Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар


    Ортақ тақырып: «Дені саудың-жаны сау»

    Ойлау дағдылардың деңгейі: түсіну ,қолдану, талдау.

    Пән: Әдебиеттік оқу

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Тыңдалым және айтылым.

    Күні: 31.05.2019ж.

    Сынып: 2

    Мектеп: «Барқытбел орта мектеп-бақша»КММ

    Мұғалімнің аты-жөні: Куватова Лаура Заманбековна

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақ тақырыбы

    Мыржақып Дұлатов.Байлық.

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    2.1.1.1. Шығарманың мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру.

    Сабақ мақсаттары

    Барлық оқушылар: Шығарманың мазмұны бойынша сұрақтарға жауап

    береді.

    Көптеген оқушылар: Шығарманың мазмұны бойынша суреттерді сұрақтармен сәйкестендіреді.

    Кейбір оқушылар: Шығарманың негізгі ойын анықтап,өз ойынан мәтін құрастырады.

    Бағалау критерийлері

    Шығарманың мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді.

    Тілдік мақсаттар

    Оқушылар орындай алады: Шығарманың мазмұны бойынша сұрақтарға жауап бере алады, мәтінді тыңдайды.

    Пәнге тән лексика мен терминология:

    Сом, жарық дүние.

    Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

    Денсаулық байлыққа жатама?

    Ұстаз байлыққа нелерді теңеді?

    Денсаулық мықты болу үшін не істеу керек?

    Неліктен денсаулықты байлыққа жатқызамыз?

    Неліктен мәтіндегі басты кейіпкер өмірге өкпелі деп ойлайсың?

    Ұстазының сұрағына шәкірті қалай жауап береді деп ойлайсың?

    Құндылықтарды дарыту

    Шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау; қарым –қатынас жасау қабілеті; жауапкершілік; өмір бойы оқуға дайын болу.

    Пәнаралық байланыстар

    Дене шынықтыру.

    АКТ қолдану дағдылары

    Слайд ,бейнежазба.

    Бастапқы білім

    Мәтінді тыңдайды, оқиды, сұраққа жауап бере алады.

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар

    Сабақтың басы


    7 минут







    1.Психологиялық ахуал.

    «Бүгінгі күн қандай?» әдісі іске асады. Оқушылар осы сөз тіркесін қолдана отырып, бір-біріне тілек айтады.

    2. Денсаулыққа байланысты мақал-мәтелге байланысты топтарға бөлу.

    Спорт -денсаулық кепілі.

    Денсаулық – зор байлық.

    Ас -адамның арқауы.

    Саралаудың «Жіктеу» тәсілі іске асады. Тапсырма топтық болғандықтан, топқа әртүрлі оқшылар бөлінеді.

    Оқу мақсатын анықтауда «Постер» әдісі арқылы іске асады.

    Байлық деген сөзді қалай түсінесіңдер?

    Денсаулық дегеніміз не?


    Сабақтың ортасы




    10 минут



























    7 минут













































    3 минут











    7 минут





















    (Д) 1. Тапсырма : «Сұрақ-жауап » әдісі іске асады.

    Мәтінді тыңда,үлестірме қағаздағы сұрақтарға жауап бер.

    1.Кейіпкерлерді ата.

    2.Жігіт неге ұстазына барды?

    3.Шығарманың негізгі ойы қандай?

    Дескриптор:

    Мәтінді тыңдайды.

    Сұрақтарға жауап береді.

    ҚБ : « Сұрақ белгісі »

    3 сұрақ белгісі – Мәтінді тыңдаса, сұрақтарға жауап берсе.

    2 сұрақ белгісі - Мәтінді тыңдаса, сұрақтарға жауап бергенде қиналса.

    1 сұрақ белгісі - Мәтінді тыңдаса, сұрақтарға жауап бере алмай көмек қажет етсе.


    Саралаудың « Диалог және қолдау көрсету » әдісі іске асады.

    Көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.

    Денсаулық байлыққа жатама?

    Ұстаз байлыққа нелерді теңеді?

    Денсаулық мықты болу үшін не істеу керек?

    Кейбір оқушыларға ашық сұрақтар қойылады.

    Неліктен денсаулықты байлыққа жатқызамыз?

    Неліктен мәтіндегі басты кейіпкер өмірге өкпелі деп ойлайсың?

    Ұстазының сұрағына шәкірті қалай жауап береді деп ойлайсың?


    ( Т) 2 .Тапсырма « Ішкі,сыртқы шеңбер » әдісі іске асады.

    Мәтіннің 4 бөлігіне сәйкес сұрақтарды тауып шеңбердің ішіне орналастыр , осы сұрақтарға жауабын шеңбердің сыртына жаз.

    Не үшін жарлы жігіт өзін оқытқан ұстазына жолықты?

    Ұстаз жігітке қандай сұрақтар қойды?

    Жігіт не деп жауап берді?

    Шығармадан қандай қорытынды шығаруға болады?


    Дескриптор :

    Мәтіннің 4 бөлігіне сәйкес сұрақтарды тауып,шеңберге орналастырады.

    Жауабын жазады.

    ҚБ : « Бұрыштар » әдісі іске асады.

    Бірінші бұрыш –мәтіннің 4 бөлігіне сәйкес сұрақтарды тапса, шеңберге орналастырса,жауабын жазса .

    Екінші бұрыш - мәтіннің 2-3 бөлігіне сәйкес сұрақтарды тауып шеңберге орналастырса,жауабын жазса.

    Үшінші бұрыш- мәтіннің 2 бөлігіне сәйкес сұрақтарды тапса, шеңберге орналастырса, жауабын жазуда қиналса.

    Төртінші бұрыш- мәтіннің 1 бөлігіне сәйкес сұрақтарды табуда,орналастыруда ,жазуда көмек қажет етсе.


    Саралаудың «Қарқын» әдісі қолданылады.

    Қарқыны баяу оқушыға біршама уақыт беріледі.

    Қарқыны жылдам оқушыларға қосымша тапсырма беріледі.

    « Сәйкестендір» әдісі арқылы жүзеге асады.

    Мына сұрақтарды суреттермен сәйкестеңдір.

    1.Жігіт кімге жолықты?

    2.Сен мына қолыңды мың сомға кестірер ме едің?

    3.Қалайша енді осынша байлыққа ие бола отырып,жарлымын дейсің?

    Өз ойынды дәлелде.


    Сергіту сәті «Көңілді күн»


    ( Ж) 3.Тапсырма « Допты қағып алу » әдісі іске асады.

    Мәтінде кейіпкердің қасиеттері мен іс-әрекетіне байланысты сұрақтар қой ? Өмірден мысал келтір.

    Дескриптор: Кейіпкердің қасиеттері мен іс-әрекетіне байланысты сұрақтар қояды.

    Өмірден мысал келтіреді.

    ҚБ : « Конверттегі сұрақ » әдісі жүзеге асады.

    Конверттегі кейіпкердің қасиеттері мен іс-әрекетіне байланысты сұрақтарға жауап жазып , салыңдар. Бір-бірімен жұптарымен алмасыңдар. Талқылаңдар.

    Қызыл конверт- Кейіпкердің қасиеттері мен іс-әрекетіне байланысты сұрақтар қойса,өмірден мысал келтірсе.

    Көк конверт- Кейіпкердің қасиеттері мен іс-әрекетіне байланысты сұрақтар қойса,

    өмірден мысал келтіргенде қиналса.

    Сары конверт- Кейіпкердің қасиеттері мен іс-әрекетіне байланысты сұрақтар қойғанда,өмірден мысал келтіргенде көмек қажет етсе.


    Кейбір оқушыға саралаудың « Дереккөз» әдісін іске асырады.

    «РАФТ» стратегиясы арқылы іске асады.

    Бейнежазбаны көріп шық. Негізгі ойға байланысты әңгіме құрастыр.

    Р- рөлі ( ұстазы)

    А- аудитория ( балалар)

    Ф- әңгіме

    Т- « Денсаулық-зор байлық».











    ???

    ??

    ?


















    Рисунок 3

    Рисунок 5




















    Рисунок 6


    Рисунок 7 Рисунок 8

















    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Куватова Лаура Заманбековна
    08 Қаңтар 2023
    178
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Мыржақып Дұлатов.Байлық.

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Мыржақып Дұлатов.Байлық.

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау; қарым –қатынас жасау қабілеті; жауапкершілік; өмір бойы оқуға дайын болу.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар


    Ортақ тақырып: «Дені саудың-жаны сау»

    Ойлау дағдылардың деңгейі: түсіну ,қолдану, талдау.

    Пән: Әдебиеттік оқу

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Тыңдалым және айтылым.

    Күні: 31.05.2019ж.

    Сынып: 2

    Мектеп: «Барқытбел орта мектеп-бақша»КММ

    Мұғалімнің аты-жөні: Куватова Лаура Заманбековна

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақ тақырыбы

    Мыржақып Дұлатов.Байлық.

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    2.1.1.1. Шығарманың мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру.

    Сабақ мақсаттары

    Барлық оқушылар: Шығарманың мазмұны бойынша сұрақтарға жауап

    береді.

    Көптеген оқушылар: Шығарманың мазмұны бойынша суреттерді сұрақтармен сәйкестендіреді.

    Кейбір оқушылар: Шығарманың негізгі ойын анықтап,өз ойынан мәтін құрастырады.

    Бағалау критерийлері

    Шығарманың мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді.

    Тілдік мақсаттар

    Оқушылар орындай алады: Шығарманың мазмұны бойынша сұрақтарға жауап бере алады, мәтінді тыңдайды.

    Пәнге тән лексика мен терминология:

    Сом, жарық дүние.

    Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

    Денсаулық байлыққа жатама?

    Ұстаз байлыққа нелерді теңеді?

    Денсаулық мықты болу үшін не істеу керек?

    Неліктен денсаулықты байлыққа жатқызамыз?

    Неліктен мәтіндегі басты кейіпкер өмірге өкпелі деп ойлайсың?

    Ұстазының сұрағына шәкірті қалай жауап береді деп ойлайсың?

    Құндылықтарды дарыту

    Шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау; қарым –қатынас жасау қабілеті; жауапкершілік; өмір бойы оқуға дайын болу.

    Пәнаралық байланыстар

    Дене шынықтыру.

    АКТ қолдану дағдылары

    Слайд ,бейнежазба.

    Бастапқы білім

    Мәтінді тыңдайды, оқиды, сұраққа жауап бере алады.

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар

    Сабақтың басы


    7 минут







    1.Психологиялық ахуал.

    «Бүгінгі күн қандай?» әдісі іске асады. Оқушылар осы сөз тіркесін қолдана отырып, бір-біріне тілек айтады.

    2. Денсаулыққа байланысты мақал-мәтелге байланысты топтарға бөлу.

    Спорт -денсаулық кепілі.

    Денсаулық – зор байлық.

    Ас -адамның арқауы.

    Саралаудың «Жіктеу» тәсілі іске асады. Тапсырма топтық болғандықтан, топқа әртүрлі оқшылар бөлінеді.

    Оқу мақсатын анықтауда «Постер» әдісі арқылы іске асады.

    Байлық деген сөзді қалай түсінесіңдер?

    Денсаулық дегеніміз не?


    Сабақтың ортасы




    10 минут



























    7 минут













































    3 минут











    7 минут





















    (Д) 1. Тапсырма : «Сұрақ-жауап » әдісі іске асады.

    Мәтінді тыңда,үлестірме қағаздағы сұрақтарға жауап бер.

    1.Кейіпкерлерді ата.

    2.Жігіт неге ұстазына барды?

    3.Шығарманың негізгі ойы қандай?

    Дескриптор:

    Мәтінді тыңдайды.

    Сұрақтарға жауап береді.

    ҚБ : « Сұрақ белгісі »

    3 сұрақ белгісі – Мәтінді тыңдаса, сұрақтарға жауап берсе.

    2 сұрақ белгісі - Мәтінді тыңдаса, сұрақтарға жауап бергенде қиналса.

    1 сұрақ белгісі - Мәтінді тыңдаса, сұрақтарға жауап бере алмай көмек қажет етсе.


    Саралаудың « Диалог және қолдау көрсету » әдісі іске асады.

    Көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.

    Денсаулық байлыққа жатама?

    Ұстаз байлыққа нелерді теңеді?

    Денсаулық мықты болу үшін не істеу керек?

    Кейбір оқушыларға ашық сұрақтар қойылады.

    Неліктен денсаулықты байлыққа жатқызамыз?

    Неліктен мәтіндегі басты кейіпкер өмірге өкпелі деп ойлайсың?

    Ұстазының сұрағына шәкірті қалай жауап береді деп ойлайсың?


    ( Т) 2 .Тапсырма « Ішкі,сыртқы шеңбер » әдісі іске асады.

    Мәтіннің 4 бөлігіне сәйкес сұрақтарды тауып шеңбердің ішіне орналастыр , осы сұрақтарға жауабын шеңбердің сыртына жаз.

    Не үшін жарлы жігіт өзін оқытқан ұстазына жолықты?

    Ұстаз жігітке қандай сұрақтар қойды?

    Жігіт не деп жауап берді?

    Шығармадан қандай қорытынды шығаруға болады?


    Дескриптор :

    Мәтіннің 4 бөлігіне сәйкес сұрақтарды тауып,шеңберге орналастырады.

    Жауабын жазады.

    ҚБ : « Бұрыштар » әдісі іске асады.

    Бірінші бұрыш –мәтіннің 4 бөлігіне сәйкес сұрақтарды тапса, шеңберге орналастырса,жауабын жазса .

    Екінші бұрыш - мәтіннің 2-3 бөлігіне сәйкес сұрақтарды тауып шеңберге орналастырса,жауабын жазса.

    Үшінші бұрыш- мәтіннің 2 бөлігіне сәйкес сұрақтарды тапса, шеңберге орналастырса, жауабын жазуда қиналса.

    Төртінші бұрыш- мәтіннің 1 бөлігіне сәйкес сұрақтарды табуда,орналастыруда ,жазуда көмек қажет етсе.


    Саралаудың «Қарқын» әдісі қолданылады.

    Қарқыны баяу оқушыға біршама уақыт беріледі.

    Қарқыны жылдам оқушыларға қосымша тапсырма беріледі.

    « Сәйкестендір» әдісі арқылы жүзеге асады.

    Мына сұрақтарды суреттермен сәйкестеңдір.

    1.Жігіт кімге жолықты?

    2.Сен мына қолыңды мың сомға кестірер ме едің?

    3.Қалайша енді осынша байлыққа ие бола отырып,жарлымын дейсің?

    Өз ойынды дәлелде.


    Сергіту сәті «Көңілді күн»


    ( Ж) 3.Тапсырма « Допты қағып алу » әдісі іске асады.

    Мәтінде кейіпкердің қасиеттері мен іс-әрекетіне байланысты сұрақтар қой ? Өмірден мысал келтір.

    Дескриптор: Кейіпкердің қасиеттері мен іс-әрекетіне байланысты сұрақтар қояды.

    Өмірден мысал келтіреді.

    ҚБ : « Конверттегі сұрақ » әдісі жүзеге асады.

    Конверттегі кейіпкердің қасиеттері мен іс-әрекетіне байланысты сұрақтарға жауап жазып , салыңдар. Бір-бірімен жұптарымен алмасыңдар. Талқылаңдар.

    Қызыл конверт- Кейіпкердің қасиеттері мен іс-әрекетіне байланысты сұрақтар қойса,өмірден мысал келтірсе.

    Көк конверт- Кейіпкердің қасиеттері мен іс-әрекетіне байланысты сұрақтар қойса,

    өмірден мысал келтіргенде қиналса.

    Сары конверт- Кейіпкердің қасиеттері мен іс-әрекетіне байланысты сұрақтар қойғанда,өмірден мысал келтіргенде көмек қажет етсе.


    Кейбір оқушыға саралаудың « Дереккөз» әдісін іске асырады.

    «РАФТ» стратегиясы арқылы іске асады.

    Бейнежазбаны көріп шық. Негізгі ойға байланысты әңгіме құрастыр.

    Р- рөлі ( ұстазы)

    А- аудитория ( балалар)

    Ф- әңгіме

    Т- « Денсаулық-зор байлық».











    ???

    ??

    ?


















    Рисунок 3

    Рисунок 5




















    Рисунок 6


    Рисунок 7 Рисунок 8

















    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Биология Тест 3 сынып
    08.01.2023
    178
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Куватова Лаура Заманбековна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации