Мұғалімнің өзара сабаққа қатысу парағы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Мұғалімнің өзара сабаққа қатысу парағы

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімнің өзара сабаққа қатысу парағы
Материалдың қысқаша нұсқасы

САБАҚТЫ БАҚЫЛАУ, ТАЛДАУ КАРТАСЫ

Мұғалімнің аты-жөні


Пән


Мектеп

Қарағанды облысы білім басқармасының

Балқаш қаласы білім бөлімінің «№5 жалпы білім беретін мектебі» КММ

Сынып


Бақылаушының аты-жөні

Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Адамбаева Бакытгуль Тарибаевна

Тақырып


БАҚЫЛАУ КРИТЕРИЙЛЕРІ

Дәлелдеулер

Ия/жоқ

Басымдықтар

Оқу мақсаты

  • «Оқу бағдарламасы» құжатындағы ұзақ мерзімді жоспарға сәйкес

  • Қажет мақсаттар санын таңдайды

  • Сабақтың мазмұны мақсатқа сәйкес



Сабақ мақсаты

  • Оқу мақсатын оқушылардың деңгейлеріне сәйкес сабақ мақсаты етіп саралайды



Тілдік мақсаты

  • пәнге тән лексика және терминологияны қолданады (тірек сөздер)

  • диалогке/жазуға пайдалы сөз тіркестерін ұсынады (талқылауға арналған сұрақтар)

  • тілдік мақсаттарды сабақта жүзеге асырады



Құндылықтарды дарыту

  • Осы сабақта балалардың бойына сіңіруге арналған құндылықтарды ҚМЖ-да көрсетеді

  • Құндылықтарды сіңіру бойынша жұмысты ұйымдастырады



Пәнаралық байланыстар

  • ҚМЖ-да сабақтағы пәнаралық кіріктірілу қалай жүзеге асырылатынын көрсетеді (іс-әрекет және/немесе мазмұн арқылы)

  • Сабақта пәнаралық байланысты жүзеге асырады



Бастапқы білім

  • Оқушылар алдыңғы оқуда нені білгенін ҚМЖ-да көрсетеді

  • Бұрыннан бар білімді белсендіре алады



Сабақтың жоспарланған кезеңдері

  • Оқушылардың зейінін шоғырландырады (ширату жаттығуының мақсатқа сәйкестігі)

  • Сабақтың мақсатын жеткізді немесе оқушылармен бірге сабақ мақсаттарын/ОМ құрастырады

  • Жетістік критерийлерін жеткізді немесе оқушылармен бірге құрастырады

  • Ақпаратты талдау және жинақтау

  • Зерттеу

  • Практикалық жұмыс

  • Проблемалық жағдаяттарды шешу арқылы

  • Оқушылардың бойында дағдыларды дамытады және қалыптастырады

  • Тиімді сұрақтарды қояды

  • Белсенді оқыту/оқу жүзеге асырады (жеке, жұпта, топта)

  • Оқыту мен оқудың әртүрлі тақтикаларын қолданады

  • Топтық жұмысты тиімді қолданады

  • Мұғалім сөйлеуінің көлемі сабақтағы уақыттың 15%-20% артық емес

  • АКТ-ні тиімді қолданады

  • Сабақтың соңында оқушылардың өз оқу үрдісіне рефлексия жасауға жағдай жасайды



Ресурстар

  • жаттығуға сәйкес іріктейді

  • қолжетімді ресурстарды пайдаланады

  • оқушылардың жас ерекшелігіне сай пайдаланады

  • ресурстарды таңдауда қауіпсіздік ережелерін сақтайды



Саралау

  • іріктелген тапсырмаларда

  • нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелерде

  • оқушыға дербес қолдау көрсетуде

  • уақытты ұтымды пайдалануда

  • Саралауды сабақтың кез-келген кезеңінде қолдана алады



Бағалау

  • Бағалау критерийлерін көрсетеді

  • Қалыптастырушы бағалаудың оңтайлы стратегияларын қолдану арқылы сабақта барлық оқушыларын қолдайды

  • Кері байланысты қолданады

  • Қалыптастырушы бағалауды сабақтың барлық кезеңінде жүзеге асырады

  • Өзін-өзі бағалау өзара бағалау үрдістерін ұйымдастырады



Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

  • Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлерін қолданады

  • Әр балаға лайық белсенді, еркін, қауіпсіз оқу ортасын құрады



Рефлексия

  • Сабақтың эвалюациясы (сабақ бойынша қорытынды бағалау):

  • Сабақ беруде шынында не жақсы өтті, оқытуда байқалған жағымды тұстарынан дәлелдемелер көрсете алады

  • Сабақ беруде нені және неге өзгерткісі келеді

Сабақтың қорытындысын қалай қолдана алатынын түсінеді, соның ішінде оқушылардың кері байланыс нәтижелерін келесі жоспарлауда қолдану



Бақылаушы қолы: ____________________ Мұғалімнің қолы:______________________


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
09.12.2024
559
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі