Сабақ жоспары
Тексерілді: _________________ ___ жыл ӘБ жетекшісі:
|
Қысқа мерзімді жоспар бөлімі: Биосфера |
Мектеп: |
||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
||||||
|
Сынып: 8 |
Қатысқандар саны: Қатыспағандарсаны: |
|
|||||
|
Сабақ тақырыбы |
Мұхиттардағы тіршілік дүниесі |
||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
8.3.4.4 мұхиттағы тіршілік дүниесінің таралуын анықтайды |
||||||
|
Сабақ мақсаттары |
мұхиттағы тіршілік дүниесінің таралуын анықтайды . |
||||||
|
Жетістік критерийлері |
«Жетті» деп есептеледі, егер:
|
||||||
|
Тілдік мақсаттар
|
Пәнге тән лексика мен терминология: Ендік зона Зоналық Азоналық тропикалық ормандар тайга тундра арктикалық шөл прерия пампа сельва терая Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: Табиғат зоналарының таралуы ... байланысты. Таулардағы белдеуліктердің қалыптасуының ерекшелігі ... . Табиғат зоналары мен биіктік белдеулердің ұқсастығы ... болып табылады. Айырмашылықтары неде? Немен ерекшеленеді? |
||||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Құндылықтарды дарыту топтық, жұптық жұмыстарды жүргізу барысында оқушылар бір - біріне құрмет көрсету арқылы жүзеге асырылады. |
||||||
|
Пәнаралық байланыстар |
Химия, биология пәндерімен байланыс жасайды. |
||||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
АКТ дағдыларын дамыту өздеріне қажетті ақпараттарды іздеп табуда ғаламторды қолдануда және презентация жасау барысында жүзеге асады. |
||||||
|
Бастапқы білім |
7 сыныптағы биосфера туралы бастапқы білім |
||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|||||
|
Сабақтың басы 0-5мин |
|
Презентация |
|||||
|
6-15 минут 15-20 минут 20-30 минут 31-36 минут |
Бейнефильм көрсетіледі: (С) Сыныппен талқылау: 1. Мұхитта сендер білетін қандай өсімдіктер мен жануарлар тіршілік етеді? 2. Мүхиттағы тіршілік ортасының құрлықтан қандай айырмашылығы бар? 3. Адамдар теңіздер мен мұхиттардың тіршілік дүниесін қандай мақсатта пайдаланады? Тапсырма 1 М әтін бойынша мұхиттағы тіршілік дүниесінің таралуын бүкіл сынып талдайды. Тапсырма 2 жұптық жұмыс Мұхиттың жоғарғы қабаты, ортаңғы қабаты және төменгі қабаттардағы тіршілік ортасын анықтайды. Жеке жұмыс. Әрқайсысы дәптерлеріне Планктон, нектон, бентос қабаттарын графикалық түрде бейнелейді. Бағалау критерийлері: Мұхиттағы тіршілік дүниесінің таралуын біледі Мұхиттағы қабаттардың тіршілік дүниесін біледі. Мұхиттағы тіршілік қабаттарын графикалық түрде көрсетіп, сипаттай алады. |
https://twig-bilim.kz/kz/film/how-the-oceans-formed мұхиттағы тіршілік http://tak-to-ent.net/publ/22-1-0-627 Мұхит жануарлары https://www.youtube.com/watch?v=vpw5pmxsRds Жоспар, постер, маркер |
|||||
|
Сабақтың соңы 37-40 |
Кері байланыс
Үй жұмысы:
|
|
|||||
|
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасының сақталуы |
|||||
|
Қабілеті төмен оқушыларға жеңілдеу тапсырма беруге болады. |
Бағалау критерийлері арқылы бағалау; Өзін-өзі бағалау; Өзара топтық бағалау |
Техникалық қауіпсіздік ережелерін ғаламтормен жұмыс жасағанда тоқ көзін дұрыс қолдануда сақ болу. |
|||||
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||
|
|
|||||||
|
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? |
|||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Мұхиттың тірішілік дүниесі 8 сынып
Мұхиттың тірішілік дүниесі 8 сынып
Сабақ жоспары
Тексерілді: _________________ ___ жыл ӘБ жетекшісі:
|
Қысқа мерзімді жоспар бөлімі: Биосфера |
Мектеп: |
||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
||||||
|
Сынып: 8 |
Қатысқандар саны: Қатыспағандарсаны: |
|
|||||
|
Сабақ тақырыбы |
Мұхиттардағы тіршілік дүниесі |
||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
8.3.4.4 мұхиттағы тіршілік дүниесінің таралуын анықтайды |
||||||
|
Сабақ мақсаттары |
мұхиттағы тіршілік дүниесінің таралуын анықтайды . |
||||||
|
Жетістік критерийлері |
«Жетті» деп есептеледі, егер:
|
||||||
|
Тілдік мақсаттар
|
Пәнге тән лексика мен терминология: Ендік зона Зоналық Азоналық тропикалық ормандар тайга тундра арктикалық шөл прерия пампа сельва терая Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: Табиғат зоналарының таралуы ... байланысты. Таулардағы белдеуліктердің қалыптасуының ерекшелігі ... . Табиғат зоналары мен биіктік белдеулердің ұқсастығы ... болып табылады. Айырмашылықтары неде? Немен ерекшеленеді? |
||||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Құндылықтарды дарыту топтық, жұптық жұмыстарды жүргізу барысында оқушылар бір - біріне құрмет көрсету арқылы жүзеге асырылады. |
||||||
|
Пәнаралық байланыстар |
Химия, биология пәндерімен байланыс жасайды. |
||||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
АКТ дағдыларын дамыту өздеріне қажетті ақпараттарды іздеп табуда ғаламторды қолдануда және презентация жасау барысында жүзеге асады. |
||||||
|
Бастапқы білім |
7 сыныптағы биосфера туралы бастапқы білім |
||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|||||
|
Сабақтың басы 0-5мин |
|
Презентация |
|||||
|
6-15 минут 15-20 минут 20-30 минут 31-36 минут |
Бейнефильм көрсетіледі: (С) Сыныппен талқылау: 1. Мұхитта сендер білетін қандай өсімдіктер мен жануарлар тіршілік етеді? 2. Мүхиттағы тіршілік ортасының құрлықтан қандай айырмашылығы бар? 3. Адамдар теңіздер мен мұхиттардың тіршілік дүниесін қандай мақсатта пайдаланады? Тапсырма 1 М әтін бойынша мұхиттағы тіршілік дүниесінің таралуын бүкіл сынып талдайды. Тапсырма 2 жұптық жұмыс Мұхиттың жоғарғы қабаты, ортаңғы қабаты және төменгі қабаттардағы тіршілік ортасын анықтайды. Жеке жұмыс. Әрқайсысы дәптерлеріне Планктон, нектон, бентос қабаттарын графикалық түрде бейнелейді. Бағалау критерийлері: Мұхиттағы тіршілік дүниесінің таралуын біледі Мұхиттағы қабаттардың тіршілік дүниесін біледі. Мұхиттағы тіршілік қабаттарын графикалық түрде көрсетіп, сипаттай алады. |
https://twig-bilim.kz/kz/film/how-the-oceans-formed мұхиттағы тіршілік http://tak-to-ent.net/publ/22-1-0-627 Мұхит жануарлары https://www.youtube.com/watch?v=vpw5pmxsRds Жоспар, постер, маркер |
|||||
|
Сабақтың соңы 37-40 |
Кері байланыс
Үй жұмысы:
|
|
|||||
|
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасының сақталуы |
|||||
|
Қабілеті төмен оқушыларға жеңілдеу тапсырма беруге болады. |
Бағалау критерийлері арқылы бағалау; Өзін-өзі бағалау; Өзара топтық бағалау |
Техникалық қауіпсіздік ережелерін ғаламтормен жұмыс жасағанда тоқ көзін дұрыс қолдануда сақ болу. |
|||||
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||
|
|
|||||||
|
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? |
|||||||
шағым қалдыра аласыз













