Мұхиттың тірішілік дүниесі 8 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Мұхиттың тірішілік дүниесі 8 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Тіршілік дүниесі туралы мәлімет беру
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақ жоспары


Тексерілді: _________________ ___ жыл ӘБ жетекшісі:

Қысқа мерзімді жоспар бөлімі:

Биосфера

Мектеп:

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 8

Қатысқандар саны:

Қатыспағандарсаны:


Сабақ тақырыбы

Мұхиттардағы тіршілік дүниесі

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

8.3.4.4 мұхиттағы тіршілік дүниесінің таралуын анықтайды

Сабақ мақсаттары

мұхиттағы тіршілік дүниесінің таралуын анықтайды .

Жетістік критерийлері

«Жетті» деп есептеледі, егер:

  • мұхиттағы тіршілік дүниесінің таралуын анықтай алса;

  • мұхиттағы тіршілік бөліктерін білсе;

  • мұхиттардағы тіршілік бөліктерін графикалық түрде бей нелей алса;

Тілдік мақсаттар


Пәнге тән лексика мен терминология:

Ендік зона

Зоналық

Азоналық

тропикалық ормандар

тайга

тундра

арктикалық шөл

прерия

пампа

сельва

терая

Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

Табиғат зоналарының таралуы ... байланысты.

Таулардағы белдеуліктердің қалыптасуының ерекшелігі ... .

Табиғат зоналары мен биіктік белдеулердің ұқсастығы ... болып табылады.

Айырмашылықтары неде?

Немен ерекшеленеді?


Құндылықтарды дарыту

Құндылықтарды дарыту топтық, жұптық жұмыстарды жүргізу барысында оқушылар бір - біріне құрмет көрсету арқылы жүзеге асырылады.

Пәнаралық байланыстар

Химия, биология пәндерімен байланыс жасайды.

АКТ қолдану дағдылары

АКТ дағдыларын дамыту өздеріне қажетті ақпараттарды іздеп табуда ғаламторды қолдануда және презентация жасау барысында жүзеге асады.

Бастапқы білім


7 сыныптағы биосфера туралы бастапқы білім

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері


Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет



Ресурстар

Сабақтың басы

0-5мин

  • Сәлемдесу

  • Ынтымақтастық атмосферасын құру, топқа бөлу


Презентация

6-15 минут








15-20 минут




20-30 минут





31-36 минут



Бейнефильм көрсетіледі:

(С) Сыныппен талқылау:

1. Мұхитта сендер білетін қандай өсімдіктер мен жануарлар тіршілік етеді?

2. Мүхиттағы тіршілік ортасының құрлықтан қандай айырмашылығы бар?

3. Адамдар теңіздер мен мұхиттардың тіршілік дүниесін қандай мақсатта пайдаланады?


Тапсырма 1

М әтін бойынша мұхиттағы тіршілік дүниесінің таралуын бүкіл сынып талдайды.


Тапсырма 2 жұптық жұмыс

Мұхиттың жоғарғы қабаты, ортаңғы қабаты және төменгі қабаттардағы тіршілік ортасын анықтайды.

Жеке жұмыс. Әрқайсысы дәптерлеріне Планктон, нектон, бентос қабаттарын графикалық түрде бейнелейді.


Бағалау критерийлері:

Мұхиттағы тіршілік дүниесінің таралуын біледі

Мұхиттағы қабаттардың тіршілік дүниесін біледі.

Мұхиттағы тіршілік қабаттарын графикалық түрде көрсетіп, сипаттай алады.

https://twig-bilim.kz/kz/film/how-the-oceans-formed мұхиттағы тіршілік


http://tak-to-ent.net/publ/22-1-0-627


Мұхит жануарлары

https://www.youtube.com/watch?v=vpw5pmxsRds


Жоспар, постер, маркер


Сабақтың соңы

37-40

Кері байланыс

  • Екі жұлдыз, бір тілек.

Үй жұмысы:

  • Мұхиттың қазіргі кезде зерттелуі мен пайаланылуы тақырыбында мәлімет жинап келу.





Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


Қабілеті төмен оқушыларға жеңілдеу тапсырма беруге болады.






Бағалау критерийлері арқылы бағалау;

Өзін-өзі бағалау;

Өзара топтық бағалау

Техникалық қауіпсіздік ережелерін ғаламтормен жұмыс жасағанда тоқ көзін дұрыс қолдануда сақ болу.


Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.


Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?










Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
20.12.2018
908
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі