Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Мұхтар Әуезов «Бала Абай»
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Пәні: Әдебиеттік оқу |
Мектеп: 133 ЖББМ |
|||
Сынып:3-сынып |
Мұғалімнің аты-жөні: Бекбергенова Толғанай Манасбайқызы |
|||
Күні: |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны : |
||
Сабақтың тақырыбы: |
. Мұхтар Әуезов «Бала Абай» |
|||
Оқу сабақ арқылы қол жеткізетін оқу мақсаттары |
3.2.2.1 Шығарма мазмұны бойынша қолдануға (практикалық)бағалауға және шығармашылыққа негізделген сұрақтар қою және жауап беру
|
|||
Бөлім: |
2.Тыңдалым және оқылым |
|||
Бөлімше: |
2.2 Шығарма мазмұны бойынша сұрақтар қою және жауап беру |
|||
Ортақ тақырыбы: |
Атақты тұлғалар |
|||
Бағалау критерийлері: |
Барлық оқушылар:
Көптеген оқушылар:
Кейбір оқушылар: Абай Құнанбаев туралы білгенін өз бетімен сызбаға түсіреді . Шығармашылық тапсырмалар арқылы қортынды жасап дәлелдейді.
|
|||
Сөздік қор |
Ұлы ақын, Абай жолы, жазушы. |
|||
Құндылықтарды дарыту |
Атақты тұлғалардың шығармаларымен таныса отырып, мәдени, тарихи, рухани құндылықтарын арттыру. |
|||
Пәнаралық байланыстар |
Дүниетану, қазақ тілі. |
|||
АКТ қолдану дағдылары |
Интербелсенді тақта, ғаламтор желісі. |
|||
Бастапқы білім |
Ұлы ақын Абай Құнанбаев балалық шағымен танысады. |
|||
Сабақ барысы |
||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
|
Ресурстар |
||
Сабақтың басы 5-мин. |
Ой түрткі. Біз бақытты баламыз Біз балдырған баламыз Шаттық әнге саламыз Қосып алып сандарды, Жазу жаза аламыз, Біз бақытты баламыз. Әнші ,биші балақан Біз өнерлі балапан. Ән саламыз ,билейміз Жайнап өскен гүлдейміз. Жайнап өскен гүлдейміз. Ойнап туған даламыз, Ортақ думан қаламыз. Туған жерден нәр алып, Өнер қуған баламыз. «Біз бақытты баламыз»әнін орындап сабақты бастау (бейнеролик) -Жарайсыздар ,балалар! -Осындай көтеріңкі көңіл күймен әдебиеттік оқу сабағымызды бастаймыз.
«Бинго» әдісімен 3-топқа бөлемін.
1-топАбай ауылы 2-топ Мұхтар ауылы 3-топ Ахмет ауылы Оқушылыра өлең шумақтары арқылы,өз тобына барып отырады.
«Ашық хат әдісі» -Хаттарды таңдай отырып, әр топ өз ақын жазушылары бойынша мағұлмат береді.
Критерий:
Хат сұрақ жауап айтады. Дискриптор:
-Тапсырманы оқиды ,айтады. -Сұрақтарды талқылайды.
Сабақтың тақырыбымен мақсатын жариялау
|
Қазақ үйлерде топ аттары жазылған.
Суреттері берілген. |
||
Сабақтың ортасы 28 мин
|
Оқулықпен жұмыс: Критерий:
Дескриптор: -Мәтінді тізбектеп, дауыстап және іштей оқиды. -Мәтінді сұрақ-жауап талқылайды -Мәтіннің мазмұнын айтады. Қалыптастырушы бағалау:Сиқырлы шарлар
«Ақпарат жинау »әдісі Сызбаны пайдаланып автор жайлы мәліметтер ұсынады әңгімелейді.
А
Дискриптор: -Автор жайында өз білетінін айтады. -Өмірі мен шығармашылығы жайында айтады. -Автор жайлы өз көзқарасын білдіреді. Қалыптастырушы бағалау: « От шашу» Автор туралы бейнеролик. Мұғалімнің қосымша түсіндірмесі • Мұхтар Омарханұлы Әуезов (1897-1961)қазіргі Шығыс Қазақстан обылысы Абай ауданында туған. Қазақтың ұлы жазушысы ,қоғам қайраткері,ғұлама ғалым.Қазақстан ғылым академиясының академигі 1946 жылы филология ғылымдарының докторы ,профессоры.Балаларға арнап Көксерек ,Бала Абай туралы шығармалар жазған.Мұхтар Әуезов Абай туралы «Абай жолы » роман-эпопиясын жазған.Онда Абайдың бүкіл өмір жолы ,балалық шағы жазылған.Қазақтың сол кездегі тұрмыс, салтын баяндаған. Қазақтың бас ақыны –Абайдың ( шын аты Ибраһим) Құнанбаев.Одан асқан біз білетін ақын болған жоқ.Сөздің шырайлы,ажарлы болуына ойдың шеберлігі керек.Ұнамды,орындыболуына шыншылдық керек.Мағыналы ,маңызды болуына білім керек.Абайда осы үшеуіде болған.
Бұрынан білемін Жаңа мәлімет Абай Құнанбаевтың Жаңа тақырып Шығармаларымен таныс
Топпен жұмыс: Сурет пен мәтін бойныша жұмыс жасайдыды «Балалар философиясы» әдісі. Критерий: Суретте кімдер бейнеленген деп ойлайсың? Мәтінге сүйеніп әжесі мен Абай арасындағы диалог құрастыр. 1-топ Абайдың әжесі туралы шағын әңгіме жазады. 2-топ Ана туралы мақал-мәтел жазады,айтады 3-топ Абайдың балалық шағы туралы сурет салады. Дискриптор: -Шағын әңгімені сауатты жазады,айтады -Әрқайсысы мақал-мәтел ,нақыл сөз айтады,түсіндіреді. -Ойларын суретпен жеткізу Қалыптастырушы бағалау: « Жүректен жүрекке» Сергіту сәті:Асық ату Дәптермен жұмыс -Абайдың әжесінің аты.. -Абайдың шешесінің аты.. Критерий: -Шығармадағы кейіпкерлердің атын табады. Дискриптор: -Қатесіз ,таза жазу. -Жазған кейіпкерлері туралы айту. Рефлексия: Бүгін сабақта сендер не үйрендіңдер? Кері байланыс: -Мен бүгін сабақта ештеңе тусінбедім.(қызыл түс) -Менің сабақта әлі де түсінбеген тұстарым бар. (сары түс) -Бүгін мен үшін сабақтың бәрі түсінікті. (жасыл түс) Ықшам сабақтың сабақты жоспарлауға ықпалы Түсінгенім: - - Тренер мен әріптестердің кері байланысы : - - Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |