Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Музыка пәнінен 2-сыныпқа арналған сабақ жоспары
Материал туралы қысқаша түсінік
Музыка пәнінен 2-сыныпқа арналған сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
2387
8 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
«Музыка» пәнінең күнтізбелік – тақырыптық жоспар (2 сынып)
«Музыка» пәнінең 2 сыныпқа арналған күнтізбелік – тақырыптық жоспар «Музыка» пәнінің оқу бағдарламасы және 2 сынып оқу жоспары негізінде құрастырылды, және бұл КТЖ ұсыныс ретінде беріледі. Кейбір тақырыптарды оқытуға 2 сағат ұсынылады. Мұғалімдерге, өздері қолданатың ОӘК-ге және мектептегі материалдық техникалық базаға байланысты КТЖ-ға өзгерістер мен толықтырулар еңгізулеріне болады.
Пәннің оқу жүктемесі аптасына 1 сағат, оқу жылында 34 сағат.
№ | Сабақ | Ортақ тақырып | Сабақ тақырыбы | Бөлімше | Оқу мақсаттары | Сағат саны | Өткізу күні |
1 тоқсан | |||||||
1 | 1 | Өзім туралы | Қораптағы ойыншықтар | 1.1 Музыка тыңдау және талдау | 2.1.1.1-музыканың көркемдеуші құралдарын жәнемузыканың сипатын анықтау | ||
2.1 Музыкалық шығармашылық | 2.2.1.2 - қарапайым музыкалық-шығармашылық жұмыстарды шығару үшін музыкалық көркемдеуші құралдарды қолдану; | ||||||
1.2 Музыкалық-орындаушылық іс-әрекет | 2.1.2 1-түрлі сипатты әндерді ән айту ережесін сақтапорындау; | ||||||
2 | 2 | Ойыншыққа арналған бесік жыры | 1.1 Музыка тыңдау және оны талдау | 2.1.1.2 - әуенді ажырату және анықтау; | |||
2.2 Музыкалық шығармашылық | 2.2.1.2 - музыкалық көркемдеуші құралдарды қолданып қарапайым музыкалық-шығармашылық жұмыстарды жасау; | ||||||
3 | 3 | Музыкадағы ертегі | 1.1 Музыка тыңдау және талдау | 2.1.1.1-музыканың көркемдеуші құралдарын жәнемузыканың сипатын анықтау | |||
1.3 Музыкалық сауат | 2.1.3.3 -нотамен қарапайым әуендер оқу | ||||||
1.2 Музыкалық-орындаушылық іс-әрекет | 2.1.2.2 - ансамбльде музыкалық аспаптардың көмегімен шығарманы қарапайым ырғықпенсүйемелдеп орындау; | ||||||
4 | 4 | Ойыншықтар дүкені | 2.1 Музыкалық шығармашылық | 2.2.1.2 -қарапайым музыкалық-шығармашылық жұмыстарды шығару үшін музыкалық көркемдеуші құралдарды қолдану; | |||
1.2 Музыкалық-орындаушылық іс-әрекет | 2.1.2 1-түрлі сипатты әндерді ән айту ережесін сақтапорындау | ||||||
5 | 5 | Менің отбасым және достарым | Мен және менің достарым | 1.1 Музыка тыңдау және талдау | 2.1.1.1-музыканың көркемдеуші құралдарын жәнемузыканың сипатын анықтау; | ||
1.2 Музыкалық-орындаушылық іс-әрекет | 2.1.2 1-түрлі сипатты әндерді ән айту ережесін сақтап орындау; 2.1.2.2 -ансамбльде музыкалық аспаптардың көмегімен шығарманы қарапайым ырғақпенсүйемелдеп орындау; | ||||||
1.3 Музыкалық сауат | 2.1.3.1 -музыкалық шығармадағы негізгі әуенді, музыкалық фраза, музыкалық сөйлемді анықтау; 2.1.3.3 -нотамен қарапайым әуендер оқу; | ||||||
6 | 6 | Мен және менің отбасым. | 2.1 Музыкалық шығармашылық | 2.2.1.1 -музыкалық шығармашылық жұмыс арқылы шығарманың сипатын жеткізу; | |||
1.2 Музыкалық-орындаушылық іс-әрекет | 2.1.2 1-түрлі сипатты әндерді ән айту ережесін сақтапорындау | ||||||
7 | 7 | Бір отбасындағы оқиға | 1.1 Музыка тыңдау және талдау | 2.1.1.2 -әуеннің вокалдық, аспаптық түрін ажырату және анықтау; | |||
2.1 Музыкалық шығармашылық | 2.2.1.1 -музыкалық шығармашылық жұмыс арқылы шығарманың сипатын жеткізу | ||||||
3.1 Музыканы бағалау және көрсету | 2.3.1.1 - шығармашылық жұмысын көрсету және бағалай білу; | ||||||
8 | 8 | Менің отбасымның музыкалық оқиғасы | 1.2 Музыкалық-орындаушылық іс-әрекет | 2.1.2 1-түрлі сипатты әндерді ән айту ережесін сақтап орындау | |||
1.3 Музыкалық сауат | 2.1.3.2 -ұлттық және классикалық аспаптардың дыбысталуын салыстыру; | ||||||
3.1 Музыканы бағалау және көрсету | 2.3.1.1 - шығармашылық жұмысын көрсету және бағалай білу; | ||||||
2 тоқсан | |||||||
9 | 1 | Менің мектебім | Сыңғырла, қоңырау! | 1.1 Музыка тыңдау және талдау | 2.1.1.1- музыканың көркемдеуші құралдарын жәнемузыканың сипатын анықтау; | ||
1.2 Музыкалық-орындаушылықіс-әрекет | 2.1.2.2 -ансамбльде музыкалық аспаптардың көмегімен шығарманы қарапайым ырғақпен сүйемелдеп орындау; | ||||||
10 | 2 | Мектептегі бір күнім | 1.1 Музыка тыңдау және талдау | 2.1.1.1-музыканың көркемдеуші құралдарын жәнемузыканың сипатын анықтау | |||
2.1 Музыкалық шығармашылық | .2.1.1 - музыкалық шығармашылық жұмыс арқылы шығарманың сипатын жеткізу, музыкалық аспаптың сүйемелдеуімен орындау; | ||||||
3.1 Музыканы көрсету және бағалау | 2.3.1.1 - шығармашылық жұмысын көрсету және бағалай білу | ||||||
11 | 3 | Ұстазым | 1.2 Музыкалық-орындаушылық іс-әрекет | 2.1.2 1- түрлі сипатты әндерді ән айту ережесін сақтап орындау; | |||
1.1 Музыка тыңдау және талдау | 2.1.1.2 -әуеннің вокалдық, аспаптық түрін ажырату және анықтау; | ||||||
12 | 4 | Үзіліс | 1.2 Музыкалық-орындаушы лық іс- әрекет | 2.1.2.2 - ансамбльде музыкалық аспаптардың көмегімен шығарманы қарапайым ырғақпенсүйемелдеп орындау; | |||
1.3 Музыкалық сауат | 2.1.3.1 - музыкалық шығармадағы негізгі әуенді, музыкалық фраза, музыкалық сөйлемді анықтау; | ||||||
13 | 5 | Менің туған өлкем | Музыкалық өрнектер | 1.2 Музыкалық-орындаушы лық іс- әрекет | 2.1.2 1-түрлі сипатты әндерді ән айту ережесін сақтап орындау; | ||
1.3 Музыкалық сауат | 2.1.3.2 -ұлттық және классикалық аспаптардың дыбысталуын салыстыру; | ||||||
1.2 Музыкалық-орындаушылық іс-әрекет | 2.1.2.2 -ансамбльде музыкалық аспаптардың көмегімен шығарманы қарапайым ырғақпен сүйемелдеп орындау; | ||||||
14 | 6 | Туған өлке әуендері | 1.1 Музыка тыңдау және талдау | 2.1.1.1-музыканың көркемдеуші құралдарын жәнемузыканың сипатын анықтау; | |||
1.2 Музыкалық-орындаушы лық іс-әрекет | 2.1.2.2 -ансамбльде музыкалық аспаптардың көмегімен шығарманы қарапайым ырғықпен сүйемелдеп орындау; | ||||||
2.1 Музыкалық шығармашылық | 2.2.1.1 -музыкалық шығармашылық жұмыс арқылы шығарманың сипатын жеткізу; | ||||||
3.1 Музыканы бағалау және көрсету | 2.3.1.1 - шығармашылық жұмысын көрсету және бағалай білу; | ||||||
3 тоқсан | |||||||
15 | 1 | Дені саудың-жаны сау! | Би ырғақтары | 1.1 Музыка тыңдау және талдау | 2.1.1.1-музыканың көркемдеуші құралдарын жәнемузыканың сипатын анықтау; | ||
2.1 Музыкалық шығармашылық | 2.2.1.1 -музыкалық шығармашылық жұмыс арқылы шығарманың сипатын жеткізу; | ||||||
16 | 2 | Спорттық ырғақтар | 1.1 Музыка тыңдау және талдау | 2.1.1.1-музыканың көркемдеуші құралдарын жәнемузыканың сипатын анықтау | |||
2.1 Музыкалық шығармашылық | 2.2.1.2 -қарапайым музыкалық-шығармашылық жұмыстарды шығару үшін музыкалық көркемдеуші құралдарды қолдану; | ||||||
1.2 Музыкалық-орындаушылық іс-әрекет | 2.1.2 1-түрлі сипатты әндерді ән айту ережесін сақтап орындау; | ||||||
17 | 3 | Спорт ырғақтары | 1.2 Музыкалық-орындаушылық іс-әрекет | 2.1.2 1-түрлі сипатты әндерді ән айту ережесін сақтап орындау; | |||
1.1 Музыка тыңдау және талдау | .1.1.1-музыканың көркемдеуші құралдарын жәнемузыканың сипатын анықтау | ||||||
18 | 4 | Стадион үні | 2.1 Музыкалық шығармашылық | 2.2.1.2 - қарапайым музыкалық-шығармашылық жұмыстарды шығару үшін музыкалық көркемдеуші құралдарды қолдану; | |||
1.1 Слушание и анализ музыки | 2.1.1.1 -определять характер музыки и средства музыкальной выразительности; | ||||||
Ас – адамның арқауы | 1.3 Музыкалық сауат | 2.1.3.1 - музыкалық шығармадағы негізгі әуенді, музыкалық фраза, музыкалық сөйлемді анықтау; | |||||
1.2 Музыкалық-орындаушылық іс-әрекет | 2.1.2 1-түрлі сипатты әндерді ән айту ережесін сақтапорындау; | ||||||
2.1 Музыкалық шығармашылық | 2.2.1.2 - қарапайым музыкалық-шығармашылық жұмыстарды шығару үшін музыкалық көркемдеуші құралдарды қолдану; | ||||||
19 | 5 | Дәстүр және фольклор | Халық әуендері мен ырғақтары | 1.3 Музыкалық сауат | 2.1.1.1-музыканың көркемдеуші құралдарын жәнемузыканың сипатын анықтау; | ||
1.2 Музыкалық-орындаушылық іс-әрекет | 2.1.2.2 -ансамбльде музыкалық аспаптардың көмегімен шығарманы қарапайым ырғақпенсүйемелдеп орындау; | ||||||
3.1 Музыканы көрсету және бағалау | 2.3.1.1 -шығармашылық жұмысын көрсете және бағалай білу; | ||||||
20 | 6 | «Ортеке» күйі | 1.1 Музыка тыңдау және талдау | 2.1.1.1-музыканың көркемдеуші құралдарын жәнемузыканың сипатын анықтау; | |||
2.1 Музыкалық шығармашылық | 2.2.1.1 - музыкалық шығармашылық жұмыс арқылы шығарманың сипатын жеткізу; | ||||||
1.3 Музыкалық сауат | 2.1.3.2 - ұлттық және классикалық аспаптардың дыбысталуын салыстыру; | ||||||
Тартыс | 1.1 Музыка тыңдау және талдау | 2.1.1.1-музыканың көркемдеуші құралдарын жәнемузыканың сипатын анықтау; | |||||
2.1 Музыкалық шығармашылық | 2.2.1.2 -қарапайым музыкалық-шығармашылық жұмыстарды шығару үшін музыкалық көркемдеуші құралдарды қолдану; | ||||||
21 | 7 | 770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |