Жалпы
мақсаттар
Оқыту
нәтижесі
|
Мақсаты: арифметикалық амалдар
туралы білімдерін, амалдардың қасиеттері және оларды есептеуді
тиімді орындауда қолдана білу, есептеудің ауызша және жазбаша
тәсілдерін орындау кезіндегі амалдар тәсілін
қорытындылау.
|
Ынтымақтастық
атмосферасы
|
Оқушылар шеңбер жасап
тұрады. Мұғалім келесі оқушыға үлкен жүректі ұсынып тұрып,бүгінгі
күніне сәттілік тілейді.
|
Оқушылар бір-біріне
жақсы тілек тілеп, сыныпта жақсы ахуал
қалыптастырады.
|
Үй тапсырмасын
пысықтау
|
Өткен сабақты
пысықтау
(балалардың жазба
жұмысын тексере отырып, жауабын салыстыру) 2. Сандарды жылдам оқу:
425, 325, 654, 963, 852, 147, 1000, 254, 369, 635, 245 , 123, 456,
789 т.с.с.
|
Оқушылар ауызша
орындайды
|
Қызығушылықты
ояту
|
Ауызша
жұмыс. Зейінділік
ойыны:
-
Балалар карточкаға 5
секунд қарап, жатқа математикалық символдарды ретімен жазып шығу
керек.
-
+ Р ? – S
[ х - 5
)
123 +? --???
+ ) см Р :

-
Метрмен нені өлшейміз?
1 дм неше см бар? 1 м неше дм бар? 1 м неше см
бар?
1.
түсіндіру, еске түсіру,
қайталау.
1). – Мына сандар қатарының қандай рет тәртібін енгізу
керек? Мұндағы «артық» сандар қайсысы және олар неге
«артық»?
10, 20, 30, 40, 55, 60. (55 – дөңгелек сан
емес)
1, 7, 14,21,27. (1саны 7-ге
бөлінбейді)
12, 23, 341, 48, 55, 67, 76. (341 – үш таңбалы
сан)
24, 11, 13, 15, 17, 19, 19, 12. (24 – екі ондық
бар)
№
1.карточка
750 + 10 = 760 900 – 130 = 770 110 + 55 =
165
230 + 20 = 250 800 – 450 = 350 250 + 550 = 800
т.с.с.
№ 2.
карточка
А). 256 : 4 – 15 3 = 64
– 45 = 19 ә). 500 – (693 – 446) = 500 – 247 = 253 б).(176 + 412) :
6 = 98
Оқулықтағы
тапсырмаларды топтарда орындау
|
Жаңа
сабақ
|
№
3 карточка
. Есепті түсіндіріп шығару.
1 кг = 1000г. Шешуі: 250 + 150 = 400 (г)
карамель
Карамель - ? , 150г артық 1000г 250 + 400 = 650 (г)
карамель мен ирис
Шоколад - ? 1000 – 650 =350(г)
шоколад.
Жауабы: 350 г шоколад
№
4 карточка
Кесте бойынша есеп құрастыру. Тақтада түсіндіріп
шығару.
Ш: 25 3 + 19 4 = 75 + 76 = 151 Ж: барлық бала саны 151
бала.
Өздік жұмыс. № 6.
Салыстыр.
1000 – 250 < 1000 – 25 630 + 300 + 20 > 630 + 30 +
200 90 + 110 > 80 + 120
|