І кіші топтың ұйымдастырылған оқу әрекетінің технологиялық картасы
____ күні ____________ айы 20__ ж.
Білім беру салалары: Шығармашылық
Бөлімі: Мүсіндеу
Тақырыбы: «Сиқырлы таяқша»
Мақсаты:
Ермексазды алақанның арасына салып, есуге үйрету;
Саусақтарды мүсіндеуге жатықтыру, ұсақ қол қимылдарын жетілдіру;
Балалармен бірігіп мүсіндеу сабағы үстіндегі тәртіп ережелеріне тәрбиелеу
Билингвалдық компонент (сөздік жұмыс): таяқша-палочка
|
Қызметтің кезеңдері |
Тәрбиеші әрекеттері |
Балалардың әрекеттері |
|
Мотивациялық - түрткі болатын |
«Сиқырлы дорба» ұсынамын |
Балалардың қызығушылықтары пайда болады |
|
Ұйымдық - іздену |
Балаларға сипап сезу арқылы дорбадағы затты бейнелеп беруді ұсынамын |
|
|
|
Дорбадағы зат қандай? – қатты, жұмсақ, ұзын, қысқа. |
Сұрақтарға толық жауап береді. |
|
|
Дорбадағы затты алып шығамын. Бұл не? Неге ұқсайды? Түсі қандай? |
Сұрақтарға толық жауап береді. |
|
|
Сөздік жұмыс |
Жаңа сөздің мағынасын түсініп, жадында сақтау |
|
|
Таяқшаны ермексаздан қалай мүсіндеуге болады? |
Өз пікірлерін айтады |
|
|
Ермексаздан таяқшаны мүсіндеуі ұсынамын |
Балалар келіседі |
|
|
Балаларға ең алдымен таяқшаның бейнесін мүсіндеу жолдарын көрсетемін |
Балалар мұқият қарайды. |
|
|
Балаларға өз беттерінше жұмыс жасауды ұсынамын |
Балалар келіседі |
|
|
Балалардың дербес жұмысы |
Балалар өз бетімен жұмыс істейді |
|
|
Қиынсынған балалармен жұмыс |
|
|
|
д/о: «Суреттен таяқшаларды тауып, көрсет, салыстыр» |
Балалар тауып көрсетеді және салыстыра әңгімелейді. |
|
Рефлекстік - түзету |
Балалардың жұмыстарын қарап шығамын. Барлық балаларды мақтап- мадақтаймын |
өз әсерлерін білдіреді. |
Күтілетін нәтиже :
Түсінуге тиіс:
Ермексаздардың көмегімен ұқсас бейнелерді жасауды
Білу :
Бейнелеу әрекетіне қажетті негізгі техникалық дағдылары мен іскерліктерін меңгеру
Істей білу керек:
Ермексазбен ұқыпты жұмыс
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Мүсіндеу "Сиқырлы таяқша"
Мүсіндеу "Сиқырлы таяқша"
І кіші топтың ұйымдастырылған оқу әрекетінің технологиялық картасы
____ күні ____________ айы 20__ ж.
Білім беру салалары: Шығармашылық
Бөлімі: Мүсіндеу
Тақырыбы: «Сиқырлы таяқша»
Мақсаты:
Ермексазды алақанның арасына салып, есуге үйрету;
Саусақтарды мүсіндеуге жатықтыру, ұсақ қол қимылдарын жетілдіру;
Балалармен бірігіп мүсіндеу сабағы үстіндегі тәртіп ережелеріне тәрбиелеу
Билингвалдық компонент (сөздік жұмыс): таяқша-палочка
|
Қызметтің кезеңдері |
Тәрбиеші әрекеттері |
Балалардың әрекеттері |
|
Мотивациялық - түрткі болатын |
«Сиқырлы дорба» ұсынамын |
Балалардың қызығушылықтары пайда болады |
|
Ұйымдық - іздену |
Балаларға сипап сезу арқылы дорбадағы затты бейнелеп беруді ұсынамын |
|
|
|
Дорбадағы зат қандай? – қатты, жұмсақ, ұзын, қысқа. |
Сұрақтарға толық жауап береді. |
|
|
Дорбадағы затты алып шығамын. Бұл не? Неге ұқсайды? Түсі қандай? |
Сұрақтарға толық жауап береді. |
|
|
Сөздік жұмыс |
Жаңа сөздің мағынасын түсініп, жадында сақтау |
|
|
Таяқшаны ермексаздан қалай мүсіндеуге болады? |
Өз пікірлерін айтады |
|
|
Ермексаздан таяқшаны мүсіндеуі ұсынамын |
Балалар келіседі |
|
|
Балаларға ең алдымен таяқшаның бейнесін мүсіндеу жолдарын көрсетемін |
Балалар мұқият қарайды. |
|
|
Балаларға өз беттерінше жұмыс жасауды ұсынамын |
Балалар келіседі |
|
|
Балалардың дербес жұмысы |
Балалар өз бетімен жұмыс істейді |
|
|
Қиынсынған балалармен жұмыс |
|
|
|
д/о: «Суреттен таяқшаларды тауып, көрсет, салыстыр» |
Балалар тауып көрсетеді және салыстыра әңгімелейді. |
|
Рефлекстік - түзету |
Балалардың жұмыстарын қарап шығамын. Барлық балаларды мақтап- мадақтаймын |
өз әсерлерін білдіреді. |
Күтілетін нәтиже :
Түсінуге тиіс:
Ермексаздардың көмегімен ұқсас бейнелерді жасауды
Білу :
Бейнелеу әрекетіне қажетті негізгі техникалық дағдылары мен іскерліктерін меңгеру
Істей білу керек:
Ермексазбен ұқыпты жұмыс
шағым қалдыра аласыз













