Материалдар / Мұғалым не үшін өзгеру қажет

Мұғалым не үшін өзгеру қажет

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдер үшін
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Мамыр 2018
347
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Эссе «Мұғалім не үшін өзгеру керек?»

Мұғалім. Осы бір 7 әріптен тұратын сөз өте қадірлі. Өйткені 35 жыл мұғалімдік қызмет атқарған мен- Қонарбаева Үрзада мұғалім жөнінде пікір қалдыруды жөн көрдім. Бала өз сауатын ашу үшін мұғалім алдынан өтеді. Ал, мұғалім баланың сауатын ашу үшін, заманның ағымына сай өзгеріп, жаңарып отыруы тиіс деп ойлаймын. Кезінде халық ағартушысы Ыбырай Алтынсарин «мұғалім маған бәрінен қымбат, өйткені ол – мектептің жүрегі», - деген. Ал Мағжан Жұмабаев «балаға сабақ үйреткенде жаңа білімді ескі білімге байлап беру керек», - дейді. Мұндағы менің айтпағым, мұғалім мектептің жүрегі болу үшін, жаңа білімді ескі білімге байлау үшін ол мұғалім өзі де жаңарып, өз білімін жетілдіріп отыруы шарт.Қазақстанның біртуар перзенті, ұлт зиялысы Әлихан Бөкейхановтың өзі «Біз білімді, байқуатты болуымыз керек. Ол үшін, ең алдымен оқу керек», - дейді. Сол баланың оқуы үшін мұғалім саналы білім беру керек деп ойлаймын, ал сапалы білім беру үшін мұғалім өн бойын үнемі білімімен қаруландырып, өзгеріп отыруы керек. Ескі білім беру жүйесінен арылып, жоғарыда келтіргендей заманның ағымына ілесіп, өзгеріп қазіргі таңдағы жаңартылған білім мазмұнына сай өзгеріп отыруы керек. Сөз соңында айтар пікірім «Әр адам өз өмірінің бағбаны егіп, баптап, суғарып, құртын алып, құнарлы етіп отырса ғана алып бәйтерек болады. Мұғалімде дәл солай балаға әліпби үйретеді, санатады, жаттатады, оқытады, білім нәрімен сусындатып тарыдай болып кірген сәбиді, таудай етіп шығарады. Сөз соңында айтпағым:

Жақсылар ұмытпайды ұстаздарын, Ойлайды олар сонымен ұшталғанын. Мәңгілікке мақтанып өтеді ұстаз, Шәкіртінің биікке шаққандарын.



















ОҚО Мақтарал ауданы Ш.Бектасов атындағы ЖОМҚонарбаева Үрзада ТәшімқызыТарих және құқықтану пәні мұғалімі14.03.2018 жылПәні: Қазақстан тарихы

Сабақтың тақырыбы: Дін және руханиятМақсаты: Орта ғасырлардағы Қазақстан жеріндегі діни идеологиялық ахуалға (зороастризм, тәңірлік діні, анимизм, фетишизм) ислам дінінің әсеріне, қазақтың ілім-білімдеріне, қазақша ай аттары мен мүшел жас туралы тоқталу.Оқушылардың ой-өрісін дамытып, ғасырлар қойнауынан жеткен ата-бабаларымыздың бай мұрасын, ұлттық салт санамызды,рухани байлығымызды құрметтеуге тәрбиелеу.Көрнекілігі: бейнежазбалар, суреттер, тірек-сызбалар, кестеСабақ барысы:
Сабақ кезеңдеріМұғалімнің іс-әрекетіОқушы іс-әрекетіУақыт
Ұйымдастыру



«Менің білетінім»







«Ширату»



















Түсіну













«Ой талқы»

















Жинақтап ой-қорыту

































Сұхбат



Жұмбақ







Кері байланысБағалау



Үйге тапсырма





Сәлемдесіп, оқушылардың назарын сабаққа аударамын

Үй тапсырмасын қайталауҚазақтың әдет-ғұрыптары мен салт-дәстүрлер жөнінде қандай мағлұматтар білесіңдер?

1.Отбасылық әдет-ғұрыптара)Әдептілік сыпайылық әдет-ғұрыптарына сипаттама беріңдерб)Неке және отбасы әдет – ғұрыптарына сипаттама жасаңдар2.Қауымдық-қоғамдық әдет – ғұрыптарға сипаттама жасаңдар

Жаңа сабақты меңгерту1.Қазақ жеріндегі діни идеологиялық ахуал2.Ислам діні3.Қазақтың ілім-білімдері және ай аттарының мәні



Тапсырмалар 1.Орта ғасырлардағы қазақ жеріндегі діндерге сипаттама жасаңдар2.Қазақ халқының білім және ғылым жүйесінің дамуына шолу жасап, қазақша ай аттарының мәнін ашыңдар

Сабақты қорытындылау үшін сұрақтар1.Қазақ жерінде қандай діндер болды?

2.Қазақша ай аттарын ата

























3.Қазақша жыл қайыру деген не?

Мына өлеңнің мәні неде?«Түйе сеніп бойына,қалған ұмыт жылдардан,Жатпа қарап мойыма,тайма,именіп ділмардан»Оқушылардың жауаптарын саралауҚорытынды баға қоямын

$49. «Дін және руханият»Шығармашылық тапсырма: түріктермен қазақтардың сана-сезіміндегі айырмашылық
Сәлемдеседі, кезекші мәлімдеме жасайдыТопқа бөлінедіҚазақтың әдет-ғұрыптары мен салт-дәстүрлері туралы айтады.



«Қазақтар – кеше, бүгін, болашақта»



Кластер түзеді





Тірек-сызбада көрсетеді

Дәптерлеріне тірек сөздерін жазадыЗороастризм, ассуарт,тәңірлік дін, шаманизм,анимизм, манихейлік дін, ислам діні, мүшел

Топ ішінде орын-дыКесте толтырып, картамен жұмыстанадыТірек-сызбада көрсетіп,жыл қайырады





Өз ойларын тұжырымдап жауап бередізороастризм,тәңірлік, шаманизм,буддизм, ислам,манихейлікЖыл басы – Наурыз,сәуір,мамыр- семірген жыл құстарының мамырлап ұша алмай қалуы, маусым – отамалы малдың көкке қарық болуы, шілде, тамыз-сарша – шөптің сарғаюы, қыркүйек-күйек алынуы,қазан,қараша, желтоқсан,қаңтар,ақпан12 жылдың хайуанаттармен аталуы

Жыл аттарының бас әріптерінен құралған жыл қайыруды есте сақтау үшін

Сабақ туралы өз ой – пікірлерін айтадыӨз жауаптарын бағалайды

Белгілеп жазып алады.
3минут










Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ