Ұйымдастырылған оқу іс –
әрекетінің картасы
Күні: 25. 10
.2018
Білім
беру саласы:Шығармашылық
Бөлімі:
Мүсіндеу
Тақырыбы:
«Үстел мен орындықтар
»
Мақсаты:2кіші: Балалардың ойлау арқылы өз
бетімен жиһаз мүсіндеу дағдыларын
дамыту.
Ортаңғы
топ; Жиһаздың әр түрлі формасын,
көлемін, мөлшерін қарапайым геометриялық пішіндер негізінде
мүсіндеу.
Міндеттері: 2-
кіші Біртекті заттардан сюжеттер
жасау, бірнеше пішінді бір тұғырға орналастыруға үйрету. Сулы
шүберекпен пішіннің үстінен тегістеуді және кескішті қолдануды
жетілдіру
Ортаңғы
топ; Конструктивтік және мүсіндеу
техникаларын қолданып, түрлі пішіндегі кескіштерді пайдалана отырып
жиһаз моделін мүсіндеуге үйрету.
Билингвальды
компонент:Үстел-стол,орындық-стул
Көрнекі құралдар: суреттер,
демонстрациялық материал. Тақтайша, ермексаз, кескіш тақтайша, қолорамал.
І.
Әдіс-тәсілдер:түсіндіру,сұрақ-жауап,әңгімелесу.
Сабақ
барысы:
Әрекет
кезеңі
|
Тәрбиешінің
іс-әрекеті
|
Балалардың
іс-әрекеті
|
I.
Кіріспе
|
Шаттық
шеңбері
Салем күннің көзі
,
Жылуынды бер
маған!
|
Қолдарын созып күнмен
амандасады
Балалардың жауабы: үстел,орындық, төсек.
Бар
Жиһаз-мебель
Сәлдеметсің бе қуыршақ?
Иә, көмектесеміз.
Базардан, дүкеннен
Барамыз
Балалар жиһаздарды өздері таңдап сатып алады
Балалар сатып әкелген жиһаздарынан әдемі бөлме жасайды.
Балалар қуыршақты хормен шақырады.
Көрсетеміз.
Балалар дамыту орталығында шырпымен және текшелермен жұмыс
жасайды.
Балалар жаттығыу жасайды.
Сау болыңыз.
Мебель
Шкафь
Үстел, орындық, төсек, диван, шкафь
Сәлеметсіңдер ме , балалар.
Менің мұңайып тұрған себебім менің достарым қоян мен қонжықтың
үйлерінде жиһаздары бар.
Ал мен оларды қонаққа шақырайын десем үйімде жиһазым жоқ.
Мен сол үшін мұайып тұрмын.
Көп рахмет балалар!
Мақұл барсам барып келейін.
Сәлеметсіңдер ме, балалар . Менің дүкеніме қош келдіңдер!
Сендер қандай заттар сатып алуға келдіңдер
қимыл
жасайды
Балалар сау болыңдар
.
|
II. Негізгі
бөлім
|
Балалар ,
назарымызды мына тақтадағы суреттерге қарайықшы.
-Ненің суретін көріп тұрсыңдар.
-балалар бұл заттар әрқайсымыздың үйімізде бар ма?
-Дұрыс айтасыңдар , бұл заттар барлық үйде болады.
-Мысалы: Шкаф-киім жинау үшін керек
Диван, төсек- жату үшін керек.
Үстел,орындық – тамақ ,шәй ішу үшін керек.
-Балалар көрдіңдер ме әр заттың өзіне тән қызметі болады
екен.
-Балалар бұл зхаттарды жалпы айтқанда жиһаз дейміз.
-Ал орысша баламасын мебель деп атаймыз.
-Қанекей бәріміз бірге қайталайықшы.
(Осы кезде есікті ашып мұңайған қуыршақ келеді)
-Балалар бізге қонаққа қуыршақ келді ,қанекей бәріміз бірге
амандасайықшы!
Қуыршақ сен неге мұңайып тұрсың? Қуыршақ сен мұңайма біз саған
көмектесеміз.
-Балалар қуыршаққа көмектесеміз бе?
-Қуыршақ сен қоян мен қонжықтың үйіне қонаққа барып кел жарай
ма?
-Балалар қуыршаққа өдемі бөлме жасап беру үшін жиһазды қайдан
аламыз.
-Балалар сендердің ата-аналарың жиһазды қайдан сатып
өкеледі?
-Олай болса бәріміз дүкенге барамыз ба?
-Олай болса балалар жүріңдер.
-Балалар мынау дүкен, біз осы жерден жиһаздар сатып
аламыз.
-Сәламетсіз бе,сатушы апай.
Балалар қуыршаққа арнап бөлме жасамақшы, соған әдемі жиһаз сатып
алуға келді. -Сатушы апай сізге көп рахымет.Сау болыңыз,
саудаңыз жүрсін.
-Балалар қуыршақтың бөлмесіне жиһаздарды
орналастырайықшы.
-Балалар бөлмелерің өте әдемі болды.
-Енді қуыршақты бәріміз бірге шақырайықшы.
-Иә, балалар саған арнап жиһаз өкеліп әдемі бөлме жасап
қойды.
-Балалар қуыршаққа бөлмесін көрсетеміз бе?
-Қуыршақ саған бөлме ұнады ма?
-Қуыршақ енді балалардың дамыту орталығындағы еңбегін көресіз
бе?
-Ал, енді балаларекі топқа бөлініп дүкеннен сатып алған жиһаздың
ішінен орындық пен үстелді құрастырайықшы.
I-шырпымен орындықты құрастырамыз. Бірақ шырпыны аузымызға салуға
болмайды балалар.
II-Текшелердің көмегімен үстелді құрастырамыз.
-Балалар ,сендер орындық пен үстелді өте әджемі жасап
шықтыңдар.
-Балалар сендер шаршаған шығарсыңдар, олай болса денемізді
шынықтырайықшы.
Сергіту сәті
Оңға қарай бір қадам ,
Солға қарай бір қадам.
Отырамыз , тұрамыз,
Жәй жүгіріп аламыз
|
III. Бекіту
бөлімі
|
Иә, балалар қолдарыңнан
көптеген нәрсе келеді екен.
Балалар мен сендермен қоштасамын сау
болыңдар
|
|
Есеп