Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Short term plan


    Unit of a long term plan. Art and music

    School:

    Secondary school №10

    Date: 27.07.18

    Teacher name: Seleznyova Nina Alexandrovna

    CLASS: 3

    Number present:

    absent:

    Lesson title

    Musical instruments

    Learning objectives(s) that this lesson is contributing to (link to the Subject programme)

    3.L8 understand short, narratives on a limited range of general and some curricular topics

    3.S3 give short, basic description of people and objects on a limited range of general and some curricular topics

    3.S5 pronounce familiar words and short phrases intelligibly when reading aloud

    3.S8 express basic likes and dislikes

    3.R1 recognise, identify and sound with support a limited range of familiar words in simple sentences

    3.R2 read and follow with limited support familiar instructions for classroom activities

    Lesson objectives

    - use short, narratives on the topic “Musical instruments”

    - produce description of people and musical instruments

    - demonstrate musical instruments intelligibly

    - explain likes and dislikes

    - identify and articulate with support names of musical instruments

    - reproduce instructions for classroom activities

    Assessment criteria

    All learners will be able to:

    - pronounce musical instruments correctly

    - find musical instruments in the list of words

    Most learners will be able to:

    - match the words with translation

    - write down 8 names of musical instruments with some support

    Some learners will be able to:

    - identify the describing of the picture

    - describe pictures without support

    Language objective

    Subject-specific vocabulary and terminology

    keyboard, accordion, mandolin, banjo, maracas, flute, saxophone, tambourine, clarinet, harmonica

    Useful classroom language for dialogue/writing:

    Discussion points:

    I can play… He plays the guitar… There are/There is… He/She has got…

    Writing prompts:


    Values links

    Value of environment. Teamwork: Students will work well together in pairs/ groups showing respect and being polite with each other.

    Cross-curricular links

    Music, Maths

    Previous learning

    My music

    Plan

    Planned timings

    Teacher/Students performance

    Resources

    Start

    Organization moment

    Greeting

    2 min

    Activity 1 “Say “Hello”

    Instruction:

    - Listen and sing the song with the recoding


    Song “Hello”

    Adapted from:

    https://www.youtube.com/watch?v=tVlcKp3bWH8

    Warm – up

    3 min

    Activity 2 “Poem”

    Instruction:

    I can play the piano,

    Listen to me play!

    Plonkety-plonk, plonkety-plonk,

    Listen to me play!

    - Have a card with poem

    - Listen to the poem

    - Read the poem yourself

    Note: Teacher gives cards with the poem to each student

    Differentiation: by scaffolding (Teacher use the cards)

    Poem

    Adapted from:

    https://videouroki.net/razrabotki/lesson-plan-my-music-musical-instruments.html

    Setting the theme of the lesson and lesson objectives

    5 min

    Activity 3 “First letter”

    Instruction:

    - Look at the pictures

    - Name only the first letter of each word

    - Collect these letters in one word

    - Say the word

    - Answer the question:

    What is the theme of the lesson?

    What do you want to know?

    What do you want to understand?

    What do you want to be able to do?

    (Acquaintance with the lesson objectives. Teacher reads and explains them.)

    Note: Pictures are on the board

    Differentiation: by scaffolding (Teacher use the pictures)

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Жанеля Исмаханова
    19 Ақпан 2023
    504
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    musical instruments 3 grade

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    musical instruments 3 grade

    Материал туралы қысқаша түсінік
    3 сыныпка агылшын панынен оку жоспары
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Short term plan


    Unit of a long term plan. Art and music

    School:

    Secondary school №10

    Date: 27.07.18

    Teacher name: Seleznyova Nina Alexandrovna

    CLASS: 3

    Number present:

    absent:

    Lesson title

    Musical instruments

    Learning objectives(s) that this lesson is contributing to (link to the Subject programme)

    3.L8 understand short, narratives on a limited range of general and some curricular topics

    3.S3 give short, basic description of people and objects on a limited range of general and some curricular topics

    3.S5 pronounce familiar words and short phrases intelligibly when reading aloud

    3.S8 express basic likes and dislikes

    3.R1 recognise, identify and sound with support a limited range of familiar words in simple sentences

    3.R2 read and follow with limited support familiar instructions for classroom activities

    Lesson objectives

    - use short, narratives on the topic “Musical instruments”

    - produce description of people and musical instruments

    - demonstrate musical instruments intelligibly

    - explain likes and dislikes

    - identify and articulate with support names of musical instruments

    - reproduce instructions for classroom activities

    Assessment criteria

    All learners will be able to:

    - pronounce musical instruments correctly

    - find musical instruments in the list of words

    Most learners will be able to:

    - match the words with translation

    - write down 8 names of musical instruments with some support

    Some learners will be able to:

    - identify the describing of the picture

    - describe pictures without support

    Language objective

    Subject-specific vocabulary and terminology

    keyboard, accordion, mandolin, banjo, maracas, flute, saxophone, tambourine, clarinet, harmonica

    Useful classroom language for dialogue/writing:

    Discussion points:

    I can play… He plays the guitar… There are/There is… He/She has got…

    Writing prompts:


    Values links

    Value of environment. Teamwork: Students will work well together in pairs/ groups showing respect and being polite with each other.

    Cross-curricular links

    Music, Maths

    Previous learning

    My music

    Plan

    Planned timings

    Teacher/Students performance

    Resources

    Start

    Organization moment

    Greeting

    2 min

    Activity 1 “Say “Hello”

    Instruction:

    - Listen and sing the song with the recoding


    Song “Hello”

    Adapted from:

    https://www.youtube.com/watch?v=tVlcKp3bWH8

    Warm – up

    3 min

    Activity 2 “Poem”

    Instruction:

    I can play the piano,

    Listen to me play!

    Plonkety-plonk, plonkety-plonk,

    Listen to me play!

    - Have a card with poem

    - Listen to the poem

    - Read the poem yourself

    Note: Teacher gives cards with the poem to each student

    Differentiation: by scaffolding (Teacher use the cards)

    Poem

    Adapted from:

    https://videouroki.net/razrabotki/lesson-plan-my-music-musical-instruments.html

    Setting the theme of the lesson and lesson objectives

    5 min

    Activity 3 “First letter”

    Instruction:

    - Look at the pictures

    - Name only the first letter of each word

    - Collect these letters in one word

    - Say the word

    - Answer the question:

    What is the theme of the lesson?

    What do you want to know?

    What do you want to understand?

    What do you want to be able to do?

    (Acquaintance with the lesson objectives. Teacher reads and explains them.)

    Note: Pictures are on the board

    Differentiation: by scaffolding (Teacher use the pictures)

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Неміс тілі Тест 4 сынып
    19.02.2023
    504
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Жанеля Исмаханова
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации