Материалдар / Мұрат Мөңкеұлы "Үш қиян" толғауы
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Мұрат Мөңкеұлы "Үш қиян" толғауы

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңартылған бағдарлама бойынша жүргізілген ашық сабақ 8-сыныпқа арналған. Жас мамандарға көмек болады деген н иетпен жариялап отырмын.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Қаңтар 2019
12715
5 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді сабақ жоспарБастамас бұрын: өзіңіздің орта мерзімді жоспарыңызға назар аударыңыз. Сабақ жоспарлары берілген үлгі негізінде оқытудың соңғы әдіс-тәсілдеріне сәйкес өзгерістерді есепке ала отырып құрастырылуы тиіс.
САБАҚ: қазақ әдебиетіМектеп: №14 орта мектебі
Күні: 12.04.18Мұғалімнің аты-жөні: Айдарбекова Айгүл Бахировна
Сынып: 8Қатысқан оқушылар саны: 9Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы Мұрат Мөңкеұлы «Үш қиян» толғауы
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттарыТ\Ж 8.1.2.1 Әдеби шығарманың идеясы мен пафосын ұлттық мүдде тұрғысынан ашу


Барлық оқушылар: Шығарманың мазмұнын оқу арқылы идея мен пафосын ұлттық құндылықтар тұрғысынан түсіну;Көпшілік оқушылар: Әдеби шығарманың идеясын анықтай отырып , ұлттық мүддені білдіретін идея мен пафосын талдау;Кейбір оқушылар: Толғауда көтерілген мәселелерді қазіргі күнмен байланыстыра айту.
Бағалау критерийлері1. Шығарманың мазмұнын талдайды, идеясын ашады2. Шығарманың пафосын талдайды3.Көтерілген мәселелерді өмірмен байланыстырады

Ойлау дағдыларыТүсіну, қолдану, талдау
Тілдік мақсаттар Оқушылар : шығарманың идеясын ашады, ұлттық пафос туралы біліп талдайды, көтерілген мәселені анықтайдыПән лексикасы және терминология : қиян, ауылнай, қоспақ, бура, нармаяДиалог және жазылым үшін қажетті сөз тіркестер: Менің ойымша... себебі.. былай дәлелдеймін...
Құндылықтар Туған жерге тағзым етуге баулу
Осыған дейін меңгерілген білімМұрат Мөңкеұлының өмірбаянына байланысты сұрақтарды «зымыран сұрақ» әдісі арқылы қайталау
Жоспар
Жоспарланатын уақытЖоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер (төменде келтірілген жазбаларды жоспарланған әрекеттермен алмастырыңыз)Дереккөздер
Сабақтың басы 2мин

Ұйымдастыру кезеңі.Психологиялық ахуал. «Тұрғындар мен үйлер» әдісі арқылы топқа бөлу

1-тапсырма: Берілген үзіндіні талдап, идеясын ашыңыз.Жұптық жұмыс «Ойлан, бірік, бөліс» әдісі арқылыДескриптор:1.Толғауды талдайды2.Идеясын ашады

Үзінді Еділді тартып алғаны —Етекке қолды салғаны.Жайықты тартып алғаны –Жағаға қолды салғаны.Ойылды тартып алғаны –Ойдағысы болғаны.Маңғыстаудың үш түбекОны дағы алғаны.Үргеніш пен БұхарғаАрбасын сүйреп барғаны,Қоныстың бар ма қалғаны?!Мал менен басты есептеп,Баланың санын алғаны —Аңғарсаңыз, жігіттер,Замананы тағы даБір қырсықтың шалғаны!Замана қайтіп түзелсін:Қоңсыдан туған би болды,Бұ сықылды күй болды,Көрген жұртқа таң болды.Азамат ердің баласыАйдарына малы жоқ,Топ көрерге зар болды.Қара кісі хан болды,Қоспақтан туған қортықшаҚатарға шығып нар болды.Асылзада баласы,Дәулеті кетіп қолынан,Қоңсысына құл болды.Асылсыздың баласы,Ақшасына сүйеніп,Айтқан сөзі пұл болды.Замананың адамы,Заманың мұндай сұм болды!

Келесі қысқартуларды қолданыңыз:МН =Мұғалімге арналған нұсқаулық МЖ = Мұғалім жасағанӨД = өзге дерек көздері

























































Сабақтың ортасы 25



















Сабақтың соңы

2-тапсырма Толғауда көтерілген мәселені бүгінгі күнмен байланыстырыңдарТоптық жұмыс :Қарым-қатынас формалары бойынша саралау«Конверт сұрақ» әдісі Саралау тапсырмасы2топ мәтін бойынша 5 сұрақтан әзірлеп, конвертке салады. Әр топтағы оқушы конверттен бір сұрақ суырып алып жауап береді. Жауап беру барысында толғауда көтерілген мәселені бүгінгі күнмен байланыстырадыЖеке жұмыс: 3-тапсырма: Анықталған идеяңызды ПОПС формуласы бойынша жазбаша түсіндіріңіз. Бірінші сөйлем. «Менің ойымша , толғаудағы басты идея- ... »Екінші сөйлем. «Себебі, мен оны былай түсіндіремін ...»Үшінші сөйлем. «Оны мына фактілермен дәлелдей аламын ...»Соңғы сөйлем. Осыған байланысты мен толғаудың тақырыбы ... деген шешімге келдім.Дескриптор: 1. идеясын анықтайды2. себебін түсіндіреді.3. дәлел келтіреді4.өзіндік тұжырым жасайды.

Бағалау1. Шығарманың мазмұнын талдайды, идеясын ашады2. Шығарманың пафосын талдайды3.Көтерілген мәселелерді өмірмен байланыстырадыҚазақтың ұлттық салт-дәстүрі бойынша 3 тапсырманы орындаған оқушыға алтын сақа беремін.2 тапсырманы орындаған оқушыға қорғасын асық беремін1 тапсырманы орындаған оқушыға жай асық беремін

Жоспарлау мен ресурстар
РефлексияСабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді,сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті.Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма? Уақытты қалай пайдаландым?Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге ?Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз.Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз.


Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері толық орындалды. Қойылған сұрақтарға жауап беріп, негізгі ойды анықтай алды. Сабақ қызықты, тартымды болып,жақсы өтті. Уақытты ұтымды пайдаландым.Жоспарланған саралауда тапсырмалар сәйкес болды. Сабақ жоспары жаңартылған оқу бағдарламасы негізінде құрылды, балалар білімін нақты критерий арқылы бағалау үшін критериалды бағалау жүйесін енгіздім. 

Қорытынды бағалауЕң жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)

1.Оқушылар өз ойларын еркін жеткізгендері.2.Сұрақтарға жауап бергеніҚандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту мен оқуға қатысты)1: Өз ойларын толық айтып, дәлелдей алса2: Өз түйінін жинақтап, дөп сөйлесеОсы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім?1: АКТ жұмысты жетілдіру, түрлендіру.














Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!