Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Мектеп: № 1 мектеп-гимназия | ||
Сабақ тақырыбы: Мозаика панносын дайындау | ||
Күні | Мұғалімнің есімі :Орманова Ақбаян | |
Сынып 8 | Қатысқандар саны | Қатыспағандар саны |
Сабаққа негізделген оқу мақсаты | 8.1.6.4 Шығармашылық жұмыстар жасау үшін әр түрлі технологиялар мен өнер материалдарын өз бетінше аңықтау, таңдау және қолдану | |
Сабақ мақсаттары: | Барлық оқушылар: Мозаика панносын дайындауды үйренедіОқушылардың басым бөлігі: Қауіпсіздік шараларды сақтап отырып тапстапсырманы өз бетінше орындайдыКейбір оқушылар:Мозаика түрлерін ажарата алады | |
Бағалау критерийлері: (жетістік критерийлері, табыс критерийлері, күтілетін нәтиже) | Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды.Мозаика панносын дайындау жұмыс реттілігін біледі.Алған білімдерін өмірде қолданады. | |
Тілдік мақсаттар | Тілдік дағдылар: тыңдалым-мозаика негіздері, оқылым-нобай, нұсқау карткарта, айтылым-сұрақтарға жауап, жазылым-нобай сызу | |
Терминология: Мозаика-лат.musivum- тас, қыш, тақта, шыңы сыңықтарынан құрастырылған сурет- бейнеПанно- лат. pannus- мата кесіндісі | ||
Сөз тіркестері: мозаика, шыңы, моншақ, панно,эскиз | ||
Құндылықтарды дарыту | Оқушылар бір-бірін тыңдай біліп, басқалардың жұмыстарына құрметпен қара,қарап ойын жеткізе білуге тәрбиелеу | |
Пәнаралық байланыстар | Математика, бейнелеу, тарих | |
АКТ қолдану дағдылары | Интерактивті тақта арқылы мозаика суреттерін, слайттар көрсету | |
Алдыңғы оқу/ Бастапқы білім | Мозаиканың панноға арналган негіз дайындау | |
Жоспар | ||
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған жаттығулар | Ресурстар |
Басталуы | 1. Ұйымдастыру кезеңі2. Психологиялық дайындық:Мозаика сөзіне сөзжұмбақ шешу1.Бөлшектерді біріктіруге арналған сұйық зат?2.Тас,шыңы, қыш сынықтарынан құрас тырылатын суретті өрнекті не дейміз? 3.Әшекей бұйым жасаушы?4.Ұлдардың бас киімі5.Кол ара сөзінің орысша атауы.6.Темірді бөлуге арналган құралТопқа біріктіру: Балаларды парта бетіне жайылып қойылған суреттерді алу арқылы 3 топқа бөлемін1 топ Шыны мозаикасы2 топ Тас мозаикасы3 топ Моншак мозаикасы | |
Ортасы | 1.Топтық жұмыс:1- тапсырмаСабақ мақсаттарын оқушылармен бірге аңықтауМозаика негізін суреттер арқылы түрлерін анықтауҚ.Б Смайликтер арқылы топтар бір-бірін бағалайды 2. Жұптық жұмыс: сұрақ қою арқылы 3. Жеке жұмыс3 – тапсырмаПанно негізіне түйме және моншақтардан мозаика құрастыруЖұмысты орындау алдында техника қауіпсіздік ережелерін еске түсіруҚ.Б «Бағдаршам әдісі» | Электрондық оқулықАғаш, топырақ, бетон мозаика негіздері түрлері суреттерін көрсету Видеоролик көрсету Бұйымның нұсқау картасы |
Аяқталуы | Рефлексия « БББ – кестесі» | |
Қосымша ақпарат | ||
Саралау - Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлайсыз? | Мозаика панносын дайындау кезендері бойынша және әр оқ оку шының шығармашылық қабілеттері негізінде саралау ірікт іріктеледі | |
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін, материалды меңгергенін тексеруді қалай жоспарлайыз? | Әр топтың таныстырылымына сұраққа жауап беруіне қарай және қалыптастырылған критерийлер негізінде бағаланадыҚ.Б Смайликтер арқылы топтар бір-бірін бағалайдыҚ.Б «Бас бармақ» әдісі. Келесі жұп бағалауҚ.Б «Бағдаршам әдісі» | |
Сабақ бойынша рефлексияСабақтың оқу мақсаты шынайы ма?Бүгін оқушылар не білді?Сыныптағы ахуал қандай болды?Мен орындаған саралау шаралары тиімді болды ма?Мен бүкіл уақыт ішінде үлгердім бе?Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? | ||
Қорытынды бағамдау | ||
Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1.2.Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1.2.Сабақ барысында сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиындықтары туралы не білдім? Менің келесі сабағымды жетілдіруге не көмектеседі, неге көңіл бөлу керек?1.2. |
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз