Ұйымдастырылған оқу
қызметінің
технологиялық
картасы
Білім беру
саласы:«Коммуникация»
Бөлімі: Ағылшын
тілі
Тақырыбы: My
family
Мақсаты: Отбасы мүшелеінің атауын
ағылшын тілінде атай білуге үйрету. Үлкендерді сыйлай білуге
тәрбиелеу, танымдық қызығушылығын арттыру.
Алдын- ала жүргізілетін
жұмыс: әуенмен саусақ жаттығуын
орындау
Қажетті құрал-жабдықтар,
көрнекіліктер: доп, суреттер тақырыпқа
байланысты
Қостілдік
құрам: mother–ана - мама, father –
әке-папа, sister–
апа-сестра, brother–аға – брат,
grandmother -әже , - бабушка, grandfather- ата, -
дедушка,
Іс-әрекет
Кезеңдері
|
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Балалардың
іс-әрекеті
|
Мотивация-лық
-қозғаушы-лық
|
Hello
children! I am glad to see
you!
Sit
down.
Now, children, answer my
questions, please
Game: “What is your
name?”
- What is your
name?
|
- Hello
teacher
-My name is
Aida
-My name is
Ali
|
Ізденушілік –ұйымдастырушылық
|
Phonetic
exercise:
[ p] – a pen, a
paper
[ k ]- a kite, a
cat
[m ] – a mouse, a
man
[ s ] – a
snake
[ l ] - a
lemon
[t
] – a
tiger, a
carrot
New
words:
-
My
mother
-
My
father
-
My
sister
-
My
brother
-
My grandmother
-
My
grandfather
-
Ok, thank you
children,
Physical
minuts:
“Сlap your hands
together!”
Сlap, clap, clap your
hands,
Clap your hands
together.
Stamp, stamp, stamp your
feet,
Stamp your feet
together.
Nod, nod, nod your
head,
Nod your head
together.
Dance, dance, dance a
dance,
Dance a dance
together.
Game:
“I have a
…”
|
Doing the
exercise
Repeat new
words
Perform a physical minut with
interest
- I have a
mother,
- I have a
father,
- I have a
sister,
|
Рефлексивті –
түзетушілік
|
Game: “Who is
this?”
Good for
you!
Good-bye, my little
friends.
|
-
grandmother
-
brother
Good-bye
teacher.
|
Күтілетін
нәтиже:
Білу: қарапайым өтініштерді
аудармасыз түсінеді, орындайды.
Үйрену: отбасы мүшелерін ағылшын
тілінде атап үйренеді
Меңгеру: “I have a …” сөз тіркесін
қолданысқа енгізе біледі.