мен білікке ғана емес, сонымен қатар кең ауқымды дағдылардың қалыптасуына бағыттылғаны оның ерекше өзгешелігі болып табылады» (Математика. Орта білім беру мазмұнын жаңарту аясында бастауыш мектепке (1-4 сыныптар) арналған оқу бағдарламасы. – Астана, 2016, 6 б.).Енді қысқа мерзімді жоспардың үлгісінің әр бабына жеке-жеке тоқталып, оның әрқайсына сипаттама беріп, өз түсінігімді келтіріп кетейін.

    Сабаққа негізделген оқу мақсаты Сабақтың басты міндеті - оқу мақсатын жүзеге асыру болғандықтан, сабақ жоспары толығымен оқу мақсаттарынан туындайды. Сабақ мақсаты да, бағалау критерийлері мен тапсырмалар да осы бағытта құрастырылады. Бұл туралы әр пәннің оқу бағдарламаларында былайша жазылған: «Нақты пән бойынша күнделікті білім беру үдерісінің мазмұны оқу мақсаттарына бағынады және оқушылардың меңгерген білім, білік және дағдыларын кез келген оқу үдерісінде және өмір жағдаяттарында шығармашылықпен пайдалану даярлылығын қалыптастыруға, жетістікке қол жеткізуде қажырлылықты дамытуға бағытталған, өмір бойы білім алуға ынталандырады» (Математика. Орта білім беру мазмұнын жаңарту аясында бастауыш мектепке (1-4 сыныптар) арналған оқу бағдарламасы. – Астана, 2016, 6 б.).Осыған орай оқу мақсаттарын мемлекеттік стандарт, өзгертуге болмайтын инвариант деп түсінген орынды. Оқу мақсаттары оқу бағдарламасы мен ҰМЖ-дан алынып, тура сол қалпында ҚМЖ-да көрсетіледі. Оқушылардың барлығы да оқу мақсаттарына жетуі керек. Сондықтан мұғалімнің шешімі бойынша оқу мақсаттары бір немесе бірнеше сабақта қарастырылуы мүмкін.Бағдарламада оқу мақсаттары төрт саннан тұратын кодтық белгімен көрсетіледі: 7.2.1.3. Олар мынаны білдіреді: бірінші сан сыныпты, екінші және үшінші сан бөлімше ретін (әр пән бағдарламасы екі бөлімнен тұрады), төртінші сан оқу мақсатының реттік номерін көрсетеді. Мысалы, 7.2.3.1. кодында «7» - сынып, «2.1» - екінші бөлімнің бірінші бөлімшесі, «3» - оқу мақсатының реттік саны деп түсіну керек.

    Сабақ мақсаттарыСабақ мақсаты дегеніміз оқушылардың сабақ нәтижесінде үйренетін дағдылары, білік пен білімі, оқушының сабақ бойы жасаған жұмысының нәтижесі. Сабақ мақсаты оқушының сабақта не жасағанын көрсетпей, оның сол әрекеттерді орындау нәтижесінде (сабақ соңында) не үйренетіндігіне болжау жасайды. Оқушылардың әрекеттері Блум таксономиясының деңгейлері бойынша белгіленеді.Сабақ мақсаттары оқу мақсаттарының негізінде жасалады. Мәселен, 1-сынып математикасының «Геометриялық фигуралар және олардың жіктелуі» 3.1 бөлімшесі бойынша келтірілген «1.3.1.1. Геометриялық фигураларды: нүкте, түзу, қисық және сынық сызықтар, тұйықталған және тұйықталмаған сызықтар, кесінді, сәуле, бұрышты бір бірінен ажырату және атау» деген оқу мақсатын былайша сабақ мақсаты етіп келтіруге болады: «Оқушылар геометриялық фигураларды: нүкте, түзу, қисық және сынық сызықтар, тұйықталған және тұйықталмаған сызықтар, кесінді, сәуле, бұрышты бір бірінен ажыратады және атайды».Сонымен бірге мұнда саралап оқыту идеясы аясында оқушылардың барлығына бірдей мақсат белгілемей, олардың танымдық деңгейлері бойынша түрлі мақсаттар қойған дұрыс. Бұл туралы мынандай сөз бар: «Сыныпта бір мезгілде барлық оқушыларды бірдей оқытқан жағдайда: 1/3 оны біледі, 1/3 түсінеді, 1/3 ешқашан түсіне алмайды. Сондықтан сыныптағы балалардың 2/3 уақытты босқа жоғалтады» (Скотт Виллис). Саралап оқытуды жоспарлағанда мына сөздерді ескерген жөн: «Б.Блумның білімді толық меңгеру теориясы жақсы оқитын білім алушы мен нашар оқитын білім алушы нә
    578тг - Сатып алу
    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!