Мұрат Мөңкеұлы "Сарыарқа"

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Мұрат Мөңкеұлы "Сарыарқа"

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдер мен машықкерлерге
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі

«М.О.Әуезов атындағы педагогикалық колледжі» ҚМКҚ




Сабақ жоспары

Қазақ әдебиеті

Тақырыбы: Мұрат Мөңкеұлы «Сарыарқа» өлеңі






Іс-тәжірибе базасы: №202 жалпы орта мектебі.

Әдіскер: .........Нурпейсова.Е.Б

Пән мұғалімі: ...........Кенесова Л

Машықкер: ..............Шаментай Диана

Сыныбы: 8 «Ә»

Күні: 30.10.2020 ж

Баға____________











2020 жыл

Қысқа мерзімді сабақ жоспары


Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

Мектеп:№202 ЖОББМ КММ

Күні: 30.10.2020ж

Машықкердің аты-жөні: Шаментай Диана Ерболатқызы

Сынып: 8 «Ә»

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Мұрат Мөңкеұлы «Сарыарқа» өлеңі

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары


8.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді өз көзқарасын дәлелдеу үшін орынды қолдану.


Сабақ мақсаттары






Барлық оқушылар орындай алады: көркем шығармалардан үзінділерді талдай алады;

Көпшілік оқушылар орындай алады:шығарма үзінділерін талдай отырып, өз көзқарасын дәлелдейді.

Кейбір оқушылар орындай алады: көркем шығармадан автор көзқарасын аша отырып, шығарманың идеясын анықтайды.

Тілдік мақсаттар

Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: ақиқат, туған жер, ел, отаршылық, көш, билік, тақырып, идея,



Диалог және жазылым үшін қажетті сқз тіркестері: ел едік, ел үшін, шұрайлы жер, қоныс, атамекен.


Талқылауға арналған сұрақтар:

  • Мұрат Мөңкеұлы қай кезеңнің өкілі?

  • Ақынның қандай шығармаларын білесің?


Құндылықтарға баулу

Өзіне және айналадағы адамдарға құрмет, ынтымақтастық.

Пәнаралық байланыс

Қазақ тілі, қазақстан тарихы

Алдыңғы оқу


Мұрат Мөңкеұлы

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы





























Сәлемдесу!

«Шеңбер бойынша әңгімелесу» әдісі арқылы оқушылар бір-біріне жақсы тілектер айтады.

Топқа бөлу.

Шеңбер бойынша әңгімелесіп болған соң, сыныптағы барлық оқушы үстелге келіп, өздеріне ұнайтын суреттерін таңдау арқылы топтарға бөлінеді.

1-суретті таңдаған оқушылар «Сарыарқа», 2-суретті таңдаған оқушылар «Қыран», 3-суретті таңдаған оқушылар «Тәуелсіздік» тобына барады.

І топ: Сарыарқа

ІІ топ: Қыран

ІІІ топ: Тәуелсіздік

Үй тапсырмасын сұрау.

«Сұрақты қағып алу» әдісі арқылы өткен сабақты сұрау.

Сұрақтар:

  1. Мұрат Мөңкеұлы кім?

  2. Мұрат Мөңкеұлы қай кезеңнің өкілі?

  3. Ақын кімнің қолында тәрбиеленген?

  4. Ақынның шәкірті?

  5. Ақын қандай айтыскер ақындарды жеңіп шықты?

  6. Ақынның қандай шығармаларын білесің?

  7. Ақынның қандай шығармалары діни аңыздарға негізделген?

  8. Ақынның шығармалары қандай жинақтарда жарияланған?

Дескриптор:

  • Сұрақтарға жауап береді

  • Өз қозқарасын дәлелдейді

Қызығушылықты ояту.

Тақтадағы оркестр, ұлттық аспап, күй сөздерінің мағынасын ашады.

Құрманғазының «Сарыарқа» күйін тыңдап, күй мазмұнын ашады.























Сабақтың ортасы:

































3-тапсырма.

5 мин


«Сөз өнері»


































Мұрат Мөңкеұлының «Сарыарқа» өлеңін аудиотаспадан тыңдату.


1-тапсырма.

«INSERT» әдісі бойынша кестені толтырады.







Дескриптор:

  • Сабақтың тақырыбына болжау жасайды;

  • Өлеңді толықтыңдап, кестені толтырады.



2-тапсырма

Топтық жұмыс.

«Сарыарқа» өлеңінің мазмұнын ашу.


1-топ

  1. Өлең жолдарындағы жер-су атауларын «Т» кестесіне салып жазыңдар.

Тарихи атаулар/Қазіргі атаулар

  1. Өлең жолдарындағы автор көзқарасындағы құндылықтар не екенін атап беріңіз.

Дескриптор:

  • Өлең жолдарынан жер-су аттарын таба алады;

  • Автор көзқарасындағы құныдылқтарды атап береді.


2-топ

  1. Өлеңдегі тарихи тұлғалардың есімдерін тауып жазыңыз. Олар туралы қысқаша мәлімет беріңіз.

  2. Өлеңнің басты идеясын ашатын мақал-мәтелдер жазыңыз.


Дескриптор:

  • Шығармадағы тарихи тұлғаларды тауып, олар туралы мәлімет береді;

  • Шығарманың басты идеясын ашатын мақал-мәтелдерді жазады.


3-топ

  1. Өлең жолдарында кездесетін көркемдегіш құралдарды тауып жазыңыз.

  2. Өлеңде айтылған ойлардың өміршеңдігіне баға беріп, өз ойларыңызды толғау түрінде айтып беруге тырысыңыздар.


Дескриптор:

  • Өлең жолдарындағы көркемдегіш құралдарды таба алады;

  • Өлеңдегі ойлардың өміршеңдігіне баға береді;

  • Өз ойларын толғау түрінде айтып береді.


3-тапсырма.


Ақтамберді мен Мұрат жырларының тақырыбына мән бере отырып , салыстыра талдаңдар.




Дескриптор:

- Ақтамберді мен Мұрат жырларының тақырыбын анықтайды;

- Кестеге салыстырып талдап жазады.



4-тапсырма.

«Конверттегі сұрақтар» әдісі.


Оқушылар шығарма бойынша негізгі сұрақтар дайындайды. Әр оқушы бір сұрақтан. Мұғалім конверттегі сұрақтарды араластырып, оқушыларға таратады. Оқушылар екі минуттың ішінде сұрақтың жауабын және өзінің атын жазады.

Мұғалім конвертті ашып бірнеше жауапты дауыстап оқиды, сынып қаншалықты дұрыс екенін талқылайды.

Мысалы:

  • Өлеңде тарихи шындықты автор қалай сипаттады?

  • Автордың туған жеріне, оның тағдырына деген сезімі қаншалықты шынай жырланды?




























































Сабақтың соңы

5 минут

Сабақтың соңында мақсатқа оралып, сабақты қорыту.

«Галерияда ой шарлау» стратегиясы

Оқушылар бүгінгі сабақтан әр тапсырма бойынша білгендерін парақтарға жазады. Парақтарды жұбымен алмасып оқиды. Бағалау критерийлеріне сүйеніп, өзара бағалау жүргізеді. Бағалаудан соң сынып жұмыстарын «Галерияға» іледі. Бәрі бір-бірінің жұмысымен танысып, астына коментарий жазып кетеді.

Барлығы болған соң. Әркім өз жұмысына қайта алады. Жұмысына жазылған коментарийлерді оқып, келісетін/келіспейтінін топта ауызша айтып, өзін-өзі бағалайды.



«Галерияда ой шарлау» стратегиясы

Әртүрлі парақтар



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
03.12.2020
897
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі