Мұрат Мөңкеұлы "Сарыарқа". 8 сынып (Қысқа мерзімді жоспар)

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Мұрат Мөңкеұлы "Сарыарқа". 8 сынып (Қысқа мерзімді жоспар)

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңартылған білім мазмұны бойынша қысқа мерзімді жоспар
Материалдың қысқаша нұсқасы

Күні:

Мұғалімнің аты- жөні: Нурбаева Айнур

Пәні: Қазақ әдебиеті

Сынып: 8

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Бөлім

Көркем әдебиет және эпикалық сарын

Сабақтың тақырыбы:

Мұрат Мөңкеұлы «Сарыарқа» өлеңі

Оқу мақсаттары

8.Т/Ж1- Әдеби шығарманың жанрына байланысты нақыл сөздердің тақырыбы мен идеясына талдау жасау.

Сабақ мақсаттары

Оқушылардың барлығы орындай алады: Өлеңнің мазмұнын, жанрын, тақырыбы мен идеясын анықтайды.

Оқушылардың көпшілігі орындай алады:Анықталған жанрына, сюжеттік желісіне талдау жасайды.

Оқушылардың кейбірі орындай алады: Дәлелдер келтіреді.

Бағалау критерийлері

Өлеңнің мазмұнын біледі.

Өлеңнің жанрын анықтайды.

Сюжетін ажыратады.

Дәлелдер келтіреді.

Тілдік мақсаттар

Жырау, қиян, адыра қалу, еңсеу, кәуір, алқара кіс, сылқымдық,керіш

Құндылықтарды дарыту

«Мәңгілік ел» жалпы қоғамдық құндылығы:

  • тіл мен мәдениет;

  • өмір бойы білім алу;

  • топта мүшесі ретінде жүктелген жауапкершілікті сезіну;

  • топтық және жұптық жұмыста ынтымақтастықпен жұмыс жасау

Аталған құндылықтар сабақ тақырыбы арқылы оқушыларлың топтаса және жеке отырып жұмыс жасаулары, сын тұрғысынан ойлау білу, ақпаратты өңдей білу, өзіндік көзқарасын дәлелдей алу дағдылары негізінде жүзеге асады.

Пәнаралық байланыс

Қазақ тілі, өзін- өзі тану, тарих

Алдыңғы білім

Мұрат Мөңкеұлы «Үш қиян» толғауын өңдеу.

Сабақтың барысы:

Сабақтың кезеңдері

Сабақта жоспарланған іс-әрекеттер

Ресурстар

Сабақтың басы


Ұйымдастыру кезеңі

Психологиялық ахуал.

Оқушылар шеңбер бойымен тұрғызу, «Мақал- мәтел» ойынын ойнату. Әр оқушы 1- ден, 7-ге дейін санайды, жеті саны келген оқушы мақал- мәтел айтады.


Үй тапсырмасын сұрау.

Білу

«Кубизм» стратегиясы бойынша үй тапсырмасын пысықтау.

1.Мұрат туралы не білдіңдер?

2.Жыраудың қандай шығармаларын білесің?

3. «Үш қиян» толғауының тақырыбы мен идеясы қандай?

4.Перифраз дегеніміз не?

5.Психологиялық параллелизм дегеніміз не?
6.Теңеу дегеніміз не дегеніміз не?

7.Эпитете дегеніміз не?

Дескриптор:

-сұрақтарға жауап береді;

-өз көзқарастарын дәлелдейді;


Сабақтың ортасы























Түсіну

Оқушылар тақтада ілініп тұрған суреттерге қарап, оркестр, ұлттық аспап, күй сөздерінің мағынасын ашады. Содан кейін Құрманғазының «Сарыарқа» күйін тыңдап, жұпта күй мазмұнына болжау жасайды.

Қабілеті жоғары оқушылар бұл күйде көрініс тапқан картиналардың не туралы екенін айтуы мүмкін. «Аудиокітаптан» Мұрат Мөңкеұлы «Сарыарқа» өлеңін тыңдату.

1-тапсырма:Оқушылар «ІNSERT» жұмыс жасайды.

V

«Мен білемін»

-

«Мен үшін түсінік-

сіз»

+

«Мен үшін жаңа ақпарат»

?

«Мені таңғалдырды»






Дескриптор:

- сабақ тақырыбына болжау жасайды;

-өлеңді тыңдайды, кестені толтырады;


Талдау

Топтық жұмыс

Мұрат Мөңкеұлының «Сарыарқа» өлеңінің үзінділерге бөліп оқу

І топ: Жеке жұмыс

ІІ топ: Жұппен жұмыс

ІІІ топ: Топпен жұмыс

Дескриптор:

- шығарма мазмұнымен танысады;

шығарма сюжетіне құрылымындағы ерекшеліктерге түсінік береді;


Жинақтау

Бақылау диктант «Сөзмаржан»

Дескриптор:

-сауатты жазады;

-сөздік жұмысын жүргізеді


Сергіту сәті: «Диалогтік ертегі» құрастыру

Қолдану

ҚБ

Ақтамберді жырларының тақырыбы, идеясы

Мұрат шығармаларының тақырыбы, идеясы




Дескриптор:

-тақырыбы мен идеясын анықтайды;

-жырауларды салыстырып, кестені толтырады;

Өзін- өзі бағалау

Үйге тапсырма: Мұрат Мөңкеұлының «Сарыарқа» өлеңін мәнерлеп оқу.

Құрманғазы «Сарыарқа» күйі

https://www.youtube.com/watch?v=juoeZmu1JCU


Сабақтың соңы



Кері байланыс: «Шығу билеті»

-Бүгін не үйрендіңдер?

-Тағы не білгілерің келеді?




Саралау – Сіз қосымша

көмек көрсетуді қалай

жоспарлайсыз? Сіз

қабілеті жоғары

оқушыларға тапсырманы

күрделендіруді қалай

жоспарлайсыз?

Қосымша көмек қажет ететін оқушыларға жұппен, жұмыс барысында бағыттап отырамын;

Қабілетті жоғары оқушылардан жоғары дәрежелі сұрақтарға жауап аламын;

«Кубизм» әдісі арқылы білімін жинақтау, жетекші сұрақтар арқылы негізгі ақпаратты анықтайды; «Джигсо» әдісі бойынша шығарманың тақырыбы мен идеясын біледі;

ҚБ тапсырмасын орындау барысында көтерілген мәселені анықтап дәлелдейді; кері байланыс оқушының білім алуын, шешім қабылдай білу дағдысын қалыптастырады.

Пəнаралық байланыс

Қауіпсіздік жəне еңбекті

қорғау ережелері

АКТ-мен байланыс

Құндылықтар

дағы

байланыс


Қазақ әдебиеті,

Өзін- өзі тану, тарих

Бағалау-

Оқушылардың

үйренгенін тексеруді

қалай жоспарлайсыз?

Әр оқушының мақсатына жеткендігін анықтау үшін бағалау критерийлері мен дескрипторлар қолданылады.

Қошеметтеу, кері байланыс,

арқылы оқушылардың өзін-өзі реттеуі, өзін- өзі бағалауында оқушылардың оқу жетістіктері айқын байқалады.

Рефлексия

Сабақ / оқу

мақсаттары

шынайы ма?

Бүгін оқушылар

не білді?

Сыныптағы ахуал

қандай болды?

Мен жоспарлаған

саралау шаралары

тиімді болды ма?

Мен берілген

уақыт ішінде

үлгердім бе? Мен

өз жоспарыма

қандай түзетулер

енгіздім жəне

неліктен?


Қорытынды бағамдау

Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1.

2.

Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1.

2.

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды

жетілдіруге көмектесетін не білдім?




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
04.02.2019
17453
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі