Материалдар / Мұз айдыныңдағы іздер

Мұз айдыныңдағы іздер

Материал туралы қысқаша түсінік
)қылқаламды дұрыс ұстай отырып,берілген фонның үстінен коньки ізін ирек сызықтар сызу арқылы көрсетуге үйрету. ә)ирек сызықтар сызу дағдыларын қалыптастыру. б)табиғаттың әсемдігін түсіне білуге тәрбиелеу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Сәуір 2021
264
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

1-сәбилер тобы ҰОҚ конспект

Өткізілген күні, айы, жылы/Число, месяц, год проведения

Тәрбиеші/Воспитатель:

Білім беру саласы/Образовательная область «Шығармашылық»

Ұйымдастырылған оқу іс-әрекет түрі/

Раздел организованной учебной деятельности: Сурет салу

Тақырыбы/Тема: «Мұз айдыныңдағы іздер»

Мақсаты: а)қылқаламды дұрыс ұстай отырып,берілген фонның үстінен коньки ізін ирек сызықтар сызу арқылы көрсетуге үйрету.

ә)ирек сызықтар сызу дағдыларын қалыптастыру.

б)табиғаттың әсемдігін түсіне білуге тәрбиелеу.


Көрнекіліктер

мұз айдыныңдағы іздер және қыс мезгілінің суреттері

Үштілділік компонент: мұз-лед-ice із-след-track қыс-зима-winter

Іс-әрекет кезеңдері


Мотивациялық қозғаушылық









Ұйымдастырушылық-ізденістік























Рефлексиялық-түзетушілік













Тәрбиешінің іс-әрекеті


Тәрбиеші балаларға мұз айдыны бейнеленген суреттерді көрсетіп, мұз айдыны не үшін керек екендігі туралы әңгімелейді.

-Сендер ата-аналарыңмен бірге мұз айдынына барып, конькимен сырғанағанда мұзда қандай із қалғанын көрдіңдер ме? Мұз айдынында конькимен сырғанағанда әртүрлі өрнектер, яғни іздер қалатынын айтады.



-Сендердің ойыншықтарың мұз айдынына бара алмайды. Бірақ олар мұз айдынына коньки тепкендеріңді көргісі келеді. Ендеше біз ойыншықтарға өзіміздің тепкен конькиіміздің іздерін салып берейік. Сендердің алдарыңда көкшіл қағаз,оны «мұз айдыны» деп ойлайық. Осы мұз айдыны,яғни алдарыңда тұрған көк қағаздың үстіне ақ бояуды пайдаланып жіңішке қылқаламмен конькидің іздерін түсіріп көрейік. Көк қағазда әлі іздер түспеген. Алдымен көк қағаз бетіне қылқаламның көмегімен іздерді түсіріп көрсету. Алдымен балаларға алдын-ала түзу сызықтар салу керектігін ескертеді. Балалардың жіңішке қылқаламды дұрыс пайдалануы қадағаланады.

Осындай іздерді салынған кезде қылқаламды баспай,ұшымен сүйкей жағу керек екенін естеріне түсіреді. Ұқыпты жұмыс істеулері қадағаланады.

Жұмыс соңынан жасауды балалардан конькимен сырғанаған кезде жасайтын қимылдарын жасаулары сұралады.

Балаларға жеке бағыт-бағдар беріледі.Балалар суретті жақсы салғаны үшін ойыншықтардың атынан алғысын білдіреді.




Балалардың іс-әрекеті

Балалар суретке қызығушылықпен қарап, педагогтің әңгімесін тыңдайды.

















Балалар қылқаламды ақ бояуға батырып, көк қағаздың үстіне іздер түсіреді.



Балалар жұмыс соңынан коньки тепкен адамның қимылын келтіреді.



Өздерінің жұмыстарына мұқият қарайды.





Күтілген нәтиже:


Нені білді: мұз айдынында коньки тепкенде мұз бетінде із қалатынын біледі.

Қандай түсініктерді игерді:қылқаламмен бояуды сүйкей жағуды.

Меңгерген дағдылары:қағазға қылқаламмен іздерді үзбей салуды.

Тәрбиешінің аты-жөні: ___________________








Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ