Оқулықпен
жұмыс:
Критерий:
Дескриптор:
-Мәтінді тізбектеп, дауыстап
және іштей оқиды.
-Мәтінді сұрақ-жауап
талқылайды
-Мәтіннің мазмұнын
айтады.
Қалыптастырушы
бағалау:Сиқырлы
шарлар
«Ақпарат жинау
»әдісі
Сызбаны пайдаланып автор жайлы
мәліметтер ұсынады әңгімелейді.

А


Дискриптор:
-Автор жайында өз білетінін
айтады.
-Өмірі мен шығармашылығы
жайында айтады.
-Автор жайлы өз көзқарасын
білдіреді.
Қалыптастырушы бағалау: «
От шашу»
Автор туралы бейнеролик.
Мұғалімнің қосымша
түсіндірмесі
•
Мұхтар Омарханұлы
Әуезов (1897-1961)қазіргі Шығыс Қазақстан обылысы Абай ауданында
туған. Қазақтың ұлы жазушысы ,қоғам қайраткері,ғұлама
ғалым.Қазақстан ғылым академиясының академигі 1946 жылы филология
ғылымдарының докторы ,профессоры.Балаларға арнап Көксерек ,Бала
Абай туралы шығармалар жазған.Мұхтар Әуезов Абай туралы «Абай жолы
» роман-эпопиясын жазған.Онда Абайдың бүкіл өмір жолы ,балалық шағы
жазылған.Қазақтың сол кездегі тұрмыс, салтын
баяндаған.
Қазақтың бас ақыны
–Абайдың ( шын аты Ибраһим) Құнанбаев.Одан асқан біз білетін ақын
болған жоқ.Сөздің шырайлы,ажарлы болуына ойдың шеберлігі
керек.Ұнамды,орындыболуына шыншылдық керек.Мағыналы ,маңызды
болуына білім керек.Абайда осы үшеуіде
болған.
Бұрынан білемін Жаңа
мәлімет
Абай Құнанбаевтың Жаңа тақырып
Шығармаларымен таныс
Ахмет
Байтұрсынұлы

Топпен
жұмыс:
Сурет пен мәтін бойныша жұмыс
жасайдыды
«Балалар
философиясы» әдісі.
Критерий:
Суретте кімдер бейнеленген деп
ойлайсың?
Мәтінге сүйеніп әжесі мен Абай арасындағы диалог
құрастыр.
1-топ Абайдың әжесі туралы шағын
әңгіме жазады.
2-топ Ана туралы мақал-мәтел
жазады,айтады
3-топ Абайдың балалық шағы туралы
сурет салады.
Дискриптор:
-Шағын әңгімені сауатты
жазады,айтады
-Әрқайсысы мақал-мәтел ,нақыл
сөз айтады,түсіндіреді.
-Ойларын суретпен
жеткізу
Қалыптастырушы бағалау:
«
Жүректен
жүрекке»
Сергіту
сәті:Асық
ату

Дәптермен жұмыс
-Абайдың әжесінің
аты..
-Абайдың шешесінің
аты..
Критерий:
-Шығармадағы кейіпкерлердің
атын табады.
Дискриптор:
-Қатесіз ,таза
жазу.
-Жазған кейіпкерлері
туралы айту.
Рефлексия:
Бүгін сабақта сендер не
үйрендіңдер?
Кері байланыс:
-Мен бүгін сабақта ештеңе
тусінбедім.(қызыл түс)
-Менің сабақта әлі де
түсінбеген тұстарым бар. (сары
түс)
-Бүгін мен үшін сабақтың бәрі
түсінікті. (жасыл
түс)
Ықшам сабақтың сабақты жоспарлауға
ықпалы
Түсінгенім:
-
-
Тренер мен әріптестердің кері байланысы
:
-
-
|