Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Музыка пәні 5 сынып қмж 1 тоқсан
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бөлімі |
Музыка |
||||||
Педагогтің аты жөні: |
|
||||||
Күні: |
|
||||||
Сынып: |
5А |
Қатысқандар саны: 15 |
Қатыспағандар саны: 15 |
||||
Сабақтың тақырыбы: |
Қазақ халық әнінің әуенділігі Сырлы ән |
||||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
5.1.1.1-музыканың түрін стильі мен жанрын,музыкалық көркемдеуші құралдарды анықтау, тыңдалған шығарманы талдау 5.2.1.1-музыкалық шығармашылық жұмыстарды жасау үшін идеялар ұсыну,жоспарлау және материалдар жинақтау |
||||||
Сабақтың мақсаты: |
Қазақ халқының музыкалық дәстүрлерінің ерекшеліктерін анықтап, тыңдалған шығарманы талдайды.Музыканың стильі мен жанрын анықтайды,түрлі әндерді орындау барысында музыканың көңіл күйі мен көркем бейнесін жеткізеді. |
||||||
Сабақтың барысы: |
|||||||
Сабақтың кезеңі (уақыты) |
Педагог әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||
Сабақтың басы 20 мин
Сабақтың ортасы 15 мин
5 мин
|
«Миға шабуыл» әдісі 1-тапсырма. Тыңдалым. Бейнеролик Сұрақ қою арқылы жаңа тақырыпты ашамыз. Оқушылар өз идеяларын ортаға салады. - Ән дегеніміз не? -Жанр дегенім не? -Жанрлар қалай бөлінеді? (бейнероликке сай қосымша сұрақтар қойылады) Ән өнері халқымыздың сарқылмас қазынасы.Ән адамның көңіл күйі,қуаышы мен мұңы.Әуезді сырлы әндер ғана бүгінге дейін жетіп,өз мағынасы мен мазмұнын өзгеріссіз жеткізіп отырған. Ондай әндердің бірі халық әндерінің бірі «Бір бала» әнін тыңдаймыз. «Бір бала»әнінін эстрадалық және классикалық заманауи түрленген түрін тыңдап әннің сипатына мінезіне назар аударады. 2-тапсырма:Талдау Халық әні «Бір бала» әнін талдайды. Бірінші орындаудағы «Бір бала» халық әнінімен екінші орындаудағы «Бір бала» әнімен салыстырып,олардың стильін,жанрын ажыратады. 3-тапсырма. Өздік жұмыс. «Бір бала» әнінің сөзін кітаптан мәнерлеп оқып,интернет желісінен тыңдап, үнтаспадағы әуенге қосылып,әннің көркем бейнесіне жеткізе отырып орындап, өз қалауыңмен әнді түрлендір. |
Оқушылар өз ойларын ауызша жеткізеді. Талдайды Бір -бірін бағалау |
Платформа жүйесінің пайыздық есептеу нәтижесі Платформа жүйесінің пайыздық есептеу нәтижесі Платформа жүйесінің пайыздық есептеу нәтижесі |
https://youtu.be/hl7stysYuNE
Оқулық АКТ |
Бөлімі |
Музыка |
||||||
Педагогтің аты жөні: |
|
||||||
Күні: |
|
||||||
Сынып: |
5А |
Қатысқандар саны: 15 |
Қатыспағандар саны: 15 |
||||
Сабақтың тақырыбы: |
Қазақ халық әнінің әуенділігі Асқақ ән |
||||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
5.1.2.1- дәстүрлі халық әндері мен аспаптық музыканың жанры мен стилін, айтыстың түрлерін анықтау |
||||||
Сабақтың мақсаты: |
Музыкалық жанр мен көркемдеуші құралдарын анықтайды, тыңдаған шығарманы талдай алады. «Айтбай» әнінің тарихын, қазақ халқының дәстүрлі әншілік мектептерінің атауларын біледі |
||||||
Сабақтың барысы: |
|||||||
Сабақтың кезеңі (уақыты) |
Педагог әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||
Сабақтың басы 20 мин Сабақтың ортасы 15 мин
5 мин
|
«Миға шабуыл» әдісі 1-тапсырма. Тыңдалым. Бейнеролик Сұрақ қою арқылы жаңа тақырыпты ашамыз. Балалар дәстүрлі ән үлгілері ғұрыптық әндер, халық әндері,кәсіби халық компазиторлары шығармалары болып баға жетпес құндылықты құрайды.Бүгін біз Біржан Салдың «Айтбай» әнімен танысамыз. Балалар қазақ халқының әншілік дәстүрлі өнерінің төрт мектеп бар. Арқа әншілік дәстүрі,Сыр өңірі әншілері,Жетісу әншілері,Батыс Қазақстан әншілік дәстүрі.Біржан Салдың «Айтбай» әнімен танысамыз.Бейнежазбаға назар аударыңдар. 2-тапсырма: Ән тыңдау. «Айтбай» әні «Айтбай» әнін талдаймыз. Олардың стильін,жанрын ажыратады. Сұрақтарға жауап береміз. 1.Әншінің орындаушылық шеберлігін бағала,яғни ән орындау мәнері, аспапта орындауы саған ұнадыма? 2.Әннің мазмұнын қалай түсіндің?Ән не жайлы? 3-тапсырма. Тыңдау «Көкшетау» әнін тыңдап, мына сұрақтарға жауап бер. 1.Әннің мәтіні не жайлы? 2.Қандай көркемдеуші сөздер кездеседі? 4-тапсырма. Өздік жұмыс. С.Сейфуллиннің «Көкшетау» поэмасын мәнерлеп оқу және «сал» ұғымына анықтама беру |
Оқушылар өз ойларын ауызша жеткізеді. Талдайды Бір -бірін бағалау |
Платформа жүйесінің пайыздық есептеу нәтижесі Платформа жүйесінің пайыздық есептеу нәтижесі Платформа жүйесінің пайыздық есептеу нәтижесі Платформа жүйесінің пайыздық есептеу нәтижесі |
https://youtu.be/hl7stysYuNE
Оқулық АКТ |
Педагогтің аты жөні: |
|
||||||
Күні: |
|
||||||
Сынып: |
5А |
Қатысқандар саны: 15 |
Қатыспағандар саны: 15 |
||||
Сабақтың тақырыбы: |
Қазақ халық әнінің әуенділігі Әзіл ән |
||||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
5.1.2.3- қазақ халқының және әлем халықтары музыкалық дәстүрлерінің ерекшеліктерін анықтау: |
||||||
Сабақтың мақсаты: |
Дәстүрлі әншілердің орындау мәнерін ажырату,дәстүрлі әншілік мектептер жайлы біледі, Жетісу дәстүрлі әншілік мектебінің өкілі Кенен Әзербаевтың шығармашылығын «Көкшолақ» әнінің тарихымен танысады. |
||||||
Сабақтың барысы: |
|||||||
Сабақтың кезеңі (уақыты) |
Педагог әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
|
|||
Сабақтың басы 20 мин Сабақтың ортасы 15 мин 5 мин
|
«Миға шабуыл» әдісі 1-тапсырма. Тыңдалым. Бейнеролик Сұрақ қою арқылы жаңа тақырыпты ашамыз. Кенен Әзербаев 1884-1976 жылдары аралығында өмір сүрген.Әнші,компазитор,Қазақстанның еңбек сіңірген өнер қайраткері.11 жасында қолына домбыра алып, ән шырқаған. «Көкшолақ», «Бозторғай», «Базар назар» әндері халық арасында кеңінен таралған. 2-тапсырма: Ән тыңдау. «Көкшолақ» әні «Көкшолақ» әнін талдаймыз. Олардың стильін,жанрын ажыратады. Сұрақтарға жауап береміз. 1.Әншінің орындаушылық шеберлігін бағала,яғни ән орындау мәнері, аспапта орындауы саған ұнадыма? 2.Әннің мазмұнын қалай түсіндің? Ән не жайлы? 3-тапсырма. Тыңдау «Көкшетау» әнін тыңдап, мына сұрақтарға жауап бер. 1.Әннің мәтіні не жайлы? 2.Қандай көркемдеуші сөздер кездеседі? 4-тапсырма. Өздік жұмыс. «Көкшолақ» әнінің қайырмасын түрлендіріп орында. Рефлексия: -Мен не білдім? - Бүгін мен не үйрендім? -Мен үшін қандай тапсырма қиын болды? -Ал қай тапсырманы мен оңай орындадым |
Оқушылар өз ойларын ауызша жеткізеді. Талдайды Бір -бірін бағалау |
Платформа жүйесінің пайыздық есептеу нәтижесі Платформа жүйесінің пайыздық есептеу нәтижесі Платформа жүйесінің пайыздық есептеу нәтижесі |
|
Бөлімі |
Музыка |
||||||
Педагогтің аты жөні: |
|
||||||
Күні: |
|
||||||
Сынып: |
5А |
Қатысқандар саны: 15 |
Қатыспағандар саны: 15 |
||||
Сабақтың тақырыбы: |
Айтыс өнері |
||||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
5.1.2.1-дәстүрлі халық әндері мен аспаптық музыканың жанры мен стильін, айтыстың түрлерін анықтау. |
||||||
Сабақтың мақсаты: |
Дәстүрлі халық әндері мен аспаптық музыканың жанрын анықтайды, дәстүрлі әншілер мектептерінің және халық композиторларының шығармаларын ажыратады, айтыс түрлерін ажырата білуді, айтыста қолданылатын көркемдік құралдары ажырата білуді. |
||||||
Сабақтың барысы: |
|||||||
Сабақтың кезеңі (уақыты) |
Педагог әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||
Сабақтың басы 15 мин
Сабақтың ортасы 15 мин
5 мин
5 мин |
Сәлемдесу. Сабақтың мақсатымен танысады. «Кинометафора» әдісі арқылы бейнесюжеттен үзінді көрсету арқылы баланың өз ойын, ой-пікірлерін білуге болады.Халқымыз әнді шебер орындаумен қатар тез арада өз ойынан өлең шығарып сөз жарыса айтыс ұйымдастырған.Үлкен жиын тойларда жиналған халық бірінің айтқан өлеңін бірі жауап қайтарып, суырып салма өнер көрсеткен.Кейінгі кезде осындай жарыстар өнер жарысына айтысқа айналған.айтысқа қатысатын айтыскер тапқыр болуымен қатар өлеңін әуенге қосып,домбыра мен орындаған.Ал балалар, біз сендермен айтыстың кең таралған түрлерімен таныс боламыз: Қызбен жігіт айтысы, ақындар айтысы, қайым айтыс.Балалар біз сендермен бүгінгі сабақта айтыстың ьір түрі қызбен жігіт айтысына тоқталатын боламыз.Бейнесюжетке назар аударайық. 2-тапсырма. Тыңдау. Қызбен жігіт айтысын тамашалап, төмендегі сұрақтарға жауап жауап береміз. 1.Қалай ойлайсың қызбен жігіт айтысы өз ойларын айтыстың қай жолдарында білдірген? 2Берілген қыз бен жігіт айтысына қандай сипаттама берер едің? 3. Тыңдаған айтыста не байқадың? 3-тапсырма. Тыңдалым Бейнероликтен қайым айтыс туралы сюжет көреміз. Сөз айтайық көшелі, Мерейің сонда өседі, Бабаларым шетінен, Ақын болған кешегі. Балалар осы төрт жолды әуенге қосып орындап көрейік. 4-тапсырма.Өздік жұмыс.Балалар айтыстың әуенін өз қалауың бойынша түрлендір, яғни музыкалық импровизация жаса |
Оқушылар өз ойларын ауызша жеткізеді. Бейнероликті тамашалайды Сұрақтарға жауап беріп,талдайды Бір -бірін бағалау |
Платформа жүйесінің пайыздық есептеу нәтижесі Платформа жүйесінің пайыздық есептеу нәтижесі Платформа жүйесінің пайыздық есептеу нәтижесі |
hhtp/mpp/youtube.com http/ptt/youtube.com Смайлик |
Бөлімі |
Музыка |
||||||
Педагогтің аты жөні: |
|
||||||
Күні: |
|
||||||
Сынып: |
5А |
Қатысқандар саны: 15 |
Қатыспағандар саны: 15 |
||||
Сабақтың тақырыбы: |
Ақындар айтысы |
||||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
5.1.1.1-музыканың түрін,стильі мен жанрын, музыкалық көркемдеуші құралдарды анықтау,тыңдалған шығарманы талдау |
||||||
Сабақтың мақсаты: |
Қызбен жігіт және қайым айтыс түрлерін ,айтыс жанрының көркемдеуші құралдарын талдайды, өткен айтыс түрлерінен ақындар айтысын ажырата алады,ақын С.Тастанбекқызының шығармашылығы туралы біледі. |
||||||
Сабақтың барысы: |
|||||||
Сабақтың кезеңі (уақыты) |
Педагог әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||
Сабақтың басы 20 мин
Сабақтың ортасы 15 мин
5 мин
|
Сәлемдесу. Сабақтың мақсатымен танысады. «Кинометафора» әдісі арқылы бейнесюжеттен үзінді көрсету арқылы баланың өз ойын, ой-пікірлерін білуге болады.Балалар бүгінгі сабақта айтыс өнері тақырыбының жалғасы айтыстың ішіндегі ең көлемдісі ақындар айтысы мен танысамыз. Алдыңғы сабақта қызбен жігіт айтысы мен танысқан болатынбыз.Ақындар айтысына өлең сөз өнерін шебер орындайтын суырыпсалма ақындар ғана қатыса алады.Айтыс сөзге жүріктікті, білгірлікті, тапқырлықты, ел тарихын, жер жайн білуді керек етеді.Айтыс сүре айтыс, түре айтыс болып бөлінеді.Бейнесюжетке назар аударайық. 2-тапсырма. «Сұрақ ілмегі» әдісі Ақындар айтысын тамашалап төмендегі сұрақтарға жауап береміз. 1.Қалай ойлайсың ақындар айтысы өз ойларын айтыстың қай жолдарында білдірген? 2Берілген ақындар айтысына қандай сипаттама берер едің? 3. Тыңдаған айтыста не байқадың? 3-тапсырма. Тыңдалым Бейнероликтен Сара Тастанбекқызы туралы сюжетке назар аударыңдар.Өмірбаянымен таныс боламыз.Берілген айтысы оқып шығайық. Оқулықпен жұмыс 4-тапсырма.Өздік жұмыс.Балалар «Мақтанышым мектебім» атты айтысымызды үнтаспадағы әуенге қосылып орында |
Оқушылар өз ойларын ауызша жеткізеді. Бейнероликті тамашалайды Сұрақтарға жауап беріп,талдайды Оқулықпен жұмыс |
Платформа жүйесінің пайыздық есептеу нәтижесі Платформа жүйесінің пайыздық есептеу нәтижесі Платформа жүйесінің пайыздық есептеу нәтижесі |
hhtp/mpp/youtube.com http/ptt/youtube.com Смайлик |
Бөлімі |
Музыка |
||||||
Педагогтің аты жөні: |
|
||||||
Күні: |
|
||||||
Сынып: |
5А |
Қатысқандар саны: 15 |
Қатыспағандар саны: 15 |
||||
Сабақтың тақырыбы: |
Күй құдіреті |
||||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
5.2.1.1-музыкалық шығармашылық жұмыстарды жасау үшін идеялар ұсыну, жоспарлау және материал жинақтау |
||||||
Сабақтың мақсаты: |
Дәстүрлі халық әндері мен аспаптық музыканың ,айтыстың жанрын анықтайды,музыкалық жанрлармен көркемдеуші құралдарды анықтау, тыңдаған шығарманы талдайды. Күй жанрын сипаттауда музыкалық сауаттылықты қолдан алуды |
||||||
Сабақтың барысы: |
|||||||
Сабақтың кезеңі (уақыты) |
Педагог әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||
Сабақтың басы 20 мин Сабақтың ортасы 15 мин
5 мин
|
Сәлемдесу. Сабақтың мақсатымен танысады.Қазақ халқының бізің дәуірімізге дейінгі сақталып қалған асыл мұрасы күй өнері. Өткен ғасырларда нота сауаты жоқ кезде дүниеге келген ән күйлер өмірмен бірге қайнап ауыздан ауызға ,қолдан қолға көшіп біздің заманымызға жетті.Қазақ халқы өзінің көңіл күйі мен арманын қоғамға деген көзқарасын домбыраның қос ішегі арқылы жеткізе білді.Суырып салма ақындар мен бармағынан бал тамған күйшілер арқылы бізге жетіп келген назды әндер, ғажайып күйлер халқымыздың музыкаға ғана емес мәдени байлығы рухани азығы болып отыр. Күй домбырада және басқа аспаптарда орындалады.Ал бүгін біз сендермен күйдің екі түрімен танысамыз.Олар төкпе және шертпе күйлер. Төкпе күй дегеніміз оң қолдың саусақтары бірігіп, жоғары төмен серпіліп орындалатын күй. Шертпе күй дегеніміз оң қолдың саусақтарымен шертіліп ойналатын күй.Бейнежазбаны тамашалайық. 2-тапсырма. Тыңдалым. Балалар бүгін біз атақты күйші төкпе күйдің негізін қалаушы Құрманғазы Сағырбай ұлымен танысатын боламыз. Қ.Сағырбайұлы қазақтың атақты күйшілерінің бірі. Туып өскен жері: Орал облысының Жаңа қала ауданына қарасты Жиделі деген жерде дүниеге келген. Өнерімен белгі қалдырып отырған. Оның «Қызыл қайың» , «Адай», «Сарыарқа» сынды күйлері бар. 3-тапсырма. Тыңдалым Балалар қәзір біз сендермен Құрманғазының танымал күйлерінің бірі «Адай» күйін тыңдаймыз. Сұрақ: -«Адай» күйінің үш нұсқасының қайсысы көбірек саған ұнады және неліктен? -Қалай ойлайсың «Адай» күйі тыңдармандарға қалай әсер етеді? -« Адай» күйіне қандай бейнекөрініс дайындауға болады? КүЙ тыңдаймыз «Тәттімбеттің күйі «Сарыжайлау» 4-тапсырма.Өздік жұмыс. «Ақиқат, жалған» әдісі арқылы оқулықта берілген сұрақтарға жауап жазу Рефлексия: -Мен не білдім? - Бүгін мен не үйрендім? -Мен үшін қандай тапсырма қиын болды? -Ал қай тапсырманы мен оңай орындадым |
Оқушылар өз ойларын ауызша жеткізеді. Бейнероликті тамашалайды Сұрақтарға жауап беріп,талдайды Оқулықпен жұмыс Сұрақтарға жауап береді Оқулықпен жұмыс |
Платформа жүйесінің пайыздық есептеу нәтижесі Платформа жүйесінің пайыздық есептеу нәтижесі Платформа жүйесінің пайыздық есептеу нәтижесі Платформа жүйесінің пайыздық есептеу нәтижесі |
hhtp/mpp/youtube.com http/ptt/youtube.com Смайлик Оқулық |
Бөлімі |
Музыка |
||||||
Педагогтің аты жөні: |
|
||||||
Күні: |
|
||||||
Сынып: |
5А |
Қатысқандар саны: 15 |
Қатыспағандар саны: 15 |
||||
Сабақтың тақырыбы: |
Жобаны дайындау және құрастыру |
||||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
5.3.1.1- өз жұмысын шығармашылықпен көрсету ,критерияларға сәйкес бағалау және өзінің жұмысын жақсарту |
||||||
Сабақтың мақсаты: |
Жобаның тақырыбын анықтау және жұмыс жоспарын құрады, ақпаратты ізденіп жобаны жүзеге асырады. |
||||||
Сабақтың барысы: |
|||||||
Сабақтың кезеңі (уақыты) |
Педагог әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||
Сабақтың басы 15 мин Сабақтың ортасы 15 мин 5 мин |
Сәлеметсіңдер ме балалар! Бірінші тоқсанда өтілген тақырыптар бойынша ұсынылатын жобаларды таңдауларың қажет.Олар «Асқақ ән», «Сырлы ән», «Айтыс», «Ақындар айтысы», «Күй құдіреті». Жобаны дайындау.а)жобаның мақсатын анықтау қажет.ә)жоба тақырыбына сәйкес әр түрлі деректерден ақпарат іздеу керек б)Жобаның жұмыс жоспарын құру.Жоба үлгісі бойынша бүгін біз сендермен Орган музыкатақырыбын алып отырмыз. Бейнежазбаны көріп, тамашалаңдар. 2-тапсырма. Тыңдалым. Өткен тоқсандағы тақырыптарға шолу жасау үшін бейнероликке назар аударып төмендегі сұрақтарға жауап беріңдер 3-тапсырма. «Сұрақтар ілгегі» әдісі арқылы сұрақтарға жауап бер. Әннің ерекшелігі неде? Әннің орындауының мәні қандай? Рефлексия: -Мен не білдім? - Бүгін мен не үйрендім?
-Мен үшін қандай
тапсырма қиын болды? |
Оқушылар өз ойларын ауызша жеткізеді. Сұрақтарға жауап беріп,талдайды Бір -бірін бағалау |
Платформа жүйесінің пайыздық есептеу нәтижесі Платформа жүйесінің пайыздық есептеу нәтижесі Платформа жүйесінің пайыздық есептеу нәтижесі Платформа жүйесінің пайыздық есептеу нәтижесі |
hhtp/mpp/youtube.com http/ptt/youtube.com Смайлик |
Бөлімі |
Музыка |
||||||
Педагогтің аты жөні: |
|
||||||
Күні: |
|
||||||
Сынып: |
5А |
Қатысқандар саны: 15 |
Қатыспағандар саны: 15 |
||||
Сабақтың тақырыбы: |
Жоба нәтижелерімен таныстыру |
||||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
5.3.1.1- музыкалық шығармашылық көрсетілімнің бағдарламасын таныстыру және жоспарын құру |
||||||
Сабақтың мақсаты: |
Жобаның тақырыбын анықтау және жұмыс жоспарын құрады, ақпаратты ізденіп жобаны жүзеге асырады.Жоба нәтижелерін көрсетуді және өз жұмыстарын жетілідіруді үйренеді. |
||||||
Сабақтың барысы: |
|||||||
Сабақтың кезеңі (уақыты) |
Педагог әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||
Сабақтың басы 15 мин Сабақтың ортасы 15 мин 5 мин |
Сәлеметсіңдер ме балалар! Балалар біз сендермен бірінші тоқсанда «Ән өнері», «Күй өнері», «Айтыс өнері» тақырыптарын өткен болатынбыз.Сол тақырыптардың ішінен бүгінгі жобаға сіздерге үлгі ретінде «Дәстүрлі әншілік өнер» тақырыбын алдым.Ал енді жобаны таныстырайық. Жоба тақырыбы: Жетісу ақыны Кенен ата. Жоба мақсаты: Ақын ,компазитор Кенен Әзірбаев шығармашылығы Қолданылған деректер:Әдебиеттер,интернет желісіндегі мәлімет, бейне баяндар.Бейнебаянды тамашала.
2-тапсырма. Тапсырма. Балалар тыңдаған «Көкшолақ» әнінің екі нұсқасын ВеннДиаграмасы арқылы салыстырайық.Яғни айырмашылығы мен ұқсастығын атап өтейік. 3-ТАПСЫРМА. «Өздік жұмыс» Балалар өздік жұмысына бірінші тоқсанда өткен әндерді өз қалауларың бойынша түрлендіріп орында Рефлексия: -Мен не білдім? - Бүгін мен не үйрендім?
-Мен үшін қандай
тапсырма қиын болды? |
Оқушылар өз ойларын ауызша жеткізеді. Сұрақтарға жауап беріп,талдайды Бір -бірін бағалау |
Платформа жүйесінің пайыздық есептеу нәтижесі Платформа жүйесінің пайыздық есептеу нәтижесі Платформа жүйесінің пайыздық есептеу нәтижесі Платформа жүйесінің пайыздық есептеу нәтижесі |
hhtp/mpp/youtube.com http/ptt/youtube.com Смайлик |