Материалдар / Мұғалімнің әр түрлі формаларды,әдістерді және заманауи технологияларды қолдануы деңгейін анықтау

Мұғалімнің әр түрлі формаларды,әдістерді және заманауи технологияларды қолдануы деңгейін анықтау

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақты зерттеу тобының жұмысы
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Мұғалімнің әртүрлі формаларды. әдістерді және заманауи технологияларды қолдануы деңгейін анықтау

4А зерттеу тобы: Сейдахметова Э,Айлшиева Р,Абдыкожаева А,Ибрагимова А


«Кәдімгі сабақты қалай ерекше ету керек, қызықты емес материалды қалай таныстыру керек, қазіргі балалармен заманауи тілде қалай сөйлесу керек?» деген сұрақты зерттеу тобы әр зерттеу сабақ жоспарын жоспарлау кезінде басты назарға аламыз. Ал ол үшін мұғалім мектепте оқуға дайындықтың әр түрлі деңгейлерін ескеретін тұлғалық-бағдарлы, дамытушылық білім беру технологияларына ие болуы керек. Оқушылардың қазіргі тұлғалық дамуы жаңа білімді «ашуға» бағытталған өзіндік іс-әрекет процесінде жүзеге асырылады. Заманауи білім беру технологияларының ішінде біз зерттеу тобы мүшелері бастауыш сынып оқушыларымен жұмыс жасауда қолдануға болатын технологияларды таңдаймыз. Мысалы: тұлғаға бағытталған, дамытушылық, проблемалық оқыту технологиялары, сонымен қатар ойын, жоба, денсаулықты сақтайтын және ақпараттық-коммуникациялық технологиялар. Қазіргі заманғы сабақтарда проблемасыз оқыту технологиясынсыз немесе оның элементтерінсіз оқыту мүмкін емес. Оның өзектілігі неде? Бұл технологияның өзектілігі оқушылардың танымдық қызығушылықтарын арттыра отырып, оқу іс-әрекетіне деген мотивацияның жоғары деңгейімен анықталады, бұл туындайтын қарама-қайшылықтарды шешуде, сыныпта проблемалық жағдайларды жасау кезінде мүмкін болады.Сонымен қатар, проблемаларды көру, сұрақтар қою, гипотезалар қою, тұжырымдамаларды анықтау, бақылаулар мен эксперименттер жүргізу, қорытындылар мен нәтиже жасау, мәтінмен жұмыс жасау, өз идеяларын дәлелдеу және қорғау қабілеттері білім берудің тәуелсіз нәтижелері сияқты білім нәтижелеріне қол жеткізуге әкеледі. Сыныпта проблемалық жағдаяттар жасау – бастауыш сынып оқушыларының шығармашылық ойлауын дамыту тәсілдерінің бірі. Оқушылар үшін ақпараттық технологияларды қолдану арқылы сабақ өткізу өте қызықты . Нәтижесінде білімді тиімді игеру пайда болады; сабақта анықтық деңгейі жақсарады. Әрине, бұған басқа әдістермен қол жеткізуге де болады (плакаттар, карталар, кестелер, жазу), бірақ компьютерлік технологиялар көрнекіліктің анағұрлым жоғары деңгейін жасайды. Сыныптағы және сабақтан кейін оқушылардың көкжиегін кеңейту үшін жаңа ақпарат алу және интернет ресурстарынан алынған материалдардың көмегімен өзіміз жасаған презентацияларды қолданамыз Балалар слайдтарды қуана-қуана көреді, көргендерін талқылауға белсенді қатысады.

Зерттеу тобындағы бастауыш сынып мұғалімдері әр зерттеу сабағымызда зерттеу сапалы,шынайы жүргізілу үшін және зерттеу мақсаты мен проблеммасын анықтап,ашу мақсатында әртүрлі формаларды. әдістерді және заманауи технологияларды қолданамыз.

Атап айтсақ Ойын технологиясы, Сыни тұрғыдан ойлау технологиясын қолдану барысында бірнеше әдіс-тәсілдерді қолдананамыз:

1. «Кластер»

2. Кесте

3. Ми шабуылы

4. Интеллектуалды жылыну

5. Зигзаг

6. «Кірістіру»

7. Эссе

8. «Идеялар қоржыны»

9. «Синквайн жасау»

10. Тест сұрақтары

11. «Мен білемін .. / білгім келеді ... / білдім ...» қабылдауы

12. Суда шеңберлер

13. Рөлдік жоба

14. Ия - жоқ

15. «Аялдамамен оқу»

16«Төрт сөйлем» тәсілі

17«Үш қадамды сұхбат» стратегиясы

18 «Ақылдың алты қалпағы» әдісі.

19. «ПОПС» формуласы.

20«Пирамидалық талқылау»

21«Фишбоун» белсенді оқыту әдісі

22 «Қарлы кесек» тәсілі


  Бастауыш сынып оқушыларының оқу үрдісінде интербелсенді әдіс-тәсілдер түрлерін пайдалану біріншіден оқушылардың білімін берік меңгерту құралы болса, екіншіден балалардың сабаққа деген қызығушылығын белсенділігін арттырып сапасын көтеру болып табылады. С деңгейлі оқушылардың сабаққа ынтасы артады және мінез құлқы қалыптасады. Оқуға деген таным қабілеті артады. Оқушы ойын үстінде білімді игеріп жатқанын , ал оқу үрдісінің ойынға қалай ұласып кеткенін аңғармай қалуға тиіс.



Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!