05.12.2017 ж. Әдебиеттік оқу
|
Пәннің аты: Әдебиеттік оқу |
Уақыты: 1455-1535 |
Кабинет: №1 |
Мұғалім: Ешжанова Г.С. |
||
|
Сабақтың атауы |
Мұхтар Әуезов. Жетім |
||||
|
Мақсаты Күтілетін нәтиже Сабақтың жабыдығы Түрі |
Білімділігі: М. Әуезовтің
шығармашылығы жайлы мәлімет бере отырып, әңгімені мәнерлеп оқып,
мазмұнымен
таныстыру.
Дамытушылығы: Оқиғаны
елестетіп, жүрекпен жете сезіну қабілетін және өзіндік ойын
айтып,
Тәрбиелілігі: Табиғат пен адам
баласының арасындағы байланысты салыстыра отырып, мейірімділікке,
әлсізді қорғауға үйрету,
тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: аралас
сабақ.
Сабақтың әдісі: әңгімелеу,
топпен жұмыс, сатылай кешенді
талдау. Көрнекілігі: М. Әуезов суреті, мәтінге байланысты материалдар. |
||||
|
Психологиялық ахуал |
Ана тілім -
айдыным,
Үй тапсырмасын
сұрау. Ұйымдастыру кезеңі. Оқушыларды таңдаған түстеріне орай топқа бөлемін.
Қызыл – белсенділік пен өмірдің, күш- қуаттың түсі. Бұл түсті батыл, табанды, ерік- жігерлі адамдар ұнатады. Олар алдынан кезіккен қандай кедергіден де қорықпайды.
Сары – жылу мен жарықтың түсі. Сары түс белсенді, өте көпшіл, достыққа берік, еркіндікке талпынған адамдар.
Жасыл – тыныштық пен тұрақтылықтың түсі. Бұл адамдар жұмысқа беріле кірісіп, барлық күш жігерін жұмсайды.
Көк – адамдар арасындағы қарым- қатынасты ең жоғары бағалайды. Олар зұлымдықты, сатқындықты ұнатпайтын ақ тілекті жандар.
Ақ – шаттықтың түсі. Ақ түсті ұнататындар өте әсершіл және қызба келеді. Тез еліктегіш, өзінің ықпалына жеңіл беріледі.
|
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
|||
|
Қызығушылықты ояту |
ІІ. Мағынаны
тану.
1. «Көксерек»
фильмінен, «Абай жолы» кітаптарының суреттері көрсетіледі. Авторы
сұралады
- М. Әуезов кім? 2 -
3 сыныптарда қандай шығармаларымен таныстық?
2. М. Әуезов туралы
әңгімелеу.
3.«Ой бөлісу».
4. «Балалар үйі»
туралы суреттер арқылы түсіндіру.
5. Оқулықпен
жұмыс.
6. Сұрақтарға жауап
беру.
7. Берілген жоспарды
әңгіме мазмұнына қарай ретімен айту.
8. Шығармашылық
сұрақ - тапсырма.
9. Дәптермен
жұмыс. Сергіту сәті
Қызыл – «түзу тұр» дегенім Сары – «шапалақ ұр» дегенім Жасыл – «орныңан жүр» дегенім Оқушылар сергітуді бірнеше рет қайталайды
|
||||
|
Мағынаны тану |
|||||
|
Ой толғаныс |
ІІІ. Ой толғау. «Жетім» мәтініне сатылай кешенді талдау
жүргізу. «Бал балалық» тақырыбына салған суреттері көрсетіледі.
|
||||
|
Үйге тапсырма |
Мәтінді жоспар бойынша әңгімелеу.
|
Күнделіктеріне жазып беремін |
|||
|
Бағалау
|
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын толтырады. |
|||
|
Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
|||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Мұхтар Әуезов. Жетім
Мұхтар Әуезов. Жетім
05.12.2017 ж. Әдебиеттік оқу
|
Пәннің аты: Әдебиеттік оқу |
Уақыты: 1455-1535 |
Кабинет: №1 |
Мұғалім: Ешжанова Г.С. |
||
|
Сабақтың атауы |
Мұхтар Әуезов. Жетім |
||||
|
Мақсаты Күтілетін нәтиже Сабақтың жабыдығы Түрі |
Білімділігі: М. Әуезовтің
шығармашылығы жайлы мәлімет бере отырып, әңгімені мәнерлеп оқып,
мазмұнымен
таныстыру.
Дамытушылығы: Оқиғаны
елестетіп, жүрекпен жете сезіну қабілетін және өзіндік ойын
айтып,
Тәрбиелілігі: Табиғат пен адам
баласының арасындағы байланысты салыстыра отырып, мейірімділікке,
әлсізді қорғауға үйрету,
тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: аралас
сабақ.
Сабақтың әдісі: әңгімелеу,
топпен жұмыс, сатылай кешенді
талдау. Көрнекілігі: М. Әуезов суреті, мәтінге байланысты материалдар. |
||||
|
Психологиялық ахуал |
Ана тілім -
айдыным,
Үй тапсырмасын
сұрау. Ұйымдастыру кезеңі. Оқушыларды таңдаған түстеріне орай топқа бөлемін.
Қызыл – белсенділік пен өмірдің, күш- қуаттың түсі. Бұл түсті батыл, табанды, ерік- жігерлі адамдар ұнатады. Олар алдынан кезіккен қандай кедергіден де қорықпайды.
Сары – жылу мен жарықтың түсі. Сары түс белсенді, өте көпшіл, достыққа берік, еркіндікке талпынған адамдар.
Жасыл – тыныштық пен тұрақтылықтың түсі. Бұл адамдар жұмысқа беріле кірісіп, барлық күш жігерін жұмсайды.
Көк – адамдар арасындағы қарым- қатынасты ең жоғары бағалайды. Олар зұлымдықты, сатқындықты ұнатпайтын ақ тілекті жандар.
Ақ – шаттықтың түсі. Ақ түсті ұнататындар өте әсершіл және қызба келеді. Тез еліктегіш, өзінің ықпалына жеңіл беріледі.
|
Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді. |
|||
|
Қызығушылықты ояту |
ІІ. Мағынаны
тану.
1. «Көксерек»
фильмінен, «Абай жолы» кітаптарының суреттері көрсетіледі. Авторы
сұралады
- М. Әуезов кім? 2 -
3 сыныптарда қандай шығармаларымен таныстық?
2. М. Әуезов туралы
әңгімелеу.
3.«Ой бөлісу».
4. «Балалар үйі»
туралы суреттер арқылы түсіндіру.
5. Оқулықпен
жұмыс.
6. Сұрақтарға жауап
беру.
7. Берілген жоспарды
әңгіме мазмұнына қарай ретімен айту.
8. Шығармашылық
сұрақ - тапсырма.
9. Дәптермен
жұмыс. Сергіту сәті
Қызыл – «түзу тұр» дегенім Сары – «шапалақ ұр» дегенім Жасыл – «орныңан жүр» дегенім Оқушылар сергітуді бірнеше рет қайталайды
|
||||
|
Мағынаны тану |
|||||
|
Ой толғаныс |
ІІІ. Ой толғау. «Жетім» мәтініне сатылай кешенді талдау
жүргізу. «Бал балалық» тақырыбына салған суреттері көрсетіледі.
|
||||
|
Үйге тапсырма |
Мәтінді жоспар бойынша әңгімелеу.
|
Күнделіктеріне жазып беремін |
|||
|
Бағалау
|
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
|
Бағалау парақшасын толтырады. |
|||
|
Кері байланыс |
|
Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады |
|||
шағым қалдыра аласыз















