Астана қаласы №63 «Әсем – Ай » балабақшасы ,
«Алпамыс» ,«Ақбұлақ» шағын орталығы
Тәрбиеші : Баишева Алтынай Максутхановна
Ұйымдастырылған оқу іс - әрекетінің технологиялық картасы
Күні: 18.06.2018
Тобы: «Самал» І – ауысым
Білім беру саласы:Коммуникация. Шығармашылық.
Бөлімі: Сөйлеуді дамыту Музыка.
Тақырыбы: Үй жануарлары
Мақсаты: Балалардың үй жануарлары туралы түсініктерін кеңейту, адамзатқа тигізетін пайдасы туралы, олардан алынатын өнімдер жайлы мағлұмат беру.
Жұмбақ шешу арқылы балалардың ойлау ,қиялдау,сөйлеу қабілеттерін дамыту.
Үй жануарларын қорғауға ,оларға қамқорлық жасауға, еңбексүйгіштікке, ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Әдіс – тәсілдер: көрсету, түсіндіру, сұрақ – жауап.
Көрнекіліктер: төрт түліктің, төлдерінің суреттері, үлестірмелі материалдар, маскалар.
Билингвальный компонент: түйе – вервлюд, жылқы – лошадь, сиыр –корова, қой – баран, ешкі – коза.
|
Іс-әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс -әрекеті |
||||||||||||||||||||
|
Ынталанды ру кезеңі |
Біз ерекше баламыз, Айтқан тілді аламыз. Достарымды көргенде, Қуана қарсы аламыз. Сәлем, сәлем, сәлем! |
Балалар бір –біріне қол бұлғайды |
||||||||||||||||||||
|
Ұйымдасты ру кезеңі |
-Балалар мен бүгін шағын орталыққа келе жатып, бір сандық тауып алдым. Ол жай сандық емес ,сиқырлы сандық екен. Бұл сандықтын ішіне жануарларды сиқырлап салып қойыпты. Оларды құтқару үшін біз сендермен жұмбақтар шешуіміз керек. Егер жұмбақтардың жауабын дұрыс тапсаңдар, жануарлар сандықтан босанып шығады. Әрбір жауаптағы жануардың суретін шығарып тақтаға ілу. 1.Кезікті бір жануар Үстінде екі тауы бар. 2.Кішкене ғана бойы бар, Айналдырып киген тоны бар. 3.Желп-желп етіп сақалы, Қолынан дәм татады. 4.Екі айнасы бар, Екі найзасы бар. -Балалар, бұлардың барлығын бір сөзбен қалай атаймыз? -Олар қайда мекендейді?. -Оларға кім қарайды? -Олар немен қоректенеді?. Енді біз сендермен Айнытпай сал ойынын ойнайық. Олай –былай жүгіріп, Ала мысық ойнайды, Аша алмаса есікті, Дыбыстайды ол қалай?. Күзетші күшік саққұлақ, Үй күзетіп шапқылап, Дыбыс шықса қаттырақ, Қалай, қалай үреді?. Балаларға үй жануарларының атауымен және олардың төлдерімен таныстыру. -Балалар бүгін біз үй жануарларымен таныстық. Жануарлар екіге бөлінеді, олар үй жануарлары және дала жануарлары. -Үй жануарларына нелер жатады? -Өте дұрыс,енді дала жануарларына нелер жатады? -Енді балалар ,тыйым сөздерді айтып көрейік. 1.Малды бастан ұрма. 2.Малға теріс мінбе. 3.Малды теппе,ақты төкпе. 4.Малдың сүйегін отқа жақпа!. 5.Кешке қорадан мал берме. Сергіту сәті. « Балапан». Дидактикалық ойын. «Кім тапқыр?» -Дұрыс балалар,қазір біз «Кім тапқыр?»ойыны арқылы жануарлардың пірлерін, олардың қалай шақыратындығын және өріске қалай айдайтындығын айтатын боламыз.
Ал балалар ендігі кезекті « Төлдер айтысы» ертегісін сомдап көрелік «Қошақан әні» хормен орындалады. |
Балалар жұмбақтар дың шешуің табуға белсене жауап береді.
Түйе деп Елжас жауап береді
Қой деп Сабина жауап береді.
Інкәр Ешкі деп жауап берді. Расул Сиыр деп жауап береді.
Үй жануарлары .Үйде, қорада. Адамдар. Жем, шөп су..
Мияу, мияу ,мияу.
Гаф,гаф,гаф Балалар жеке-жек төрт түліктерді төлдерімен атап береді Ерқанат түйе, жылқы, сиыр. қой, ешкі деп жауап береді Ұлар қасқыр, қоян,бұғы, аю, марал,киік, тауешкі.деп жауап берді. |
||||||||||||||||||||
|
Рефлексия лық түзетушілік |
Сабақты жалпы қорытындылау. Жануарлар жайында алған білімдерін тиянақтап бекіту.Ертегі желісі бойынша жақсы ойнаған балаларды мадақтау, бағалау.
|
Балалар жануарларға көмектесіп жүретіндері, қамқорлық жасай білетіндерің айтады. |
Күтілетін нәтиже:
Нені білу керек: Үй жануарларымен дала жануарларын ажырата білу керек.
Нені игереді: Үй жануарларға деген сүйіспеншілікпен қамқорлық жасауды
Нені біледі: Сурет бойынша әңгіме құрастыруды.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Музыка еліне саяхат
Музыка еліне саяхат
Астана қаласы №63 «Әсем – Ай » балабақшасы ,
«Алпамыс» ,«Ақбұлақ» шағын орталығы
Тәрбиеші : Баишева Алтынай Максутхановна
Ұйымдастырылған оқу іс - әрекетінің технологиялық картасы
Күні: 18.06.2018
Тобы: «Самал» І – ауысым
Білім беру саласы:Коммуникация. Шығармашылық.
Бөлімі: Сөйлеуді дамыту Музыка.
Тақырыбы: Үй жануарлары
Мақсаты: Балалардың үй жануарлары туралы түсініктерін кеңейту, адамзатқа тигізетін пайдасы туралы, олардан алынатын өнімдер жайлы мағлұмат беру.
Жұмбақ шешу арқылы балалардың ойлау ,қиялдау,сөйлеу қабілеттерін дамыту.
Үй жануарларын қорғауға ,оларға қамқорлық жасауға, еңбексүйгіштікке, ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Әдіс – тәсілдер: көрсету, түсіндіру, сұрақ – жауап.
Көрнекіліктер: төрт түліктің, төлдерінің суреттері, үлестірмелі материалдар, маскалар.
Билингвальный компонент: түйе – вервлюд, жылқы – лошадь, сиыр –корова, қой – баран, ешкі – коза.
|
Іс-әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс -әрекеті |
||||||||||||||||||||
|
Ынталанды ру кезеңі |
Біз ерекше баламыз, Айтқан тілді аламыз. Достарымды көргенде, Қуана қарсы аламыз. Сәлем, сәлем, сәлем! |
Балалар бір –біріне қол бұлғайды |
||||||||||||||||||||
|
Ұйымдасты ру кезеңі |
-Балалар мен бүгін шағын орталыққа келе жатып, бір сандық тауып алдым. Ол жай сандық емес ,сиқырлы сандық екен. Бұл сандықтын ішіне жануарларды сиқырлап салып қойыпты. Оларды құтқару үшін біз сендермен жұмбақтар шешуіміз керек. Егер жұмбақтардың жауабын дұрыс тапсаңдар, жануарлар сандықтан босанып шығады. Әрбір жауаптағы жануардың суретін шығарып тақтаға ілу. 1.Кезікті бір жануар Үстінде екі тауы бар. 2.Кішкене ғана бойы бар, Айналдырып киген тоны бар. 3.Желп-желп етіп сақалы, Қолынан дәм татады. 4.Екі айнасы бар, Екі найзасы бар. -Балалар, бұлардың барлығын бір сөзбен қалай атаймыз? -Олар қайда мекендейді?. -Оларға кім қарайды? -Олар немен қоректенеді?. Енді біз сендермен Айнытпай сал ойынын ойнайық. Олай –былай жүгіріп, Ала мысық ойнайды, Аша алмаса есікті, Дыбыстайды ол қалай?. Күзетші күшік саққұлақ, Үй күзетіп шапқылап, Дыбыс шықса қаттырақ, Қалай, қалай үреді?. Балаларға үй жануарларының атауымен және олардың төлдерімен таныстыру. -Балалар бүгін біз үй жануарларымен таныстық. Жануарлар екіге бөлінеді, олар үй жануарлары және дала жануарлары. -Үй жануарларына нелер жатады? -Өте дұрыс,енді дала жануарларына нелер жатады? -Енді балалар ,тыйым сөздерді айтып көрейік. 1.Малды бастан ұрма. 2.Малға теріс мінбе. 3.Малды теппе,ақты төкпе. 4.Малдың сүйегін отқа жақпа!. 5.Кешке қорадан мал берме. Сергіту сәті. « Балапан». Дидактикалық ойын. «Кім тапқыр?» -Дұрыс балалар,қазір біз «Кім тапқыр?»ойыны арқылы жануарлардың пірлерін, олардың қалай шақыратындығын және өріске қалай айдайтындығын айтатын боламыз.
Ал балалар ендігі кезекті « Төлдер айтысы» ертегісін сомдап көрелік «Қошақан әні» хормен орындалады. |
Балалар жұмбақтар дың шешуің табуға белсене жауап береді.
Түйе деп Елжас жауап береді
Қой деп Сабина жауап береді.
Інкәр Ешкі деп жауап берді. Расул Сиыр деп жауап береді.
Үй жануарлары .Үйде, қорада. Адамдар. Жем, шөп су..
Мияу, мияу ,мияу.
Гаф,гаф,гаф Балалар жеке-жек төрт түліктерді төлдерімен атап береді Ерқанат түйе, жылқы, сиыр. қой, ешкі деп жауап береді Ұлар қасқыр, қоян,бұғы, аю, марал,киік, тауешкі.деп жауап берді. |
||||||||||||||||||||
|
Рефлексия лық түзетушілік |
Сабақты жалпы қорытындылау. Жануарлар жайында алған білімдерін тиянақтап бекіту.Ертегі желісі бойынша жақсы ойнаған балаларды мадақтау, бағалау.
|
Балалар жануарларға көмектесіп жүретіндері, қамқорлық жасай білетіндерің айтады. |
Күтілетін нәтиже:
Нені білу керек: Үй жануарларымен дала жануарларын ажырата білу керек.
Нені игереді: Үй жануарларға деген сүйіспеншілікпен қамқорлық жасауды
Нені біледі: Сурет бойынша әңгіме құрастыруды.
шағым қалдыра аласыз













