Ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасы
Білім беру саласы: «Шығармашылық»
Бөлімі: Мүсіндеу
Тақырыбы: Аққала
Мақсаты: ақ түсті ермексаздың кесегін екі алақанмен домалақтау дағдысын осы оқу іс-әрекетінде пысықтау, дамыту;
Міндеттері:
1) екі бөліктен тұратын аққала сомдауды, аққаланың бейнесін айқындалу үшін қосымша заттарды пайдалануды үйрету;
2) баланың тілін дамыту; саусақтың ұсақ бұлшықеттері қимылын жетілдіру;
3)ұқыптылық пен тазалыққа тәрбиелеу.
Қолданылатын көрнекі құралдар және құрал-жабдықтар: демонстациялық көнекіліктер, ақ түсті ермексаз, ермексаз кесуге арналған құрал, үлестірмелі материалдар.
Сөздік жұмыс: аққала.
Көптілділікті компонент: аққала – снеговик- snow man, сәбіз – морковь- carrot
|
Әрекеттің кезеңі |
Тәрбиешінің әрекеті |
Балалардың әрекеті |
|
Талаптандыру, дәлелдеу |
Ақ балам менің, ақ балам, Аққала жаса, ақ балам. Педагог балаларға шар тәрізді екі бөліктен тұратын ойыншық аққаланы ұсынады. |
Шаттық шеңберге тұрып, өлең сөзіне сәйкес қимыл жасайды. |
|
Ұйымдастыру ізденіс. |
Аққаламыз қандай түсті? - Ол неге ақ? - Біздің аққаланың басы қандай? - Ал мынау не? - Сұлбасы қандай? - Үлкендігі қандай? - Ермексаздан аққаланың домалақ денесін қалай жасайтынымызды кім көрсетеді? Билингвалды компонент: Аққала – снеговик Сәбіз – морковь Педагог балаларға домалақ мүсін сомдау амалдарын пысықтау үшін пластмассадан жасалған шарларды таратып береді. Сергіту сәті Аппақ қарды уыстап, Алақанға салайық. Оңға бір рет, Солға бір рет, Мойын бұрып алайық. Домалақтап аппақ қармен, Біз аққала жасайық! Педагог балаларға ақ ермексаздан жасалған «Аққаланы» көрнекілік ретінде көрсетіп, жасау жолдарын түсіндерін. Қолымызға ақ ермексаздың бір кішкене кесегін аламыз – бұл біздің сомдайтын аққаланың басы болады. Енді осы кесекті екі алақанымызбен домалақтап, шар жасаймыз. Балалар, аққаланың басы дайын (көрсетеді). - Ал енді денесін дәл осылай сәл үлкендеу етіп жасап, басы мен денесін бір-біріне жабыстырамыз. Ал енді біздің аққалаға не жетіспейді. - Қолдарын сомдау үшін ақ түсті ермексаздың кішкене бөлшектері керек. Осы бөлшектерді де алақанымызбен домалақтап, екі жағына жабыстырып орналастарамыз. Ал мына түймелерден – көз, сәбізден мұрнын жасаймыз. - Екі қолы ше? Жеке жұмыс жүргізіледі. |
«Аққала» сөзін қайталайды. - Ол аппақ түсті. - Өйткені ол ақ қардан жасалады. - Домалақ. - Ол кеудесі, іші. - Ол жері де доп-домалақ, үлкендеу. Балалар алақандарымен домалақ шар жасайды. Шарларды қарастырады Балалар орындарынан тұрып, жерден еңкейіп қар алып, алақанға салып, қолдарындағы қарды домалақтай беріп, бойларын тік ұстап, оңға бір, солға бір мойындарын барынша соза қарайды. Балалар жұмыс жасау ретімен танысады. Педагогты мұқият тыңдайды Екі қолдарымен ауада аққаланың бейнесін келтіреді. Балалар қолдарына ақ ермексаздың бір кішкене кесегін алып, аққаланың басын, қолдарын, денесін домалақ шар тәрізді мүсіндейді. |
|
Қорытынды |
Сабақтың соңында педагог балаларды мадақтайды. Балалар мүсіндеген «аққалаларын» педагог көрмеге қояды. |
|
Күтілетін нәтиже:
- Жаңғыртады: екі бөліктен тұратын аққаланы жасайды
- домалақ пішінді сомдауды, ақ түс – қардың түсі, яғни қардай аппақ дегенді білдіретінін түсінеді;
Қолданады: мүсіндеуде – екі қолмен әр түрлі көлемдегі шарларды домалақтау, оларды көлеміне қарай қажетті дене мүшелеріне жапсыру тәрізді сомдау амалдарын
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Мүсіндеу сабағы "Аққала" Екінші кіші топ
Мүсіндеу сабағы "Аққала" Екінші кіші топ
Ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасы
Білім беру саласы: «Шығармашылық»
Бөлімі: Мүсіндеу
Тақырыбы: Аққала
Мақсаты: ақ түсті ермексаздың кесегін екі алақанмен домалақтау дағдысын осы оқу іс-әрекетінде пысықтау, дамыту;
Міндеттері:
1) екі бөліктен тұратын аққала сомдауды, аққаланың бейнесін айқындалу үшін қосымша заттарды пайдалануды үйрету;
2) баланың тілін дамыту; саусақтың ұсақ бұлшықеттері қимылын жетілдіру;
3)ұқыптылық пен тазалыққа тәрбиелеу.
Қолданылатын көрнекі құралдар және құрал-жабдықтар: демонстациялық көнекіліктер, ақ түсті ермексаз, ермексаз кесуге арналған құрал, үлестірмелі материалдар.
Сөздік жұмыс: аққала.
Көптілділікті компонент: аққала – снеговик- snow man, сәбіз – морковь- carrot
|
Әрекеттің кезеңі |
Тәрбиешінің әрекеті |
Балалардың әрекеті |
|
Талаптандыру, дәлелдеу |
Ақ балам менің, ақ балам, Аққала жаса, ақ балам. Педагог балаларға шар тәрізді екі бөліктен тұратын ойыншық аққаланы ұсынады. |
Шаттық шеңберге тұрып, өлең сөзіне сәйкес қимыл жасайды. |
|
Ұйымдастыру ізденіс. |
Аққаламыз қандай түсті? - Ол неге ақ? - Біздің аққаланың басы қандай? - Ал мынау не? - Сұлбасы қандай? - Үлкендігі қандай? - Ермексаздан аққаланың домалақ денесін қалай жасайтынымызды кім көрсетеді? Билингвалды компонент: Аққала – снеговик Сәбіз – морковь Педагог балаларға домалақ мүсін сомдау амалдарын пысықтау үшін пластмассадан жасалған шарларды таратып береді. Сергіту сәті Аппақ қарды уыстап, Алақанға салайық. Оңға бір рет, Солға бір рет, Мойын бұрып алайық. Домалақтап аппақ қармен, Біз аққала жасайық! Педагог балаларға ақ ермексаздан жасалған «Аққаланы» көрнекілік ретінде көрсетіп, жасау жолдарын түсіндерін. Қолымызға ақ ермексаздың бір кішкене кесегін аламыз – бұл біздің сомдайтын аққаланың басы болады. Енді осы кесекті екі алақанымызбен домалақтап, шар жасаймыз. Балалар, аққаланың басы дайын (көрсетеді). - Ал енді денесін дәл осылай сәл үлкендеу етіп жасап, басы мен денесін бір-біріне жабыстырамыз. Ал енді біздің аққалаға не жетіспейді. - Қолдарын сомдау үшін ақ түсті ермексаздың кішкене бөлшектері керек. Осы бөлшектерді де алақанымызбен домалақтап, екі жағына жабыстырып орналастарамыз. Ал мына түймелерден – көз, сәбізден мұрнын жасаймыз. - Екі қолы ше? Жеке жұмыс жүргізіледі. |
«Аққала» сөзін қайталайды. - Ол аппақ түсті. - Өйткені ол ақ қардан жасалады. - Домалақ. - Ол кеудесі, іші. - Ол жері де доп-домалақ, үлкендеу. Балалар алақандарымен домалақ шар жасайды. Шарларды қарастырады Балалар орындарынан тұрып, жерден еңкейіп қар алып, алақанға салып, қолдарындағы қарды домалақтай беріп, бойларын тік ұстап, оңға бір, солға бір мойындарын барынша соза қарайды. Балалар жұмыс жасау ретімен танысады. Педагогты мұқият тыңдайды Екі қолдарымен ауада аққаланың бейнесін келтіреді. Балалар қолдарына ақ ермексаздың бір кішкене кесегін алып, аққаланың басын, қолдарын, денесін домалақ шар тәрізді мүсіндейді. |
|
Қорытынды |
Сабақтың соңында педагог балаларды мадақтайды. Балалар мүсіндеген «аққалаларын» педагог көрмеге қояды. |
|
Күтілетін нәтиже:
- Жаңғыртады: екі бөліктен тұратын аққаланы жасайды
- домалақ пішінді сомдауды, ақ түс – қардың түсі, яғни қардай аппақ дегенді білдіретінін түсінеді;
Қолданады: мүсіндеуде – екі қолмен әр түрлі көлемдегі шарларды домалақтау, оларды көлеміне қарай қажетті дене мүшелеріне жапсыру тәрізді сомдау амалдарын
шағым қалдыра аласыз













