САБАҚ: қазақ әдебиеті | Мектеп: №14 орта мектебі |
Күні: 12.04.18 | Мұғалімнің аты-жөні: Айдарбекова Айгүл Бахировна |
Сынып: 8 | Қатысқан оқушылар саны: 9 | Қатыспағандар: |
Сабақтың тақырыбы | Мұрат Мөңкеұлы «Үш қиян» толғауы |
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары | Т\Ж 8.1.2.1 Әдеби шығарманың идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан ашу |
| Барлық оқушылар: Шығарманың мазмұнын оқу арқылы идея мен пафосын ұлттық құндылықтар тұрғысынан түсіну;Көпшілік оқушылар: Әдеби шығарманың идеясын анықтай отырып , ұлттық мүддені білдіретін идея мен пафосын талдау;Кейбір оқушылар: Толғауда көтерілген мәселелерді қазіргі күнмен байланыстыра айту. |
Бағалау критерийлері | 1. Шығарманың мазмұнын талдайды, идеясын ашады2. Шығарманың пафосын талдайды3.Көтерілген мәселелерді өмірмен байланыстырады
|
Ойлау дағдылары | Түсіну, қолдану, талдау |
Тілдік мақсаттар | Оқушылар : шығарманың идеясын ашады, ұлттық пафос туралы біліп талдайды, көтерілген мәселені анықтайдыПән лексикасы және терминология : қиян, ауылнай, қоспақ, бура, нармаяДиалог және жазылым үшін қажетті сөз тіркестер: Менің ойымша... себебі.. былай дәлелдеймін... |
Құндылықтар | Туған жерге тағзым етуге баулу |
Осыған дейін меңгерілген білім | Мұрат Мөңкеұлының өмірбаянына байланысты сұрақтарды «зымыран сұрақ» әдісі арқылы қайталау |
Жоспар |
Жоспарланатын уақыт | Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер (төменде келтірілген жазбаларды жоспарланған әрекеттермен алмастырыңыз) | Дереккөздер |
Сабақтың басы 2мин
| Ұйымдастыру кезеңі.Психологиялық ахуал. «Тұрғындар мен үйлер» әдісі арқылы топқа бөлу
1-тапсырма: Берілген үзіндіні талдап, идеясын ашыңыз.Жұптық жұмыс «Ойлан, бірік, бөліс» әдісі арқылыДескриптор:1.Толғауды талдайды2.Идеясын ашады
Үзінді Еділді тартып алғаны —Етекке қолды салғаны.Жайықты тартып алғаны –Жағаға қолды салғаны.Ойылды тартып алғаны –Ойдағысы болғаны.Маңғыстаудың үш түбекОны дағы алғаны.Үргеніш пен БұхарғаАрбасын сүйреп барғаны,Қоныстың бар ма қалғаны?!Мал менен басты есептеп,Баланың санын алғаны —Аңғарсаңыз, жігіттер,Замананы тағы даБір қырсықтың шалғаны!Замана қайтіп түзелсін:Қоңсыдан туған би болды,Бұ сықылды күй болды,Көрген жұртқа таң болды.Азамат ердің баласыАйдарына малы жоқ,Топ көрерге зар болды.Қара кісі хан болды,Қоспақтан туған қортықшаҚатарға шығып нар болды.Асылзада баласы,Дәулеті кетіп қолынан,Қоңсысына құл болды.Асылсыздың баласы,Ақшасына сүйеніп,Айтқан сөзі пұл болды.Замананың адамы,Заманың мұндай сұм болды!
| Келесі қысқартуларды қолданыңыз:МН =Мұғалімге арналған нұсқаулық МЖ = Мұғалім жасағанӨД = өзге дерек көздері
|
Сабақтың ортасы 25
Сабақтың соңы
| 2-тапсырма Толғауда көтерілген мәселені бүгінгі күнмен байланыстырыңдарТоптық жұмыс :Қарым-қатынас формалары бойынша саралау«Конверт сұрақ» әдісі Саралау тапсырмасы2топ мәтін бойынша 5 сұрақтан әзірлеп, конвертке салады. Әр топтағы оқушы конверттен бір сұрақ суырып алып жауап береді. Жауап беру барысында толғауда көтерілген мәселені бүгінгі күнмен байланыстырадыЖеке жұмыс: 3-тапсырма: Анықталған идеяңызды ПОПС формуласы бойынша жазбаша түсіндіріңіз. Бірінші сөйлем. «Менің ойымша , толғаудағы басты идея- ... »Екінші сөйлем. «Себебі, мен оны былай түсіндіремін ...»Үшінші сөйлем. «Оны мына фактілермен дәлелдей аламын ...»Соңғы сөйлем. Осыған байланысты мен толғаудың тақырыбы ... деген шешімге келдім.Дескриптор: 1. идеясын анықтайды2. себебін түсіндіреді.3. дәлел келтіреді4.өзіндік тұжырым жасайды. |
|
Бағалау | 1. Шығарманың мазмұнын талдайды, идеясын ашады2. Шығарманың пафосын талдайды3.Көтерілген мәселелерді өмірмен байланыстырадыҚазақтың ұлттық салт-дәстүрі бойынша 3 тапсырманы орындаған оқушыға алтын сақа беремін.2 тапсырманы орындаған оқушыға қорғасын асық беремін1 тапсырманы орындаған оқушыға жай асық беремін |
|