Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Пәні: Әдебиеттік оқу

    Мектеп: 133 ЖББМ

    Сынып:3-сынып

    Мұғалімнің аты-жөні: Бекбергенова Толғанай Манасбайқызы

    Күні:

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны :

    Сабақтың тақырыбы:

    .

    Мұхтар Әуезов «Бала Абай»

    Оқу сабақ арқылы қол жеткізетін оқу мақсаттары

    3.2.2.1 Шығарма мазмұны бойынша қолдануға

    (практикалық)бағалауға және шығармашылыққа негізделген сұрақтар қою және жауап беру



    Бөлім:

    2.Тыңдалым және оқылым

    Бөлімше:

    2.2 Шығарма мазмұны бойынша сұрақтар қою және жауап беру

    Ортақ тақырыбы:

    Атақты тұлғалар

    Бағалау критерийлері:

    Барлық оқушылар:

    • Авторлар жайлы білетін мағұлматтарын айтады

    • Жаңа мәліметтерді сұрақ қою арқылы талқылайды

    • Шығарманы түсініп оқиды

    • Сөзжұмбақ арқылы Абай туралы мағұлматты есте сақтайды.

    Көптеген оқушылар:

    • Мәтін мазмұны бойынша ашық және жабық сұрақтар қолданады.

    • Сурет бойынша диалог құрайды.

    Кейбір оқушылар:

    Абай Құнанбаев туралы білгенін өз бетімен сызбаға түсіреді .

    Шығармашылық тапсырмалар арқылы қортынды жасап дәлелдейді.


    Сөздік қор

    Ұлы ақын, Абай жолы, жазушы.

    Құндылықтарды дарыту

    Атақты тұлғалардың шығармаларымен таныса отырып, мәдени, тарихи, рухани құндылықтарын арттыру.

    Пәнаралық байланыстар

    Дүниетану, қазақ тілі.

    АКТ қолдану дағдылары

    Интербелсенді тақта, ғаламтор желісі.

    Бастапқы білім

    Ұлы ақын Абай Құнанбаев балалық шағымен танысады.

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


    Ресурстар

    Сабақтың басы

    5-мин.

    Ой түрткі.

    Біз бақытты баламыз

    Біз балдырған баламыз

    Шаттық әнге саламыз

    Қосып алып сандарды,

    Жазу жаза аламыз,

    Біз бақытты баламыз.

    Әнші ,биші балақан

    Біз өнерлі балапан.

    Ән саламыз ,билейміз

    Жайнап өскен гүлдейміз.

    Жайнап өскен гүлдейміз.

    Ойнап туған даламыз,

    Ортақ думан қаламыз.

    Туған жерден нәр алып,

    Өнер қуған баламыз.

    «Біз бақытты баламыз»әнін орындап сабақты бастау

    (бейнеролик)

    -Жарайсыздар ,балалар!

    -Осындай көтеріңкі көңіл күймен әдебиеттік оқу сабағымызды бастаймыз.

    «Бинго» әдісімен 3-топқа бөлемін.


    1-топАбай ауылы

    2-топ Мұхтар ауылы

    3-топ Ахмет ауылы

    Оқушылыра өлең шумақтары арқылы,өз тобына барып отырады.


    «Ашық хат әдісі»

    -Хаттарды таңдай отырып, әр топ өз ақын жазушылары бойынша мағұлмат береді.


    Критерий:


    Хат сұрақ жауап айтады.

    Дискриптор:


    -Тапсырманы оқиды ,айтады.

    -Сұрақтарды талқылайды.





    Сабақтың тақырыбымен мақсатын жариялау




















    Қазақ үйлерде топ аттары жазылған.



    Суреттері берілген.

    Сабақтың ортасы

    28 мин


    Оқулықпен жұмыс:

    Критерий:

    • Мәтінді оқиды ,түсінеді ,мазмұнын айтады.

    • Мәтін . «Бала Абай»

    Дескриптор:

    -Мәтінді тізбектеп, дауыстап және іштей оқиды.

    -Мәтінді сұрақ-жауап талқылайды

    -Мәтіннің мазмұнын айтады.

    Қалыптастырушы бағалау:Сиқырлы шарлар


    «Ақпарат жинау »әдісі

    Сызбаны пайдаланып автор жайлы мәліметтер ұсынады әңгімелейді.





    DrawObject1


    А


    DrawObject3 DrawObject2

    DrawObject4






    Дискриптор:


    -Автор жайында өз білетінін айтады.

    -Өмірі мен шығармашылығы жайында айтады.

    -Автор жайлы өз көзқарасын білдіреді.


    Қалыптастырушы бағалау: « От шашу»


    Автор туралы бейнеролик.

    Мұғалімнің қосымша түсіндірмесі

    • Мұхтар Омарханұлы Әуезов (1897-1961)қазіргі Шығыс Қазақстан обылысы Абай ауданында туған. Қазақтың ұлы жазушысы ,қоғам қайраткері,ғұлама ғалым.Қазақстан ғылым академиясының академигі 1946 жылы филология ғылымдарының докторы ,профессоры.Балаларға арнап Көксерек ,Бала Абай туралы шығармалар жазған.Мұхтар Әуезов Абай туралы «Абай жолы » роман-эпопиясын жазған.Онда Абайдың бүкіл өмір жолы ,балалық шағы жазылған.Қазақтың сол кездегі тұрмыс, салтын баяндаған.

    Қазақтың бас ақыны –Абайдың ( шын аты Ибраһим) Құнанбаев.Одан асқан біз білетін ақын болған жоқ.Сөздің шырайлы,ажарлы болуына ойдың шеберлігі керек.Ұнамды,орындыболуына шыншылдық керек.Мағыналы ,маңызды болуына білім керек.Абайда осы үшеуіде болған.

    Бұрынан білемін Жаңа мәлімет

    Абай Құнанбаевтың Жаңа тақырып

    Шығармаларымен таныс





    Ахмет Байтұрсынұлы


    DrawObject5





    Топпен жұмыс:

    Сурет пен мәтін бойныша жұмыс жасайдыды

    «Балалар философиясы» әдісі.

    Критерий:

    Суретте кімдер бейнеленген деп ойлайсың?

    Мәтінге сүйеніп әжесі мен Абай арасындағы диалог құрастыр.

    1-топ Абайдың әжесі туралы шағын әңгіме жазады.

    2-топ Ана туралы мақал-мәтел жазады,айтады

    3-топ Абайдың балалық шағы туралы сурет салады.

    Дискриптор:

    -Шағын әңгімені сауатты жазады,айтады

    -Әрқайсысы мақал-мәтел ,нақыл сөз айтады,түсіндіреді.

    -Ойларын суретпен жеткізу

    Қалыптастырушы бағалау:

    «DrawObject6 Жүректен жүрекке»





    Сергіту сәті:Асық ату




    Дәптермен жұмыс

    -Абайдың әжесінің аты..

    -Абайдың шешесінің аты..

    Критерий:

    -Шығармадағы кейіпкерлердің атын табады.

    Дискриптор:

    -Қатесіз ,таза жазу.

    -Жазған кейіпкерлері туралы айту.


    Рефлексия:

    Бүгін сабақта сендер не үйрендіңдер?


    Кері байланыс:

    -Мен бүгін сабақта ештеңе тусінбедім.(қызыл түс)

    -Менің сабақта әлі де түсінбеген тұстарым бар. (сары түс)

    -Бүгін мен үшін сабақтың бәрі түсінікті. (жасыл түс)

















    Ықшам сабақтың сабақты жоспарлауға ықпалы

    Түсінгенім:

    -

    -







    Тренер мен әріптестердің кері байланысы :

    -

    -

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Бастауыш сынып мұғалімі Бекбергенова Толғанай Манасбаевна
    07 Сәуір 2021
    482
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Мұхтар Әуезов «Бала Абай»

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Мұхтар Әуезов «Бала Абай»

    Материал туралы қысқаша түсінік
    бастауыш сынып мұғалімдеріне
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Пәні: Әдебиеттік оқу

    Мектеп: 133 ЖББМ

    Сынып:3-сынып

    Мұғалімнің аты-жөні: Бекбергенова Толғанай Манасбайқызы

    Күні:

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны :

    Сабақтың тақырыбы:

    .

    Мұхтар Әуезов «Бала Абай»

    Оқу сабақ арқылы қол жеткізетін оқу мақсаттары

    3.2.2.1 Шығарма мазмұны бойынша қолдануға

    (практикалық)бағалауға және шығармашылыққа негізделген сұрақтар қою және жауап беру



    Бөлім:

    2.Тыңдалым және оқылым

    Бөлімше:

    2.2 Шығарма мазмұны бойынша сұрақтар қою және жауап беру

    Ортақ тақырыбы:

    Атақты тұлғалар

    Бағалау критерийлері:

    Барлық оқушылар:

    • Авторлар жайлы білетін мағұлматтарын айтады

    • Жаңа мәліметтерді сұрақ қою арқылы талқылайды

    • Шығарманы түсініп оқиды

    • Сөзжұмбақ арқылы Абай туралы мағұлматты есте сақтайды.

    Көптеген оқушылар:

    • Мәтін мазмұны бойынша ашық және жабық сұрақтар қолданады.

    • Сурет бойынша диалог құрайды.

    Кейбір оқушылар:

    Абай Құнанбаев туралы білгенін өз бетімен сызбаға түсіреді .

    Шығармашылық тапсырмалар арқылы қортынды жасап дәлелдейді.


    Сөздік қор

    Ұлы ақын, Абай жолы, жазушы.

    Құндылықтарды дарыту

    Атақты тұлғалардың шығармаларымен таныса отырып, мәдени, тарихи, рухани құндылықтарын арттыру.

    Пәнаралық байланыстар

    Дүниетану, қазақ тілі.

    АКТ қолдану дағдылары

    Интербелсенді тақта, ғаламтор желісі.

    Бастапқы білім

    Ұлы ақын Абай Құнанбаев балалық шағымен танысады.

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


    Ресурстар

    Сабақтың басы

    5-мин.

    Ой түрткі.

    Біз бақытты баламыз

    Біз балдырған баламыз

    Шаттық әнге саламыз

    Қосып алып сандарды,

    Жазу жаза аламыз,

    Біз бақытты баламыз.

    Әнші ,биші балақан

    Біз өнерлі балапан.

    Ән саламыз ,билейміз

    Жайнап өскен гүлдейміз.

    Жайнап өскен гүлдейміз.

    Ойнап туған даламыз,

    Ортақ думан қаламыз.

    Туған жерден нәр алып,

    Өнер қуған баламыз.

    «Біз бақытты баламыз»әнін орындап сабақты бастау

    (бейнеролик)

    -Жарайсыздар ,балалар!

    -Осындай көтеріңкі көңіл күймен әдебиеттік оқу сабағымызды бастаймыз.

    «Бинго» әдісімен 3-топқа бөлемін.


    1-топАбай ауылы

    2-топ Мұхтар ауылы

    3-топ Ахмет ауылы

    Оқушылыра өлең шумақтары арқылы,өз тобына барып отырады.


    «Ашық хат әдісі»

    -Хаттарды таңдай отырып, әр топ өз ақын жазушылары бойынша мағұлмат береді.


    Критерий:


    Хат сұрақ жауап айтады.

    Дискриптор:


    -Тапсырманы оқиды ,айтады.

    -Сұрақтарды талқылайды.





    Сабақтың тақырыбымен мақсатын жариялау




















    Қазақ үйлерде топ аттары жазылған.



    Суреттері берілген.

    Сабақтың ортасы

    28 мин


    Оқулықпен жұмыс:

    Критерий:

    • Мәтінді оқиды ,түсінеді ,мазмұнын айтады.

    • Мәтін . «Бала Абай»

    Дескриптор:

    -Мәтінді тізбектеп, дауыстап және іштей оқиды.

    -Мәтінді сұрақ-жауап талқылайды

    -Мәтіннің мазмұнын айтады.

    Қалыптастырушы бағалау:Сиқырлы шарлар


    «Ақпарат жинау »әдісі

    Сызбаны пайдаланып автор жайлы мәліметтер ұсынады әңгімелейді.





    DrawObject1


    А


    DrawObject3 DrawObject2

    DrawObject4






    Дискриптор:


    -Автор жайында өз білетінін айтады.

    -Өмірі мен шығармашылығы жайында айтады.

    -Автор жайлы өз көзқарасын білдіреді.


    Қалыптастырушы бағалау: « От шашу»


    Автор туралы бейнеролик.

    Мұғалімнің қосымша түсіндірмесі

    • Мұхтар Омарханұлы Әуезов (1897-1961)қазіргі Шығыс Қазақстан обылысы Абай ауданында туған. Қазақтың ұлы жазушысы ,қоғам қайраткері,ғұлама ғалым.Қазақстан ғылым академиясының академигі 1946 жылы филология ғылымдарының докторы ,профессоры.Балаларға арнап Көксерек ,Бала Абай туралы шығармалар жазған.Мұхтар Әуезов Абай туралы «Абай жолы » роман-эпопиясын жазған.Онда Абайдың бүкіл өмір жолы ,балалық шағы жазылған.Қазақтың сол кездегі тұрмыс, салтын баяндаған.

    Қазақтың бас ақыны –Абайдың ( шын аты Ибраһим) Құнанбаев.Одан асқан біз білетін ақын болған жоқ.Сөздің шырайлы,ажарлы болуына ойдың шеберлігі керек.Ұнамды,орындыболуына шыншылдық керек.Мағыналы ,маңызды болуына білім керек.Абайда осы үшеуіде болған.

    Бұрынан білемін Жаңа мәлімет

    Абай Құнанбаевтың Жаңа тақырып

    Шығармаларымен таныс





    Ахмет Байтұрсынұлы


    DrawObject5





    Топпен жұмыс:

    Сурет пен мәтін бойныша жұмыс жасайдыды

    «Балалар философиясы» әдісі.

    Критерий:

    Суретте кімдер бейнеленген деп ойлайсың?

    Мәтінге сүйеніп әжесі мен Абай арасындағы диалог құрастыр.

    1-топ Абайдың әжесі туралы шағын әңгіме жазады.

    2-топ Ана туралы мақал-мәтел жазады,айтады

    3-топ Абайдың балалық шағы туралы сурет салады.

    Дискриптор:

    -Шағын әңгімені сауатты жазады,айтады

    -Әрқайсысы мақал-мәтел ,нақыл сөз айтады,түсіндіреді.

    -Ойларын суретпен жеткізу

    Қалыптастырушы бағалау:

    «DrawObject6 Жүректен жүрекке»





    Сергіту сәті:Асық ату




    Дәптермен жұмыс

    -Абайдың әжесінің аты..

    -Абайдың шешесінің аты..

    Критерий:

    -Шығармадағы кейіпкерлердің атын табады.

    Дискриптор:

    -Қатесіз ,таза жазу.

    -Жазған кейіпкерлері туралы айту.


    Рефлексия:

    Бүгін сабақта сендер не үйрендіңдер?


    Кері байланыс:

    -Мен бүгін сабақта ештеңе тусінбедім.(қызыл түс)

    -Менің сабақта әлі де түсінбеген тұстарым бар. (сары түс)

    -Бүгін мен үшін сабақтың бәрі түсінікті. (жасыл түс)

















    Ықшам сабақтың сабақты жоспарлауға ықпалы

    Түсінгенім:

    -

    -







    Тренер мен әріптестердің кері байланысы :

    -

    -

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    doc
    Бастауыш сынып Сабақ жоспары 3 сынып
    07.04.2021
    482
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Бастауыш сынып мұғалімі Бекбергенова Толғанай Манасбаевна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации