Мұхтар Әуезов "Көксерек" әңгімесі

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Мұхтар Әуезов "Көксерек" әңгімесі

Материал туралы қысқаша түсінік
Қысқа мерзімді жоспар мұғалімдерге өте тиімді әдіс-тәсілдерді алуға мүмкіндік береді
Материалдың қысқаша нұсқасы











Қ.Әбдіғұлоа атындағы №34 орта мектеп-гимназиясы

Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары





Пән мұғалімі: Даубаева Жадыра Карагайчикызы

















Қ.Әбдіғұлоа атындағы №34 орта мектеп-гимназиясы

Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары

Сабақтың тақырыбы: Мұхтар Әуезов «Көксерек» әңгімесі

Бөлім

Балалар мен үлкендер бөлімі

Педагогтің Т.А.Ә

Даубаева Жадыра Карагайчикызы

Күні:

17.10.2024

Сынып: 7 «В»

Қатысушылар саны: 23



Қатыспағандар саны -

Сабақтың тақырыбы:

Мұхтар Әуезов «Көксерек» әңгімесі

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

7.1.1.1 Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау.

Сабақ мақсаты:

Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдайды.



Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурс

Сабақтың басы

5 мин

Ұйымдастыру кезеңі

Білім алушылармен амандасу

Сыныпты түгендеу


Психологиялық ахуал қалыптастыру

Мұғалім оқушыларға жағымды атмосфера қалыптастыру мақсатында «Өзіндік таным» әдісін жүргізу

Нұсқаулық:

«Менің оқыған шығармам...» деп ары қарай кез-келген оқыған бір шығармасын атайды.


Топқа бөлу

Сынып тізіміндегі реттілігі бойынша www.random.org онлайн қосымшасы арқылы оқушыларды топқа бөлу.


Мұғаліммен амандасады

Кезекші сынып туралы мәлімет береді


Оқушылар мұғалім нұсқаулығы бойынша орындайды, өз ойымен бөліседі.



Мұғалім нұсқаулығы бойынша топқа бөлінеді.


Мұғалім: Оқушылардың белсенділігін арттыратын ынталандыру сөздер:


Жарайсың!

Керемет!


Презентация











www.random.org онлайн қосымшасы

Сабақтың ортасы

8 мин

Өткен сабақты пысықтау

WhatsApp желісіне ортақ чатқа wordwall платформасының сілтемесі жіберіледі. «Сәйкестендіру» әдісі арқылы тапсырмаларды жекелей орындайды.



Жаңа тақырыпты түсіндіру

Оқушылардың зейінін жаңа тақырыпқа шоғырландыру мақсатында Mind Map «Интеллект карта» әдісін қолдану.

Әрекеттер:

  1. Шығарманың мазмұнын жеңілдету үшін интеллект картасын құрастырудың маңызын түсіндіру.

Нұсқаларын көрсету

  1. Топтарға шығарманы талдату.

  2. Шығармадағы ең негізгі ұғымдарды интеллект карта түрінде бейнелету.



Ұялы телефонда тапсырмаларды орындайды

ЖТ жеке жұмыс

С нәтиже, жылдамдық,

Қызығушылық



Сабақтың тақырыбын,мақсатын болжайды.

ЖТ сыныптық, жеке жұмыс

Ноутбук:

Автоматтандырылған жүйеде бағаланады. Қатесіз орындаған оқушыға 1 балл





Мұғалім: оқушылардың белсенділігін арттыратын ынталандыру сөздер:

Жақсы, тағы қосатындарыңыз бар ма?

Ұялы телефон


Интеллект карта

Практикалық бөлім 20 мин







































































Сабақтың соңы 7 мин


Жаңа тақырып бойынша берілген шығарманы кешенді талдату мақсатында композицияны тұтастан бөлшекке талдату, ондағы маңызды эпизодты анықтауы үшін, кесте ұсыну.


Шығармадан үзінді

Маңызды эпизод екеніне 3 дәлел келтір

3 дәлелге 3 факті келтір


1

2

3




Жаңа тақырып бойынша берілген эпизодты талдату мақсатында «Пазлдарды құрастыру» әдісін жүргізу. Тірек сөздерді пазл түрінде тарату. Жұмыстың нәтижесінде шығарманың бір эпизоды яғни, «Көксеректің мінезі» пазл әдісі арқылы жинақталуы керек.





















Шығарманы толық жан-жақты талдау үшін «Кубизм» әдісін қолдану.



Әр оқушы берілген өлең жолдарын қарапайым графикалық түрде бейнелейтін кескіндермен өлеңді сурет түрінде бейнелеп шығады.



3. Үлгі боларлық қорытынды. Оқыған өлеңнен келешекте қажет болатын маңызды қорытынды шығаруға бола ма?






Кері байланыс

Оқушыларға стикер тарату, «Сөйлемді аяқта» әдісі арқылы стикерді тақтаға жапсырады, кері байланыс орнату



I топ

II топ

III топ

132-бет оқулықтғы берілген үзіндіні талқылайды, кестеге салады

ЖТ топтық жұмыс

БТ талдау, жинақтау, қолдану






Жұптар пазлда жазылған тірек сөздерді ретілікпен орнылыстырып, композицияны құрастырады.

1 Жетілмеген тіс

2 Көксерек

3 Арлан

4 Қара ала төбет

5 Қара көк

6 Күдірейген жота

7 Садақ оғындай



Жұптар дәптерлерімен алмасады, ұсынылған дұрыс жауабымен тексереді.

БТ талдау, жинақтау, қолдану

Оқушылар талдау барысында өзі күтпеген, бұрынғы ұғымдарға қарсы тұрған ақпаратты анықтайды, өзіне жаңалық болған ақпаратты дәптерлеріне жазады, пікірін айтады, қорытынды шығарады.

БТ талдау, жинақтау, қолдану





Жеке шығармашылық жұмыс


















Өздеріне жақын сөйлемді таңдап, айтылған ойды жалғастырып, стикерге жазады, жинаған балын жазып, тақтада тұрған балл көрсеткіштерінің тұсына жапсырады


Дескриптор:

- шығармадан үздік эпизодты анықтайды;

-3 дәлел келтіреді;

-3 дәлелді 3 фактімен дәйектейді.


Балл-3








Дескриптор:

-Берілген тірек сөздерді ретімен орналастырады

-Композициясын құрайды


Балл-2






















Дескриптор:

- берілген сұраққа жауап береді;

-негізгі ойын бір сөйлеммен білдіреді

-келешекте қажет болатын маңызды қорытынды шығарады;

-сауатты жазады.


Балл-4


















Тақтада тұрған балл көрсеткіштерінің тұсына стикерлердің жапсырылуы арқылы білім сапасының диаграммасы шығады.

Презентация







































































Презентация


Стикер




10 9 8 7 6


5 Балл көрсеткіші













Үйге тапсырма


Өлеңді жаттау


Оқушылар осымен сабағымыз аяқталды. Сау болыңдар!


-мен мынаны білдім....

-маған қызық болғаны..

-маған қиын болғаны...

-менің ойым мынадай...

-мен мынаны жасадым..

-мынаған таң қалдым...

-мынау қолымнан келеді...

-мен мынаны жасағым келеді.....



Электронды журналдан үй тапсырмасы мен білім бойынша алған бағаларын көреді.








Тексерілді: ________

Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
26.02.2025
117
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі